hallo hallo
weeheeekend!!!! jeeeeeeej!! en nog een heel leuk weekend ook vind ik, ja voor mij dan ik hoop voor jullie ook
, want morgen weer eens rpg'en en dan zondag mijn broers en mijn verjaardag vieren voor de familie. Mijn broer komt vanavond al thuis uit Frankfurt, hij is wel zondag pas jarig (22 alweer...) dus dan krijgt ie zn cadeautje pas
, maar ik moet dus wel al die cd's (= het cadeautje o.a.) branden voordat hij thuis is. Dus dat moet ik nu wel ff gaan doen!! (Het zijn cd's met cabaretliedjes en conferences van verschillende cabaretiers, die ik van een vriend geleend heb.)
Nou dan kan ik nog ff kort vertellen hoe vandaag was... ehm... Erg lange dag, 6 uur, ik ben verwend
, maar wel Latijn das leuk en het a-uur (verplicht tussenuur zeg maar) was ook heel leuk, kheb echt zo dubbel gelegen met een aantal vrienden. En kvind het ook zo leuk dat zij het er telkens over hebben wat ze toch voor mn verjaardag moeten kopen
.
En na schooltijd ben ik nog met een vriendin naar de stad geweest om een cadeautje voor haar vriendje te kopen (die was ook al jarig deze week, veel mensen jarig zeg...
), dat was erg gezelli.
Maar ik ga nu dan ff die cd's branden als ik me nog goed herinner hoe dat ook weer moest... en misschien iets aan mn huiswerk doen
want daar heb ik morgen en overmorgen dus echt geen tijd voor... Fijne dag nog verder, misschien kom ik vanavond nog wel ff langs.