Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552483 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4920 Gepost op: 24-09-2002, 22:09:01 »
mij goe hoor julia  ;)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4921 Gepost op: 24-09-2002, 22:13:03 »
Truste Juul!

Dus e is morgen jarig? Hebben we weer 'ns 'n echt feestje hier in de bar dan? Nu 't weer wat drukker is, zou dat op zich moeten kunnen natuurlijk. Iemand morgen tijd om boodschappen voor 't feestje te doen? (Ik moet zelf helaas de hele dag werken!) Haal maar vanalles lekkers (drank, chips, nootjes, hapjes, ijs, taart, vlaai, snoepjes, enz. enz.). In de linkerlade van de bar ligt de barportemonnee waar nog genoeg geld in zit.  :)

Doopsuikers zijn dus wel ongeveer 't zelfde als bruidssuikers. Wel grappig dat ze in Belgie bij 'n andere gelegenheid gebruikt worden dan in Nederland. Zo leer ik iedere dag weer wat bij hier in de bar!  ;)

Maar goed, ik ga ook zo langzamerhand m'n bedje maar 'ns opzoeken. (voordat ik er uiteindelijk inlig zijn we toch wel weer 'n uur verder....)

E, vast 'n fijne verjaardag en hopelijk kom je morgen effe langs hier in de bar!  :)

Truste!

• Forumlid
« Reactie #4922 Gepost op: 24-09-2002, 22:17:33 »
Ik heb alvast vers fruit dat we morgen op brochettes kunnen steken (lekker)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #4923 Gepost op: 24-09-2002, 22:43:08 »
Zozo wat een drukte hier op de dag zeg.......  :o :o :o

Master 3L u vergist zich.... het beurzenseizoen gaat nu pas echt goed van start, hahahaha! Morgen drie dagen Londen, volgende week 2 dagen Brussel...... Hieperdepiep HOERA!! Jetje mag weer op reis!!! ;D ;D ;D

Han, het gaat prima met me, met jou ook???

En e, gefeli met je verjaardag, dat er nog maar vele mogen volgen!!! :-*

When God created man, she was only joking!

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4924 Gepost op: 25-09-2002, 01:30:57 »
]*slingers ophangt*
*confettie strooit*
*spandoeken met 'Geleficiteerd e!!' en 'Happy birthday!!!' ophangt*
*verjaardagsliedjes zingt tot ie er schor van wordt*

E, Gefeliciteerdt!!!!  :)

Ben ik ook de eerste die je ook echt op je verjaardag feliciteerd?? ;D  :P

jaaaaaa bertha, ik ga lastig doen, ik wil de naam weten  :P :)

Ik was al bang ;)

Hij heet Jamaro, en het is een soort samenvoeging van verschillende namen (van de 2 opa's).
Het is namelijk zo dat mijn zus absoluut niet van vernoemen houdt en mijn zwager is wat traditioneler ingesteld en wil dat weer juist wel en dit is dus de oplossing :)
Ik ben vanavond op kraambezoek geweest (ze wonen in Zwolle en dat is wel een eindje weg) (hoe dichter bij Limburg je komt hoe gekker de mensen trouwens  ;D) En wat blijkt:
Ik heb het allermooiste en liefste neefje van de wereld! Leuk he?  :)

(en ik moet je teleurstellen Bertha, ik ga echt niet naar danstraining om me voor te bereiden op onze toekomstige CONFRONTATIE. Ik geloof namelijk niet dat ik je kan verslaan door 'n dansje voor je te doen!  ;D)

Hmmmmm, ik weet niet of je ook Harry Potter leest, maar in deel 4 komen de "Veela's" voor... (Nederlands vertaling weet ik niet)
Die zouden het vast wel voorelkaar krijgen en als jij es je best doet... ;D ;D Je weet maar nooit ;)

*bertha denkt dat ie al weet welk geheime wapen Han gaat inzetten...

Gr. B.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4925 Gepost op: 25-09-2002, 12:27:14 »
wat leuk om te horen dat ik toch niet helemaaaaal alleen sta in mijn strijd tegen verkeerde d/t's, als/dan's, kon/kende's en niet te vergeten hun/hen's!! Want zo lijkt het toch meestal wel... de meeste mensen worden altijd zo kwaad als ik hen verbeter, daarom doe ik het hier vrijwel niet.

