Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552184 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5080 Gepost op: 4-10-2002, 19:57:33 »
lekker veel posts weer :)
ik bedoelde dus niet enkel cola é gasten, maar ipv vanalles op te noemen zei ik gewoon iets, ik zou dus (als je het in flessen koopt e ) 15 flessen van een liter halen en als je bakken koopt, een bak of 3-4 bier en 10 flessen andere drank.

Tijgertje, amuseer je !!! (niet dat je dit nog kan zien...)

mijn punten van latijn vallen al bij al nog mee, een 14/20 terwijl ik een buis verwachtte :)

Voetbal was zwaar vanmiddag, we hebben serieus afgezien maar nog 2-2 uit de brand kunnen slepen...

en heel het weekend => feeeeeestjeeeee !!!!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5081 Gepost op: 4-10-2002, 20:08:13 »
han suc6 morgen! ovide, veel plezier met willem wever en alles :) en e en A&K natuurlijk ook heeeeeel veel plezier dit weekend met al die feesten beter hoor :D.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5082 Gepost op: 4-10-2002, 20:51:28 »
Han hoe heb je je haar dan laten doen? Leg es uit. Ik moet namelijk ook naar de kapper en ik weet echt niet wat ik moet laten doen (jaja knippen, maar hoe?). Ik heb nu zo'n beetje iedere dag een bad hair day, dat schiet niet zo op.

Ik heb voor 2 jaar terug m'n haren rigoreus (schrijf je dat zo?) laten afknippen. Ik had altijd hele lange haren, maar ik draag ze nu dus al 2 jaartjes kort. Ik heb wel veel verschillende korte kapsels gehad. Nu heb ik 'n heel pittig blond kapsel. Met pittig bedoel ik dat 't niet netjes zit, maar plukjes die door elkaar zitten. Ik vind 't mezelf wel goed staan, beter dan lang haar. Niet jongensachtig zoals je misschien zult denken bij 'n kort kapsel, maar juist heel vrouwelijk.   :). Ik denk dat ik dit kapsel wel 'n tijdje aanhoudt, dus dan kunnen jullie 't bewonderen op de Molfanatenbijeenkomst.  ;)

Ik heb nog gezocht of ik 'n foto op internet kan vinden van iemand met ongeveer 't zelfde kapsel, maar nog niks gevonden. Als ik nog iets vindt, beloof ik je dat ik de foto hier zal plaatsen.

Ik ben trouwens wel erg benieuwd wat voor kapsel jij nu hebt en wat je ermee gaat laten doen bij de kapper. Hoe lang is je haar en durf je 'n flinke verandering aan?

Citaat
Ik ga nu eens even Willem Wever kijken. Dat vind ik altijd zo'n leuk programma,

Dat vind ik ook 'n leuk programma, maar ik vergeet 't altijd te kijken. Nu dus ook weer........... :-[

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5083 Gepost op: 4-10-2002, 22:07:18 »
omg wat k net hoorde... k heb n neefje van 12 ofzo, dies anderhalve week geleden uit zn hoogslaper gevallen in zn slaap, echt recht op zn hoofd. mn oom en tante zaten beneden dus die gingen naar boven omdat ze een klap gehoord hadden... nou iig, dr kwam bloed uit zn oor en alles, best wel n slecht teken, men k schrok me echt himmel rot. njah toen heeftie 2 nachten in het ziekenhuis gelegen en nou issie alweer n week thuis, met n hersenschudding... maar goed k schrok echt. nou, zo werkt het dus in onze familie, met de meeste mensen ben ik niet zo heel hecht, dus zoiets bereikt je dan anderhalve week later :S. njah, dat moest k ff kwijt.

k heb net trouwes twister gekeken, dat vind ik echt een supergoeie film, het was denk ik ook al de zesde keer dat ik em gezien heb :). hij is echt zooooo vet die film hahaha heeft iemand anders m nog gezien?

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5084 Gepost op: 5-10-2002, 01:40:49 »
Hoi,

Mijn computer was ziek de afgelopen dagen. Gelukkig is ie weer beter!

Ik heb voor 2 jaar terug m'n haren rigoreus (schrijf je dat zo?) laten afknippen.

Ik ben blij dat ik weer net op tijd ben om Han's werkelijk afschuwlijke spelling te corrigeren!  ;D ;D

ri·gou·´reus (bn.)

1 zeer streng, onverbiddelijk
2 voorschriften of regels zeer stipt volgend

*bertha heeft stiekum op www.woordenboek.nl gekeken...  
*daar kan je ook ontdekken dat stiekum eigenlijk stiekem moet zijn...  ;D
njah toen heeftie 2 nachten in het ziekenhuis gelegen en nou issie alweer n week thuis, met n hersenschudding... maar goed k schrok echt.
Dat klinkt idd allemaal erg eng; gelukkig is het dus niet heel ernstig?

