Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552292 keer)

Offline Charlotte

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5060 Gepost op: 3-10-2002, 09:33:33 »
Citaat
soooo charlot beter dat je vrij hebt!!! maareh wat is leidens ontzet?
[/color]
eeeh dat is een nog al lang verhaal, maar
in het kort samen gevat: lang geleden
was Leiden bezet door de spanjaarden
en toen heeft leiden zijn porten dicht gedaan
zodat niemand er meer in of uit kon, maar na
een tijdje kregen ze een beetje honger want
het eten raakte op, toen zei de burgemeester:
eet mij maar op, dan hebben jullie iig iets te eten
maar dat wouden de leidenaaren helemaal nie
en toen ging een jongetje van een jaar of 7
over de stadsmuren kijke, en hij zag dat
dat de spanjaarde weg waren! toen zijn
alle inwoners gaan kijke of daar nog wat te
eten te halen wat ( in dat tentekamp)
en toen stond daar een mega grote pan
met Peen & Ui!! nou, en dat was op 3 okt.
en daarom vieren we op 3 okt. Leidens ontzet!
pfffff wat een verhaal he!!
naja gister ff naar de kermis geweest,
met een meisje waar ik altijd op pas, en
dat was best wel geselli!
 :-* :-* :-*
Charlotje

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5061 Gepost op: 3-10-2002, 10:31:57 »
Citaat
soooo charlot beter dat je vrij hebt!!! maareh wat is leidens ontzet?
[/color]
eeeh dat is een nog al lang verhaal, maar
in het kort samen gevat: lang geleden
was Leiden bezet door de spanjaarden
en toen heeft leiden zijn porten dicht gedaan
zodat niemand er meer in of uit kon, maar na
een tijdje kregen ze een beetje honger want
het eten raakte op, toen zei de burgemeester:
eet mij maar op, dan hebben jullie iig iets te eten
maar dat wouden de leidenaaren helemaal nie
en toen ging een jongetje van een jaar of 7
over de stadsmuren kijke, en hij zag dat
dat de spanjaarde weg waren! toen zijn
alle inwoners gaan kijke of daar nog wat te
eten te halen wat ( in dat tentekamp)
en toen stond daar een mega grote pan
met Peen & Ui!! nou, en dat was op 3 okt.
en daarom vieren we op 3 okt. Leidens ontzet!
Ohw, jullie eten dus gewoon hutspot   ;D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Master3L

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5062 Gepost op: 3-10-2002, 11:12:11 »
Citaat
flink groot gewoon doen durven

Kijk, da's een mooie zin. 'k Heb 'm 5 keer overgelezen en de gekozen volgorde blijft me verbazen!  ;D

Enneh... ik vind Charlotte's versie van het ontzet van Leiden wel grappig. 't Ging ietsjepietsje anders maar 't lijkt er wel op. Wat niet genoemd wordt, is waarom de Spanjaarden weggingen.
waarschijnlijk was er een wedstrijd Real Madrid - Barcelona op TV...  ;D

« Laatst bewerkt op: 3-10-2002, 11:12:47 door Master3L »
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5063 Gepost op: 3-10-2002, 11:26:22 »

;D ;D ;D
Volgens mij ook...

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #5064 Gepost op: 3-10-2002, 11:37:11 »
Citaat
Enneh... ik vind Charlotte's versie van het ontzet van Leiden wel grappig. 't Ging ietsjepietsje anders maar 't lijkt er wel op. Wat niet genoemd wordt, is waarom de Spanjaarden weggingen.
[/color]
eeeeeeh dat doet er ook nie toe haha, het
gaat erom dat het nu kermis is! OLE!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5065 Gepost op: 3-10-2002, 13:46:31 »
wat is msmmen?
ken wel smsen of msnen maar msmen? is dit een tikfout, of bestaat het echt????

