Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552812 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4720 Gepost op: 13-09-2002, 19:57:57 »
mij vergeten? hoe durf je !  ;D
sowwy....... :-[ :)

Citaat
en over msn: ga anders naar www.downloads.com en rechtsboven zoek je in downloads messenger plus en dan kujje mensen laten weten met een away message waar je bent of als je bezig bent ofzo, best wel handig hoor !
kan dat ook met een mac...? meestal nie nl...

nu zijn er gelukki wel een hoop mensen dus ik ga daar maar weer al mn aandacht op richten en fijn verder chatten... doeiii...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4721 Gepost op: 13-09-2002, 20:06:58 »
Wat lief: hij heeft zoveel vertrouwen in z'n moeder dat-ie d'r bij voorbaat al vergeeft! Als beloning mag-tie toch zeker wel een half uurtje langer opblijven vanavond?
Ja, natuurlijk, zoals altijd op vrijdag en zaterdag ;D

Julia, ik wist niet dat je ziek was, beterschap dan maar zou ik zeggen. In het weekend moet je niet ziek zijn, das veel te zonde  ;D.

tx ovide!

Mensen, ik weet dat reclame niet zo grappig is, maar als jullie tijd en zin hebben, kijk dan ff bij www.verhaaltjesvoorlezen.nl, mijn verhaal is verhaal van de dag ;D Ik heb er nog meer geschreven, als je interesse hebt klik dan op meer verhaaltjes en voer de naam julia in, dan zie je al mijn verhaaltjes
kusss julia

« Laatst bewerkt op: 13-09-2002, 20:11:47 door juultjuh »
always look on the bright side of life

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #4722 Gepost op: 13-09-2002, 20:17:42 »

kan dat ook met een mac...? meestal nie nl...

pijst wel hoor, tis een programma voor msn dusja

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4723 Gepost op: 13-09-2002, 20:25:10 »
Wat een grappige site Julia en wat een leuk verhaaltje. Soms ontdek weer nieuwe dingen op internet waar echt echt verbaasd over ben. Doe je dat vaker verhaaltjes schrijven?

Ik heb ook nog ff wat andere verhaaltjes van je gelezen, ze zijn echt erg leuk!

« Laatst bewerkt op: 13-09-2002, 20:29:50 door ovide »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4724 Gepost op: 13-09-2002, 20:38:35 »
ja ik heb er 17 geschreven tenminste, ik moet zeggen er zijn er 17 geplaatst, heb er wel meer geschreven maar een aantal nog niet opgestuurd. In het begin verzon ik alles zelf, maar later vroegen er mensen, kan je een verhaaltje daar en daarover schrijven. Dat vond ik wel leuk om te doen, zelf vind ik het verhaaltje van valentijnsdag erg leuk, heb ikgeschreven voor een meisje, wendy, en zij was echt evrliefd op die jongen, stanley. Als er mensen zijn die verhaaltjes willen, geef maar een onderwerp! Vind ik leuk om te doen! Het moet wel een onderwerp zijn voor kids tussen de 3 en 8 jaar!

kuss julia

always look on the bright side of life

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4725 Gepost op: 13-09-2002, 22:21:01 »
Wat grappig die verhaaltjes van je Juul!  :) Ik voel me weer echt kind als ik ze lees!  ;)

Vind je 't niet 'n heerlijk gevoel dat moeders en vaders hun kinderen in bed jouw verhaaltjes voorlezen? Dat lijkt me toch 'n hele eer!  :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4726 Gepost op: 14-09-2002, 17:38:30 »
hai mensjes kzal hier maar weer ns wat posten want mn vader is een paar minuten van de compu af, das dus nie genoeg om msn aan te zetten maar wel om ff te vertellen wat ik vandaag gedaan heb oid... Ik ben heel erg nuttig bezig geweest! Kheb een Engels boek uit de bieb gehaald (Christmas Carol van Dickens) en ben er zowaar al in begonnen, verder heb ik Latijn en bio voor deze week af en ben ik nu bezig met natuurkunde. En ik heb een (soort van) planning gemaakt! jawel! goed he ;) Dus wie weet dat ik toch nog een beetje discipline ga kweken. Nou, mn vader is nu alweer beneden en aan het zeuren, dus doeidoei...

