Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552390 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4980 Gepost op: 27-09-2002, 22:17:58 »
't zijn toch wel korte weekenden voor jou zeg...één dag per week...maar goed, op die ene zondag kun je door dat verdienen natuurlijk wel veeeeel meer uitgeven :P

't zijn zeker korte weekenden, zaterdagavond en zondag zijn mijn weekend. Jammergenoeg zijn hier bijna nooit winkels open op zondag, dus dat geld uitgeven zit er op zondags niet echt in. En stage lopen is niet bepaald 'n vetpot. Och, ik mag eigenlijk niet klagen, want samen met de studiefinanciering is 't toch wel 'n aardig bedragje iedere maand. Ik heb alleen nauwelijks tijd om 't uit te geven. Maar je moet toch iets over hebben voor je studie, nietwaar?

Citaat
Kijk, nou dat vind ik een hele goeie karaktereigenschap van Han13, altijd het positieve in de mens zien. En je hebt nog eens gelijk ook, ik was vreselijk ongerust (nouja...nu overdrijf ik dus een beetje :P)

Han doet net alsof ze de laatste zin niet gelezen heeft en vind Compuart nog steeds lief.  ;)

Citaat
ach, die paar spatjes...valt allemaal weer reuze mee  ;D

Ik heb dus echt 'n ongelooflijke hekel aan regen! Op de een of andere manier begint 't altijd te regenen net op 't moment dat ik om m'n fiets stap en wordt 't droog op 't moment dat ik de plaats van bestemming heb bereikt.  :(

Citaat
Weekend yeah, altijd cool. Ga morgen naar [anti-climax] Slagharen met twee huisgenoten en één ex-huisgenoot (ja, dat kinderparkje...  :-/). Maar goed, met volle moed maken we er het beste van  ;D[/anti-climax]

Waarom niet naar de Efteling? Is veel leuker!  :)

Han grijpt elke gelegenheid aan om de Efteling te promoten........

Misschien 'n idee om de molfanatendag in de Efteling te organiseren komend seizoen, dan beloof ik bij deze plechtig dat ik dan zeker zal komen!

(als Han de kans krijgt om naar de Efteling te gaan, moet alles daar voor wijken. Zelfs vervelende bazen die haar geen vrij willen geven!  ;) )

Maar goed, ik ga maar weer 'ns m'n warme bedje opzoeken, want ik moet er morgen weer vroeg uit.

Ik wens iedereen bij deze nog 'n fijne avond en 'n fijne zaterdag!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4981 Gepost op: 27-09-2002, 22:20:46 »
Er zit ineens 'n akelige zwarte rand om m'n vorige post heen.  ???

't ziet er erg rauwkaartachtig uit......

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4982 Gepost op: 27-09-2002, 23:28:31 »
jaja, nog iemand big brother gekeken? Bo deruut wat een verassing. Haddik niet verwacht moek zeggen

Zelfs ik heb het gezien (als vervent niet BB kijker; kijkt af en toe stiekum toch):
Doet de overheid z'n best nu met nieuwe anti-rook spotjes, gaat die Bo gigantisch een sigaret paffend dat huis uit: dat kan toch niet he!

Afgezien daarvan fiets ik elke dag nog bijna 20 km, dus vind ik wel weer dat ik aan m'n dagelijkse benodigde portie sport toekom ;)

Zoals Ali G zou zeggen: Repesct!

Als je 't niet erg vindt, houd ik 't er liever bij dat Compuart gewoon bezorgd om mij is, wat natuurlijk ontzettend lief van 'm is.  :)

Och wat is ze toch nog heeerlijk naief   ;D

Gr. B.

Edit: *bertha vindt die rouwkaartrand ook maar nix

Edit 2:  *maar nu ie weer weg is vind bertha het wel weer mooi

Edit 3: *wat edit ik toch veel; ik kan netzo goed reageren op mijn eigen bericht!