ff nieuwsgierig ;D

kusssss julia
Hoezo nieuwsgierig?  ;)
Nee, geen typefout. Iedereen kan msmmen. Ik weet niet of het zonder hotmail kan, maar volgens mij niet. Ik weet niet of het nou duidelijk voor je is, voor mij iig wel  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5066 Gepost op: 3-10-2002, 16:01:23 »
Citaat
flink groot gewoon doen durven

Kijk, da's een mooie zin. 'k Heb 'm 5 keer overgelezen en de gekozen volgorde blijft me verbazen!  ;D
haha ja leuk he :P
ik typ meestal maar gewoon direct wat dr in me opkomt... ::)

Nou vandaag had ik een korte dag op school, want na een blok van 3 weken 'sportorientatie' (soort gym) is er 1 inhaalles die dus niet verplicht is; daardoor vielen de laatste 2 uur weg. En dan ook nog eens de eerste 3 uur vrij (ook standaard op donderdag), dat maakt 1 uur sk, 1 a-uur met profielwerkstukoverleg en 1 uur natuurkunde. Die na-leraar kan echt onwijs goed uitleggen! Hij weet ons aan het lachen te maken over een onderwerp als een gas dat uitzet door warmte...! ("stel je voor, je bent een molecuul...") Nou dat vind ik toch wel knap, en zo maak je die theorie toch echt een stuk leuker. Nu is na niet mn leukste vak maar hij kan toch echt heel goed lesgeven vind ik. Heel duidelijk ook dus.
Ik word wel echt helemaal gek van dat profielwerkstuk, want degene met wie ik dat maak is blijven zitten, dus hij zit nog in de 5e. Ik spreek hem dus vrijwel nooit, alleen af en toe een a-uur dat we moeten afspreken. Ook zijn we allebei niet heel erg ijverig... (lees: we doen vrijwel nooit iets...) en onze begeleidster spreekt ons daar veel te weinig op aan. Maar ze heeft wel commentaar dat de deelvragen niet goed zijn enz... Pff echt irritant gewoon, en je MOET het profielwerkstuk net zo lang over doen tot je een voldoende hebt anders kun je geen examen doen! Naja, nu eerst maar de planning afmaken voor volgende week, hopelijk keurt ze die goed, en dan zal de uitvoering vast wel meevallen... :-\

Heeft iemand nog enig idee hoeveel drinken ik in moet slaan voor 23 mensen...? (Maar ja de een lust dit niet en de ander dat niet... pff echt moeilijk hoor... maar wel superleuk natuurlijk jeej jeej kheb zon zin in zaterdag!! :))

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5067 Gepost op: 3-10-2002, 17:37:10 »
soo k ben dr ook weer!

betur dattet gezellie was op cabaret e, enne charlotte k snapput leidens ontzet ongeveer wel hahaha iig wel betur dat dr eem kermis is :). de kermissen hier zijn eik altijd best wel heeeeeeel erg saai dr is egt nooit wat dus das wel jammer mjah...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5068 Gepost op: 3-10-2002, 18:39:08 »
Jeetje wat is hier loos. Ik kom zomaar even langs na 24 uur niet aanwezig te zijn geweest (lees: gisteravond was ik er nog) en zowat de halve huiskamer is volgepost. Ik geloof dat het echt weer zoals vanouds begint te worden  :D

Tsja e, ik weet ook niet hoeveel je nodig hebt. Wil je alleen frisdrank of ook bier/wijn etc.? Ik ben zo iemand die nooit te weinig wil hebben en dus maar voor een half weeshuis gaat inkopen (en er vervolgens de rest van het jaar tot de volgende verjaardag nog mee doet). Wat ga je trouwens voor feest houden? Zitten of staan?

Ik heb dit weekend eens niets te doen, das ook wel eens lekker, alhoewel ik een gezellig avondje nooit afsla.

