Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552959 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4700 Gepost op: 12-09-2002, 14:50:55 »
dank je doris! je was een beetjete laat met de spa blauw, maar gelukkig had je ze in de ijskast gezet en nu heb ik lekker koud water ;D

ik heb trouwens vanmorgen brood gekocht

kan iemand voor het beleg zorgen?

kusss julia

always look on the bright side of life

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4701 Gepost op: 12-09-2002, 14:59:31 »
ik heb al wat worst gevonden...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4702 Gepost op: 12-09-2002, 15:02:03 »
Ah, ook hagelslag gevonden...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4703 Gepost op: 12-09-2002, 15:04:15 »
en daar is de kaas!

iemand nog andere beleg-suggesties?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4704 Gepost op: 12-09-2002, 15:40:02 »
nope...

soooo k ben net trug van school, et was irri! ik wilde vanmorgen de deur uit gaan, is mn ketting dr af. nou heb ik er echt geen id van hoe ik zo'n ding dr weer op moet zetten, dus ik maar ff een vriendin bellen of zij me op wou halen op de fiets (de bussen reden al niet meer, behalve om et uur maar hij was net weg). nou iig, die hele achterband zacht, zij pompen hun banden heel weinig op, die fiets was al meer dan een jaar niet meer gedaan dus we reden echt op de velgen. nou iig, het was echt een heel gedoe, en toen net ben ik maar naar huis komen lopen, ongeveer 25 minuten lopen ofzo maar k had ook mun LO spullen bij me en een dikke jas maar het was heel erg warm dus die had ik niet aangedaan, iig k ben nu heel erg moe en heb et bloedheet enzo heel irri en nou moet k vanaaf ook nog fitnesse thus life sucks... nee eik niet maar blegh voel me best wel kut nu.. njah...
iedreen verdes een leuke dag gehad? k hoop et :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4705 Gepost op: 12-09-2002, 15:54:44 »
sooooow de jesus
ik kom een half dagje nie op het forum
en het is HELEMAAL volgeluld
naja je hebt van die dagen he  ;D
Citaat
Wel leuk die kleurtjes, alleen geel is erg slecht leesbaar!
jah dat weet ik maar jah zonder geel is een
regenboog toch nie echt compleet he??
ik zit nu 1 van jullie boterhamme met
hagelslag te eten en het is erg lekkur! :)
Citaat
is mn ketting dr af.
pfffff bale zeg en dan dat lope, ik zou
gewoon ff vrage of iemand me een
lift gaf :D
naja ik heb alweer een halve pagina vol
geluld dus ik stop er weer meeeee!
:-* :-* :-* Charlotje

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4706 Gepost op: 12-09-2002, 16:20:57 »
njah k von et niet zo erg om te lope op zich... maar iig, k had geen zin om weer 8terop te zitten want k had egt beurse heupe van dat zitte achterop... en dur ree verder niemand langs die ik kende want dr reden maar 3 auto's en 1 fietser langs dus die lift zat dur nie in :(.
eet smakelijk met die boterham :D

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4707 Gepost op: 12-09-2002, 17:10:16 »
Boterham... goed plan, ik ga nu eens even een boterham filet americain produceren  8)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4708 Gepost op: 12-09-2002, 17:14:43 »
smakelijk :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4709 Gepost op: 12-09-2002, 18:51:45 »
Een goede avond allemaal!

Alweer een dagje erop zitten. Vandaag had ik een cursus, dus de tijd ging weer lekker snel. Morgen is het alweer weekend...hoera  ;D. Kan ik weer lekker uitrusten.

Gister nog naar die docu gekeken. Vond het wel erg indrukwekkend. Ik moet wel zeggen dat ik steeds het idee had dat ik naar een film zat te kijken ipv een echte gebeurtenis. Dat kwam natuurlijk ook omdat ze echt alles gefilmd hadden. Echt een wonder dat ze allemaal heelhuids uit die torens zijn gekomen. Nou ja, die afdeling dan.

Okee, genoeg over gisteren. Ik ben idd ook wel voor meer plaatjes op het forum. Ik vond dat altijd erg grappig, maar ik kan me voorstellen dat mensen met een langzamere computer het een ramp vinden. Anyway, die melden zich dan wel. Vanaf de volgende post zal ik ook mn best doen om mijn uitspraken voor jullie te 'visualiseren'. Ahum, leuk he als je een duur woord kunt gebruiken  ;).

O ja, Han, ik wou nog zeggen dat het volgens mij wel normaal is dat je opdracht tegenvalt. Iedereen heeft daar last van. Je weet niet echt hoe je moet beginnen en of je het wel af krijgt en of het wel goed genoeg is. Volgens mij heb ik daar in het voorjaar ook een heleboel posts over geschreven tijdens mijn stage. Je moet er even doorheen en dan begint het wel te lopen. Succes!

Morgen wordt het nog lekker weer, dus ik ga mn nagels maar eens lakken! Fijne avond allemaal.

Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4710 Gepost op: 12-09-2002, 19:00:23 »
Is er nog 'n boterham voor mij over? Ik doe er denk ik maar stroop op......

Zal deze nog goed zijn? Hij staat er namelijk al vanaf de laatste uitzending van WIDM 3.  :-[

Ik waag 't er toch maar op. Als jullie me straks hier op de grond vinden, weten jullie wat er aan de hand is......

*neemt hap van boterham met stroop*

Trouwens, die docu over die brandweerman was trouwens wel erg indrukwekkend. De docu was gemaakt door twee Fransen die 'n docu wilden maken van 'n rooky, oftewel 'n brandweerman in opleiding. Uiteindelijk waren de aanslagen op 't WTC de eerste echte brand die de rooky meemaakte.

*neemt nog 'n hap van boterham met stroop*

Ik ga maar 'ns naar BB kijken. Misschien tot strakkes en anders tot morgen of zo.  :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4711 Gepost op: 12-09-2002, 19:02:26 »
Gister nog naar die docu gekeken. Vond het wel erg indrukwekkend.

Ik dacht precies 't zelfde als jou ovide!  ;)

Citaat
O ja, Han, ik wou nog zeggen dat het volgens mij wel normaal is dat je opdracht tegenvalt. Iedereen heeft daar last van. Je weet niet echt hoe je moet beginnen en of je het wel af krijgt en of het wel goed genoeg is. Volgens mij heb ik daar in het voorjaar ook een heleboel posts over geschreven tijdens mijn stage. Je moet er even doorheen en dan begint het wel te lopen. Succes!

Dank je voor 't vertrouwen.  :)  Ik hoop zelf ook dat 't allemaal goed gaat komen.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4712 Gepost op: 13-09-2002, 09:53:48 »
Ja die straten ken ik wel. Dat is niet zo ver bij mij vandaan. Waarschijnlijk ben je al heel vaak langs mijn huis gereden, want ik woon namelijk naast de autoweg. Ik denk dat jullie bij het ziekenhuis ervan af gaan. Ik woon bij de oprit ervoor. Je moet maar eens letten op de flats die daar schuin langs de autoweg staan, 5 naast elkaar.
we gaan altijd met de trein...

Citaat
Ben je ook al eens in het Thermenmuseum geweest. Dat is echt heel leuk als je je voor de Romeinen enzo interesseert.
A&K:
wat betekent A&K??? Hm nee Thermenmuseum ben ik geloof ik nooit geweest, kom ik wel altijd langs als we vanaf het station met de auto of bus naar mn oma /tantes gaan, dus ik weet waar het is. Mja moek misschien toch maar eens heen ja.

Oja, over het geel van Charlotte: kheb al verschillende tips van jullie gehoord, selecteren of met je muis overheen gaan of misschien bedoel je daar hetzelfde mee... maar dat werkt iig niet bij mij. Zal er wel weer aan liggen dat ik een mac heb. Naja. Gewoon goed kijken dan maar. Sommige plaatjes zie ik ook niet (de Spa's van Doris bijv), maar das niezo heel erg.

Kheb nu weer 2 tussenuren, kwilde eigenlijk op school blijven want dan doe ik veel meer nuttige dingen, maar ik was iets vergeten uit te printen dat ik in moest leveren dus ik moest wel naar huis. Naja, nu dan maar aan mn Franse boekverslag gaan werken, nu ik een keer achter de comp zit op een moment dat er toch niemand online is...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4713 Gepost op: 13-09-2002, 14:06:42 »
pfoehee, hoe gaat het met jullie? het is vandaag vrijdag de 13e, hebben, jullie er al iets van gemerkt? Ikke wel, was in slaap gevallen (ben nog steeds ziek) en kwam 10 minuten te laat om rick op te halen!!! Een ontaarde moeder. Gelukkig vond hij het niet zo erg en zei hij alleen maar, mama ik moest zolang wachten. aaaaah arm kind!

Hij krijgt vanmiddag wel een extra knuffel  :-\

nou ik hoor het wel
kussss julia

« Laatst bewerkt op: 13-09-2002, 14:10:06 door juultjuh »

Offline Master3L

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4714 Gepost op: 13-09-2002, 15:23:10 »
Citaat
wat betekent A&K???

Alive & Kicking....

Citaat
Een ontaarde moeder. Gelukkig vond hij het niet zo erg en zei hij alleen maar, mama ik moest zolang wachten

Wat lief: hij heeft zoveel vertrouwen in z'n moeder dat-ie d'r bij voorbaat al vergeeft! Als beloning mag-tie toch zeker wel een half uurtje langer opblijven vanavond?

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4715 Gepost op: 13-09-2002, 16:02:55 »
Het is weekend! jeeeeeeej!!!