« Laatst bewerkt op: 28-09-2002, 01:28:14 door bertha531 »

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #4983 Gepost op: 28-09-2002, 01:25:32 »
't zijn zeker korte weekenden, zaterdagavond en zondag zijn mijn weekend. Jammergenoeg zijn hier bijna nooit winkels open op zondag, dus dat geld uitgeven zit er op zondags niet echt in. En stage lopen is niet bepaald 'n vetpot. Och, ik mag eigenlijk niet klagen, want samen met de studiefinanciering is 't toch wel 'n aardig bedragje iedere maand. Ik heb alleen nauwelijks tijd om 't uit te geven. Maar je moet toch iets over hebben voor je studie, nietwaar?
Tsja, lijkt me toch wel balen eigenlijk. Zou ik toch nog liever denk ik een bijbaantje door de week 's avonds hebben en dan het hele weekend vrij. Zelf kan ik in elk geval niet echt klagen over m'n afstudeervergoeding (daarvoor hoef ik gelukkig niet meer zaterdag te werken in elk geval)

Citaat
Han doet net alsof ze de laatste zin niet gelezen heeft en vind Compuart nog steeds lief.  ;)
Kijk, dat doet mij nou deugd!  :D

Citaat
Ik heb dus echt 'n ongelooflijke hekel aan regen! Op de een of andere manier begint 't altijd te regenen net op 't moment dat ik om m'n fiets stap en wordt 't droog op 't moment dat ik de plaats van bestemming heb bereikt.  :(
Ik heb vaak geluk, maar soms ben wil het wel eens voorkomen dat ik zeiknat thuiskom en ja dan baal ik ook wel flink  :-/ Maar ach, na tien minuten thuis/op het werk ben ik alles weer vergeten en vind ik fietsen weer de nuttigste sport die er is

Citaat
Waarom niet naar de Efteling? Is veel leuker!  :)
Nix mis met de efteling, sterker nog: met kop en schouders de winnaar van NL. Alleen ben ik daar al een aantal keren geweest. Bovendien heb ik een huisgenoot die graag alle pretparken van Nederland wil zien  ;D

Citaat
Misschien 'n idee om de molfanatendag in de Efteling te organiseren komend seizoen, dan beloof ik bij deze plechtig dat ik dan zeker zal komen!
Is goed. Ik zocht toch nog iemand die het wou organiseren dit jaar. Komt allemaal weer goed uit  ;)

Er zit ineens 'n akelige zwarte rand om m'n vorige post heen.  ???
Was een bugje in YaBB SE. Vroeger rapporteerde ik dat ding. Tegenwoordig zorg ik er gewoon voor dat'ie niet meer terug komt in de nieuwe versie. Ideaal  8)

hmmmm, was dat niet die box kampioen ofzo?

Och is ze toch nog heeerlijk naief   ;D
En Bertha is .... ehh.... een rund!  :P

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #4984 Gepost op: 28-09-2002, 01:48:59 »
Citaat
hmmmm, was dat niet die box kampioen ofzo?

:o Ken uw klassiekers! Behold Ali-G!

Citaat
En Bertha is .... ehh.... een rund!  :P

Zal ik ook maar zeggen dan dat ik net doe of ik dat laatste niet gelezen heb?

Nouja; Ik ga ook maar ns slapen dan...

Gr. B.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4985 Gepost op: 28-09-2002, 11:50:29 »
goeiemorge iedreen!
k ben gister nie in de bar geweest en het is nu helemaal weer volgepost dus k ga et ff niet allemaal lezen :)

gister na school ging ik eerst naar roosendaal samen met mn moeder en mn broertje om mn broertje weg te brengen naar z'n beste vriend want die woont daarzo. nou da was wel gezellie want die broer van die vriend heeft vroeger bij mij in de klas gezeten dus was wel leuk om em weer es te zien. nou toen ben ik naar de stad gegaan met mn moeder en ff wat kleertjus gekocht en toen gingen we uit eten en toen was het 11 uur en toen zijn we maar naar huis gegaan, en toen had ik geen zin om nog ff naar het forum te gaan dus... daarom post ik nu pas wat :D. nou het was iig wel leuk gister. zometeen heb ik de laatste opvoering van mn musical grrr heb dr geen zin in! maar jah ik moet maar gewoon. dan ben ik om 5 uur weer trug gelukkig en dan ist pas weekend :).

