Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552555 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4880 Gepost op: 23-09-2002, 22:05:14 »
Welkom, welkom mensen in de nieuwe molshoop  ;D

Neem iets te drinken, pak een bitterbal of een paar nootjes, zak onderuit en vertel... 8) ;D :D :) ::)

kusssss julia :-*

always look on the bright side of life

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4881 Gepost op: 23-09-2002, 23:13:53 »
Neem iets te drinken, pak een bitterbal of een paar nootjes, zak onderuit en vertel... 8) ;D :D :) ::)

Nou als je 't niet erg vindt duik ik nu doodmoe m'n bedje in. Ik heb net 'n uur gefitnesst en daarna nog 'ns 'n uur bodyjam gedaan. En 't was echt enorm vermoeiend.

Ik had natuurlijk weer 'ns de eerste les van de bodyjam gemist (die was zaterdag en dan moet ik natuurlijk werken!), waardoor ik er niks van bakte vandaag. Iedereen kende de pasjes al en ik was er maar wat achter aan 't springen. Ik had natuurlijk gedacht dat 't wel zou lukken met mijn danservaring, maar 't viel dus echt zwaar tegen. Hopenlijk gaat 't volgende week al ietsjes beter.  :)

Trouwens, ik heb ook nog nooit van doopsuiker gehoord. Wel van bruidssuikers overigens. Ik stel me bij doopsuiker dan ook 'n beetje 't zelfde voor.

Maar goed nu ga ik echt slapen. Truste!

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4882 Gepost op: 24-09-2002, 00:39:20 »
Heee! Een gloednieuwe bar ineens!
Maareh:
Citaat van: Compuart link=board=2;action=display;threadid=1085;start=360 date=''lang geleden''
Edit: ik wou het topic splitsen ook gaan afschaffen. Dat betekent dus dat bar de Molshoop dan op een gegeven moment misschien wel 100 pagina's krijgt, maar op zich moet dat niet uitmaken lijkt me, toch?

Oorspronkelijk is dit topic-splitsen ingevoerd om dingen overzichtelijk te houden en omdat vroeger de volledige geschiedenis onder elk nieuw te typen reactie kwam te staan. Dat overzichtelijk houden is toch wat tegengevallen (van alles op een bepaald moment twee delen te hebben is verwarrend en lelijk vind ik).

Ik dacht dat het topic splitsen voor de bar werd afgeschaft??

*bertha531 verbaast zichzelf dat hij dat bericht zich nog herrinerde...

Maar zo'n nieuwe bar is wel lekker fris...   :)

Gr. B.

« Laatst bewerkt op: 24-09-2002, 00:43:33 door bertha531 »

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #4883 Gepost op: 24-09-2002, 01:23:58 »

Dank u, lekkere stoelen hier in de nieuwe bar trouwens... :)

Nou als je 't niet erg vindt duik ik nu doodmoe m'n bedje in. Ik heb net 'n uur gefitnesst en daarna nog 'ns 'n uur bodyjam gedaan. En 't was echt enorm vermoeiend.

Van mij mag je die 'bodyjam-cover' wel laten vallen, we weten allemaal wel waarvoor je echt aan het trainen bent...  ;D
Citaat
Trouwens, ik heb ook nog nooit van doopsuiker gehoord. Wel van bruidssuikers overigens. Ik stel me bij doopsuiker dan ook 'n beetje 't zelfde voor.
*bertha heeft er ook nog nooit van gehoord...
Maar... er zijn dus wel verschillen tussen Limburgers en Belgen?   ??? :o
Citaat
Maar goed nu ga ik echt slapen. Truste!
Nou zeg!!! De nacht is nog maar net begonnen! En toen jij dat schreef was ie nog niet eens begonnen!!   ;) ;D ;D

quoten uit een gesloten topic is heel lastig, daarom moet ik het maar doen met Han's post, sorry...  ;D

Gr. B.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #4884 Gepost op: 24-09-2002, 02:08:28 »
*bertha heeft zin om weer eens flink te spammen net als vroeger

Ik moet toch maar gaan reageren op die vorige bar ''De molshoop'' Deel 33. (Die ene waar ze allemaal hangsloten aan hebben gehongen (<- Is dat goed nederlands trouwens e ?)  ;D Maar ook al was ie toch niet al te schoon meer; gezellig was ie toch wel he, die deel 33  :))

