Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552374 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5000 Gepost op: 29-09-2002, 12:27:29 »
Bij deze ook proficiat voor de broer van e! Ik denk niet dat hij dit forum leest, maar e wil vast wel zo lief zijn om onze felicitaties aan 'm door te geven.  :)   (hij zal wel erg vreemd kijken als e tegen 'm zegt dat hij gefeliciteerd wordt door Doris en Han13 van 't WIDM.com forum  ;) )

Ik heb net alweer fijn gesport. M'n vriendin had geen tijd meer om nog gezellig wat te drinken dus heb ik me hier in de bar maar 'n flesje Orangina gepakt:

Ik denk dat ik m'n lekker verfrissend drankje maar meeneem naar 't terras buiten en 'ns fijn van 't zonnetje ga genieten.  :)

Fijne zondag allemaal en tot later vandaag!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5001 Gepost op: 29-09-2002, 12:49:01 »
Nou, ik ben dus ook uit mijn bed gevallen. Ik schrok me kapot toen ik zag dat het al 12.00 uur was. Zo lang slaap ik normaal nooit uit! Maar ja, het was ook laat gisteravond, dat zal het wel zijn.
Ik ga nu ff douchen en dan naar mijn moeder om haar haren te verven. Daar na kom ik nog wel even langs in de bar of zelfs op het kasteel. Ik heb wel zin in een saunaatje. Die is daar vast wel!

Fijne dag allemaal,
Ovide

PS broer van E en Angela, van harte gefeliciteerd!!! :D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #5002 Gepost op: 29-09-2002, 13:17:56 »
compuart! schaam u! Ali G is degene die zingt met Shaggy : 'Me Julie'
Yep, ik schaam me diep  :-[ :-[

toen ik de foto zag dacht ik 'ohhh, die!' Ken'm wel van videoclips, z'n late-night show enzo
(dat verklaart ook waarom Bertha hem zo goed kent, die is ook altijd late night actief  ;))

Ik hoef op zich ook niet meer te werken op zaterdag (m'n vergoeding is zeker hoger dan wat er gemiddeld gegeven wordt bij een stage), maar als ik m'n baantje nu opzeg moet ik over 'n paar maanden weer op zoek naar wat nieuws als m'n stage afgelopen is. En heb ik eerlijk gezegd niet zo veel zin in.
Tsja, maar als dit baantje al niet 100% leuk vind (althans, dat idee krijg ik een beetje  ;D) moet je't natuurlijk niet tegen je zin doen :-/ Dan doe je't namelijk over een paar maanden ook niet meer... Maar goed, ik moet me d'r ook niet mee bemoeien  ;D

Citaat
Trouwens, ik ben erg benieuwd aan welke studie je aan 't afstuderen bent, Compuart. (als je dat ooit al hier op 't forum medegedeeld hebt, dan schaam ik me bij deze diep dat ik 't me niet meer herinner.  :-[ )
Dat hoeft niet hoor, je kunt niet alles volgen van het forum en bovendien heb ik het er hier geloof ik nog nooit over gehad. Ik studeer Technische Bedrijfskunde. Heeft dus wel wat van de bedrijfseconomie, maar ook human resource management, operations research (de wiskunde van de logistiek), statistiek, marketing & strategie, techniek (van informatiekunde tot werktuigbouwkunde), ethiek, etc. Kortom een gevarieerde studie die errug leuk is (vin ik)  :D

Citaat
Oh in dat geval heb ik nog wel 'n aanrader voor jullie: Hellendoorn! Nee das echt 'n grapje van me. Als er een park is waar je absoluut niet heen wilt gaan dan is 't Hellendoorn wel. Daar was dus echt helemaal geen biet aan. Dus bij deze 'n tip van Han: zorg dat je nooit in Hellendoorn komt!  ;)
Zeg het niet te hard, want anders zitten we volgende week al in Hellendoorn...