Ik ga eens even de rest van de posts lezen...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5069 Gepost op: 3-10-2002, 19:33:48 »
zelfde prob ovide!
het is hier vandaag een echt invasie geweest  ;D

m'n latijn...viel dik tegen :) maar ja, het is maar een sb, geen examen ofzo! ondertss heb ik wel mijn test van LO goed afgelegd (30 min aan een stuk lopen, amai mijn conditie) en ik ben echt heeeel vrolijk (don't ask why) én ik ben bijna jarig, woepieeeee

trouwens, voor 23 man, zou ik 15 flessen cola van een liter inslaan

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5070 Gepost op: 3-10-2002, 20:35:56 »
nou niet alleen cola dan toch... maar e neem je dan idd ook iets van bier/wijn of alleen fris? k zou iig ook fanta ofzo nemen... en verder water... njah maybe niet maar ik drink dat zelf wel veel eik liever dan cola maar volges mij benk de enige... maybe ook plastic bekertjes want glas breekt zo snel... njah als je nog vragen hebt, k ben hier nie zo heel goed in maar de rest van de bar wel gloof k :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5071 Gepost op: 3-10-2002, 20:59:26 »
Wil je alleen frisdrank of ook bier/wijn etc.? Ik ben zo iemand die nooit te weinig wil hebben en dus maar voor een half weeshuis gaat inkopen (en er vervolgens de rest van het jaar tot de volgende verjaardag nog mee doet).
Hahaha ja, dat kan ook, nou ik ga idd ook bier e.d. kopen, geen wijn denk ik... ja of toch ook maar wel... hrm, haha, ik ben dr dus nog niet echt uit, maar goed, er mag eigenlijk geen bier overblijven, want dat drinken wij hier thuis eigenlijk allemaal vrijwel nooit, maar mn moeder zei dat ze in de winkel hadden gezegd dat we dat ook nog terug mochten brengen, dus dat scheelt.
Maarre A&K, alleen cola kan niet hoor, want dat lust niet iedereen! ;)
Dr is ook nog iemand bij die voor vrijwel alles allergisch is dus die drinkt alleen water... (ja zielig he maar wel makkelijk op zich...)

Citaat
Wat ga je trouwens voor feest houden? Zitten of staan?
Zitten en kletsen, tis gewoon bij mij thuis, en van half acht tot een staan is een beetje lang denk ik... Maar vooral geen film kijken of een of andere andere activiteit, gewoon allen gezelli kletsen :), tis míjn feestje!

pff tis weer veel te druk en gezelli op msn om hier een beetje fatsoenlijk stukje te kunnen schrijven (qua lengte ;D) dus ik laat het hier maar bij, dr wordt nu toch wel genoeg gepost idd :). Ik heb iig heel erg veel zin in overmorgen maar dat spreekt voor zich...! :D

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #5072 Gepost op: 3-10-2002, 21:02:47 »
Hoe komt het toch dat als het bij jou op msn veel te gezellig is er bij mij nooit wat te beleven valt  ;D

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5073 Gepost op: 3-10-2002, 21:42:25 »
*Han betreedt statig de Molshoop*

En wat vinden jullie van m'n nieuwe coupe?  :)

*loopt als 'n volleerd mannequin op en neer langs de bar*

Ik ben dus net terug van de kapper en ik vind 't zelf wel leuk geworden m'n kapsel. Ik ben iig weer helemaal happy!  ;)

Er is wel veel gepost zeg vandaag. Ik heb weer veel bij te lezen zo te zien. Daar ga ik dan ook maar gelijk mee beginnen.  :)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5074 Gepost op: 4-10-2002, 11:35:37 »
maar wat is nou msm?
ik heb wel hotmail en dan heb ik Msn messenger, is het zoiets als dat? dit is het logo:
Kan je voor mij een msm logo laten zien? Dan weet ik maybe wat het is. Is dat waar je kan msnen en icq enz alles bij elkaar kan doen?
waarom ben ik zo vreselijk nieuwsgierig ;D

always look on the bright side of life

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #5075 Gepost op: 4-10-2002, 11:35:47 »
Thnx Daan nu heb ik het ook eindelijk eens gezien! Wel grappig, maar Comp, wel een beetje oneerlijk dat we het niet allemaal altijd kunnen zien he... :( ;D Je wordt nl wel heel erg nieuwsgierig als iedereen t dr over heeft...
Oneerlijk? Volgens mij zien jullie nog steeds spoken :P
* Compuart is zich in elk geval van geen kwaad bewust ;D

