Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552291 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5020 Gepost op: 29-09-2002, 20:58:25 »
Nou mensen, ga hem zo afsluiten, want flikken begint op belgie ;D
Hoorde trouwens dat er vorige week een flikkendag was, een soort mfb, maar dan voor de serie. Hahaha, moest meteen aan hier denken. Zijn er nog mensen heen geweest die toevallig in de buurt wonen?

iig welterusten allemaal en tot morguhhhhh

kusssss julia

always look on the bright side of life

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5021 Gepost op: 29-09-2002, 22:28:52 »
ben niet geweest maar het was weer een hele overrompeling  :) en dat bij Compuart heb ik ook nog niet gezien...

morgen terug school...hmm... ga straks best slapen, doeeei xxx A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5022 Gepost op: 29-09-2002, 22:54:11 »
Tis afgelopen, ga zo maar weer eens slapen ;D
trusssssssst julia

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5023 Gepost op: 30-09-2002, 01:06:37 »
Yep, ik schaam me diep  :-[ :-[

toen ik de foto zag dacht ik 'ohhh, die!' Ken'm wel van videoclips, z'n late-night show enzo
(dat verklaart ook waarom Bertha hem zo goed kent, die is ook altijd late night actief  ;))

Je moet er van houden, maar ik vind het best grappig; vooral de film; waar hij onderandere dus ook ''Respect!'' een geliefd woord van 'm, verkeerd spelt!

Wat toevallig! Ik ga vanmiddag ook m'n moeders haren verven.  :)

Niet te geloven! Ik ook! Maar ik dacht; deze keer sla ik ns een keer over, want altijd mn moeders haren verven gaat ook vervelen!

Ik zal wel 'n hoop meer fouten maken in m'n posts. Ik typ nu eenmaal erg snel waardoor er nogal 'ns foutjes inkruipen. Maar hopenlijk hopelijk vergeven jullie me dit.  :)

Jahoor! Geen probleem! :D ;D

Gr. B.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5024 Gepost op: 30-09-2002, 09:54:13 »
1 goed en morgen allemaal!

Heeft iedereen lekker geslapen? Nou ik wel, geen katten in mijn kamer vannacht, zalig. Meteen de bedden verschoont, want ookal zijn katten hygienisch, het blijven beesten en dat is toch best wel een beetje vies hahahaha. Nee hoor, het zijn schatjes ;D

Ga vandaag niet veel bijzonders doen. Ja werken, maar zo bijzonder is dat natuurlijk niet  :D

kusssss julia

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5025 Gepost op: 30-09-2002, 17:12:08 »
jaaaah ik zie dat ding bij compuarts avatar ook welles...

maar iig, k heb niet zoveel te melden eik, het was vandaag maar een gewoon dagje en t duurde best wel lang... maar jah boeie k ben nu weer lekker thuis :D.

dr is wel een hoop gepost iig, ook door ons aller vlamingetjuh jeeeej! maareh... dat jorge colaco ding, heeftie die foto zelf gemaakt ofzo in portugal of hebbik gewoon wat gemist?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5026 Gepost op: 30-09-2002, 18:42:32 »
Jahoor! Geen probleem! :D ;D

Ik had die fout natuurlijk expres gemaakt, om aan te geven dat ik wel vaker typfouten maak.  ;)

Ik heb er vandaag 'n uur over gedaan om thuis te komen, terwijl ik normaal in 10 minuutjes hier ben. 't verkeer zat gewoon helemaal vast en ik zat dan ook vreselijk te balen. Ik had beter kunnen fietsen. Dan was ik in 'n half uurtje thuis geweest.  :-[

Maar goed, ik heb wel m'n krachten gespaard om zo dadelijk te kunnen fitnessen en bodyjammen.  :)

Citaat
maareh... dat jorge colaco ding, heeftie die foto zelf gemaakt ofzo in portugal of hebbik gewoon wat gemist?

Volgens mij heb je niks gemist. Ik heb ook geen idee hoe Vlaming aan die foto komt. Hopelijk verteld hij ons dat nog 'n keertje.....

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5027 Gepost op: 30-09-2002, 20:28:11 »
Hallo luitjes,

How's life? Met mij in ieder geval goed. Morgen heb ik cursus van mn werk en daar heb ik wel zin in. Die cursus duurt ongeveer twee weken en dan verspreid over de komende maand en de eerste week van november. Ik ben heel benieuwd, want daarna wordt er van me verwacht dat ik een 'volleerd' consulent ben. Ik heb er een hard hoofd in, maar dat zien we dan wel weer. Het zal in ieder geval een stuk drukker worden en een stuk afwisselender, dat is positief.

