Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552713 keer)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4800 Gepost op: 19-09-2002, 16:12:23 »
Ik heb de afgelopen dagen nog helemaal geen tijd gehad om langs te komen, drukdrukdruk. Ze lopen hier te stressen, we krijgen morgen nl controle van de iso. Is heel belangrijk dus ben ik vandaag de hele dag bezig geweest met allerlei klusjes, opruimen, lijstjes invullen ed, behalve mijn eigen werk want daar had ik dus geen tijd voor. Stom gedoe. Gelukkig is het bijna weekeind en dan hoef ik nog maar 2 weekjes te werken en dan... VAKANTIE!!! Hoi, joepie  :D
Toch nog wat positiefs, gister moest ik nl naar de tandarts om mijn verstandskies eruit te halen. Moet ik nu een afspraak maken bij de kaakchirurg omdat de wortels niet goed zaten ofzo, anyway, nou moet ik dus gewoon alle 3 mijn kiezen laten weghalen. En 1tje is er nog niet helemaal door dus moeten ze die wegsnijden...  :-/

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4801 Gepost op: 19-09-2002, 16:15:56 »
hallooooooo allemaaaal
pffff wat is er veel geschreve zeg
maar ik vind die fotos ensow wel leuk!
naja deze week is er eik nie zo veel
gebeurd bij mij oohwjah ik heb me
aangemeld voor de auditie voor de dans-
academie in den haag dus hopelijk word het
wat  :-/

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4802 Gepost op: 19-09-2002, 16:41:58 »

Ha; hobby's... we weten heus wil dat dat maar een dekmantel is: je bent je gewoon aan het voorbereiden op "de confrontatie"!!!

Jij hebt mij ook altijd gelijk door he?  ;)

Maar dan weet je 't vast: binnenkort ben ik er helemaal klaar voor!  ;D

Ik ben vandaag lekker 'n uurtje eerder naar huis gekomen, want dan kan ik zo fijn gaan shoppen! Ik heb nog steeds geen outfit voor die bruiloft morgen gevonden, dus ik moet nu haast maken!

Daarom ga ik snel 'n hapje eten!  :)

Ik wens u allen 'n hele fijne avond.

Offline Master3L

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4803 Gepost op: 19-09-2002, 16:59:55 »
Ze lopen hier te stressen, we krijgen morgen nl controle van de iso. Is heel belangrijk dus ben ik vandaag de hele dag bezig geweest met allerlei klusjes, opruimen, lijstjes invullen ed, behalve mijn eigen werk want daar had ik dus geen tijd voor.

Hahaha! Nog effe een stapeltje klachtenformuliertjes invullen omdat die het afgelopen jaar nooit gebruikt zijn (wat dus niet zou kunnen), alle andere gebruikte formulieren effe invullen (werd nooit gedaan en dat zou opvallen.....), niet-toegestane formulieren/memo's/aantekeningen die NIET ISO-genormeerd zijn effe door de versnipperaar heenhalen (vergeet de versnipperaar niet te legen!)..... 'k weet er alles van!  ;D

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #4804 Gepost op: 19-09-2002, 17:13:53 »
ik zal die ISO certificeerder van jou es ff opbellen  ;) :P

* Compuart zou het op een (bouwfraude-achtig) akkoordje gooien  ;D

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4805 Gepost op: 19-09-2002, 18:00:55 »
aaaach tijgetje, das vervelend voor je :'(. veel suc6 iig bij de kaakchirurg he!
maar... nog maar twee weekjes en dan lekkur naar mexico, das wel veeeeel beter hahaha.

nou k heb verdes nix te melden dus k ga maar weer. ow jah charlot suc6 met die auditie!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #4806 Gepost op: 19-09-2002, 18:02:05 »
Hallo allemaal
Pino komt weer eens eventjes binnengevlogen..
Wat leuk dat hier nog steeds mensjes lopen te forummen. Ik heb een poosje ondergedoken gezeten maar als het mag, doe ik weer mee!
Groetjes allemaal
van Pino (met een zachte g)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4807 Gepost op: 19-09-2002, 19:45:32 »
naja we hebbe onder onze forummers natuurlijk
ook de minder slimme forummers
zoals ik, die net een kokende beker soep
over hun hande gooien om er een 2de
graads brandwond aan over te houden  ;D
maja het gaat wel weer haha ohwjah thanx
doris voor het gelukwense, heb ik wel nodig
denk ik :D

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4808 Gepost op: 19-09-2002, 20:05:12 »
He Pino, goed dat je weer terug bent van je ondeduikadres  ;). Je kunt gewoon weer midden in de discussie invallen hoor....er is nog niets veranderd.