Citaat
k heb net trouwes twister gekeken, dat vind ik echt een supergoeie film, het was denk ik ook al de zesde keer dat ik em gezien heb :). hij is echt zooooo vet die film hahaha heeft iemand anders m nog gezien?

Twister staat hier bij ons ook bij de verzameling! Maar kheb m hoogstens pas 3 keer gezien! Wel redelijk goed. Vooral die vliegende berth... eeh, koeien !

Maar als we het dan toch over films hebben: laatst was ''The Matrix'' op tv, ik had m ooit in de bioscoop gezien en ik was bang dat ik m nu op tv niet meer leuk zou vinden (in de bios lijkt is het toch altijd mooier) maar ook al heb ik alleen maar het laatste stukje weer gezien (kwist niet dat ie erop was): Dat is toch pure kunst die film! Maja; waarschijnlijk zijn anderen het daar weer niet mee eens!

Gr. B.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5085 Gepost op: 5-10-2002, 13:11:14 »
Sow, ik ben klaar met inkopen. Mennn wat is het veel! :) Het winkelwagentje was haast niet over de drempel te krijgen.

ik bedoelde dus niet enkel cola é gasten, maar ipv vanalles op te noemen zei ik gewoon iets, ik zou dus (als je het in flessen koopt e ) 15 flessen van een liter halen en als je bakken koopt, een bak of 3-4 bier en 10 flessen andere drank.
ahja dat eerste snap ik, maar 3 bakken bier??? Ben ik nu zo dom of is dat weer iets Belgisch? Nou iig hebben we het zekere voor het onzekere genomen, mijn moeder heeft zelfs nog meer frisdrank meegesleept dan we op het lijstje hadden gezet. Ik denk dat het echt veeeeeel te veel is, maar ja, we mogen terugbrengen wat over is dus ze heeft op zich wel gelijk. De koelkast en de reservekoelkast staan tot de nok toe volgepropt ;D! En dan moeten de breezers dr nog bij, die is mn moeder nu bij een andere supermarkt gaan kopen want daar zijn ze veel goedkoper ;).

Goed dan ben ik me verder een beetje nerveus aan het maken en aan het bedenken wat ik toch wel niet allemaal aan het vergeten ben... wiiiiiiiiii nog maar een paar uurtjes hiiiiiiiiiwiiiiiiiiiiiwaaaaaaawooooo
* e gaat een beetje hyper worden... ::) ;D
wat moet ik in hemelsnaam aan?!?! Ik heb helemaal niets bijzonders!  enne enne ik moet nog opruimen en de bank verschuiven en stoelen naar beneden slepen... oja ook nog ff wat eten...

oja ik wilde tijgertje nog een hele leuke vakantie (of is het niet voor vakantie? toch wel?) wensen, maar ja, ben natuurlijk te laat... Ja en Doris, veel sterkte voor je neefje natuurlijk, logisch dat je je te pletter schrikt ja...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5086 Gepost op: 5-10-2002, 14:52:40 »
Veel plezier E!!!

Maak je niet druk, het wordt vast wel leuk.

Eh Han, mijn kapsel, ja das een goeie. Ik heb het jarenlang heel kort gedragen. Ik denk ongeveer net zoals jij het nu hebt, met piekjes enzo. En dan in zo'n beetje alle keuren die er zijn. Sinds ongeveer 3/4 jaar ben ik het aan het laten groeien en tot mijn grote verbazing zat het steeds heel leuk. Ik had het in laagjes en dan naar buiten gefohnt (ongeveer zoals die omroepster van de VRT, hoe heet ze nou ook al weer, die met die kale gast getrouwd is, ik kom er zo wel op edit: Gina Liza). De kleur is op dit moment zwart. Nu het wat langer wordt (ik kan kleine staartjes maken) ziet het er uit als een dweil. Ik moet het dus waarshijnlijk of iets korter laten knippen, of juist een beetje laten doorgroeien. Ik weet het dus niet. Ik heb vrij dun en slap haar, maar wel heel veel. Mijn kapster wordt er gek van ;D. Ik denk dat ik het maar een beetje laat bijknippen ofzo, tenzij de kapster een beter idee heeft. Ik zie wel.

Mijn kat deed net iets grappigs. Ik heb net soepvlees opgezet om soep te trekken. Dat vlees zat in zo'n plastic bakje met onderin zo'n velletje papier/plastic om het sap op te vangen. In dat bakje had ik allerlei afval gedaan en klaargezet om weg te gooien. Heeft die bietser alles eruit gegooid, dat velletje gepakt en zit ie op de grond eraan te likken. :o De sukkel. Ik denk wat hoor ik toch schrapen... ;D

Ik ga eens even iets eten, de soep is helaas nog lang niet klaar (ik heb zo'n zin in soep) en misschien nog een uurtje slapen. Misschien nog tot straks!

