Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552372 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4960 Gepost op: 26-09-2002, 18:39:57 »
Je mag nog wel op gaan passen dat't geen verslaving wordt. :o Schijnt wel zo te zijn dat je lichaam allerlei verslavende stoffen aanmaakt tijdens intensief sporten...moet je steeds harder trainen voor de zelfde dosis verslavende stoffen  :P

't valt nog reuze mee met dat sporten van mij. Vanavond ga ik bijvoorbeeld lekker op de bank hangen in plaats van al dat gefitness. (ik ben wel van plan om morgen weer te gaan, maar dan beloof ik je bij deze dat ik zaterdag niet zal gaan sporten!  ;) )

Wat fijn dat je 'n leuk verjaardag hebt gehad e!

Ik had vandaag weer echt zo'n vreselijk saaie dag. Ik heb op zich wel veel gedaan, maar 't was toch 'n ontzettend vervelende dag. Twee van mijn directe collega's hadden vrij vandaag en 'n andere collega had de middag ook maar vrij genomen. 't gevolg was dat ikke helemaal alleen achter m'n computer zat. Alle managers op de verdieping waar ik zit hadden ook nog 'ns de hele middag vergadering, dus ik zat echt helemaal alleen op de etage. Ik voelde me wel erg Remi vanmiddag.  :-[

Maar goed, nu ben ik lekker thuis en hier in de bar voel ik me helemaal niet Remi. Alhoewel, ik geloof niet dat er nog iemand anders aanwezig is hier in de bar. Dat geeft mij mooi even de tijd om hier weer 'ns wat op te ruimen en te poetsen.  :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4961 Gepost op: 26-09-2002, 18:44:48 »
Hallo allemaal,

Ik heb nu niet zo veel tijd om te vertellen over mijn dag, want ik moet zo bij de bloedbank zijn. Als ik terug ben (over een urrtje ofzo) kan ik ff lekker bijlezen en mijn belevenissen (ahum) vertellen  8).

Tot straks!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4962 Gepost op: 26-09-2002, 18:49:10 »
Is goed ovide! En als je terugkomt is de bar weer spiksplinter schoon, want ik ga me flink geven!  ;)

*trekt de kast met schoonmaakspullen open en vist er de stofzuiger uit*

« Laatst bewerkt op: 26-09-2002, 18:50:14 door Han13 »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4963 Gepost op: 26-09-2002, 19:09:45 »
zooo k ben dr ook weer... nou juul ik kook al dus daar bennik al aan gewend :D. nou alleen idd nog strijken en schoonmaken enzo, njah schoonmaken doe ik ook welles hoor, want wij hebben n schoonmaakster maar zij had pas n knoop in dr knie (?) dus toen mocht ik het doen jeeej wat n eer...

maareh tijgetje dan ga ik morgen wel jouw werk doen en dan mag jij naar school... je hebt de eerste twee uur vrij, dan twee uur maatschappijleer, frans, wiskunde, twee uur lo en om half 3 ben je uit. veel plezier hahaha.

btw charlot weet je al wat je gaat kiezen?

nou k heb vanmiddag verdes eik nix gedaan... net nog ff wiskunde gdaan want dat word gecontroleerd en wij hebben zon mens die egt heeel erg miept als je et niet af hebt, en dan zit je dus égt een woensdagmiddag en als je dan niet komt heb je meteen een vierkant rooster egt dom!!! maar goed, tijgetje niet vergete wiskunde te maken dan he en je moet ook ff je plan van aanpak voor je po inleveren suc6 ;)

k stop maar weer xxxxxxxxxxx

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4964 Gepost op: 26-09-2002, 19:40:47 »
Zo ik ben helemaal klaar met schoonmaken! Zijn jullie tevreden met 't eindresultaat?

