e hahaha wat maak je je druk zeg himmel hyper ben je! njah ik snap et himmel hoor zo k ook zijn maar goed, wak wou zeggen, et komt ammel wel goed heel veel plezier!
hahahahahahaha helemaal hyper, lol, ja, dat was ik vooral vlak van tevoren ja, want ik ging een aantal mensen van het station halen, maar omdat die de trein gemist hadden
, kwamen ze een half uur later, en hoewel ik ze ongelofelijk heb aangespoord hard door te lopen (wat ze dus maar niet deden
), kwam ik te laat op mijn eigen feest!! Want inmiddels waren dus al anderen gearriveerd met de fiets... tja... En toen kreeg in onvoorstelbaar de slappe lach, ook al vond ik het niet grappig...
Maar natuurlijk was het wel ongelofelijk super fantastisch geweldig heel erg leuk!!!!!
Veel plezier E!!!
Maak je niet druk, het wordt vast wel leuk.
Dankjewel!!!!!
En dat is dus zeker gelukt, echt onbeschrijfelijk leuk. Dr zijn dus uiteindelijk 23 mensen gekomen (2 konden niet), nou kun je je het voorstellen, 23 lieve leuke aardige mensen in jouw huiskamer opgepropt gezelli aan het kletsen, die allemaal graag op jouw verjaardag komen...! Wat voor gevoel je daarvan krijgt...! Wat ik dan extra leuk vond was dat een vriend zijn cadeautje heel erg persoonlijk had ingepakt, dat sloeg op een grapje van ong anderhalf jaar geleden (!). Zo leuk, zo origineel. Maar het allerallerallerleukste vond ik dat twee vrienden een toneelstukje voor me hadden gemaakt. Heel veel mensen wisten dr al van, ze waren dr al meer dan een week mee bezig, maar ik wist echt helemaal van niks!! En echt zo leuk was het, eentje speelde mij (sowieso al grappig dus
) en de ander was verteller zeg maar, en het ging dan over mijn 17e levensjaar dat ik zojuist heb afgesloten. Alle details die ze nog wisten en dr in verwerkt hadden...! Zo hadden ze bijv de tekst die ik op mn ansichtkaart uit Kroatie had geschreven, zelfs gebruikt! Ik stond dr versteld van wat ze eigenlijk wel niet allemaal onthouden hadden van alles wat ik ze verteld heb
. Allemaal voorvallen, eigenschappen en hobby's van me (jaja, widm ook
) kwamen dr in voor, echt zo persoonlijk, zo superlief.
(Misschien lijkt het nu ook onwijs lang en zo, dat was het natuurlijk niet, ook vrijwel geen attributen en zo, maar jullie snappen dat ik het idee gewoon zo ongelofelijk leuk en lief vond.)
Nou ja en verder gewoon tot 1 uur - toen mn moeder naar beneden kwam en iedereen de deur uit joeg
- verdronken in de gezelligheid... iets mooiers kun je je toch niet voorstellen?
Alleen t opruimen is wat minder, daar benk nog wel ff mee bezig, maja, haha, dat heb ik dr ruimschoots voor over. Het bier is trouwens lang niet opgegaan, bijna de halve krat over. 3-4 kratten/bakken van 24 flesjes lijkt me dan ook wel nogal heel erg veel
...? We hadden dr eentje, plus nog wat losje flesjes die we nog hadden. En dan nog een hele berg breezers (die wel allemaal op zijn) en frisdrank enz enz. Maar goed van alles is ontzettend veel over, maar das maar beter dan dat t te weinig was he.
Oja dr zijn heeeeeel veel foto's gemaakt!! Een stuk of ehm... 30...
Kben zow benieeeeuwd! (maar ja, het 2e rolletje is niet vol) Leuk he leuk he leuk he leuk he.
Oja en raad eens wat ik o.a. gekregen heb?
Jippus et Jannica!