Kop op Doris. Effe denken wat ik kan zeggen om je weer op te vrolijken....kweet niks. Daar heb je natuurlijk weinig aan...mmm misschien alle leuke berichtje op het forum herlezen? Grapje
. Niet leuk? Nou ja, ik denk er nog wel eens over na.
O ja E, bedankt voor de toelichting. Enne Jong Nederland. Ik weet ook niet precies wat het is. Een meisje waar ik mee op de middelbare school zat, die zat erbij. Het schijnt te lijken op scouting (dus met allerlei activiteiten) en het komt vanuit een of ander geloof. Dat bedoel ik niet rot, maar ik weet gewoon niet welk geloof. Ik denk iets met protestants of evangelisch ofzo. Nou ja, niet echt belangrijk ofzo
Ik ga dus nooit naar de kerk, maar ik vind het altijd wel interessant hoe anderen daar over denken, dus vandaar mijn vraag naar jouw 'clubje'.
Verder heb ik weinig interessants te melden. Op mijn werk ben ik niet veel opgeschoten. Ik moest allemaal dingen uitpluizen voor ik iets kon doen. Soms ben ik net een politieagent, alles naspeuren.
Zo meteen ga ik de rest van het zuurvlees van gisteren opeten. Dat is vandaag nog veel lekkerder, met de frietjes die over waren, lekker appelmoes erbij en Ovide is weer blij!
Misschien is datwel de oplossing Doris, ga eens iets heel lekkers eten, maakt niet uit hoeveel calorien. Lekker dik stuk chocola ofzo.
TIP VAN DE DAG: eet meer chocola en de wereld zou er een stuk beter uitzien!
Okee, ik merk dat het nu echt tijd wordt om op te houden, want er komt niet veel zinnigs meer uit.
Mensen die nog willen vechten (zie topics mbt nieuwe forum en belgische mol) kunnen na het eten een nummertje trekken...
Groetjes Ovide