• Forumlid
« Reactie #4727 Gepost op: 14-09-2002, 19:11:34 »
dag mensjes!

hectische dag vandaag, binnen 35 min vindt het verrassingsfeest voor Knudde plaats (wordt er 40  ;)) en hij weet nog helemaal v niks !! zenuwen tot en met bij iedereen, alles hier in het geheim laten gebeuren, wiiiiiii

ben me gaan klaarmaken, amuseer jullie vanavond nog, van mij wordt het alleszins laat

:-* A&K

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4728 Gepost op: 14-09-2002, 20:00:49 »
hallo allemaal!!!
naja zoals ik hier lees heeft niemand
echt ongeluk gehad gister behalve ik  :'(
naja eerst was ik zomaar me dansschool
uitgekickt zonder dat ze me dat verteld hadde
toen kreeg ik te horen dat ik nog 3 jaar moet
w88 voor het hale van zwarte band voor judo
toen kwam ik thuis, stoot ik keihard me kop
tegen de koelkast, en uiteindelijk trok ik me
schoene uit en op een 1 of andere manier
sloeg ik mezelf toen op me bek  :'(
naja dat was mijn super geluksdag en
daarom was ik gister ook ff nie op het forum
:-* :-* :-*
Charlotte
( die vandaag meer geluk had dan gister..

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4729 Gepost op: 14-09-2002, 20:03:03 »
Citaat
toen kwam ik thuis, stoot ik keihard me kop
tegen de koelkast,

eeh ik ben nog nie helemaal wakkur, ik stootte
me hoofd tegen de kapstok en niet de koelkast :D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4730 Gepost op: 14-09-2002, 20:27:22 »
njah tog best wel au charlot :(. volges mij heb jij et ongeluk van iedreen hier gehad ofzo...

pfffff ik ben bezig dingen op te zoeken voor een wiskunde po, ik moet tarieven zoeken ofzo van bedrijven (telefoon, water, gas etc.) en daar dan wat mee doen... egt heel vaag snap dur nix van, maar snap nooit wat van wiskunde eik.

nou verdes hebbik nix boeiends te melden, heb vandaag alleen maar heel lang uitgeslapen en verder nix gedaan :).

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4731 Gepost op: 14-09-2002, 20:45:48 »
zoow, het is weer gezelli hier :), ik heb nog heeel eventjes denk ik voor mn pappie weer de comp komt claimen ;)

owww charlotte dat was allemaal niezo mooi he, maar vergeef me dat ik dr toch wel een beetje om moest lachen :D

A&K, heel veel plezier op het feest en hopelijk vond Knudde het een superverrassing!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4732 Gepost op: 14-09-2002, 21:41:31 »
PROFICIAT KNUDDE!
Wat lief dat jullie 'm 'n feestje organiseren, A&K! Ik wens jullie 'n hele leuke avond toe. Wens Knudde maar proficiat van alle forummers.  :)

We moeten eigenlijk hier in de Molshoop ook weer 'ns 'n feestje organiseren. Ik heb die gezellige feestjes toch wel gemist de afgelopen maanden.....

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4733 Gepost op: 14-09-2002, 22:01:43 »
Citaat
owww charlotte dat was allemaal niezo mooi he, maar vergeef me dat ik dr toch wel een beetje om moest lachen
jaah ik vergeef je hoor E!
toen ik vanmorge wakkur werd moest ik eik
ook wel een beetje lache om die blauwe
plek op me hoofd hahaha
* volgens mij klinkt dit helemaal niet grappig
maar je hoeft geen meelij te hebbe hoor*
hahahaha  :-* :-* :-*

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4734 Gepost op: 15-09-2002, 11:14:55 »
Goedemorgen luitjes!