Tijgertje: Dank voor die gekoelde champagnefles! (Ook al lijkt ie verrekte veel op een Martini fles hierzo...  ( :o Op maandag nog wel)... (Ach mensen ik hoef morgen pas om 2u te beginnen  ;D) (En hij smaakt goed trouwens voor de geinteresseerden :))

Compuart:
Citaat
eigenlijk wilde ik eens vroeg op bed, maarja je wordt niet elke dag oom dus hebben we er nog maar 1 (en daarna nog een paar) op gedronken!
jaja...dat zal vast wel geen paar in de zin van 'twee' zijn geweest...      

*bertha is geschokt   :o

Nee hoor het waren in totaal echt maar drie drankjes!!! (Al moet ik wel zeggen dat degene die met met meedronk aan die Martini fles de neiging heeft de Martini (yep alweer die Martini) als frisdrank te schenken...) (De fles was na die 6 comsumpties ook leeg trouwens  ;D)

Oom dago-bertha vind ik trouwens op niets klinken...  ;) :)

Tijgertje: Idd; thats the way it is...  :(

*bertha laat zich ondertussen de gemixte beschuit met muisjes van Han goed smaken en vraagt zich af ondertussen af welke kleur nou lekkerder smaakt...

Iedereen: bedankt voor de felicitaties :) en btw het is een jongetje  :)

A&K: Wil je die naam echt weten het is vrij ingewikkeld namelijk... helemaal op dit uur... mischien morgen...  ;D

*bertha ledt nooit op d/t's trouwens...

Gr. B.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4885 Gepost op: 24-09-2002, 06:58:43 »
malc is terug! w00t! en dan zo'n subtiele actie als een topic splitsing,lekker hoor .

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #4886 Gepost op: 24-09-2002, 09:25:38 »
Ahhhhh gezelligheid weer alom in de bar!
Doe mij maar een bakkie koffie dan kan ik eens op mn gemakje naar jullie verhalen luisteren.... ;)

When God created man, she was only joking!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4887 Gepost op: 24-09-2002, 10:06:20 »
moguuuuuuuhhhhhhh ;D

pak der maar een kopje af Jet:

ennehm..bertha...denk dat jij ook wel een kopje kan gebruiken? ;D

Een fijne dag allen!

kusss julia

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #4888 Gepost op: 24-09-2002, 10:32:50 »
Dank Juul, lekker hoor!!

Trouwens Bertha nog van harte gefeli he met neeflief!! ;D

When God created man, she was only joking!

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #4889 Gepost op: 24-09-2002, 10:46:06 »
Ha Jetje Internetje, ook weer terug!

Geen beurzentijd meer he? Dus gewoon hard werken, net als iedereen....  ;D

Wordt weer gezellig, met al die oude bekende. Las zelfs dat Vlaming z'n gezicht heeft laten zien (waar dan, in het hoofdforum zeker?).

Weet je wat, voor de gezelligheid neem ik ook 'n bakje koffie. Dan wordt de nieuwe bar tenminste ook gezellig!

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4890 Gepost op: 24-09-2002, 11:05:51 »
Ik kom er ff gezellig bijzitten. Doe mij maar een kopje thee.

Wordt weer gezellig, met al die oude bekende. Las zelfs dat Vlaming z'n gezicht heeft laten zien (waar dan, in het hoofdforum zeker?).
Neenee, hier in de huiskamer, wanneer belgische mol-topic. Wel opletten he  ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4891 Gepost op: 24-09-2002, 11:36:04 »
Citaat
Ik kom er ff gezellig bijzitten. Doe mij maar een kopje thee.

alsjeblieft tijg, hij is nie zo groot, maar als je meer wilkan je meer krijgen hoor

kuss julia

« Laatst bewerkt op: 24-09-2002, 11:40:51 door juultjuh »

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4892 Gepost op: 24-09-2002, 12:18:04 »
Da's wel heel bescheiden hoor Juul  ;) (maar toch bedankt)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4893 Gepost op: 24-09-2002, 14:56:05 »
asju ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4894 Gepost op: 24-09-2002, 18:59:42 »
'n hele goeie avond mijn medeforummers!  :)

Wat fijn om te zien dat 't hier weer gezellie was vannacht/vandaag. Leuk je weer 'ns te zien Jet! Hoe is 't met je?