Overigens, was dus gisteren in Slagharen en het bleek allemaal weer reuze mee te vallen. De attracties waren stuk voor stuk misselijk makend, maar verder wel leuk. De rijen waren iets korter dan in Sixflags en beduidend korter dan in de Efteling (pfff ;)) en de attracties...ach, wat zal ik zeggen, die rondslingerende boot (eentje die wel en eentje die niet over de kop ging) waren wel grappig. De achtbanen waren doordat ze zo oud, krakkemikkerig en oncomfortabel waren, eigenlijk wel heftig, maar wel wat kort. En de nieuwste aanwinst, de mainstreet, was meer van hetzelfde: een winkelstraat vol commercie.

Maar goed, gezelligheid maak je zelf, daar kunnen attracties niets aan doen en gisteren was het een gezellige dag, dus nix te klagen :D

Citaat
Organiseren?  :o  Ik geloof niet dat ik de juiste persoon ben om de bijeenkomst mee te organiseren. Ik zou me dan de hele molfanatenbijeenkomst (en ook de weken ervoor al.....) druk maken of alles wel goed zou lopen. En tegen zoveel stress is Han niet opgewassen! En ik wil natuurlijk in opperbeste conditie zijn (zowel lichamelijk als geestelijk) als ik jullie allemaal voor 't eerst ontmoet.  :)
Hah, Han13 die dit niet zou kunnen. Vind je het erg als ik dat niet geloof? ;)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5003 Gepost op: 29-09-2002, 13:46:15 »
Ik ga nu ff douchen en dan naar mijn moeder om haar haren te verven.

Wat toevallig! Ik ga vanmiddag ook m'n moeders haren verven.  :)  We hebben al jaren 'n afspraak dat ik haar haren verf en zij die van mij. Zo hoef ik dan alleen naar de kapper om m'n haren te knippen, want dat is al duur genoeg. (over kapper gesproken, ik geloof dat ik morgen maar weer 'ns ga bellen voor 'n afspraak, want 't is weer hard nodig!)

Citaat
Tsja, maar als dit baantje al niet 100% leuk vind (althans, dat idee krijg ik een beetje  ) moet je't natuurlijk niet tegen je zin doen :-/ Dan doe je't namelijk over een paar maanden ook niet meer...

Och ja, 't is niet m'n favoriete bezigheid dat werken op zaterdag. Maar ik geloof niet dat er 'n bijbaantje bestaat dat zo leuk is dat ik liever zou gaan werken als vrije tijd zou hebben. Ik werk inmiddels al 4 jaar bij de bakker, dus 'n jaartje kan ik 't nog wel volhouden. (en dan ga ik afstuderen en hoop ik 'n vergoeding te krijgen waarbij ik niet meer hoef bij te verdienen)

Citaat
Maar goed, gezelligheid maak je zelf, daar kunnen attracties niets aan doen

Dat is zeker waar Compuart. Ik zou iedere week wel naar de Efteling willen, maar alleen daar rondrennen lijkt me ook niet zo gezellig. En constant iemand vinden die met me meewil is nogal lastig....

Trouwens, ik heb gisteren m'n collega's weten te overtuigen om 'n bedrijfsuitje te organiseren naar de Efteling. Moet ik er natuurlijk wel op aandringen dat dit uitje ook echt binnenkort zal gaan plaats vinden.  :)

Citaat
Hah, Han13 die dit niet zou kunnen. Vind je het erg als ik dat niet geloof?

Ja dat vind ik heel erg. Ik spreek namelijk altijd de waarheid.  ;)

Ik ga maar weer 'ns terug naar m'n luie ligstoel aan 't zwembad. Lekker genieten van 't laatste zomerzonnetje........