nou ik ga ff de rest vant forum wel bijlezen. doeg!!!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #4986 Gepost op: 28-09-2002, 12:29:13 »
compuart! schaam u! Ali G is degene die zingt met Shaggy : 'Me Julie'

ondertss is het hier prachtig weer aan de belgische kust en ga ik vanmiddag lopen en wat voetballen (onze studiemeester wil perse dat we de schoolcompetitie meisjesvoetbal winnen dus we moeten écht wel oefenen) en dan ga ik morgen wel aan mijn latijn blokken! ik kom vanavond ofzo nog wel ff langs!

dooooooeg xxx A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4987 Gepost op: 28-09-2002, 16:16:26 »
Hallo allen!!!

Ben vanmorgen met mijn zoontje weer naar voetbal geweest. Moesten we binnen almere een club vinden. Wij stonden daar al maar de anderen kwamen maar niet. Wat bleek? Ze waren naar een andere voetbalclub gereden  :-\ Des te meer stom aangezien deze club al een aantal jaren niet meer bestaat ;D
al met al was de wedstrijd later begonnen (verloren met 17-0 ;) :D, maar de penalty ging erin ;D).

maar verder niks bijzonders gedaan.

kusss julia

always look on the bright side of life

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4988 Gepost op: 28-09-2002, 18:04:42 »
zo k ben weer trug van mn optreden, men wat was t stom!!! grrrrrrr heb me daar echt doodgeërgerd het duurde allemaal zo lang enzo en het ging gewoon heel erg fout, maar jah anja, das dan de leidster van de groep, die vond het ammel zo goed gaan. nou iig das heel irri, want nou moeten we 17 november nóg een keer. dat doe ik dus mooi niet, k bedenk wel een leuk smoesje want ik heb dr echt geeeen zin in. heeft iemand maybe nog n goeie smoes? hope so :).

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4989 Gepost op: 28-09-2002, 18:35:23 »
't is eindelijk weekend voor mij!!!!  :)

Jullie raden 't al: mijn dagje werken zit er weer op! Gelukkig maar, want ik heb me echt doodgeergerd vandaag op vanalles en nog wat.

Maar goed, nu lekker weer fris gedoucht en ik ga eerst maar 'ns lekker onder zonnebank. Nadat ik 'n beetje bijgebruind ben (wat gaat dat vakantiebruin er toch snel af!) beloof ik dat ik weer langs kom en 'ns ga lezen wat jullie allemaal gepost hebben vandaag.

Tot strakkes!  :)

• Forumlid
« Reactie #4990 Gepost op: 28-09-2002, 19:08:08 »
mijn dag zit er ook weer bijna op en ik ben echt wel bekaf !
vanmiddag gaan lopen (ik ga erop vooruit) en dan nog gaan voetballen met 2 gasten als 'trainers'...

kmoet zeggen, tgn vrijdag hebben we supercoole truitjes die we zelf zullen maken én we hebben een aanvalstechniek geleerd  :) we geraken er dus wel...

ik denk dat ik eens wat ga relaxen in het kasteel  ;)

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4991 Gepost op: 28-09-2002, 19:48:00 »
halloooo allemaaal
nou A&K veeeel suc6!!!!
ik hoop dat je wint!! ohwjah weet je wat
helpt?? een groepsjel make!! das lol, die
van ons ("ELVIS, grand me the senerity for
the things I cannot change") werkt echt!!
nou verder ben ik bezig met voorbereide voor
TMF awards in Gent haha, nog maar 4 weke!! :-[
 :-* :-* :-*
Charlotjuh

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4992 Gepost op: 28-09-2002, 20:08:57 »
Zelf kan ik in elk geval niet echt klagen over m'n afstudeervergoeding (daarvoor hoef ik gelukkig niet meer zaterdag te werken in elk geval)

Ik hoef op zich ook niet meer te werken op zaterdag (m'n vergoeding is zeker hoger dan wat er gemiddeld gegeven wordt bij een stage), maar als ik m'n baantje nu opzeg moet ik over 'n paar maanden weer op zoek naar wat nieuws als m'n stage afgelopen is. En heb ik eerlijk gezegd niet zo veel zin in.