Van mij mag je die 'bodyjam-cover' wel laten vallen, we weten allemaal wel waarvoor je echt aan het trainen bent...  ;D

Vergeet ik toch telkens weer dat jij mij altijd gelijk door hebt. Stom stom stom. *slaat zichzelf voor haar hoofd*

Citaat
quoten uit een gesloten topic is heel lastig, daarom moet ik het maar doen met Han's post, sorry...  ;D

Sorry? Niet zo min over mijn post he? Anders ga ik voortaan gewoon weer de bar op slot doen 's nachts! ;)

Ik had vandaag echt zo'n rotdag waarop niks lukt. Ik heb dan ook niks nuttigs gedaan vandaag op stage. Echt vreselijk zo'n dag. Gelukkig ben ik nu lekker thuis en ga ik zo fijn naar danstraining.

Ik ga maar 'ns mijn spullen bij elkaar zoeken. (en ik moet je teleurstellen Bertha, ik ga echt niet naar danstraining om me voor te bereiden op onze toekomstige CONFRONTATIE. Ik geloof namelijk niet dat ik je kan verslaan door 'n dansje voor je te doen!  ;D)

Fijne avond alvast! Maak er 'n gezellige avond van hier in de bar en misschien dat ik later vanavond zelf nog effe langs kom!  :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #4895 Gepost op: 24-09-2002, 19:23:37 »
jaaaaaa bertha, ik ga lastig doen, ik wil de naam weten  :P :)

wat is het hier weer lekker druk geweest zeg!
en zooveel mensen die geen doopsuiker kennen!!
 dit is het dus...

(meestal niet bedrukt)

en dan krijg je het mooi verpakt, bv zoiets:

banaan begint met een b, soms met een s

• Forumlid
« Reactie #4896 Gepost op: 24-09-2002, 19:33:42 »
tsjonge wat zijn die foto's groot  :-/

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4897 Gepost op: 24-09-2002, 19:36:04 »
Het lijken wel harry potter snoepjes ;D
Smekkies in alle smaken.

« Laatst bewerkt op: 24-09-2002, 19:36:47 door juultjuh »

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4898 Gepost op: 24-09-2002, 19:38:34 »
Hallo allemaal,

*Ovide schaamt zich...ik ben maar liefst twee dagen niet in de bar geweest. Geen tijd gehad. Gelukkig is het hier wel lekker druk geweest. Ik moest in ieder geval veel bijlezen.

Bertha, nog gefeliciteerd met je neefje. Is ie leuk? Enne A&K, doopsuikers ken ik alleen van een vriendin die familie in Belgie heeft. Hier wordt wel meestal een kleine herinnering meegegeven aan het kraambezoek. Volgens mij was dat vroeger wel zo'n 'suiker', maar ik heb dat de laatste tijd niet meer gezien. Wij geven die dingen trouwens wel met een bruiloft aan de gasten mee...nou ja, verschil moet er zijn he.

Tsja, ik herken mezelf wel in E en A&K. Ik ben ook zo'n spellingsfreak en let erg op die dingen. Niet dat ik nooit een fout maak, maar ik vind het wel grappig om met taal bezig te zijn.

Ik zal het niet te lang maken vandaag. Ik voel dat ik in een schrijverige bui ben. Zo'n heel epistel wil ik jullie niet aandoen. Dit forum lijkt soms voor mij wel bijna een dagboek. Ik schrijf op wat er door mijn hoofd gaat en wat me die dag heeft bezig gehouden. Grappig he? Bij een dagboek wil je meestal niet dat iemand het leest, maar nu vind ik het huist leuk om reacties te krijgen op mijn (waan)ideeen. Zeer verfrissend (ahum).

Luitjes, een fijne avond. Vanavond komt '24' weer. Lekker spannend.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #4899 Gepost op: 24-09-2002, 19:39:03 »
ze zijn een hoop lekkerder dan dat  ;D het is eigenlijk chocola met een laagje harde suiker rond ofzo
en ik heb vorig jaar trouwens smekkies in alle smaken uitgedeeld in mijn klas ter ere van mijn verjaardag en iedereen spurtte naar de vuilnisbak om de verrassende smaken uit te spuwen  ;D