Ik maakte maar een geintje! Niet boos op mij zijn  :-[

Anyway, gefeliciteerd met je verjaardag en ik heb een kado-tje (hoe moet je dit spellen volgens de nieuwe spelling, want dat is nieuw) voor je gekocht. Leuk voor vanavond in het zwembad  :D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4926 Gepost op: 25-09-2002, 14:56:44 »
ehhh, volgens mij moet t zijn: "...een aantal mensen DAT graag..."    ;) :P ;D
argh! :-[ :-[ :-[... schaam schaam schaam... *zakt door de grond...

hèhè  :D
 der is trouwens een heeele makkelijke regel voor die of dat:
het-woorden: dat
de-woorden: die

oftwel dat meisje en die jongen (vrouwelijke woorden en mannelijke woorden, of is dat alleen in het duits? ;) ;D :P)

neeneeneeneeeee!!!! het meisje is onzijdig!! Haha, ja, echt waar, alle het-woorden zijn nu eenmaal onzijdig, grammaticaal gezien dan. De-woorden zijn meestal mannelijk, behalve als ze een vrouwelijk iets voorstellen zoals tante, merrie, hertogin, of als ze een abstract begrip vertegenwoordigen (bijv liefde, haat), of een collectief (bijv firma) of als ze eindigen op -tuur (bijv natuur), -heid, offehm... (ff opzoeken in mn Ned boek...), nis, ing, st, schap, de, te, erij, arij, enij, ernij... pffff of nóg een heeeele hoop dingen waar een woord op kan eindigen waar het vrouwelijk van wordt... Tis een beetje veel om allemaal over te typen :). Let op: bestuur eindigt op tuur, maar is een het-woord, dus onzijdig en niet vrouwelijk! ;)

Ja idd Ovide ik vind het forum ook wel een beetje een dagboek :). En ik wil ook zeker niet dat allemaal bekenden, over wie ik dus hier roddel... ::) ;D, het allemaal lezen, hoor! :)

jeeeeeeej me very very happy... :)

• Forumlid
« Reactie #4927 Gepost op: 25-09-2002, 15:50:06 »
e toch, zo'n uitleg op je verjaardag !!

nuja, ik zie dat Bertha de boel hier alvast wat opgefleurd heeft met slingers ed dus laat het feestje maar beginnen zou ik zo zeggen!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4928 Gepost op: 25-09-2002, 16:28:27 »
e toch, zo'n uitleg op je verjaardag !!
lol
ja ik had blz 3 om de een of andere vage vergeetreden nog niet gelezen daarnet... echt vaag... maar er stonden dus toch al een hoop felicitaties voor mij zonder dat ik het doorhad...! :-[ :D
Allemaal heel erg bedankt daarvoor! (en ook voor de slingers cadeautjes etc etc)

Tijgertje, natuurlijk ben ik niet boos op jou, ik was eerder bang dat jij het niet leuk zou vinden da'k dr iets van zei, maar ik was al blij dat je dat niet erg vond :).

Bertha, ik denk dat je om half twee 's nachts idd wel de eerste bent... ;D maar ik las het uiteraard niet als eerste felicitatie...  ::) ;D

Kheb een heeeele gezellige dag gehad op school, op woensdag altijd leuke vakken (Latijn en Grieks, en een altijd supergezellig tussenuur...), nou ja en bedolven onder de verjaardagszoenen van al mn vrienden en nog wat klasgenoten ;D. Very leuk dus en vanavond voor het eerst dit seizoen weer cabaret, en daarna komen dus mn twee vrienden van cabaret hier eten jaja das ook al zow leuk en gezelli enzow :) :). Maar kzal misschien vanavond ook nog wel weer heel kort hier te vinden zijn om verder te vieren met jullie :).

feestuhhhh! :D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4929 Gepost op: 25-09-2002, 16:28:34 »
e gefeliciteerd!

heeft iedreen n beetje n leuke dag gehad? k heb niet zoveel bijzonders gedaan, heb alleen voor het eerst sinds de vakantie weer zangles gehad was wel leuk :D.
vanaaf ga k sporte, et is niet dat bodyjam maar gewoon combi-fitness hahaha dus toch een beetje anders. eerst een half uur een beetje op muziek dingen doen en dan een half uur fitness en dan zit et uur dr weer op jeeeej :D.