LOL :D

Heeft iemand nog enig idee hoeveel drinken ik in moet slaan voor 23 mensen...?
Vergeet de Grolsch niet 8)

met Peen & Ui!!
En de haring en het witbrood dan? ;D

En wat vinden jullie van m'n nieuwe coupe?  :)
* Compuart denkt dat't een hele mooie coupe is... maaaaarrrr zien = geloven dusssss ;)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5076 Gepost op: 4-10-2002, 12:26:14 »
Citaat
En de haring en het witbrood dan?
dan moet je hierzo zijn bij t haring & bierfeest das lache met n hoop haring en bier :D

k heb me vandaag na het 3e uur (k had de eerste 2 uur vrij) afgemeld want k had heel toevallig hoofdpijn en nou hebbik lekker lang weekend, jeeeej! k ga morgen ff nieuwe schoenen kopen, en dan vanmiddag ws nog ff naar de woonmall kijken naar bedjus etc. verder ga k lekker nix doen... ow jewel, tiramisu maken mmm...
k wou eik zuurvlees gaan maken (recept van ovide) maar nou ben k vergeten het vlees te kopen en dr zijn waarschijnlijk dit weekend meestal niet veel mensen thuis, dus dan maak k t voor 2 mensen ofzo das ook niet zo veel... dus hopelijk kant volgende week wel k ben benieuwd hoe t smaakt :).

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5077 Gepost op: 4-10-2002, 14:32:21 »
Nou luitjes, ik meld me bij deze af. Misschien dat ik een internetcafe vind en dan kom ik wel ff buurten. Tot over 3 weekjes!

-xxx- Tijgertje

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5078 Gepost op: 4-10-2002, 17:47:51 »
Hallo hallo allemaal!

't is weer bijna weekend! Ook voor mij. Morgen nog effe werken en 't is alweer zover!  :)

M'n dag vandaag op stage was niet bepaald interessant. Dus daar zal ik jullie vandaag niet mee vervelen.  ;)

Citaat
maar wat is nou msm?

Volgens mij bestaat MSM helemaal niet, maar bedoeld iedereen hier gewoon MSN, Juul. Maar helemaal zeker weten doe ik 't niet.  :-[  

Han heeft ook nog nooit van MSM gehoord!

Citaat
* Compuart denkt dat't een hele mooie coupe is... maaaaarrrr zien = geloven dusssss

Ik had jullie graag m'n nieuwe coupe echt laten zien, maar helaas behoor ik nog tot de zeer kleine groep mensen die niet in 't bezit is van 'n digitale camera. Dus helaas helaas....... ;)

Ik wens bij deze jullie lieve forummers vast 'n fijne vrijdagavond en 'n fijn weekend, want ik weet niet of ik vanavond nog tijd heb om langs te komen.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5079 Gepost op: 4-10-2002, 19:21:26 »
quote van e: het bier moet helemaal op....
*Ovide ziet het probleem niet helemaal  ;D  :P
Misschien moet je Comp uitnodigen (als je Grolsch hebt)

Han hoe heb je je haar dan laten doen? Leg es uit. Ik moet namelijk ook naar de kapper en ik weet echt niet wat ik moet laten doen (jaja knippen, maar hoe?). Ik heb nu zo'n beetje iedere dag een bad hair day, dat schiet niet zo op.

Verder heb ik niet veel te vertellen, behalve dat de cursus weer heel zwaar was vandaag. Ik zie op tegen volgende week, dan heb ik 5 dagen achter elkaar cursus....zucht

Ik ga nu eens even Willem Wever kijken. Dat vind ik altijd zo'n leuk programma, dan nog Baantjes en Russen en dan ben ik dan wel zo'n beetje afgemeld... 8)

Fijne avond, tot morgen!

Ovide