Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552202 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5100 Gepost op: 6-10-2002, 14:29:10 »
leuk A&K! vooral dat van die ketting gisteravond is echt liev :D

k kom net trug uit de stad en heb toch maar die schoenen gekocht jeeej dus k ben bes wel blij :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5101 Gepost op: 6-10-2002, 14:44:57 »
e hahaha wat maak je je druk zeg himmel hyper ben je! njah ik snap et himmel hoor zo k ook zijn maar goed, wak wou zeggen, et komt ammel wel goed heel veel plezier!
hahahahahahaha helemaal hyper, lol, ja, dat was ik vooral vlak van tevoren ja, want ik ging een aantal mensen van het station halen, maar omdat die de trein gemist hadden >:(, kwamen ze een half uur later, en hoewel ik ze ongelofelijk heb aangespoord hard door te lopen (wat ze dus maar niet deden ::) ), kwam ik te laat op mijn eigen feest!! Want inmiddels waren dus al anderen gearriveerd met de fiets... tja... En toen kreeg in onvoorstelbaar de slappe lach, ook al vond ik het niet grappig...
Maar natuurlijk was het wel ongelofelijk super fantastisch geweldig heel erg leuk!!!!!

Veel plezier E!!!
Maak je niet druk, het wordt vast wel leuk.
Dankjewel!!!!! :) En dat is dus zeker gelukt, echt onbeschrijfelijk leuk. Dr zijn dus uiteindelijk 23 mensen gekomen (2 konden niet), nou kun je je het voorstellen, 23 lieve leuke aardige mensen in jouw huiskamer opgepropt gezelli aan het kletsen, die allemaal graag op jouw verjaardag komen...! Wat voor gevoel je daarvan krijgt...! Wat ik dan extra leuk vond was dat een vriend zijn cadeautje heel erg persoonlijk had ingepakt, dat sloeg op een grapje van ong anderhalf jaar geleden (!). Zo leuk, zo origineel. Maar het allerallerallerleukste vond ik dat twee vrienden een toneelstukje voor me hadden gemaakt. Heel veel mensen wisten dr al van, ze waren dr al meer dan een week mee bezig, maar ik wist echt helemaal van niks!! En echt zo leuk was het, eentje speelde mij (sowieso al grappig dus ;)) en de ander was verteller zeg maar, en het ging dan over mijn 17e levensjaar dat ik zojuist heb afgesloten. Alle details die ze nog wisten en dr in verwerkt hadden...! Zo hadden ze bijv de tekst die ik op mn ansichtkaart uit Kroatie had geschreven, zelfs gebruikt! Ik stond dr versteld van wat ze eigenlijk wel niet allemaal onthouden hadden van alles wat ik ze verteld heb :). Allemaal voorvallen, eigenschappen en hobby's van me (jaja, widm ook ;)) kwamen dr in voor, echt zo persoonlijk, zo superlief. :) (Misschien lijkt het nu ook onwijs lang en zo, dat was het natuurlijk niet, ook vrijwel geen attributen en zo, maar jullie snappen dat ik het idee gewoon zo ongelofelijk leuk en lief vond.)

Nou ja en verder gewoon tot 1 uur - toen mn moeder naar beneden kwam en iedereen de deur uit joeg :( - verdronken in de gezelligheid... iets mooiers kun je je toch niet voorstellen? :)

Alleen t opruimen is wat minder, daar benk nog wel ff mee bezig, maja, haha, dat heb ik dr ruimschoots voor over. Het bier is trouwens lang niet opgegaan, bijna de halve krat over. 3-4 kratten/bakken van 24 flesjes lijkt me dan ook wel nogal heel erg veel :o...? We hadden dr eentje, plus nog wat losje flesjes die we nog hadden. En dan nog een hele berg breezers (die wel allemaal op zijn) en frisdrank enz enz. Maar goed van alles is ontzettend veel over, maar das maar beter dan dat t te weinig was he.

Oja dr zijn heeeeeel veel foto's gemaakt!! Een stuk of ehm... 30... :D Kben zow benieeeeuwd! (maar ja, het 2e rolletje is niet vol) Leuk he leuk he leuk he leuk he.

Oja en raad eens wat ik o.a. gekregen heb?
Jippus et Jannica! ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5102 Gepost op: 6-10-2002, 20:52:52 »
heel ff snel tussendoor: prins claus is overleden, echt zielig k vond dat bes wel zo'n lieve man enzo... echt zielig!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5103 Gepost op: 6-10-2002, 21:00:57 »
Hier staat ook de extra nieuwsuitzending aan. Ik vond Prins Claus ook erg aardig, maar 'n beetje zielig de laatste jaren. Hij is toch vaak 't ziekenhuis in en uit moeten gaan......