Ovide was alweer vroeg uit de veren vanmorgen. Vanavond komen mijn ouders en mijn broetje namelijk eten en ze wilden zuurvlees met zelfgemaakt frieten. Voor de niet Limburgers: zuurvlees is iets wat ze elders in het land stoofvlees noemen, maar met het verschill dat het rauwe vlees eerst een tijdje (bij mij 2 dagen) in de azijn moet staan. Heel lekker vind ik zelf, maar ook veel werk. Verder heb ik ongeveer drie kilo aardappelen geschild en tot friet gesneden en vervolgens voorgebakken. Nu is dus alles zo ver klaar en ruik ik helemaal naar eten, terwijl ik nog niet eens ontbeten heb! Nou ja stiekem een paar frieten dan  ;).

Het is hier hartstikke goed weer en het belooft zo te blijven. Aangezien het koopzondag is ga ik dadelijk maar eens lekker de stad in en proberen niet te veel geld uit te geven  ;D.

Knudde en A&K: hoe was het feest? Al een beetje bijgekomen? Nee vast niet, het bier zal wel goed gevloeid hebben.

Ovide gaat zich eens even douchen, dat is wel nodig.

Groetjes Ovide

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4735 Gepost op: 15-09-2002, 12:38:32 »
en A&K, hoe was et feest? k hoop dat et leuk vast, maar dat zal vast wel :D!

ovide, k heb nog nooit van zuurvlees gehoord, en ik heb het ook nog nooit gegeten. ik ben wel benieuwd hoe het smaakt dus maybe dat ik het ooit nog es klaar ga maken :D. maar waarom ga je nouweer zelf frieten maken?! dat kost toch hartstikke veel tijd! nou jah, misschien dat je het gewoon leuk vind, kan ook natuurlijk, maar drie kilo is best wel heel erg veel! iig, veel plezier vanavond en eetsmakelijk!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #4736 Gepost op: 15-09-2002, 12:41:28 »
Pff, wat een morgen.

Vroeg op, en hard werken aan het opzetten van een nieuw forum voor Missie Mol. Is het mij uiteindelijk gelukt, is het nog niet goed.
Verder slecht gegeten.

Daan

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4737 Gepost op: 15-09-2002, 13:27:38 »
Aha zuur vlees met friet! Daar heb ik zelf ook wel weer 'ns zin in. Als er nog wat over is, kun je dat dan niet naar de Molshoop brengen ovide? Kunnen wij hier ook smullen van je kookkunsten!  :)

Ben zelf ook vroeg opgestaan vandaag. Ik heb namelijk gefitnesst al op de vroege zondagmorgen. Lekker effe wat calorietjes verbrandt, zodat ik nu weer 'n stukje vlaai mag eten!  ;)

Hier is 't ook heerlijk weer. Ik ga zo maar 'ns lekker in de zon zitten en vanmiddag ga ik ook fijn shoppen. Ik zoek nog 'n nieuwe outfit voor de bruiloft van mijn stagebegeleider. (hij gaat vrijdag trouwen en ik mag gelijk de hele avond komen!)

Ik wens jullie allemaal 'n fijne zondag toe!

• Forumlid
« Reactie #4738 Gepost op: 15-09-2002, 14:20:16 »
feest was super!!
je had Knudde zijn gezicht moeten zien toen we toekwamen  ;D
we hebben lekker veel gedanst (ik heb een zelfgemaakt gedicht voorgedragen  :)) en iedereen (lees: 117 man, der zijn er nog wa afgevallen) heeft zich supergeamuseerd !!
het was 5:30 tegen dat iedereen in zijn bedje lag en om 11u waren we er al weer allemaal uit omdat Knudde naar een beurs moest vandaag  :D ik kruip er vanavond maar eens lekker vroeg in denk ik...

(en geloof me, het bier heeft idd rijkelijk gevloeid  ;))

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4739 Gepost op: 15-09-2002, 14:40:11 »
hee A&K, dat klinkt echt koel :). is de rotzooi alweer een beetje opgeruimd?