Citaat
wat betekent A&K???
Alive & Kicking....
ow jah, tuurlijk... dom... :-[

Zo mijn Franse boekverslag is af!!! Wilde ik mijzelf belonen door een lange msnchatsessie, is dr niemand online! Hm, misschien dat ik dan nu eindelijk eens die 3 of 4 emails ga schrijven die ik nog moest schrijven... maar ja zul je zien dat er halverwege toch weer tig mensen online komen, hm, jaaa, ik zou msn uit moeten zetten... maar das moeilijk voor n verslaafde hoor... zo kzet m wel op appear offline, mocht dr nou een heeeeel belangrijk iemand (denk denk denk, wie valt daar net wel onder en wie niet??) komen dan kan ik m altijd nog aanzetten...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4716 Gepost op: 13-09-2002, 16:30:30 »
goeiahmiddag iedreen

!!!WEEKEND!!!
eindelijk zeg, deze week duurde egt veeeel te lang. k ga dit weekend himmel nix doen, njah, ik weet het iig nog niet dus...

ow enne juul, ut is idd vrijdag de 13e, maar dr is mij vandaag nix gebeurd. afgelopen week was wel een ramp week, met als toppunt dat ik familie in zuid-frankrijk heb wonen bij wie het hele dorp onder water stond, gelukkig bij hun niets, maar bij vrienden van hun die een restaurant hebben was dur 10 meter water!!! dat huis stond tot de nok en verder onder water, egt erg... njah iig, het was een klote week, ben blij dattie voorbij is :D hoop dat aankomende week wat leuker wordt, maar eerst... weekend :D.

k denk dak zo maar weer es widm ga kijken, fijn weekend allemaal!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4717 Gepost op: 13-09-2002, 18:17:35 »
WEEKEND! WEEKEND! WEEKEND! WEEKEND! WEEKEND!

Maar voor mij nog niet helemaal. Ik moet morgen namelijk ook nog in de bakkerij werken. Maar ik ben toch blij dat ook voor mij 't weekend in zicht komt!  :)

Ik wens bij deze vast iedereen 'n fijn weekend! Ik ga snel fitnesschoenen kopen, want ik ga zondag toch echt beginnen! Eindelijk heb ik me samen met 'n vriendin ingeschreven bij de sportschool en ik heb er zin in!  ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4718 Gepost op: 13-09-2002, 18:21:17 »
Yes, het is weekend. Ik heb er echt zin, Niet dat ik iets leuks ga doen hoor, maar gewoon een keertje niet die rotwekker zetten is ook al leuk. Zondag is hier koopzondag. Misschien ga ik dan wel ff de stad in. Is altijd zo gevaarlijk, ik zie alleen maar leuke dingen die ik echt 'moet' hebben. Nou ja, beheersing is ook een kunst.

Julia, ik wist niet dat je ziek was, beterschap dan maar zou ik zeggen. In het weekend moet je niet ziek zijn, das veel te zonde  ;D.

Wat vrijdag de 13 betreft; vandaag is tot nu toe nog niets vreemds gebeurd (ff afkloppen). Gelukkig maar, want daar heb ik echt geen trek in. Over trek gesproken...het is weer vrijdag en ik krijg dus zo meteen weer lekker frietjes. Mijn vriend is ze nu aan het halen bij de friture. Yummie!

MIsschien kom ik straks nog even langs en anders een fijne avond!

Ovide

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #4719 Gepost op: 13-09-2002, 19:16:18 »
Het is weekend! jeeeeeeej!!!

Citaat
wat betekent A&K???
Alive & Kicking....
ow jah, tuurlijk... dom... :-[

Zo mijn Franse boekverslag is af!!! Wilde ik mijzelf belonen door een lange msnchatsessie, is dr niemand online! Hm, misschien dat ik dan nu eindelijk eens die 3 of 4 emails ga schrijven die ik nog moest schrijven... maar ja zul je zien dat er halverwege toch weer tig mensen online komen, hm, jaaa, ik zou msn uit moeten zetten... maar das moeilijk voor n verslaafde hoor... zo kzet m wel op appear offline, mocht dr nou een heeeeel belangrijk iemand (denk denk denk, wie valt daar net wel onder en wie niet??) komen dan kan ik m altijd nog aanzetten...

mij vergeten? hoe durf je !  ;D

en over msn: ga anders naar www.downloads.com en rechtsboven zoek je in downloads messenger plus en dan kujje mensen laten weten met een away message waar je bent of als je bezig bent ofzo, best wel handig hoor !

vrijdag de 13e? daar heb ik gelukkig (nog) niks van gemerkt vandaag... maar de dag is nog niet ten einde...

wiiiihaaaaa, weekend!! nuja, veel slapen zit er niet in, morgen mag ik al om 9:30 naar de kapper en zondag zal ik ook waarschijnlijk supermoe zijn maar dat nemen we er maar bij...

mensen, geniet van jullie weekend !!  :-*

xxx A&K

banaan begint met een b, soms met een s