Ik was eigenlijk ER aan 't kijken, maar ik heb maar snel 'n videoband erin gestopt om 't op te nemen. Dit nieuws gaat nu even voor.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5104 Gepost op: 6-10-2002, 21:08:10 »
hey e! leuk dat je je zo geamuseerd hebt !!
en wat jammer te horen dat prins Claus overleden is! heb ik ff vlug mijn ouders verwittigd en zijn we overgeschakeld naar de nederlandse zenders

banaan begint met een b, soms met een s

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #5105 Gepost op: 6-10-2002, 21:10:21 »
nou han haal die band er maar uit hoor, ER is gestopt en tis nou wel heel erg stil op net5, staat alleen een foto van claus verder gebeurd er helemaal niets.
wel zielig hoor, was idd een leuke man.

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5106 Gepost op: 6-10-2002, 21:11:44 »
en nu besef ik opeens dat zijn sterfdatum mijn verjaardag is  :-/ hoe de ene mens zo vrolijk kan zijn en de andere ontzettend verdrietig

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5107 Gepost op: 6-10-2002, 21:38:33 »
nou han haal die band er maar uit hoor, ER is gestopt en tis nou wel heel erg stil op net5, staat alleen een foto van claus verder gebeurd er helemaal niets.

Ik had 't al gemerkt. Inmiddels is er 'n extra uitzending van Hart van Nederland op.

Ik heb inmiddels in 'n half uur televisie kijken tientallen beelden van Claus al vijf keer voorbij zien komen. Z'n speech over de stropdas, Claus op de fiets, Claus met de bekendmaking van de verloving van Willem-Alexander en Maxima. Steeds overal 't zelfde.

Maar nu snel kijken naar de toespraak van Balkenende.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5108 Gepost op: 6-10-2002, 21:46:38 »
die stropdas... dat vind ik echt de mooiste :D.

ow en net... balkenende was klaar met zn toespraak, zegt die maartje van wegen, en dat was premier lubbers... uuuh minister-president balkenende... domdomdom maar jah. k heb dr verder niet zo heel veel mee ofzo maar ik vind t gewoon zielig... misschien vinden sommigen dit n heeeele stomme opmerking, maar waarom staat er op bijna alle zenders hetzelfde aan?! of iig, overal hebben ze dezelfde beelden, dat kunnen ze toch beter maar op 2 of 3 zenders doen, niet meteen op 7 maar dat is mijn mening...

ow jah, dat viel iedereen hier op, die filmpjes leken echt al lang klaar te liggen best wel hard is dat...

btw A&K, trek het je niet aan, zo is het leven nu eenmaal, idd heel triest maar dat wil niet zeggen dat jij niet gewoon je verjaardag kan vieren. misschien niet gelijk doorgaan met feesten maar het gaat iedere dag zo, de een is jarig de ander overlijdt, alleen het is niet altijd een bekend iemand die tegelijk met jouw verjaardag overlijdt.

« Laatst bewerkt op: 6-10-2002, 21:48:43 door Doris »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5109 Gepost op: 6-10-2002, 21:57:35 »
misschien vinden sommigen dit n heeeele stomme opmerking, maar waarom staat er op bijna alle zenders hetzelfde aan?! of iig, overal hebben ze dezelfde beelden, dat kunnen ze toch beter maar op 2 of 3 zenders doen, niet meteen op 7 maar dat is mijn mening...

Ik denk dat de zenders 't niet gepast vinden om de geplande programma's gewoon uit te zenden. Er zal wel gewoon ergens bepaald zijn dat bij 't overlijden van 'n belangrijk persoon, de normale programmering vervalt en volop aandacht wordt besteedt aan de overleden persoon.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me afvraag of al die zenders nog de hele avond vol krijgen, met beelden van Claus. Ik heb nu inmiddels al 7 keer alle filmpjes voorbij zien komen! Er komt wel steeds nieuws over de begrafenis, die waarschijnlijk pas volgende week woensdag (echt laat!) zal plaatsvinden.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5110 Gepost op: 6-10-2002, 22:01:15 »
jah en de reden waarom dan pas (8 werkdagen etc.) heb ik nou ook al n keer of 6 gehoord pfff... kijk k snap best dat ze t niet gepast vinden, maar toch... doe dan niet steeds hetzelfde nieuws of als alle zenders t vol willen hebben, doe dan gewoon 3 praatprogramma's met verschillende gasten enzo en niet zoals t nu gaat allemaal samenvattingen van z'n leven... maar ja nu genoeg gezeikt of gezeken of whatever et is heel zielig en k had t niet zo heel erg verwacht maar volgens mij zat t dr al aan te komen, k weet niet psies heb et nl. niet echt gevolgd de laatste tijd.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5111 Gepost op: 6-10-2002, 22:20:25 »
Dankjullie ammel voor jullie welkom!!   :)
't is idd erg zielig dat prins Claus is overleden!
Maar k ga voorderest niet meer kijken, k heb idd al 10 x hetzelfde gehoord en gesien ...  