ow trouwes, mun msn ligt dr in ene af, heel vaag want ik kan niet meer inloggen enzo omdat ik bepaalde letters niet kan typen... eigelijk himmel nix meer, hier wel enzo hoor, maar bij inloggen kan ik mn msn-adres niet eens intypen want dan staat dr zoiets als àçíáù ofzo egt vaaag.

fijne dag iedreen nog verder!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4930 Gepost op: 25-09-2002, 16:34:24 »
ow trouwes, mun msn ligt dr in ene af, heel vaag want ik kan niet meer inloggen enzo omdat ik bepaalde letters niet kan typen... eigelijk himmel nix meer, hier wel enzo hoor, maar bij inloggen kan ik mn msn-adres niet eens intypen want dan staat dr zoiets als àçíáù ofzo egt vaaag.
Door! Ik vroeg me al af waar je bleef opeens! :( Ik was nog iets aan het zeggen... kgeef wel ff het laatste van ons gesprek...:
sooo morge lekkur maar 1 uurtjah :D says:
ik kom net van een verjaardag... iedreen is jarig vandaag
sooo morge lekkur maar 1 uurtjah :D says:
hahaha mooi zo
:) says:
hahahaha leuk
ik heb ook nog een kaartje van julia gehad,
en van een goeie vriendin heb ik een kaart (echte dan) én een smsje om half 8 vanochtend gehad! :)

nogmaals bedankt voor al je felicitaties Door en Julia natuurlijk ook! :D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4931 Gepost op: 25-09-2002, 16:36:59 »
leuk e :D

maareh ik kon dr dus nix aan doen dak in ene weg was want toen de letters et niet meer deden vielie uit heel vaag... dus sorry maar assu ;).

« Laatst bewerkt op: 25-09-2002, 16:47:33 door Doris »

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #4932 Gepost op: 25-09-2002, 16:44:24 »
Van Harte e!

Overigens, hoop ik toch dat dit een record topic gaat worden (200 pagina's...waarom niet?  ;D :P)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4933 Gepost op: 25-09-2002, 16:47:09 »
nou wie weet comp, het gaat al bes wel hard voor ut komkommerseizoen (zo heet dat tog?)

« Laatst bewerkt op: 25-09-2002, 16:47:49 door Doris »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4934 Gepost op: 25-09-2002, 17:17:08 »
het gaat al bes wel hard voor ut komkommerseizoen (zo heet dat tog?)
mijn verjaardag komkommerseizoen noemen...! ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4935 Gepost op: 25-09-2002, 18:11:25 »
Proficiat E!!!  :-*

Ik kom alleen effe snel langs om jou te feliciteren, want ik ga gelijk weer sporten. (ik word van dag tot dag sportiever! En ja Bertha, dat komt natuurlijk van pas bij de confrontatie! ;) )

Ik kom strakkes nog wel langs om te proosten op e's verjaardag.  :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4936 Gepost op: 25-09-2002, 18:36:25 »
Proficiat E.......(heel vals) alng zal e leven, lang zal e leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria.....hieperdepiep.....HOERA.

Jaja, okee, haal de oordopjes er maar weer uit  ;). Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en veel leuke cadeaus gekregen hebt.

ff de rest van de posts lezen...

EDIT: O ja Bertha, ik denk dat Veela's in het Nederlands Glamorgana's heten. Je bedoelt neem ik aan die knappe dames die dansen bij het wk zwerkbal en die je als het ware hypnotiseren?

« Laatst bewerkt op: 25-09-2002, 18:39:40 door ovide »

• Forumlid
« Reactie #4937 Gepost op: 25-09-2002, 19:34:17 »
ja ik vermoedde ook al zoiets en die komen in het 4e boek é.

*zet wat muziek op*
wie komt me vervoegen op de dansvloer?

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4938 Gepost op: 25-09-2002, 20:10:45 »
Dansen... joepie!!
Mag ik deze dans van u?

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4939 Gepost op: 25-09-2002, 20:25:15 »
hahaha nee e... ik bedoelde dat widm dr nu niet is dus een soort komkommerseizoen ;).

sow men ik ben egt helemaal dood! ik heb net gecombifitnesst whaaa best vermoeiend! eerst een halfuur met gewichten, rondjes rennen, steps en egt zwaar allemaal, en dan nog een halfuur fitnessen, nou het lukte echt niet meer pffff! en nu moet ik nog een half jaar maar ik wil nooooit meer hahaha gaat lekkur zo :D