Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552805 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4740 Gepost op: 15-09-2002, 14:43:38 »
ja hoor, en het leuke eraan was dat wij die helemaal niet moesten opruimen, we hadden een zaal gehuurd dus hebben die mensen dat opgeruimd  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4741 Gepost op: 15-09-2002, 14:59:23 »
kijk das nou nog es handug hahaha. way da go A&K!!!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #4742 Gepost op: 15-09-2002, 16:04:36 »
thx  ;) maar dat was natuurlijk geregeld door mijn moeder en oom en tante, mijn gedeelte beperkte zich tot het helpen schikken van wie aan welke tafel zat, een gedicht in elkaar steken, liegen zodat hij het niet te weten kwam en de haren doen van mijn zus en nicht  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4743 Gepost op: 15-09-2002, 16:35:35 »
hihihihi dat klinkt iig echt heel erg leuk A&K. Doe voorpret is ook altijd zo leuk he, en wat cool dat ie er echt helemaal niets van wist...!

Ik heb vanmiddag na de kerk met 5 anderen van mijn jp-groepje geholpen met koffie schenken en chips uitdelen etcetc, want het was een speciale feestviering, omdat de ene pastoor wegging en de andere net begon, zeg maar. Nou iig was het ongelofelijk druk en bleef iedereen nog uren hangen, dus waren wij gevraagd om te helpen bij de catering. Gelukkig waren we met zat mensen, dus we hebben ook nog een hele tijd gezellig kunnen kletsen zonder dat we het dus razend druk hadden met drinken inschenken e.d. En het was al helemaal geweldig dat het zo'n fantastisch weer was! Het koffie drinken / nakletsen was nl allemaal buiten, dus wij konden de hele tijd lekker warm in het zonnetje staan :)! Duurde wel erg lang maar ik had toch geen plannen verder voor vandaag, dus toen we weer naar huis fietsten heb ik ook weer een half uur of zo (khad geen horloge om dus kweenie precies hoe lang) staan kletsen toen we eenmaal bij mijn huis waren. Leukleukleuk, maja, nu ben ik weer aan het worstelen met mn huiswerk :(. Ik kom toch nie echt uit die Odyssee, er worden zo weinig woorden gegeven! Echt irri. Nu heb ik maar onze oeroude Nederlandse versie erbij gepakt als 'antwoordenboekje' maar ja, die vertaling is zo vrij dat je er nog niet achterkomt wat een woord nou letterlijk betekent. Maja, kben daar nu mee klaar, en Grieks vink natuurlijk nog niet het ergste, majaaaa, nog zoveel wiskunde... ik haat wiskunde, blegh.

Oja zuurvlees, daar had mn oom het laatst nog over, of ik dat wel eens at? Niet eens?? Kon je dat in het noorden dan niet bij elke snackbar krijgen? ;D Dus nouja kheb dr wel ns van gehoord (wat wil je met een hele Limburgse familie), maar ik geloof nooit gehad. Want het is toch niet hetzelfde als 'zuur knieng' ;)?

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4744 Gepost op: 15-09-2002, 17:01:52 »
Hahaha, zuur knieng. Ja zo smaakt het wel ongeveer, maar dan met rundvlees ipv konijn. Maar iedereen maakt het anders. Ik doe er stroop in, andere mensen peperkoek enzovoorts. Enne Doris, zelfgemaakte frieten zijn toch veel lekkerder? Dus dan doe ik die moeite maar. Ik begin nu honger te krijgen, dus ik hoop dat ze zo komen.

E, dat jp wat is dat precies? Ik heb wel eens gehoord van Jong Nederland, dat is toch ook iets met de kerk? Geen idee. Je oom moet maar gewoon eens zuurvlees voor je maken de volgende keer, anders kom je maar bij mij langs  ;).

Ik ga ff wat chips eten, want ik val bijna flauw van de honger. Oja nog wat nieuws. Ik heb sinds vandaag een schotel om tv zenders mee te ontvangen. Is wel grappig, nu heb ik opeens 30 zenders erbij. Wel alleen maar Duitse  ;D. Kan ik goed oefenen op mn Duits.

Anyway, misschien nog tot straks.

Ovide

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4745 Gepost op: 15-09-2002, 17:28:36 »
weet ik niet ovide, ik hou eik niet zo van friet maar als jij het zegt dat zelfgemaakte lekkerder zijn :).
wel lache trouwes lijkt me dat zo'n schotel... en nu kun je ook de duitse widm zien toch :D.

ow en e, dan hebben jullie wel geboft met het weer, als het nou de hele tijd zou regenen zou het een stuk minder zijn... maar jah dat was niet zo hahaha dus lekkere onzin.

ik wou nog wat zeggen maar weet het niet meer, en ga nu snel ff een baksel uit de oven halen voor et aanbrand.

« Laatst bewerkt op: 15-09-2002, 17:31:51 door Doris »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4746 Gepost op: 15-09-2002, 17:32:21 »
ik wou nog wat zeggen maar weet het niet meer, en ga nu snel ff een baksel uit de oven halen voor et aanbrand.

