lieve mensen bedankt voor al jullie lieve felicitaties en leuke cadeautjes!!!
ik heb een hele leuke verjaardag gehad, cabaret was weer erg gezellig, kben echt blij dattut weer begonnen is, alleen de leraar/regisseur was het vergeten en kwam, pas na opbellen, 20 min te laat, maar ja och, dat zijn we wel van hem gewend dat soort dingen en hij heeft beloofd dan volgende week een kwartier eerder te komen... als ie dat niet vergeet natuurlijk. Och het gaat mij alleen om de gezelligheid dus...
de twee jongens zijn nog tot kwart voor elf/ elf uur zoiets gebleven, daarna heb ik nog eens mn mail gekeken en ik had in totaal zes (!!!!) ecards!!!!! jeeeeeeeeeeeej zoooo blij wask dr mee. En in totaal ook 7 echte kaarten en 2 smsjes!!!! (niet allemaal van andere mensen maar toch, hartstikke lief en leuk)
ben vandaag een beetje moe want ik lag toen om 12 uur in bed wat voor mij laat is, en ik kon gelukkig wel uislapen maar toen werd ik toch al voor 8 uur wakker
. En vanmiddag ook nog gym gehad of eigenlijk sportorientatie maar komt op hetzelfde neer, kheb gebadmintond dus. En ben nu dus moe. Maja. Niet zo erg, ik verheug me heel erg op mijn feesten as zondag en zaterdag daarna, en as zaterdag weer eens rpg!! jeeej ook leuk