Slaap lekker iedereen!!  ;)

xxx @miesh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5112 Gepost op: 6-10-2002, 22:41:46 »
Ik duik er ook maar in denk ik. Ik moet morgen weer vroeg aan 't werk. (wat gaan die weekenden toch snel voorbij.....)

Truste allemaal!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5113 Gepost op: 6-10-2002, 22:52:40 »
Ik kom ff goedenacht zeggen. Ja ik had het wel verwacht, iedere keer als ik een vlag buiten zag hangen dacht ik, zou prins claus dood zijn? Het arme mannetje is nu wel uit zijn lijden(ei?) verlost! Maja dood is nooit prettig en idd wat A&K zegt, leven en dood liggen zo dicht naast elkaar...

Maargoed, ga nu slapen, want momenteel hebben we maar drie zenders (neej hor ga slapen, want alles over claus heb ik al drie keer gezien)

welterusten!

kussss julia

always look on the bright side of life

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5114 Gepost op: 7-10-2002, 00:15:10 »
Hij was veruit mijn favoriete lid van het koningshuis:

Als ie op alle netten te zien is dan toch zeker ook hier!

Rust in vrede, Claus...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5115 Gepost op: 7-10-2002, 09:08:54 »
Mooi, die foto Bertha. Ook hier even stilgestaan bij het overlijden van een, volgens mij, heel bijzondere man en vader.

Raar is dat he, A&K, als zo'n gebeurtenis op een voor jou feestelijke datum valt. Zo is mijn zoontje op 11 september jarig, je kunt je voorstellen hoe vreemd het vorig jaar was om 'gewoon' door te feesten, en voorlopig zal deze voor ons blije dag een nare bijsmaak houden.

Groetjes allemaal, Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5116 Gepost op: 7-10-2002, 14:37:03 »
Heey mensen, ik ga nu naar mijn werk ne heb vanavond vergadering  :-/

Een fijne dag allemaal! Kussss julia

always look on the bright side of life

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5117 Gepost op: 7-10-2002, 16:07:13 »
hallo,

hier is Han! Iets vroeger dan dat jullie van me gewend zijn op 'n doordeweekse dag. Ik ben namelijk wat eerder naar huis gekomen, omdat ik me niet zo lekker voel. Er zit 'n griepje aan te komen geloof ik en daar ben ik totaal niet blij mee!  :(  Ik heb namelijk echt 'n hekel aan ziek zijn en ga morgen denk ik dan ook gewoon maar weer naar stage toe!

Verder heb ik niet veel zinnigs te melden. M'n begeleider was vandaag weer op 't werk. Hij is eindelijk terug van z'n huwelijksreis. Hij heeft natuurlijk de hele morgen uitgebreid verteld aan de hand van de foto's van de bruiloft en de huwelijksreis. Van werken is dus ook niet zo veel gekomen vanmorgen.  ;)

Maar goed, ik ga effe lezen wat er nog meer gepost is en dan ga ik maar op bed liggen.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5118 Gepost op: 7-10-2002, 17:03:11 »
Beterschap han!!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5119 Gepost op: 7-10-2002, 17:14:29 »
Ja idd, beterschap Han ook van mij!!
khoop dat dit plaatje lukt, heb nog nooit zoiets gedaan geloof ik...

Ik heb niet veel bijzonders te vertellen denk ik... normale dag op school, wel nog een beetje nagepraat over zaterdag natuurlijk dat was wel leuk... en ik heb mn fotorolletje weggebracht!! Jeeej nog 2 daagjes wachten en dan zie'k ze jeej jeej (nou ja het eerste rolletje dan ;D). Maar kmoet nu ff wat hw gaan maken. Fijne dag iedereen en misschien kom ik vanavond nog ff langs...