Ovide

O ja Doris, ik hoop toch dat je had begrepen dat ik met 'stroop' appelstroop bedoelde en niet van die schenkstroop (suikerstroop)

« Laatst bewerkt op: 5-10-2002, 14:54:26 door ovide »

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #5087 Gepost op: 5-10-2002, 15:30:54 »
Maar als we het dan toch over films hebben: laatst was ''The Matrix'' op tv, ik had m ooit in de bioscoop gezien en ik was bang dat ik m nu op tv niet meer leuk zou vinden (in de bios lijkt is het toch altijd mooier) maar ook al heb ik alleen maar het laatste stukje weer gezien (kwist niet dat ie erop was): Dat is toch pure kunst die film! Maja; waarschijnlijk zijn anderen het daar weer niet mee eens!

Gr. B.

ik wilde de matirix ook al in de bios zien , maar dat kwam er weer eens niet van,ik vergeet altijd naar de bios te gaan  :-[, en video banden huuren vergeet ik ook altijd, dus heb em dan nu ein-de-lijk op tv gezien, en vond hem zooooooooooooo vrezelijk goed.
ik heb nu echt dubbel spijt dat ik em nooit in de bios gezien heb, maarja je kan niet alles hebben he, allang blij dat ik em dan nu toch eindelijk eens gezien heb en deze film zal ook absoluut aan mijn video collectie worden toegevoegd :D

jokivin is het dus absoluut met bertha eens

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5088 Gepost op: 5-10-2002, 18:40:36 »
e hahaha wat maak je je druk zeg himmel hyper ben je! njah ik snap et himmel hoor zo k ook zijn maar goed, wak wou zeggen, et komt ammel wel goed heel veel plezier!

ovide, haha, k had dat niet begrepen dus goed dat je et nog ff zegt! en nu je het zegt, ik ging een tijdje geleden iets maken met chocola, weet niet meer psies wat n soort truffels, maar daar stond ook stroop en toen heb ik schenkstroop gebruikt. k dacht al blegh dit is smerig, maar goed dat had dus ws appelstroop moeten zijn hahaha stomstomstom maar thnxxx dat je et ff zegt!

k denk trouwes dat ik the matrix ook maar es n keer moet gaan kijken, k heb eik geen id waar het overgaat want ik heb stukjes gezien en toen dacht ik he blegh nix voor mij, maar misschien dus toch wel... k ga em maybe in de herfstvakantie kijken dan, want dan ga k met twee vriendinnen de hele nacht film kijken das wel lol altijd.

• Forumlid
« Reactie #5089 Gepost op: 5-10-2002, 18:44:26 »
whaaaa ik word zenuwachtig !!
binnen enkele minuten mag ik lekker gaan feesten voor m'n verjaardag morgen !! en ze doen soooo stiekem over mijn kado's !!!! damn en kweet nog niet wat ik zal aandoen!
heeelp !!
(en e, 3 bakken bier is bij jullie 3 kratten denk ik)

maar ik ben er lekker vandoor, doooooooooooooei !!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5090 Gepost op: 5-10-2002, 19:15:34 »
Veel plezier A&K!
Trouwens er stond vandaga een pagina groot artikel bij ons in de krant over Donna Tart en haar nieuwe boek 'de kleine vriend'. Als je wilt kan ik wel proberen het in te scannen of je moet even proberen op de site van www.limburgsdagblad.nl. Laat maar wat weten als je uitgefeest bent.

Groetjes Ovide

PS: ik heb zelf even op die site gezocht maar kan het zo snel niet vinden, misschien omdat het in de zaterdagbijlage stond?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5091 Gepost op: 5-10-2002, 19:16:58 »
Veel plezier vanavond A&K! En vast 'n fijne verjaardag morgen! Kom je ook nog effe langs in de bar zodat wij je morgen ook kunnen feliciteren?  :)

Ik zie dat ik wel erg moet gaan passen wat ik allemaal typ. Ieder klein taalfoutje wordt eruit gehaald door 'n zeker persoon. Maar omdat Han daar lekker geen zin in heeft, trekt ze zich er niks van aan en maakt gewoon fouten in haar posts!  ;)

Vandaag heb ik weer gewerkd bij de bakkerei. We waren heel vroeg klaar, omdat 't niet zo druk was. Gelukkig maar, want ik was al erg moe van al 't werken op m'n stageadres dit week. Nu heb ik me lekker gedouscht en ben ik weer 'ns onder de zonnenbank geweest. Dat had ik echt in 'n eeuwigheit al niet meer gedaan.

