Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552811 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4760 Gepost op: 16-09-2002, 19:22:00 »
Kok George van MOL S. HOOP B.V.
Die kookt hier toch altijd?

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4761 Gepost op: 16-09-2002, 19:45:38 »
tuurlijk, sorry, dat was ik ff vergeten  :-[

banaan begint met een b, soms met een s

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4762 Gepost op: 16-09-2002, 19:52:03 »
Hmm lekker chocolade!

kiest hier uw reepje:

eet smakelijk!

kusjus julia

always look on the bright side of life

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4763 Gepost op: 16-09-2002, 20:25:17 »
mmmmmmm!!! k voel me meteen weer een stuk beter :D.

maar jah... nu doen mn benen weer hartstikke zeer van het zelfverdedigen whahaha :D.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #4764 Gepost op: 16-09-2002, 21:40:30 »
PROFICIAT KNUDDE!
Wat lief dat jullie 'm 'n feestje organiseren, A&K! Ik wens jullie 'n hele leuke avond toe. Wens Knudde maar proficiat van alle forummers.  :)

Thx Han; twas gewoon megaformidastisch, supercool, een verrassing tot en met. Er zijn eigenlijk geen woorden voor en ik stond dan ook perplex. 't Geeft wel een kick moet ik zeggen zo eventjes in de spotlights mogen toeven... ;)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4765 Gepost op: 16-09-2002, 22:26:06 »
Wat leuk om te horen Knudde! En wat gezellig dat je ook weer 'ns in de bar langs komt. Neem wat te drinken zou ik zeggen.  :)

Ik ben net weer heel sportief geweest. Ik heb weer twee uur in de sportschool door gebracht en ik heb me lekker in 't zweet gewerkt. Daarna lekker gedoucht en ik voel me weer helemaal goed!  :D

Maar nu is 't dan ook bedtijd voor me. Ik merk dat ik wat grieperig wordt en ik kan 't nu echt niet gebruiken om ziek te worden.  :-[

Truste allemaal!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #4766 Gepost op: 17-09-2002, 00:00:55 »
Bovendien wordt 't hier wel erg off topic nu, dus ik stel voor dat we dit verder uitvechten in de Molshoop!  ;)

Ik stel voor de we ergens een (w)eiland gaan afhuren om dit eens en voor altijd uit te vechten...  ;D

Sterker nog; laten we overal eromheen camera's hangen die alles kunnen volgen!

Ik weet ook al een mooie naam:

--- WIDM: The Battle ---
[/color][/size]

Ik ga rijk worden met dit concept!!  ;D

Gr. B.

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #4767 Gepost op: 17-09-2002, 03:37:14 »
 ???

Ik had echt geen idee dat de discussie hier nog steeds op dreef was!!!

Wel bijzonder hoor (al moet ik echt even gaan teruglezen om te kijken waar het hier heden ten dage zoal over gaat).

Fijn Bertha 531 weer te zien!

ps, ik ga vr. op vak voor 2 wkn, daarna zal ik me hier weer melden.
Tot later allen!

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #4768 Gepost op: 17-09-2002, 09:49:33 »
Hey Cosma, long time no see! (en dat zoals we van je gewend zijn om bijna vier uur 's nachts... ;) ) Fijne vakantie nog! waar ga je eigenlijk heen dan?

Ik ga rijk worden met dit concept!!  ;D
Moet je de battle tegen Limburg nog wel even overleven...

* Compuart weet dat Limburg zich niet zonder slag of stoot laat zwartmaken...zeker niet door Groningers :P

Han, niet ziek worden! Da's ongezond en bovendien ongezellig :'(. Nouja, in elk geval beterschap (mocht je onverwijld toch nog ziek worden)!

* Compuart gaat toch eens die chocola onderzoeken...
voedselvergiftiging misschien?? Ohnee, dat hoort thuis in de soap ;)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4769 Gepost op: 17-09-2002, 15:13:17 »
Ik heb jeuk.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4770 Gepost op: 17-09-2002, 17:42:08 »
so wat heb ik een kl*te dag gehad vandaag zeg! de eerste paar uur op school gingen nog wel, maar toen moest ik iets voor een po inleveren begint dat mens himmel te flippen dat er geen hoesje bij zat... echt achterlijk want dat stond dur niet bij. nou toen haddik 4 huiswerkuren (160 minuten huiswerk maken, maar ik had nix te doen dus ga maar na grrrr zonde van mn tijd!!!). nou iig, ik had al sinds het 4e geen eten meer, toen moest ik toen ik om 4 uur na 4 huiswerkuren eindelijk uit was nog naar ceasartherapie, gelijk door dan, en toen was ik pas om kwart over 5 thuis. en nu zittik lekkah achter de pjoeter cd te luisteren dus et gaat weer beter glukkig maar grrrrr wat een pokke dag.

dat moest k ff kwijt. ik ben egt te sago laatste dagen maar kannik nix aan doen wel irri ist iig grrrrrr. eik al sins sgool weer begonnen is... maar jah ik ga xxxx

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4771 Gepost op: 17-09-2002, 17:55:06 »
Ik weet ook al een mooie naam:

--- WIDM: The Battle ---
[/color][/size]

Hoe orgineel toch!   :)

Maar count me in! Ik heb wel zin in 'n potje grasworstelen!  ;)
(maar nog wel effe wachten totdat ik nog wat meer spieren heb gekweekt bij 't fitnessen!)

