Ha!
Han komt weer effe gedag zeggen!
Ik had gisteren dus die bruiloft. Zouden we eigenlijk al om 19.00 uur gaan, dus ik had me heel erg gehaast om op tijd klaar te zijn. Belt 'n collega van me op dat we pas om 20.30 uur gingen! Toen heb ik dus nog maar effe rustig op de bank gezeten. Uiteindelijk kwamen we pas om 21.30 uur aan op de bruiloft, wat ik persoonlijk nogal errug laat vond. We kwamen ook nog op zo'n stom tijdstip binnen, net toen 't bruidspaar de openingsdans aan 't doen waren. Maar goed, je bent nu eenmaal van anderen afhankelijk als je samen gaat.
't was best wel gezellig, maar ik kende verder niemand dan die 4 collega's. (andere collega's mochten alleen naar de receptie komen)
Vandaag heb ik weer de hele dag gewerkt in de bakkerij. En toen ik thuis kwam heb ik nog 'ns mijn autootje gewassen. Dat had ik nog helemaal niet gedaan sinds ik 'm gekocht heb 2 maanden geleden. *schaam schaam*
Dus hij kon echt wel wat aandacht gebruiken!
Maar goed, ik ga nu fijn wat tv kijken en dan duik ik er vanavond maar 'ns vroeg in. Ik ga morgen namelijk om half 10 alweer fitnessen.
Fijne avond allemaal!