Wil je alleen frisdrank of ook bier/wijn etc.? Ik ben zo iemand die nooit te weinig wil hebben en dus maar voor een half weeshuis gaat inkopen (en er vervolgens de rest van het jaar tot de volgende verjaardag nog mee doet).
Hahaha ja, dat kan ook, nou ik ga idd ook bier e.d. kopen, geen wijn denk ik... ja of toch ook maar wel... hrm, haha, ik ben dr dus nog niet echt uit, maar goed, er mag eigenlijk geen bier overblijven, want dat drinken wij hier thuis eigenlijk allemaal vrijwel nooit, maar mn moeder zei dat ze in de winkel hadden gezegd dat we dat ook nog terug mochten brengen, dus dat scheelt.
Maarre A&K, alleen cola kan niet hoor, want dat lust niet iedereen!
Dr is ook nog iemand bij die voor vrijwel alles allergisch is dus die drinkt alleen water... (ja zielig he maar wel makkelijk op zich...)
Wat ga je trouwens voor feest houden? Zitten of staan?
Zitten en kletsen, tis gewoon bij mij thuis, en van half acht tot een staan is een beetje lang denk ik... Maar vooral geen film kijken of een of andere andere activiteit, gewoon allen gezelli kletsen
, tis míjn feestje!
pff tis weer veel te druk en gezelli op msn om hier een beetje fatsoenlijk stukje te kunnen schrijven (qua lengte
) dus ik laat het hier maar bij, dr wordt nu toch wel genoeg gepost idd
. Ik heb iig heel erg veel zin in overmorgen maar dat spreekt voor zich...!