Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552719 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4780 Gepost op: 17-09-2002, 21:42:36 »
oh, maar wat ik wou vragen, ik moet dus een po maken wiskunde, en dan moet ik verbanden behandelen. maar... wat is nou een meerder lineair verband ofzo? ik zal de precieze term morgen ff opzoeken, maar het was wel zoiets geloof ik. dus... weet iemand het? A&K misschien?

Ik heb op 't Atheneum wiskunde A en B gehad, maar van een meerder lineair verband heb ik nog nooit gehoord. Ik denk dat je toch wat anders bedoeld......

Ja, wat 'n po is weet ik ook niet. Zal wel uit de tweede fase of zo zijn, want ik heb er nog nooit van gehoord. Ik vermoed dat 't 'n soort verslag of rapportje is, maar ik ben duidelijk al te lang van de middelbare school af om 't zeker te weten. Ik word oud.  :'(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4781 Gepost op: 17-09-2002, 21:47:39 »
Trouwens, ik ben erg benieuwd of Knudde en jij op elkaar lijken, A&K! Heb je ook 'n foto van 't feest van jullie samen?  :)

Fijn dat je trouwens wat wijn hebt meegenomen, de wijnkelder van de Molshoop is helemaal leeg. Maar als je 't niet erg vindt, heb ik nu liever 'n sapje. (ik heb net gesport!)

Offline Knudde

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #4782 Gepost op: 18-09-2002, 09:56:02 »
Trouwens, ik ben erg benieuwd of Knudde en jij op elkaar lijken, A&K! Heb je ook 'n foto van 't feest van jullie samen?  :)

Hmm, twas bijwijlen nogal hectisch, wild en losjes. Ik ga die foto's dus eerst maar eens door de censuurmolen mangelen  ;)

Of wij op elkaar lijken? Tja, de ene zegt wel, de andere niet; tzal kwestie zijn vanuit welke hoek je ons vergelijkt denk ik...  ;D

« Laatst bewerkt op: 18-09-2002, 09:58:12 door Knudde »
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4783 Gepost op: 18-09-2002, 11:05:41 »
aha... dus zo ziet knudde eruit ;D

maar iig, een po is een praktische opdracht, idd een soort verslag ding. het ging om "meerdere lineaire verbanden" maar ik snap nu pas wat ze ermee bedoelen. het gaat er gewoon om dat een tarief gebaseerd is op meer dan één lineair verband... ik snap et dus al maar thnxxx voor het nadenken :D.

ik zit nu pannekoeken te eten die ware over van gister, bes wel lekker maar ik zit eik wel vol :). ik ben iedere woensdag om half 11 uit dus ik ga es genieten van mn rustige dagje :).

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #4784 Gepost op: 18-09-2002, 16:49:46 »

alles bij elkaar hebben we zo een 350 foto's van het feest (stel je voor) maar geen enkele met ons samen (het was er dan ook zo druk) maar gelukkig hebben wij wèl een handig toestel (digitale camera genaamd) en er zal voor een foto van ons 2 gezorgd worden  ;)
en de ene keer zegt men dat ik helemaal mijn moeder ben en mijn zus (ja hoor, er huppelt hier nog zo'n klein mormel rond  ;)) op Knudde lijkt, een andere keer mag ik dan weer op hem lijken, jullie moeten binnenkort maar oordelen

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4785 Gepost op: 18-09-2002, 18:13:12 »
alles bij elkaar hebben we zo een 350 foto's van het feest (stel je voor) maar geen enkele met ons samen (het was er dan ook zo druk) maar gelukkig hebben wij wèl een handig toestel (digitale camera genaamd) en er zal voor een foto van ons 2 gezorgd worden  ;)

Dat is aardig van je A&K! Dus binnenkort kunnen we jullie tweetjes hier bewonderen?  :)

Citaat
en de ene keer zegt men dat ik helemaal mijn moeder ben en mijn zus (ja hoor, er huppelt hier nog zo'n klein mormel rond  ;)) op Knudde lijkt, een andere keer mag ik dan weer op hem lijken, jullie moeten binnenkort maar oordelen

Ik zal me 'ns uitvoerig buigen over deze kwestie!  ;)

Ik had vandaag nogal 'n rotdag op stage. Mijn computer liep constant vast terwijl ik formules in Excel aan 't invoeren was en zelfs de helpdesk heeft geen idee wat er aan de hand is. Dus ik ben helemaal niks opgeschoten vandaag.  :(

Maar goed, ik ga nu lekker sporten om m'n energie effe kwijt te kunnen.  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4786 Gepost op: 18-09-2002, 19:03:44 »
zo k ben net trug van sporten, k ben echt super misselijk, nou ja het is nu wel weer een beetje over, maar het was wel leuk :). k heb gewoon gefitnesst volgende week ga k een soort conditietraining doen maar dan alleen met een soort dans, heel vaag, et is wel leuk volgens mij, ik weet alleen niet psies hoe het heet...

nou A&K, ik ben benieuwd naar een foto :) lijkt me wel leuk om te zien hoe jullie eruit zien, weer twee gezichten erbij :).

ik ga zo ff eten, dus k ga weer. xxx

• Forumlid
« Reactie #4787 Gepost op: 18-09-2002, 19:09:21 »
nu nog Knudde voor de camera sleuren  ;)
Stel je er niet al teveel bij voor, we willen jullie niet ontgoochelen  :)

ik probeer voor esthetica mijn werk on line te zetten maar da lukt me dus amper, kheb 2 pgs al gemaakt maar ik krijg geen link op mijn hoofdpagina, aaaargh
tis dan ook de eerste keer dat ik een webpagina bouw...