Tijgertje; als ik je een tip mag geven. Zorg dat je iets van strepsils of andere keelpastilles in huis hebt. Je krijgt namelijk ontzettende keelpijn na die verdoving. Dat komt omdat je moeilijk kunt slikken. Die keelpastilles kun je dan laten smelten in je mond en dat helpt echt goed. Verder zal het wel meevallen. Ik heb het zelf namelijk ook gehad. Je voelt er niets van en voor daarna geven ze je goeie pijnstillers mee. Een beetje laten verwennen en het komt wel goed. Al snel kun je weer zo  ;D lachen, en niet meer als een boer met kiespijn.

Verder heb vandaag weinig te melden. Ik kijk erg uit naar het weekend, want ik ben best moe. Verder ben ik me natuurlijk aan het voorbereiden op DE CONFRONTATIE, dus  8).

Fijne avond!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4809 Gepost op: 19-09-2002, 20:31:33 »
wb Pino!
suc6 Charlotte!
ook suc6 Tijgertje met de controle!
Han suc6 met fitnessen!
Juul, alsnog beterschap!

ok wat kan ik dan verder nog eens vertellen... Vandaag eerste 3 uur vrij, kwam ik op school, bleek dat het 4e ook nog ns uitviel... Maar och niet zo heel erg dus (zouk bij het eerste erger vinden, dan slaap je nog echt), het was wel gezellig, en daarna nog een a-uur (soort verplicht tussenuur), was nog gezelliger, maar ook twee erg nuttelozeuren dus. En 's middags nog gym gehad, badminton, kheb morgen echt spiehierpijn...

Gister na school gezelli bij die vriend met het jonge poesje geweest, die had ik al een tijdje niet gezien, khad het poesje best wel gemist eigenlijk... (die vriend spreek ik toch wel elke dag op msn...) Maar goed het katje is nu natuurlijk wel ong volgroeid, maar ja, nu ben ik inmiddels gewoon erg aan m gehecht en schattig blijft ie ook natuurlijk.

...dit gaat niet meer lukken, te veel mensen online, oja kheb inmiddels 22 mensen uitgenodigd en twijfel nog over 2 anderen :)
doeiii

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4810 Gepost op: 19-09-2002, 21:53:13 »
spreek je dat katje op MSN???  ???

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #4811 Gepost op: 19-09-2002, 22:13:40 »
ik denk het niet  ;D

alsk dit weekend een gaatje tijd vind, dan komen de foto's eraan ! mijn dag is super verlopen, LO was vermoeiend maar kheb nog nooit zo goed gelopen :) het was gewoon super!
morgen daarentegen... we hebben heel wat vervangingen door sportdag voor 1-2-3-4 waardoor we 2u fys na elkaar krijgen, de eerste 2 vd dag dan nog en dan 2u latijn... da wordt wa

nuja, we slaan er ons wel door !!
slaapwel xxx

banaan begint met een b, soms met een s

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4812 Gepost op: 19-09-2002, 22:48:43 »
Nouhou... hou je er ook een paar voor mij over, juultjuh?  :D
kijk eens wat ik heb gedaan? Ik heb er ook een voor jou gekocht  ;D

kga nu slapen...

kussss julia

oja, charlotte, succes met de auditie....ssssssspannennnnnd
ennehm, han, veel plezier bij de bruiloft...
ja, tijgertje, de kaakchirurg...aaaaaargh moest ik laatst ook heen, had ineens een dikke wang, maar na antibiotica was ik er zo vanaf. Ben niet meer terug geweest naar die enge kaakchirurg, want ze wilden "voor de zekerheid" mijn verstandskiezen eruit halen, ja daaaaaag ben daar een beetje gek laat me "voor de zekerheid" even martelen. Hahaha, maar anyway, sterkte han ;D

slaap lekker allemaaaaaaal!