Trouwens, ik ben erg benieuwd aan welke studie je aan 't afstuderen bent, Compuart. (als je dat ooit al hier op 't forum medegedeeld hebt, dan schaam ik me bij deze diep dat ik 't me niet meer herinner.  :-[ )

Citaat
Nix mis met de efteling, sterker nog: met kop en schouders de winnaar van NL. Alleen ben ik daar al een aantal keren geweest. Bovendien heb ik een huisgenoot die graag alle pretparken van Nederland wil zien  ;D

Oh in dat geval heb ik nog wel 'n aanrader voor jullie: Hellendoorn! Nee das echt 'n grapje van me. Als er een park is waar je absoluut niet heen wilt gaan dan is 't Hellendoorn wel. Daar was dus echt helemaal geen biet aan. Dus bij deze 'n tip van Han: zorg dat je nooit in Hellendoorn komt!  ;)

Citaat
quote]Is goed. Ik zocht toch nog iemand die het wou organiseren dit jaar. Komt allemaal weer goed uit  ;)

Organiseren?  :o  Ik geloof niet dat ik de juiste persoon ben om de bijeenkomst mee te organiseren. Ik zou me dan de hele molfanatenbijeenkomst (en ook de weken ervoor al.....) druk maken of alles wel goed zou lopen. En tegen zoveel stress is Han niet opgewassen! En ik wil natuurlijk in opperbeste conditie zijn (zowel lichamelijk als geestelijk) als ik jullie allemaal voor 't eerst ontmoet.  :)

Ik ga er weer effe vandoor, want zo direct weer de eerste aflevering van Kopspijkers en dat wil ik natuurlijk niet missen. Misschien tot later!  

• Forumlid
« Reactie #4993 Gepost op: 28-09-2002, 21:04:22 »
halloooo allemaaal
nou A&K veeeel suc6!!!!
ik hoop dat je wint!! ohwjah weet je wat
helpt?? een groepsjel make!! das lol, die
van ons ("ELVIS, grand me the senerity for
the things I cannot change") werkt echt!!
nou verder ben ik bezig met voorbereide voor
TMF awards in Gent haha, nog maar 4 weke!! :-[
Charlotjuh

thx charlotte ! we zijn geen voetbaltalenten maar dat is de rest evenmin  ;D en das een goed idee om een kreet te bedenken :) we gaan ons t-shirt al over ons hoofd trekken als we scoren  ;)

ga je naar de TMF-awards?? cooool !!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4994 Gepost op: 28-09-2002, 21:14:45 »
hahaha wat hebben jullie je toch allemaal geergerd of moe gemaakt vandaag, ikke lekker niet :), ik heb heel gezellig de hele middag gerpg'd. Nou ja was gewoon erg gezellig, het spel zelf boeit me niet superveel, maar die anderen ook niet heel erg (behalve 1 dan dies echt rpg-verslaafd hihi), het gaat er gewoon om dat we lol hebben en dat hadden we, dus leuk :). 1 iemand was er niet, maar dat vond ik niet erg, want dat was de enige vh groepje die ik niet echt ken, alleen van gezicht eigenlijk (hij zit wel bij me in de klas). De andere 4 zijn allemaal wel vrienden van me, komen ook op mn verjaardagsfeest volgende week. En ja ik ben het enige meisje van het rpg-groepje, voor als ik dat nog niet verteld had, maar dat maakt voor de gezelligheid niets uit, hoogstens voor het verhaal want zij willen de hele tijd alleen maar elkaar en monsters en andere wezens afslachten...  ::)  ;D