Gisteren belde een jongen waar ik mee gestudeerd heb. Een tijdje geleden hadden we met allemaal oud-klasgenoten een uitstapje, een soort reunie. Die jongen kon toen niet , omdat zijn moeder erg ziek zou zijn. De dag erna had ik hem een mailtje gestuurd om te informeren hoe het ging enzo. Gisteren belde hij dus even op om te vertellen. Zijn moeder blijkt kanker te hebben en niet meer beter te worden. Ze  is echt heel erg ziek en hij en zijn vader en zijn broer verzorgen haar nu thuis, omdat ze in het ziekenhuis niets meer voor haar kunnen doen. Ik vond het echt zo erg voor hem, ik was er helemaal van onder de indruk, zelfs stil ervan. En dat wil nogal wat zeggen bij mij...
Jullie hebben er weinig aan om dit te weten, maar ik moest het even kwijt. Het helpt in ieder geval om alle kleine dagelijkse pijntjes, kwaaltjes en zeurdingen een beetje te relativeren. Voor even dan, want zo gaat dat nou eenmaal.

Anyway, dat was dus wat ik vandaag en gisteravond heb meegemaakt. Een keer wat minder leuk dus...

Groetjes Ovide

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5028 Gepost op: 30-09-2002, 20:36:39 »
He bah Ovide, dat is niet leuk om te horen nee. Ik vraag me wel eens af hoe het zou zijn als je nu al weet dat je er over een paar weken niet meer zal zijn, ik bedoel hoe gaan mensen dan met je om en hoe kan je jezelf dan staande houden. Bah zeg. Zou ik dan bij diegene langs kunnen gaan en doen of er niets aan de hand is, of juist in tranen uitbarsten...

Gelukkig ken ik op dit moment niemand die dat weet, hoop ook niet dat dat ooit gebeurd...

kussssss julia

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5029 Gepost op: 30-09-2002, 21:58:06 »
hey Ovide, het spijt me dat je zoiets moet meemaken  :-/ lijkt me helemaal niet leuk en je zou op slag idd minder gaan zeuren over de kleine dingen...
ik heb vandaag de klasfoto en individuele foto gekregen en ik sta er echt lelijk op maar dat is niks ivm kanker ofzo...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5030 Gepost op: 30-09-2002, 22:00:20 »
neej, maar dat zijn de kleine dingetjes waar je het over hebt
 :-\

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5031 Gepost op: 30-09-2002, 22:38:05 »
't is idd vreselijk om een van je ouders te verliezen. Ik heb 'n vriendin wiens moeder ook twee jaar geleden gestorven is, heel plotseling. Dat was vlak voor haar VWO eindexamen, maar ze heeft 't toch gewoon gehaald. Dat vind ik echt knap van haar. Nu heeft ze thuis eigenlijk de rol van haar moeder overgenomen. Ze doet 't hele huishouden en kookt iedere dag voor haar vader en 2 broers. En daarnaast doet ze ook nog dezelfde opleiding als ik. Ik zou echt niet nog 'n huishouden kunnen runnen buiten m'n opleiding om....

Maar goed, ik hoop dat je 'n beetje 'n steun kan zijn voor die jongen, ovide. Alleen al naar 'm luisteren zal 'm goed doen.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5032 Gepost op: 30-09-2002, 22:45:58 »
mensen, ik ga slapen welterusten allemaal!

kussssssss julia :-*

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5033 Gepost op: 1-10-2002, 11:07:13 »
Zal ik dan ook maar de eerste zijn om te zeggen dat ik wakker ben ;D

GOEIEMORGUHHHHHH!!!!!!

ik ga zo werken en vanavond darten

kusss julia

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5034 Gepost op: 1-10-2002, 11:49:23 »
't is idd vreselijk om een van je ouders te verliezen. Ik heb 'n vriendin wiens moeder ook twee jaar geleden gestorven is, heel plotseling. Dat was vlak voor haar VWO eindexamen, maar ze heeft 't toch gewoon gehaald. Dat vind ik echt knap van haar. Nu heeft ze thuis eigenlijk de rol van haar moeder overgenomen. Ze doet 't hele huishouden en kookt iedere dag voor haar vader en 2 broers. En daarnaast doet ze ook nog dezelfde opleiding als ik. Ik zou echt niet nog 'n huishouden kunnen runnen buiten m'n opleiding om....

Maar goed, ik hoop dat je 'n beetje 'n steun kan zijn voor die jongen, ovide. Alleen al naar 'm luisteren zal 'm goed doen.

