*bertha heeft zin om weer eens flink te spammen net als vroegerIk moet toch maar gaan reageren op die vorige bar ''De molshoop'' Deel 33. (Die ene waar ze allemaal hangsloten aan hebben gehongen (<- Is dat goed nederlands trouwens e ?)
Maar ook al was ie toch niet al te schoon meer; gezellig was ie toch wel he, die deel 33
)
Tijgertje: Dank voor die gekoelde champagnefles! (Ook al lijkt ie verrekte veel op een Martini fles hierzo... (
Op maandag nog wel)... (Ach mensen ik hoef morgen pas om 2u te beginnen
) (En hij smaakt goed trouwens voor de geinteresseerden
)
Compuart:
eigenlijk wilde ik eens vroeg op bed, maarja je wordt niet elke dag oom dus hebben we er nog maar 1 (en daarna nog een paar) op gedronken!
jaja...dat zal vast wel geen paar in de zin van 'twee' zijn geweest... *bertha is geschokt Nee hoor het waren in totaal echt maar drie drankjes!!! (Al moet ik wel zeggen dat degene die met met meedronk aan die Martini fles de neiging heeft de Martini (yep alweer die Martini) als frisdrank te schenken...) (De fles was na die 6 comsumpties ook leeg trouwens
)
Oom dago-bertha vind ik trouwens op niets klinken...
Tijgertje: Idd; thats the way it is...
*bertha laat zich ondertussen de gemixte beschuit met muisjes van Han goed smaken en vraagt zich af ondertussen af welke kleur nou lekkerder smaakt...Iedereen: bedankt voor de felicitaties
en btw het is een jongetje
A&K: Wil je die naam echt weten het is vrij ingewikkeld namelijk... helemaal op dit uur... mischien morgen...
*bertha ledt nooit op d/t's trouwens...Gr. B.