*Han snuift 'n lekkere geur op*

Wat heb je gemaakt Doris? Mogen wij ook proeven?  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4747 Gepost op: 15-09-2002, 17:41:38 »
zandkoekjes met kaneel... hoe moeilijk :). et zijn dr niet zo veel en ze zijn nog heel heet dus kijk uit dat je je niet brandt :D. smakelijk :).

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4748 Gepost op: 15-09-2002, 17:44:19 »
zandkoekjes met kaneel... hoe moeilijk :). et zijn dr niet zo veel en ze zijn nog heel heet dus kijk uit dat je je niet brandt :D. smakelijk :).

*pakt voorzichtig 'n koekje van de bakplaat*

Oh, die zijn idd nog heet! Beter nog maar effe laten afkoelen. Ze ruiken wel heerlijk moet ik zeggen!  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4749 Gepost op: 15-09-2002, 18:05:14 »
als jij aangebrand heerlijk vind ruiken :D. ze zijn niet himmel gelukt maarja... volgende week ga ik geflambeerde bananen maken hahaha dus dan mogen jullie ook wel meeëten :D. hoop dat die wat beter lukken.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4750 Gepost op: 15-09-2002, 18:15:08 »
hee... k keek net ff bij forumstatistieken (wat boeiah) maar iig, vandaag ist een record mensjus: meeste berichten sinds... uuhm... nou dat staat dur niet bij maar wel van de afgelopen maand iig, en ik denk zo ook van een paar maanden daarvoor :). we zijn weer lekker bezig met z'n allen :).

• Forumlid
« Reactie #4751 Gepost op: 15-09-2002, 20:35:21 »
majaaaa, nog zoveel wiskunde... ik haat wiskunde, blegh.

ik volg 6u wiskunde, dus als er iets is, wil ik wel helpen  ;) als ik kan natuurlijk

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4752 Gepost op: 15-09-2002, 22:25:22 »
een goedeavond allen!

Ik heb niet alle berichtjes bijgelezen, want ik slaap hier half,
ben vandaag naar mijn oom en tante gelopen met de hond, want mijn zoontje had daar geslapen. Het is normaal 20 minuten fietsen, maar lopend deed ik er een uur en tien minuten over en met mijn conditie was ik dus helemaal kapot toen ik aankwam, alsof ik mee had gedaan met de avondvierdaagse!!!  Maargoed nu zit ik hier en zeg jullie ff gedag.

gedag ;D

slaap lekker en een  k:-*sssssssss van julia

always look on the bright side of life

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4753 Gepost op: 16-09-2002, 16:10:24 »
E, dat jp wat is dat precies? Ik heb wel eens gehoord van Jong Nederland, dat is toch ook iets met de kerk?
hahaha, nee, 'jp' staat niet voor 'Jong Nederland' (wat ik overigens helemaal niet ken) maar voor 'jongerenpastoraat' (vrienden van me hebben er ook al eens heel lang tevergeefs naar geraden, zij hadden het omgedoopt dat 'Jeruzalem Pioniers' ;D), en het is helemaal niet landelijk of zo hoor, het is alleen van onze kerk. Kijk het is zo wij hebben in 1997 of '98 ons vormsel gedaan, en vanaf toen werd er zo'n groepje georganiseerd met een begeleider drbij met wie je dan nog over geloof kon praten zeg maar, iedere maand een bijeenkomst. Nou de meeste mensen vielen al meteen of na een tijdje af, geen tijd meer, geen zin. Daarom zijn wij (jp '97) op een gegeven moment samengevoegd met jp '98, en daaruit ontstond een soort harde kern van zeven mensen, supergezellig, meer een vriendenclubje dan een kerkclubje. Dit komt volgens mij voornl doordat we ook andere dingen samen gingen doen zoals surprises maken met Sinterklaas en gaan zwemmen in de zomer. Inmiddels zijn er twee mensen bij gekomen en ook 1 iemand weggegaan, dus we zijn nu met 8, maar ik denk dat er weer iemand is die bijna nooit kan komen en dan misschien beter helemaal wil stoppen, dat zou wel jammer zijn maja als ze toch zo weinig kan komen... Maar iig de meeste van de jp'ers zijn erg goede vriend(inn)en van me (er is 1 jongen van de 8) en het is dus altijd heel erg gezellig, of we nu een 'normale' bijeenkomst hebben, Sinterklaas vieren, de catering verzorgen na een kerkdienst, een film kijken bij iemand thuis, meedoen aan een musical of wat dan ook... :)

maar ik ga maar eens aan het vierde Nederlandse boekverslag beginnen, dat moet deze week ingeleverd worden... (4e van de 12 totaal) :(

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4754 Gepost op: 16-09-2002, 17:42:09 »
Zozo, de 4... Ik heb vandaag m'n leesautobiografie ingeleverd en mijn 1e boekverslag wat nog stamt uit de 3e .