Ikke iig wel, alles blinkt en ruikt weer fris!  :)

Ik maak van deze gelegenheid dan maar gebruik om jullie de verheugende mededeling te doen dat vanaf vandaag onze lounge ook weer geopend is:

In deze koude dagen, kunnen we zo'n lekker open haard vuurtje natuurlijk wel gebruiken.  :)

Dus voel je gerust vrij om je te nestelen op een van de loungestoelen. Dan ga ik ondertussen 'ns lekkere warme chocolademelk maken.  :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #4965 Gepost op: 26-09-2002, 19:48:04 »
Dansen... joepie!!
Mag ik deze dans van u?

zeker  ;)

nou zeg, weer lekker gepost vandaag  :) 20u afwezigheid en je mist een heeeele boel !! zeg doris, wist je ivm het belgische schoolsysteem dat jullie veel vrijaf hebben? 1u les is ondenkbaar bij ons!! ik heb vaste uren enzo dus ik kijk soms echt wel heel raar op als ik zo lees dat jullie een tussenuur of huiswerkuur ofzo hadden...

voor de rest niet veel speciaals gebeurd vandaag, ik kom strakjes nog wel ff langs

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4966 Gepost op: 26-09-2002, 19:52:38 »
E en Door: ik heb echt nog geen idee wat ik
ga kiezen, want er is echt helemaal niets
wat ik echt leuk vind om te doen behalve
tekenen, maar dat kan bij ons dus nie als
examenvak worde gekoze, dus daar baal ik
best wel van!!
:-*jus
Charlotte

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4967 Gepost op: 26-09-2002, 20:51:00 »
*gaat zitten in de lounge met warme chocolademelk :D

A&K... bij ons hebben we ook wel vaste uren hoor, maar ik heb op donderdag 3 tussenuren en maar 2 echte lessen, dus als er dan 1 les uitvalt heb ik er nog maar 1 over snap je... njah, jullie schoolsysteem is volgens mij iig wel een stuk strenger... tot hoe laat zit je eik op z'n laatst op school?

en charlot... echt irri dat je dan nie kan tekenen! hee als je nou alvast naar amerika gaat dan kan je denk k hele andere vakken nemen :D toch?

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4968 Gepost op: 26-09-2002, 20:51:59 »
Nou hehe, Ovide is er weer. Eeen beetje plasma armer, maar misschien weer een ander geholpen! (reclame dat mag toch wel?)

Die lounge ziet er aanlokkelijk uit Han. En warme chocomel daar heb ik echt zin in nu? Lekker relaxen en een beetje kletsen...gelukkig is het alweer bijna weekend.

Zaterdag heb ik een feest van mn werk. Ik ben echt heel benieuwd wat het gaat worden. Ik ken natuurlijk nog niet zo heel veel mensen, maar degenen die ik ken zijn wel in voor een fun evening.

Ik ga zo meteen nog even een restje van BB meepikken. Effe kijken wie eruit gaat enzo.

Trouwens, ik las in de soap dat er misschien iets moois bloeit tussen twee forummers, E en Daan. Ik ben benieuwd hoe dat afloopt  ;).

Deze meid gaat eens lekker met de beentjes omhoog liggen en de rest van de avond niets doen.

Tot morgen en denk eraan...het is weer bijna WEEKEND. Hang in there! ;D ;D

Ovide

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4969 Gepost op: 26-09-2002, 21:06:24 »
wat wilde ik ook alweer zeggen...  ???
een hele tijd geleden alweer op reageer geklikt en sindsdien alweer van alles besproken op msn... ik heb gehoord dat de uitbreiding vh zwembad dr is, zo ff kijken...

ja charlotte das echt irritant!! scholen hebben soms van die vreselijke baaldingen waar je dan helemaal niks aan kunt doen! zo is bij ons de cabaretvoorstelling verschoven van a.s. december naar na de zomervakantie (!), tja tja tja en dan heb ik dus allang examen gehad dus ik kan dit jaar alweer niet meedoen. Vorig jaar twijfelde ik teveel en was dus te laat met inschrijven, het jaar daarvoor ging het ook al niet door, in de eerste en tweede heb ik meegedaan... en dan mis ik nog een jaar geen idee waarom ik toen niet meedeed. Iig, very jammer want dit was natuurlijk mn laatste kans.