Oja en mn broer is nu dus thuis, had ik al ns aangekondigd geloof ik, die is dus vrijdagavond thuisgekomen, morgen jarig en dan komt dr familie. Is wel gezellig dat ie er is. Je maakt veel minder ruzie als je elkaar maar een paar daagjes per maand ziet ;D

En Doris, wat jammer dat je voorstellingen niet leuk waren!! Hoe komt dat dan? Musicalvoorstellingen oid zijn toch het leukste wat er is? ...zou ik denken...?

Iedereen nog een heel leuk weekend, kzal dr morgen wel niet zijn met ons verjaardagsfeestje... maar misschien 's avonds... ik moet eigenlijk wel elke dag ff bijlezen anders is het haast niet te doen :D.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4995 Gepost op: 28-09-2002, 21:46:42 »
Ben ik 't nog bijna vergeten ook:

PROFICIAT ANGELA!!!
Han hoorde vandaag op de radio dat Angela Groothuizen vandaag jarig is!

Maar aangezien de opnames van WIDM begonnen zijn, zal ze dit denk ik niet meer lezen vandaag. Te druk natuurlijk met 't nieuwe molseizoen, maar dat nemen wij forummers haar vanzelfsprekend niet kwalijk!  :)

Maar toch hoop ik dat je 'n leuke verjaardag hebt gehad, Angela. Ik bedenk me ineens dat er vorig jaar in je dagboek op de officiele site iets stond over je verjaardagsfeestje samen met een van de programmamakers die ook jarig was. De naam is me effe ontschoten (Anton???), maar bij deze ook proficiat!  :)

« Laatst bewerkt op: 28-09-2002, 21:51:58 door Han13 »

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4996 Gepost op: 29-09-2002, 08:35:16 »
Is goed. Ik zocht toch nog iemand die het wou organiseren dit jaar. Komt allemaal weer goed uit  ;)
Ik ken een zeker team van alles organisatoren. Die kunnen en willen alles wel organizeren. Ze hebben laatst nog het kinderfeestje van mijn broertje georganizeerd!!! GRATIS!!! ze doen het helemaal voor nix, nou ja, meestal....
(roept naar de buren: Heeej, Elmar, er is iets om te organizeren, zullen we het aannemen?)

Daan
 ;D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4997 Gepost op: 29-09-2002, 10:08:13 »
Citaat
ga je naar de TMF-awards?? cooool !!
[/color]
jaaaa naja omdat ik dus in Nederland woon
moest ik kaartjes op inet kope, wordt je echt
onwijs genept met verzendtkoste enzo!
maja heeft verdur iedereen nog een leuk
dagje gehad??
Charlotte

• Forumlid
« Reactie #4998 Gepost op: 29-09-2002, 10:33:33 »
twas 00:25 tgn dat ik ongeveer in mijn bedje zat (familiebezoek  :)) met als gevolg dat ik nu toch wel wat moe ben maar mijn dag is goed gegaan  ;)

ik ga ff lekker douchen, kom nog wel terug vandaag!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4999 Gepost op: 29-09-2002, 12:11:47 »
goeiemorge iedreen!

angela gefeliciteerd :D en de broer van e ook

btw e, optreden is heel leuk hoor, als je in een theater staat maar een bejaardentehuis is egt nix :'( grrr zo saai is dat hahaha. maar in mei deden we dezelfde musical wel in een paar echte theaters en dan ist egt heel koel maar dan speel je ook voor 600 mensen ofzo en das wat anders dan 40 mensen die dur steeds doorheen zitten te roepen.

k had ook familiebezoek, mun opa en oma, die zijn net weg en ze waren dr sins gister. mn oma is dement en das zoooo irri... jah k weet et wel hor dat zij dr nix aan kan doen en alles, maar egt fijn ist tog niet. nou k stop weer hahaha. ammel nog n fijne dag!