« Laatst bewerkt op: 19-09-2002, 22:53:14 door juultjuh »
always look on the bright side of life

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #4813 Gepost op: 20-09-2002, 09:13:45 »
ah lekker, bedankt juultjuh!  :-*

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4814 Gepost op: 20-09-2002, 09:55:08 »
Nouhou... hou je er ook een paar voor mij over, juultjuh?  :D
ja, tijgertje, de kaakchirurg...aaaaaargh moest ik laatst ook heen, had ineens een dikke wang, maar na antibiotica was ik er zo vanaf. Ben niet meer terug geweest naar die enge kaakchirurg, want ze wilden "voor de zekerheid" mijn verstandskiezen eruit halen, ja daaaaaag ben daar een beetje gek laat me "voor de zekerheid" even martelen.
Voor de zekerheid ja, nou, als je ff niet oplet trekken ze je hele gebid eruit en dan? Wat moet een tijger zonder tanden...   :o

Thanx trouwens Ovide voor je tip. Ik zie er best wel tegenop. Ik ga al helemaal niet graag naar de tandarts, al dat gegraaf in je mond, bah! En nou moeten ze gaan snijden ook... IK WIL NIET!!!! Ik moet nog wel een afspraak maken, maar er is (gelukkig) een wachttijd van ongeveer 6 weken.

Ik hoop niet dat die vent van de iso hier lang is, maar dat zal natuurlijk wel. Hij is eral trouwens en hij komt strax bij mij kijken. Als hij maar geen stomme vragen gaat stellen of dat ik het antwoord niet weet ofzo.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4815 Gepost op: 20-09-2002, 10:40:57 »
Een goede moegen allemaal!!!!

jaja wederom lekker geslapen, heb zelfs een beetje uitgeslapen, zoonlief was vrij vandaag! Er is kermis in de stad, piekendag...uh...eurodag vandaag, dus ik ga die vrolijke boel vanmiddag voor mijn werk maar eens even opzoeken.

Ik hoop niet dat die vent van de iso hier lang is, maar dat zal natuurlijk wel.

uhm...jullie weten dat ik blond ben he? Maarehm...wat is iso??? Sorry, maar daar heb ik dus never nooit van gehoord, misschien kan iemand mij dat even uitleggen?

maargoed anyway een fijne dag vandaag allemaaaal

kussss julia

always look on the bright side of life

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4816 Gepost op: 20-09-2002, 10:48:57 »
Geeft nix Juul, ik ben ook blont  ;)
Iso is een soort certificering, een kwaliteitsnorm oid. Zoiets als kema-keur enz. Staat interssant op je factuurpapier enzo  ;D

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #4817 Gepost op: 20-09-2002, 11:18:35 »
Inderdaad. Een kwaliteitsstandaard, waarbij de processen binnen een bedrijf vastgelegd en nageleefd moeten worden worden. In de praktijk betekent dit een hoop extra papierwerk, maar het zou in elk geval ervoor moeten zorgen dat je bewust omgaat met de processen en procedures binnen je organisatie. De kritiek op ISO is vaak dat je bij wijze van spreke zonder problemen een wiel vierkant kunt produceren, zolang de procedures maar kloppen...  ::)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4818 Gepost op: 20-09-2002, 13:37:24 »
Nou, die vent is weg hoor en volgens mij was alles goed. Hij kwam iid ook wat bij mij vragen. Hij keek naar het planbord en haalde er een kaartje uit en daar wilde hij het dossier van hebben. Hij deed het kaartje weer terug gelukkig, want van die auto hadden we natuurlijk weer nix! Gelukkig hadden we nog een andere saab en dat dossier heb ik aan hem gegeven en wat dingen uitgelegd. Hij had niet eens gezien dat dat een andere auto was en ik heb me er zo toch weer mooi uit gered! Toen gaf hij een vinkje bij goed :D  Goed he van mij? En hij vond het netjes opgeruimd dus heb ik dat ook niet voor nix gedaan. Goh, zoveel goed gedaan vandaag, vanavond mag ik mezelf wel ff lekker tracteren op chocola of een ijsje (of zal ik allebei doen  ;D )

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #4819 Gepost op: 20-09-2002, 14:14:42 »
Maar dan weet je 't vast: binnenkort ben ik er helemaal klaar voor!  ;D

Oei!!

*bertha gaat ook snel maar weer op zoek naar een fitnessruimte

Groetjes allemaal
van Pino (met een zachte g)

In Pino zit helemaal geen g!!  :o

U bent Belg zeker?  ;D