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4970 Gepost op: 27-09-2002, 00:24:04 »
O ja Bertha, ik denk dat Veela's in het Nederlands Glamorgana's heten. Je bedoelt neem ik aan die knappe dames die dansen bij het wk zwerkbal en die je als het ware hypnotiseren?

Glamorgana's? Hoe bedenken ze het toch weer ;)
(Maargoed we moeten wel zorgen dat Harry Potter niet ook de bar over gaat nemen...)
Je mag nog wel op gaan passen dat't geen verslaving wordt. :o Schijnt wel zo te zijn dat je lichaam allerlei verslavende stoffen aanmaakt tijdens intensief sporten...moet je steeds harder trainen voor de zelfde dosis verslavende stoffen  :P

Dat klinkt wel heeeeeeel erg verdacht veel op iemand die vanuit zijn cinestar superdelux stoel smoesjes bedenkt om niet te gaan sporten...  ;D :P (Waarnschijnlijk bedacht onder het genot van een Grolsch; hoofdschuddend sportkanalen afzappend...  ;) )

Gr. B.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4971 Gepost op: 27-09-2002, 10:47:13 »
Hallooooooooooo allemaaaaaaaal

jaja, nog iemand big brother gekeken? Bo deruut wat een verassing. Haddik niet verwacht moek zeggen

Met mijn katje gaat het trouwens een stuk beter. Het enige wat lullig is voor dat beessie is dat hij de slaapkamer niet uit mag en hij nu de hele tijd loopt te miauwen want hij mist zijn zusje. Ze mgen niet stoeien want zijn kaakje moet rust

zielig he?

Nou, ik gaat weer ff verders weet niet of ik vandaag nog langskom want moet werken enzo

kusssss julia

always look on the bright side of life

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #4972 Gepost op: 27-09-2002, 11:14:12 »
Dat klinkt wel heeeeeeel erg verdacht veel op iemand die vanuit zijn cinestar superdelux stoel smoesjes bedenkt om niet te gaan sporten...  ;D :P (Waarnschijnlijk bedacht onder het genot van een Grolsch; hoofdschuddend sportkanalen afzappend...  ;) )
Haha, daar kun je me best wel es vinden en uiteraard met m'n Grolsch beugel, maar het liefst denk ik dan helemaal niet meer aan sporten. Maar op al die luie momenten zie ik wel een Han13 die elke keer vol enthousiasme gaat trainen (het aantal keren is niet op 1 hand te tellen ;D). Dus ging ik mij gewoon afvragen (je hoort het namelijk wel van die topsporters, dat ze verslaafd zijn aan de kick van sport). Afgezien daarvan fiets ik elke dag nog bijna 20 km, dus vind ik wel weer dat ik aan m'n dagelijkse benodigde portie sport toekom ;) Je zult mij dus ook niet snel vinden in een apparaat met als enige doel: bewegen (want je komt er geen meter verder mee...  :P)

« Laatst bewerkt op: 27-09-2002, 11:15:21 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4973 Gepost op: 27-09-2002, 14:52:29 »
He Door, wiskunde leuk! (ja echt)

En wat ziet onze bar er weer netjes uit (heb het idee dat het allemaal wel steeds groter word. Net als het zwembad... ;D)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4974 Gepost op: 27-09-2002, 16:17:50 »
hallo hallo
weeheeekend!!!! jeeeeeeej!! en nog een heel leuk weekend ook vind ik, ja voor mij dan ik hoop voor jullie ook ;D, want morgen weer eens rpg'en en dan zondag mijn broers en mijn verjaardag vieren voor de familie. Mijn broer komt vanavond al thuis uit Frankfurt, hij is wel zondag pas jarig (22 alweer...) dus dan krijgt ie zn cadeautje pas ;D, maar ik moet dus wel al die cd's (= het cadeautje o.a.) branden voordat hij thuis is. Dus dat moet ik nu wel ff gaan doen!! (Het zijn cd's met cabaretliedjes en conferences van verschillende cabaretiers, die ik van een vriend geleend heb.)