Jeetje, dacht ik vrolijk in de bar te kunnen zitten... Ik ben ook mijn moeder kwijt geraakt (ook aan kanker) toen ik net 10 jaar was geworden. Toen ze nog leefde wist ik wel dat ze kanker had, maar wist ik veel wat dat was. Net als een chemokuur. Ze moest vaak naar het ziekenhuis, maar op een gegeven moment mocht ze thuis blijven. Ik vond dat heel leuk maar als je er nu over nadenkt was het heel erg want het had niet geholpen en lag ze dus thuis te wachten tot ze dood ging. Ik weet nog dat ik bij haar op de slaapkamer naar het vuurwerk heb zitten kijken (oud en nieuw) en een paar dagen later was ze er opeens niet meer. Was zo raar. Zie je al die mensen om het bed te huilen (was 's ochtends vroeg, ik was net wakker) Eigenlijk zag ik alleen maar oma. Ik ben naar mijn zusjes kamer gegaan en even later kwam mijn vader en een mevrouw ons het nieuws vertellen.

Ik weet ook nog heel goed dat toen ik weer naar school ging, dat iedereen uit mijn groepje (we zaten in groepjes) iets aan mij had gegeven. Een tekening, een gedichtje enzo. Doet me nog steeds wel wat.

Sorry, maar ik moest dit even kwijt.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5035 Gepost op: 1-10-2002, 16:20:11 »
Goh zeg... wat moek daar nou op zeggen...  :-\ Je hoeft je iig niet te verontschuldigen dat je het vertelt of zo hoor! Wel erg lief van die kinderen in je groepje Tijgertje.
Tja, ook ik kan eigenlijk wel meepraten omdat ik een familielid aan kanker heb verloren (gelukkig niet een van mijn ouders), maar ja, daar hebben jullie ook niet veel aan en ik ook niet (is ook alweer 2 jaar geleden). Zo is het leven he, argh, nee dat klinkt veel te cliché...

Ik ga maar eens iets aan mijn huiswerk doen... volgende week woe eerste schoolonderzoek van dit jaar...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5036 Gepost op: 1-10-2002, 17:46:23 »
aaaach ovide wat vervelend :'(, echt heel zielig voor die jongen, sterkte, ook voor jou he!

en tijgetje, ik weet niet psies wat ik daarop moet zeggen, maar ik vind het echt heel erg voor je :'( ik wou dat ik wat kon doen ofzo maar ik ben een beetje slecht in zeggen hoe erg ik dingen vind...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5037 Gepost op: 1-10-2002, 17:51:45 »
Sorry, maar ik moest dit even kwijt.

't is echt nergens voor nodig om sorry te zeggen, tijgertje. De bar is er om persoonlijke gebeurtenissen met elkaar te delen, zowel leuke als minder leuke gebeurtenissen.

Ik vind 't heel erg voor je dat je je moeder op zo'n jonge leeftijd al hebt moeten verliezen. 't zal niet gemakkelijk zijn geweest, opgroeien zonder moeder. Hopelijk heb je veel fijne herinneringen aan haar, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.

Na al deze ingrijpende verhalen, kan ik op dit moment niks zinnigs zeggen over m'n dag. Ik ga maar 'ns de andere topics lezen.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5038 Gepost op: 1-10-2002, 18:41:04 »
ow ps inderdaad tijgetje je moet dr geen sorry voor zeggen! das egt níet nodig ik sluit me himmel bij han aan.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5039 Gepost op: 1-10-2002, 19:48:07 »
Ook weer hallo allemaal,

Ik zie dat ik heel wat heb losgemaakt, dat was niet echt de bedoeling, maar zo blijkt maar weer dat iedereen wel erge/ingrijpende dingen meemaakt. Ik vind ook dat iedereen daar over moet praten als ie dat wil, tenminste.
Jullie hoeven ook geen medelijden met mij te hebben ofzo. Ik wilde het gewoon vertellen, omdat ik zelf dan altijd zo'n soort schaamte gevoel krijg over mn eigen gedrag. Heel herkenbaar waarschijnlijk.

Ik hoop natuurlijk dat ik die jongen een beetje kan helpen, maar van de andere kant kan denk ik niemand hem helpen. Ik heb gezegd dat ie me moet bellen als ie daar zin in of behoefte aan heeft en ik zal hem ook zeker binnenkort weer eens een mailtje sturen. Ach, ik weet het ook niet, hoe ver kun/moet je gaan in zo'n situatie?

Anyway, ik zal toch maar proberen een iets vrolijker onderwerp aan te snijden. Vandaag heb ik cursus gehad. Dat was best wel grappig. Het was in een oud klooster, met een hele mooie tuin. Aangezien het hier heel mooi weer was, hebben we lekker buiten gezeten in de pauzes. Heerlijk! Morgen wordt op mijn werk in verband met de herindeling van de teams, bekend gemaakt, met wie je in een cluster (soort team binnen het team) komt te zitten. Ik ben heel benieuwd.

Nou dit was mijn dag zo'n beetje. Straks voetbal kijken en lekker naar bedje.

Fijne avond!
Ovide