hahaha wat hebben jullie je toch allemaal geergerd of moe gemaakt vandaag, ikke lekker niet
, ik heb heel gezellig de hele middag gerpg'd. Nou ja was gewoon erg gezellig, het spel zelf boeit me niet superveel, maar die anderen ook niet heel erg (behalve 1 dan dies echt rpg-verslaafd hihi), het gaat er gewoon om dat we lol hebben en dat hadden we, dus leuk
. 1 iemand was er niet, maar dat vond ik niet erg, want dat was de enige vh groepje die ik niet echt ken, alleen van gezicht eigenlijk (hij zit wel bij me in de klas). De andere 4 zijn allemaal wel vrienden van me, komen ook op mn verjaardagsfeest volgende week. En ja ik ben het enige meisje van het rpg-groepje, voor als ik dat nog niet verteld had, maar dat maakt voor de gezelligheid niets uit, hoogstens voor het verhaal want zij willen de hele tijd alleen maar elkaar en monsters en andere wezens afslachten...
Oja en mn broer is nu dus thuis, had ik al ns aangekondigd geloof ik, die is dus vrijdagavond thuisgekomen, morgen jarig en dan komt dr familie. Is wel gezellig dat ie er is. Je maakt veel minder ruzie als je elkaar maar een paar daagjes per maand ziet
En Doris, wat jammer dat je voorstellingen niet leuk waren!! Hoe komt dat dan? Musicalvoorstellingen oid zijn toch het leukste wat er is? ...zou ik denken...?
Iedereen nog een heel leuk weekend, kzal dr morgen wel niet zijn met ons verjaardagsfeestje... maar misschien 's avonds... ik moet eigenlijk wel elke dag ff bijlezen anders is het haast niet te doen
.