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5004 Gepost op: 29-09-2002, 14:12:09 »
het zomerzonnetje schijnt hier ook aan de belgische kust ! al sinds gisteren eigelijk en het is behoorlijk warm voor deze periode ! alleen jammer dat ik nog schoolwerk heb...

nuja, mensen, bereid jullie alvast voor want volgende zondag ben ik jarig en ik heb zin om erin te vliegen ! wihaaaaaaa

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #5005 Gepost op: 29-09-2002, 16:00:10 »
eeeeh compuart, begin ik nou helemaal
spoken te zien of loopt er een meisje
( of ander wezen haha ) langs jouw
naam?!
:-* :-* :-*
Charlotte

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #5006 Gepost op: 29-09-2002, 16:08:06 »
eeeeh compuart, begin ik nou helemaal
spoken te zien of loopt er een meisje( of ander wezen haha ) langs jouw naam?!
Ik hou't erop dat je spoken ziet :P ;)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5007 Gepost op: 29-09-2002, 17:54:54 »
Ik dacht dat ik het ook zag....  ???

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #5008 Gepost op: 29-09-2002, 17:56:16 »
nee ik weet het echt 99,9% cker!!
het was zn soort pokemon wezen!!
hmmm ik heb toch zwaar het idee dat
ik krankzinnig begin te worden  :-[
Charlotjuh

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5009 Gepost op: 29-09-2002, 17:58:20 »
ik oohook....  ??? ??? ???
We worden gewoon met z'n allen krankjorum

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5010 Gepost op: 29-09-2002, 17:58:59 »
dat ik liever zou gaan werken als vrije tijd zou hebben.
eh.... Han...?  ::)

Allemaal heel erg bedankt voor jullie felicitaties aan mijn broer! Leuk dat jullie dr aan gedacht hebben. Ik kan het alleen niet meer direct doorgeven, want hij is vanmiddag rond 4 uur meegereden met familie die toch naar het zuiden ging, mn oom brengt m dan even naar Aken, want daar is de treinverbinding veel beter. Dus dan zit ie vanavond weer in Frankfurt, want morgen moet ie weer om negen uur iig op zn stageplek zijn. Jaja. En dan is ie nu dus 22. Maar ik zal jullie felicitaties wel ff doormailen ;).

Vandaag waren dr dus een aantal familieleden op bezoek. Was wel gezelli, maar de mensen met wie ik het meeste omga, konden niet, en het enige nichtje van mijn leeftijd was ook niet met dr ouders meegekomen, dus dat was wel erg jammer. Ik was dan ook erg blij dat er toch nog een neef kwam opdagen (van wie dat niet zeker was) met wie ik iets meer omga.

Charlotte ik heb geen flauw idee waar je het over hebt (meisje bij Compuarts naam???)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5011 Gepost op: 29-09-2002, 18:05:19 »
het logo van compuart, aan de linkerkant van zijn posts. eens in de zoveel tijd heb ik het idee dat ik daar dan iets zie bewegen, en dan kijk ik snel en ik zie een glimp van iets lopends

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #5012 Gepost op: 29-09-2002, 18:05:25 »
Citaat
Charlotte ik heb geen flauw idee waar je het over hebt (meisje bij Compuarts naam???)
[/color]
jah echt waar!!!
heej daan heb jij dr ook gezien??

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5013 Gepost op: 29-09-2002, 18:10:14 »
ja.... het is een .gif, dus het zou kunnen......  :-/

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5014 Gepost op: 29-09-2002, 18:30:00 »
HALloooooo allennnnnnn

Heb een druk dagje gehad vandaag vandaar dat ik nu pas post. Vanmorgen vroeg opgestaan, want rick ging meedoen aan de kidsrun. De kinderen moeten dan een engelse mijl lopen, twee rondjes van 800 meter in totaal 1600 meter. Hartstikke leuk, want aan het eind kreeg hij ook een medaille! Daarna de stad ingegaan, want er was een oldtimershow. Daarna naar huis en even gaan msnen en nu even hoi zeggen hiero

hoooooi

kussss julia

always look on the bright side of life

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5015 Gepost op: 29-09-2002, 18:51:08 »
eh.... Han...?  ::)