Nou dan kan ik nog ff kort vertellen hoe vandaag was... ehm... Erg lange dag, 6 uur, ik ben verwend ;D, maar wel Latijn das leuk en het a-uur (verplicht tussenuur zeg maar) was ook heel leuk, kheb echt zo dubbel gelegen met een aantal vrienden. En kvind het ook zo leuk dat zij het er telkens over hebben wat ze toch voor mn verjaardag moeten kopen ;).
En na schooltijd ben ik nog met een vriendin naar de stad geweest om een cadeautje voor haar vriendje te kopen (die was ook al jarig deze week, veel mensen jarig zeg... :)), dat was erg gezelli.

Maar ik ga nu dan ff die cd's branden als ik me nog goed herinner hoe dat ook weer moest... en misschien iets aan mn huiswerk doen  ::) want daar heb ik morgen en overmorgen dus echt geen tijd voor... Fijne dag nog verder, misschien kom ik vanavond nog wel ff langs.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4975 Gepost op: 27-09-2002, 16:32:57 »
idd weekend  ;D. mijn toetsenbord is nog steeds kapot, ook 3x niks, kan geen hoofdletters of wat meer typen... nou ja, boeiend, dit weekend komt m'n vriendin toch langs,dus ook weinig tijd  :P morgen eerst van 7 tot 16 bij de appie de zuivel vullen, en dan kan het weekend echt beginnen  :D

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #4976 Gepost op: 27-09-2002, 18:49:15 »
woepieeee weekend !!
de week is vlug gegaan vond ik, zoveels te beter  ;)
ff denken of ik iets spannends te vertellen heb...
nèh, zo spannend is mijn leven blijkbaar niet :)
ik kom nog wel langs vanavond !!

greeeetz A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4977 Gepost op: 27-09-2002, 19:00:01 »
'n hele goeie avond allemaal!

't is weekend! Maar nog niet voor mij dus. Ik moet helaas morgen nog de hele dag werken, maar dan is 't toch echt zover! Ik heb er zin in!  :)

jaja, nog iemand big brother gekeken? Bo deruut wat een verassing. Haddik niet verwacht moek zeggen

Ik heb 't ook gekeken gisteren en had ook niet verwacht dat Bo moest vertrekken. Ik had gehoopt dat Stefan weg moest, maar 't mocht helaas niet zo zijn. Ik had trouwens ook niet verwacht dat Martijn, de vogeltjesman, 't populairste zou zijn.

Citaat
En wat ziet onze bar er weer netjes uit (heb het idee dat het allemaal wel steeds groter word. Net als het zwembad...

Dank je voor 't compliment. Ik heb me weer aardig uitgesloofd en ben blij dat iemand 't kan waarderen. En 't ziet er idd wel weer 'n stuk groter uit zonder al die troep op de vloer en de bar.  :)

Citaat
Dat klinkt wel heeeeeeel erg verdacht veel op iemand die vanuit zijn cinestar superdelux stoel smoesjes bedenkt om niet te gaan sporten...    (Waarnschijnlijk bedacht onder het genot van een Grolsch; hoofdschuddend sportkanalen afzappend...   )

Als je 't niet erg vindt, houd ik 't er liever bij dat Compuart gewoon bezorgd om mij is, wat natuurlijk ontzettend lief van 'm is.  :)

Ik hoorde gisteren trouwens op de radio, dat iedere dag 'n half uur fietsen beter is dan 'n paar keer in de week sporten.  :-[ :-[ :-[  Misschien moet ik toch maar m'n autootje verkopen, m'n abonnement bij de sportschool opzeggen en gewoon iedere dag met de fiets naar stage gaan. (maar aangezien 't de laatste tijd nogal vaak regent, waag ik 't hier voorlopig nog maar niet op!)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4978 Gepost op: 27-09-2002, 19:01:48 »
Ave mede forummers!

