Veel plezier E!!!Maak je niet druk, het wordt vast wel leuk.
Eh Han, mijn kapsel, ja das een goeie. Ik heb het jarenlang heel kort gedragen. Ik denk ongeveer net zoals jij het nu hebt, met piekjes enzo. En dan in zo'n beetje alle keuren die er zijn. Sinds ongeveer 3/4 jaar ben ik het aan het laten groeien en tot mijn grote verbazing zat het steeds heel leuk. Ik had het in laagjes en dan naar buiten gefohnt (ongeveer zoals die omroepster van de VRT, hoe heet ze nou ook al weer, die met die kale gast getrouwd is, ik kom er zo wel op
edit: Gina Liza). De kleur is op dit moment zwart. Nu het wat langer wordt (ik kan kleine staartjes maken) ziet het er uit als een dweil. Ik moet het dus waarshijnlijk of iets korter laten knippen, of juist een beetje laten doorgroeien. Ik weet het dus niet. Ik heb vrij dun en slap haar, maar wel heel veel. Mijn kapster wordt er gek van
. Ik denk dat ik het maar een beetje laat bijknippen ofzo, tenzij de kapster een beter idee heeft. Ik zie wel.
Mijn kat deed net iets grappigs. Ik heb net soepvlees opgezet om soep te trekken. Dat vlees zat in zo'n plastic bakje met onderin zo'n velletje papier/plastic om het sap op te vangen. In dat bakje had ik allerlei afval gedaan en klaargezet om weg te gooien. Heeft die bietser alles eruit gegooid, dat velletje gepakt en zit ie op de grond eraan te likken.
De sukkel. Ik denk wat hoor ik toch schrapen...
Ik ga eens even iets eten, de soep is helaas nog lang niet klaar (ik heb zo'n zin in soep) en misschien nog een uurtje slapen. Misschien nog tot straks!
Ovide
O ja Doris, ik hoop toch dat je had begrepen dat ik met 'stroop'
appelstroop bedoelde en niet van die schenkstroop (suikerstroop)