compuart! schaam u! Ali G is degene die zingt met Shaggy : 'Me Julie'
Yep, ik schaam me diep
toen ik de foto zag dacht ik 'ohhh, die!' Ken'm wel van videoclips, z'n late-night show enzo
(dat verklaart ook waarom Bertha hem zo goed kent, die is ook altijd late night actief
)
Ik hoef op zich ook niet meer te werken op zaterdag (m'n vergoeding is zeker hoger dan wat er gemiddeld gegeven wordt bij een stage), maar als ik m'n baantje nu opzeg moet ik over 'n paar maanden weer op zoek naar wat nieuws als m'n stage afgelopen is. En heb ik eerlijk gezegd niet zo veel zin in.
Tsja, maar als dit baantje al niet 100% leuk vind (althans, dat idee krijg ik een beetje
) moet je't natuurlijk niet tegen je zin doen :-/ Dan doe je't namelijk over een paar maanden ook niet meer... Maar goed, ik moet me d'r ook niet mee bemoeien
Trouwens, ik ben erg benieuwd aan welke studie je aan 't afstuderen bent, Compuart. (als je dat ooit al hier op 't forum medegedeeld hebt, dan schaam ik me bij deze diep dat ik 't me niet meer herinner. )
Dat hoeft niet hoor, je kunt niet alles volgen van het forum en bovendien heb ik het er hier geloof ik nog nooit over gehad. Ik studeer Technische Bedrijfskunde. Heeft dus wel wat van de bedrijfseconomie, maar ook human resource management, operations research (de wiskunde van de logistiek), statistiek, marketing & strategie, techniek (van informatiekunde tot werktuigbouwkunde), ethiek, etc. Kortom een gevarieerde studie die errug leuk is (vin ik)
Oh in dat geval heb ik nog wel 'n aanrader voor jullie: Hellendoorn! Nee das echt 'n grapje van me. Als er een park is waar je absoluut niet heen wilt gaan dan is 't Hellendoorn wel. Daar was dus echt helemaal geen biet aan. Dus bij deze 'n tip van Han: zorg dat je nooit in Hellendoorn komt!
Zeg het niet te hard, want anders zitten we volgende week al in
Hellendoorn...
Overigens, was dus gisteren in Slagharen en het bleek allemaal weer reuze mee te vallen. De attracties waren stuk voor stuk misselijk makend, maar verder wel leuk. De rijen waren iets korter dan in Sixflags en beduidend korter dan in de Efteling (pfff
) en de attracties...ach, wat zal ik zeggen, die rondslingerende boot (eentje die wel en eentje die niet over de kop ging) waren wel grappig. De achtbanen waren doordat ze zo oud, krakkemikkerig en oncomfortabel waren, eigenlijk wel heftig, maar wel wat kort. En de nieuwste aanwinst, de mainstreet, was meer van hetzelfde: een winkelstraat vol commercie.
Maar goed, gezelligheid maak je zelf, daar kunnen attracties niets aan doen en gisteren was het een gezellige dag, dus nix te klagen
Organiseren? Ik geloof niet dat ik de juiste persoon ben om de bijeenkomst mee te organiseren. Ik zou me dan de hele molfanatenbijeenkomst (en ook de weken ervoor al.....) druk maken of alles wel goed zou lopen. En tegen zoveel stress is Han niet opgewassen! En ik wil natuurlijk in opperbeste conditie zijn (zowel lichamelijk als geestelijk) als ik jullie allemaal voor 't eerst ontmoet.
Hah, Han13 die dit niet zou kunnen. Vind je het erg als ik dat niet geloof?