Ik heb 't misschien niet zo goed verwoord, maar ik bedoelde dat ik liever zaterdags vrij heb als ga werken. Wat voor 'n bijbaantje ik ook zou hebben, er zijn altijd leukere dingen die ik me kan bedenken om te doen op 'n zaterdag. Ik hoop dat 't zo wel duidelijk is.  :)

Ik zie trouwens niks bewegen bij 't logo van Compuart, maar misschien heb ik niet lang genoeg gekeken.......

Ik ben vanmiddag gezellig op bezoek gegaan bij m'n broer en z'n vriendin. Die wonen sinds kort samen (had ik dat al verteld?) en hadden vrijdag alle meubeltjes gekregen. Dus ben ik effe 'n kijkje gaan nemen. 't zag er allemaal wel mooi uit moet ik zeggen. Gelukkig kan ik veel beter met m'n broer opschieten sinds hij niet meer hier in huis woont. Ik zie 'm nu nog maar ongeveer 1 keer per week i.p.v iedere dag en ik moet zeggen dat dat onze relatie ten goede heeft gedaan. (lees: eerst hadden we altijd ruzie en nu niet meer)  :)

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #5016 Gepost op: 29-09-2002, 19:01:19 »
je ziet dat poppetje alleen helemaal aan et
begin, als je net het forum opent, en als
compuart dan bovenaan staat zie je et miss

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5017 Gepost op: 29-09-2002, 19:20:02 »
ik bedoelde dat ik liever zaterdags vrij heb als ga werken.
dus je begrijpt niet wat ik bedoelde... ;)? 'Liever als'...?

Citaat
Ik zie 'm nu nog maar ongeveer 1 keer per week i.p.v iedere dag en ik moet zeggen dat dat onze relatie ten goede heeft gedaan. (lees: eerst hadden we altijd ruzie en nu niet meer)  :)
goh wat klinkt dat bekend... ;)

kdenk niet dattik dat poppetje kan zien, kheb een mac dus ik zie wel vaker dingen niet...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5018 Gepost op: 29-09-2002, 19:46:44 »
je ziet dat poppetje alleen helemaal aan et
begin, als je net het forum opent, en als
compuart dan bovenaan staat zie je et miss

Bedoel je 't forum of dit topic? Ik begrijp er weer 'ns helemaal niks van. Maar misschien ben ik gewoon te blond voor dit soort dingen.....

Citaat
dus je begrijpt niet wat ik bedoelde... ? 'Liever als'...?

Ja weer iets waardoor duidelijk wordt dat Han gewoon dom is. Sorry dat ik je niet begreep e, en nog erger dat ik die fout maak. Ik ben nu eenmaal van de computergeneratie die gewend is dat de spellingscontrole alle fouten eruit haalt.  ;)

Ik zal wel 'n hoop meer fouten maken in m'n posts. Ik typ nu eenmaal erg snel waardoor er nogal 'ns foutjes inkruipen. Maar hopenlijk vergeven jullie me dit.  :)

Ik zit trouwens met 'n groot dilemma. Zo direct begint de Grand Prix en om half negen ook nog Expeditie Robbinson. En ik wil natuurlijk beiden zien. Nu weet ik niet welke van de twee ik zal gaan opnemen en welke van de 2 ik 'live' ga volgen. Wat zit 't leven toch vol moelijke situaties..... ;)

Han denkt er nog effe over na....

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #5019 Gepost op: 29-09-2002, 20:53:08 »
Citaat
Bedoel je 't forum of dit topic? Ik begrijp er weer 'ns helemaal niks van. Maar misschien ben ik gewoon te blond voor dit soort dingen.....
[/color]
nej gewoon in t forum, maar je bent er vast
niet te blont voor want ik ben ook blont haha