Citaat
Han, niet ziek worden! Da's ongezond en bovendien ongezellig . Nouja, in elk geval beterschap (mocht je onverwijld toch nog ziek worden)!

Wat lief van je Compuart. Gelukkig ben ik al weer 'n beetje beter. Ik hoef in iig niet meer zoveel te niezen en te snotteren. :)

Citaat
Ik heb jeuk.

Das uhhhh, ja uhhh wat zal ik 'ns zeggen...... erg vervelend voor je WC Eend.  :-

*Han bedenkt zich dat de forummers hier steeds vager worden*

Wat vervelend voor je dat je zo'n rotdag had vandaag Doris. Ik hoop dat je je al 'n stukje beter voelt. Om je helemaal op te fleuren, heb ik 'n bosje bloemen voor je meegenomen.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4772 Gepost op: 17-09-2002, 18:00:56 »
Ik zie net dat Zaartje vandaag jarig is, dus ik heb voor haar ook maar 'n boeketje meegenomen.  :)

Proficiat Zaartje!  :-*

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4773 Gepost op: 17-09-2002, 18:02:02 »
aaaaaaaaaach dank je :D. ik heb net lekker gegeten dus ik voel me weer beter :) en himmel met die bos bloemen dank je :D

• Forumlid
« Reactie #4774 Gepost op: 17-09-2002, 19:23:59 »
goeieavond allemaal !!
lijkt me hier weer een gezellige boel ondanks de slechte dag van Doris (kop op, morgen gaat het zeker beter  ;)) !
Mijn dag viel wel mee, 8 lesuren vandaag waaronder 3u wiskunde (stel je voor, ik ben er nog steeds niet over dat ze ons dat aandoen) maar alles werd goedgemaakt door die goddelijke leerkracht fysica  ;)

morgen zijn de foto's er van het feestje!! ik haal er wel wat boven ;)

:-* A&K

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4775 Gepost op: 17-09-2002, 20:10:58 »
Mijn dag was dus niet zo geweldig.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4776 Gepost op: 17-09-2002, 20:16:52 »
Vertel dan eens Daan, wat tis er gebeurd? Ik kan nu wel een grapje maken, maar misschien is er echt iets ergs, dus dat doe ik maar niet.

Verder is er weer lekker veel gepost vandaag, zijn er weer oude bekenden langsgekomen (prettige vakantie Cosma  8)) en kan Doris wel weer een reepje chocola gebruiken.
Ik ben heel benieuwd naar de foto's van het feest van Knudde. Ik hoop dat je er gauw wat kunt plaatsen A&K. Als Knudde het goed vindt tenminste  ;).

Ook ben ik nog bezig met de was te doen, zodat mn vriendje schone onderbroeken heeft als ie naar berlijn gaat  ;D. Morgen nog alles strijken en dan is het klaar voor vertrek.

Effe wat drinken pakken...

• Forumlid
« Reactie #4777 Gepost op: 17-09-2002, 20:33:36 »
een wijntje?

en knudde zal er niks op tegen hebben hoor dat ik hier wat foto's plaats  ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4778 Gepost op: 17-09-2002, 21:29:52 »
Citaat
Mijn dag viel wel mee, 8 lesuren vandaag waaronder 3u wiskunde (stel je voor, ik ben er nog steeds niet over dat ze ons dat aandoen) maar alles werd goedgemaakt door die goddelijke leerkracht fysica  
ik had 10 lesuren... ook 3 uur wiskunde grrrr dat hebbik nu iedere dinsdag egt klote, njah, 1 uur egt, en dan 2 uur dat word de ene keer besteed aan wiskunde en andere keer huiswerk. en we hebben ook al geen goddelijke leerkrachten hahaha. wel leuk zulke leraren op school :D.
oh, maar wat ik wou vragen, ik moet dus een po maken wiskunde, en dan moet ik verbanden behandelen. maar... wat is nou een meerder lineair verband ofzo? ik zal de precieze term morgen ff opzoeken, maar het was wel zoiets geloof ik. dus... weet iemand het? A&K misschien?

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4779 Gepost op: 17-09-2002, 21:32:21 »
Wat is een po?