Een goede avond allemaal!
Alweer een dagje erop zitten. Vandaag had ik een cursus, dus de tijd ging weer lekker snel. Morgen is het alweer weekend...hoera
. Kan ik weer lekker uitrusten.
Gister nog naar die docu gekeken. Vond het wel erg indrukwekkend. Ik moet wel zeggen dat ik steeds het idee had dat ik naar een film zat te kijken ipv een echte gebeurtenis. Dat kwam natuurlijk ook omdat ze echt alles gefilmd hadden. Echt een wonder dat ze allemaal heelhuids uit die torens zijn gekomen. Nou ja, die afdeling dan.
Okee, genoeg over gisteren. Ik ben idd ook wel voor meer plaatjes op het forum. Ik vond dat altijd erg grappig, maar ik kan me voorstellen dat mensen met een langzamere computer het een ramp vinden. Anyway, die melden zich dan wel. Vanaf de volgende post zal ik ook mn best doen om mijn uitspraken voor jullie te 'visualiseren'. Ahum, leuk he als je een duur woord kunt gebruiken
.
O ja, Han, ik wou nog zeggen dat het volgens mij wel normaal is dat je opdracht tegenvalt. Iedereen heeft daar last van. Je weet niet echt hoe je moet beginnen en of je het wel af krijgt en of het wel goed genoeg is. Volgens mij heb ik daar in het voorjaar ook een heleboel posts over geschreven tijdens mijn stage. Je moet er even doorheen en dan begint het wel te lopen. Succes!
Morgen wordt het nog lekker weer, dus ik ga mn nagels maar eens lakken! Fijne avond allemaal.
Ovide