Zo en nu weer effe normaal. Ik kan me nu wel 'n beetje 'n voorstelling doen van hoe je haar zit, ovide. Ik ben benieuwd of je kapster je kan overhalen om er weer wat anders mee te doen. Vertel je ons hier wat 't uiteindelijke resultaat van je knipbeurt is?  :)

Fijne avond allemaal en tot morgen!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5092 Gepost op: 5-10-2002, 23:02:22 »
Heey Iedereen!!
Ikkkuh zal me ff voorstellen ::) Ik ben dus @miesh en volg dit forum al sinds januari ofzo en lees bijna alles, maar post dus (bijna) nooit! Ik ben niet zo'n type met ammel mollentheorie's enz..   :-[ Maar vanaf nu (ja zomaar ineens ;D) heb k dus besloten om meer te gaan posten omdat t hier wel weer errug gezzellie is!  ;)

xxxx
@miesh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5093 Gepost op: 6-10-2002, 08:49:21 »
@miesh, welkom!!!

Wat grappig dat het hier nu allemaal over kapsels gaat. Ik ben gisteren naar de kapper geweest en heb de stoute schoenen aangetrokken en rode plukjes late verven in mijn (geverfde) haren... Het resultaat....tja, ik vind het wel leuk, maar ik was gisteravond op een personeelsuitje en niemand zei er iets van. Lag dat aan het licht...viel het niet zo op...of....is het gewoon spuuglelijk en dachten mensen "Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks!" Nou ja, bij de volgende MFB is het allang er weer uitgegroeid!

Groetjes allemaal van Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #5094 Gepost op: 6-10-2002, 09:04:23 »

welkom bij de club @miesh

« Laatst bewerkt op: 6-10-2002, 09:05:53 door jokivin »
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5095 Gepost op: 6-10-2002, 12:29:23 »
Hallo @miesh! welcome welcome ;D

Ik had dus een probleem he, de laatste dagen, ik moet steeds opnieuw inloggen, lukte het dus helemaal niet he! Maar mijn aanmeldingsnaam was steeds verkeerd. Gelukkig ben ik er nu weer ;D

Ga zo de hond uitlaten, logeert weer bij ons :-\

kussss julia

always look on the bright side of life

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5096 Gepost op: 6-10-2002, 12:39:32 »
@miesh, welkom!

glukkig dattet nu wel weer lukt juul :).

k ga zo nog es naar de stad om dan nu wel echt schoenen te kopen, ik was gister nl. gegaan en had de schoenen al uitgezocht, en toen dacht ik ineens jah doeg k heb hier dus nu ff mooi geen zin in hahaha k was bes wel sago. maar iig nu ga ik ze dus wel kopen, heb dr nu nl. zin in en gister had ik dat dus echt niet... fijne middag iedreen!

• Forumlid
« Reactie #5097 Gepost op: 6-10-2002, 12:43:09 »
goeiemiddag !!!!
ik heb me supergeamuseerd gisteren!!!
we zijn lekker naar de ciné geweest (The bourne identity = superfilm !!) en erna naar de kermis!
ik zat daar dus in de cinema, middelste rij én nog eens helemaal in het midden van die rij en toen kreeg ik mijn kadootjes :):een cd-bon, snoep, een beertje dat ik al een tijdje wilde ééééén (het beste van allemaal, ik dacht dat ik ging flauwvallen) mijn beste vriend en vriendin zijn gisterenmorgen speciaal naar Brugge geweest en hebben daar bij een juwelier een ring met bijpassende oorbellen voor me gekocht !! en toen heb ik van mijn tante nog een ketting gekregen, van mijn zus een cd (van K3, niet raar kijken, vind ik best wel leuk :p ) én geld van mijn grootouders (ga ik vanmiddag mee om mijn boek) én van mijn ouders mag ik vanmiddag een ketting kiezen met de D van Debbie :)
het was ongelooflijk superleuk !!!

drink er een (of 2, 3, 4 ...) op mijn kosten !!
cheers !

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5098 Gepost op: 6-10-2002, 12:51:40 »
Proost A&K! Op jouw verjaardag dan maar!  :)

Ik heb me maar 'n sportdrankje genomen, want ik kom net terug van 't fitnessen. 't was weer 'ns behoorlijk druk zo op de zondagmorgen.

Ik zie dat we 'n weer 'n nieuwe forummer in ons midden hebben. Welkom in de Molshoop @miesh! Zoals je misschien al gemerkt hebt, is hier bijna altijd wel wat te beleven en is iedereen hier welkom! We zouden 't allemaal erg gezellig vinden als je vaak langs zult komen.  :)

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #5099 Gepost op: 6-10-2002, 13:56:39 »
hallo ammel!
A&K gefleli!!
ik heb echt een super leuk 3 oktober gehad,
naar efteling geweest en nieuw
kastje gekocht voor me kamer sooow
hebbe jullie nog iets gedaan  ;)