Het is weer weekend. Ik heb net mn lekkere frietjes met snacks op en ben me nu klaar aan het maken voor een lekker avondje luieren. Vandaag was een rustig dagje. Zoals bij wel meer ambtelijke instellingen is het op vrijdag altijd heel rustig. Veel mensen hebben dan een vrije dag. Degenen die wel komen werken vinden dat eigenlijk maar oneerlijk en maken er maar een rustig/melig dagje van als troost. Het voordeel van die rust is dat je ook rustig kunt werken. Jullie kunnen je misschien wel voorstellen dat het in een 'kantoortuin' met zo'n 30 mensen nog al rumoerig kan zijn. Met name tijdens telefonisch spreekuur. Ik persoonlijk vind dat wel gezellig, maar een dagje rust op zn tijd is ook wel lekker.

Dat zijn dus mijn spannende belevenissen van vandaag. Tot nu toe dan, want wie weet wat er vanavond nog allemaal gaat gebeuren. Niets dus, gezien het feit dat ik ga relaxen.

Okee, dit slaat weer nergens op en leidt ook nergens toe. Als ik nog iets interessants te melden heb vanavond zal ik dat zeker doen. Zo niet, dan niet.

Groetjes Ovide

PS: Doris, is er al nieuws op het zuurvlees-front? ;)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #4979 Gepost op: 27-09-2002, 21:57:18 »
't is weekend! Maar nog niet voor mij dus. Ik moet helaas morgen nog de hele dag werken, maar dan is 't toch echt zover! Ik heb er zin in!  :)
't zijn toch wel korte weekenden voor jou zeg...één dag per week...maar goed, op die ene zondag kun je door dat verdienen natuurlijk wel veeeeel meer uitgeven :P

Citaat
Als je 't niet erg vindt, houd ik 't er liever bij dat Compuart gewoon bezorgd om mij is, wat natuurlijk ontzettend lief van 'm is.  :)
Kijk, nou dat vind ik een hele goeie karaktereigenschap van Han13, altijd het positieve in de mens zien. En je hebt nog eens gelijk ook, ik was vreselijk ongerust (nouja...nu overdrijf ik dus een beetje :P)

Citaat
Ik hoorde gisteren trouwens op de radio, dat iedere dag 'n half uur fietsen beter is dan 'n paar keer in de week sporten.  :-[ :-[ :-[
yep, heb ik ook gehoord. Moest direct aan je denken ;)

Citaat
Misschien moet ik toch maar m'n autootje verkopen, m'n abonnement bij de sportschool opzeggen en gewoon iedere dag met de fiets naar stage gaan. (maar aangezien 't de laatste tijd nogal vaak regent, waag ik 't hier voorlopig nog maar niet op!)
ach, die paar spatjes...valt allemaal weer reuze mee  ;D

Zoals bij wel meer ambtelijke instellingen is het op vrijdag altijd heel rustig.
bij ons altijd extra druk (maarja, is ook geen ambtelijke instelling...)

Citaat
Jullie kunnen je misschien wel voorstellen dat het in een 'kantoortuin' met zo'n 30 mensen nog al rumoerig kan zijn. Met name tijdens telefonisch spreekuur. Ik persoonlijk vind dat wel gezellig, maar een dagje rust op zn tijd is ook wel lekker.
Hou zelf duidelijk meer van een lekker rustige omgeving  8)

Weekend yeah, altijd cool. Ga morgen naar [anti-climax] Slagharen met twee huisgenoten en één ex-huisgenoot (ja, dat kinderparkje...  :-/). Maar goed, met volle moed maken we er het beste van  ;D[/anti-climax]

« Laatst bewerkt op: 28-09-2002, 00:08:23 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.