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4788 Gepost op: 18-09-2002, 20:05:15 »
Goed, om even een indruk te geven waar ik me nou mee bezig hou tijdens een latijn les:

Of m'n latijn docente (links) en grieks docente (rechts) vervelen:

. Het kan allemaal bij ons ;)

« Laatst bewerkt op: 18-09-2002, 20:08:42 door WCEend »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4789 Gepost op: 18-09-2002, 20:11:43 »
nou jij heb geluk met zo'n latijn docente, die van ons is egt een freak! weet je één werkwoordsvorm niet, zit je gelijk een woensdag middag, egt geschift grrrr! maar ze is echt lol om na te doen whahaha. maar jah daar moesk ff aan denken.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4790 Gepost op: 18-09-2002, 20:25:53 »
Hahaha, po, ja, daar word ik ook mee doodgegooid, bij alle vakken eigenlijk, nou ja, dit jaar iets minder natuurlijk maar toch ook nog.

Ik ben gisteren de hele dag niet op t forum geweest, want ik moest mijn Nederlandse boekverslag af krijgen voor half negen, want dan is het journaal afgelopen en moet mijn vader dus op de compu, en de andere compu heeft mn broer meegenomen naar Frankfurt. (Dan hebben we nog wel twee rotdingetjes mar daar zit niet eens word op.) Nou ja vandaar. Ongelofelijk wat doe ik er lang over om dit berichtje te typen, er zijn nl best wat mensjes online :). Nou dan zal ik alleen maar even vragen wie Cosma is, dat jullie hem/haar allemaal kennen zeg... is hij/zij van voor mijn tijd??

emme... wilde ik verder nog wat zeggen... kan niks bedenken, oja, dat ik ook benieuwd ben naar je foto's, A&K! :)

• Forumlid
« Reactie #4791 Gepost op: 18-09-2002, 20:30:29 »
die komt er morgen aan  ;) en je les latijn ziet er heel gezellig uit moet ik zeggen... was die van mij zo maar...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4792 Gepost op: 18-09-2002, 20:32:23 »
k heb gewoon gefitnesst volgende week ga k een soort conditietraining doen maar dan alleen met een soort dans, heel vaag, et is wel leuk volgens mij, ik weet alleen niet psies hoe het heet...

Toevallig bodyjam? Daar ga ik volgende week ook mee beginnen en 't is ook conditietraining met dans. 't lijkt me erg leuk omdat ik zo mijn danskwaliteiten (ahum!) met mijn nieuwe hobby, fittnessen, kan combineren.  :)

Ik heb net ook lekker gesport. Mijn vriendin wilde niet mee, dus ben ik alleen geweest. Maar dat vond ik niet erg, 't was lekker rustig zo en ik heb precies alles kunnen doen wat ik wilde.

Maar goed, ik ga mijn sporttas maar 'ns uitpakken anders gaat alles zo stinken!  ;)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4793 Gepost op: 18-09-2002, 20:58:50 »
Halloooooo mensuuuuuh!

Hoe gaattie hier? Er is weer veel gepost, misschien
zo even bijlezen.

Ik dacht dus net weer opgeknapt te zijn, maar vandaag
kreeg ik het ineens koud! En ik heb het benauwd, dus
dat is niet echt goed...

maar genoeg gezeurd, ga zo maar eens lekker vroeg
mijn bedje opzoeken...

waar heeft dat kreng zich nou verstopt???

kussss julia

always look on the bright side of life

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4794 Gepost op: 18-09-2002, 20:59:54 »
ah, daar is ie...

...dat zal lekker slapen, dat zal lekker slapen, slaap maar fijn, slaap maar fijn...

;D

• Forumlid
« Reactie #4795 Gepost op: 18-09-2002, 22:07:18 »
ziet me er lekker zacht uit... ik ga de mijne dan ook maar eens opzoeken

dit lijkt me ook wel hemels

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4796 Gepost op: 19-09-2002, 10:11:55 »
1 Goedemorgehhhhhhhh!!!!!!!

Jaja Ik ben der weer. Het gaat een stuk beter hoor! Ik heb lekker geslapen, dus misschien had ik wel slaapgebrek. Who knows...

Wat een mooi bed heb jij A&K! Ik hou meer van primitief hahahah als ik er maar in kan slapen, dan is het goed.

Nou, ga er maar weer eens vandoor...

kusssssss julia

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #4797 Gepost op: 19-09-2002, 11:50:44 »
Wel bijzonder hoor (al moet ik echt even gaan teruglezen om te kijken waar het hier heden ten dage zoal over gaat).

Fijn Bertha 531 weer te zien!

Cosma!!!!! :)  :)

Je hoeft niet terug te lezen, het gaat allemaal nergens over en de moderater hier peuteren alleen maar aan/in hun neus dus je mag verder gewoon naar hartelust topics openen en die zelf vol spammen!

Fijne vakantie gewenst trouwens, waar je ook heen gaat...

Toevallig bodyjam? Daar ga ik volgende week ook mee beginnen en 't is ook conditietraining met dans. 't lijkt me erg leuk omdat ik zo mijn danskwaliteiten (ahum!) met mijn nieuwe hobby, fittnessen, kan combineren.  :)

Ha; hobby's... we weten heus wil dat dat maar een dekmantel is: je bent je gewoon aan het voorbereiden op "de confrontatie"!!!

Gr. B.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4798 Gepost op: 19-09-2002, 14:22:13 »
hai mensen, ik ga zo werken, maar ik heb het zo koud!!!!
Maar kijk eens wat ik heb gevonden?

zal het vast lekker warm hebben vandaag  ;D

kusss julia

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #4799 Gepost op: 19-09-2002, 15:49:19 »
Nouhou... hou je er ook een paar voor mij over, juultjuh?  :D

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?