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4755 Gepost op: 16-09-2002, 18:00:12 »
das lekker dan :).

ik moest vandaag voor nederlands een klachtenbrief in de les schrijven... niet echt moeilijk eik. boekverslagen voor nederlands komen voorlopig nog niet... alleen voor engels maar die hoeven pas over 4 weken ingeleverd worden... moet voor engels nog wel drie andere verslagen schrijven (van een engelse documentaire, newsround (jah hor, het jeugsjournaal :s) en van een gewone engelstalige serie), en dat boekverslag moet ook nog geschreven worden, en dat zijn dan ongeveer mijn handelingsdelen voor dit deel van het jaar :). verder nog wel een po wiskunde, maar das ook niet zo heel moelijk.

men ik ben nu echt te moe gewoon, et is echt niet leuk. mn benen doen echt pijn, weet alleen niet hoe et komt. ow ja, ik heb vandaag zelfverdedigingscursus gehad, das verplicht voor school en dat is gewoon in lestijd enzo. wat een gedoe zeg! best wel erg ook dat het nu verplicht word, want dat geeft maar es aan wat voor grote kans je loopt om verkracht ofzo te worden best wel freaky eik... maar iig, volgens mij kan ik al doe verdedigingstechnieken echt nooit onthouden, het is echt veel, en voordat we beginnen moeten we ons altijd op onszelf concentreren. op zich kan ik dat wel hoor, maar niet als ik in een kring zit met 20 anderen en bijna iedereen zit met z'n ogen dicht... ik moest echt keihard lachen echt erg hahaha was wel lol :D. nou jah, ze moeten me leren te vechten, niet me op mezelf concentreren in een kring ofzo. ingewikkeld hoor :).

nou ik ga zo ff repeteren voor een musical en ff zingen enzo, heb dr niet bepaald veel zin in, maar ik moet nog maar een jaartje, deze zomer ga ik ermee stoppen. niet met zingen maar wel met dat musical gebeuren, het kost me echt teveel tijd, het vraagt hele weekenden en daar heb ik echt geen zin meer in.

zo dit was een best wel negatief bericht... mjah kannik nix aan doen k ben weer es sago want ik voel me niet lekker.

fijne avond ammel!!!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4756 Gepost op: 16-09-2002, 18:11:36 »
* WCEend noteert: volgende MFB niet met doris vechten.

Voor Engels moet ik nog 2 tv-programma's kijken en een gesprekje van 20 minuten voeren met een klasgenoot

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4757 Gepost op: 16-09-2002, 18:13:01 »
Kop op Doris. Effe denken wat ik kan zeggen om je weer op te vrolijken....kweet niks. Daar heb je natuurlijk weinig aan...mmm misschien alle leuke berichtje op het forum herlezen? Grapje  ;D. Niet leuk? Nou ja, ik denk er nog wel eens over na.

O ja E, bedankt voor de toelichting. Enne Jong Nederland. Ik weet ook niet precies wat het is. Een meisje waar ik mee op de middelbare school zat, die zat erbij. Het schijnt te lijken op scouting (dus met allerlei activiteiten) en het komt vanuit een of ander geloof. Dat bedoel ik niet rot, maar ik weet gewoon niet welk geloof. Ik denk iets met protestants of evangelisch ofzo. Nou ja, niet echt belangrijk ofzo
Ik ga dus nooit naar de kerk, maar ik vind het altijd wel interessant hoe anderen daar over denken, dus vandaar mijn vraag naar jouw 'clubje'.

Verder heb ik weinig interessants te melden. Op mijn werk ben ik niet veel opgeschoten. Ik moest allemaal dingen uitpluizen voor ik iets kon doen. Soms ben ik net een politieagent, alles naspeuren.  ;) Zo meteen ga ik de rest van het zuurvlees van gisteren opeten. Dat is vandaag nog veel lekkerder, met de frietjes die over waren, lekker appelmoes erbij en Ovide is weer blij!
Misschien is datwel de oplossing Doris, ga eens iets heel lekkers eten, maakt niet uit hoeveel calorien. Lekker dik stuk chocola ofzo.

TIP VAN DE DAG: eet meer chocola en de wereld zou er een stuk beter uitzien!

Okee, ik merk dat het nu echt tijd wordt om op te houden, want er komt niet veel zinnigs meer uit.
Mensen die nog willen vechten (zie topics mbt nieuwe forum en belgische mol) kunnen na het eten een nummertje trekken... ;)

Groetjes Ovide

« Laatst bewerkt op: 16-09-2002, 18:14:54 door ovide »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4758 Gepost op: 16-09-2002, 18:32:28 »
TIP VAN DE DAG: eet meer chocola en de wereld zou er een stuk beter uitzien!

en de bevolking zou 'n stuk slimmer zijn! Van chocola gaan je hersencellen namelijk harder werken!  :)

Dit is echt geen grapje, 't is echt wetenschappelijk bewezen. Vandaar dat onze hele klas chocola aan 't eten was onder 't maken van onze eindexamens. (dat is wel weer 'n aantal jaartjes geleden, dus misschien dat er inmiddels alweer 'n onderzoek is geweest dat 't tegendeel bewijst!)

• Forumlid
« Reactie #4759 Gepost op: 16-09-2002, 19:19:56 »
mmm chocolade, het water komt me in de mond...
wie kookt vanavond in de bar?  ;D