Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552956 keer)

Offline Charlotte

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4680 Gepost op: 10-09-2002, 16:41:13 »
Citaat
charlieeeeeeeeeeee jaja jou heb ik ook gemist

geeft juul een knuffel  :-* ;D
kom je voortaan weer wat vaker anders  
hebbe we nog nie bijgekletst over bb
als de nieuwe serie widm begint  ::) ;D
xxxx

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4681 Gepost op: 10-09-2002, 16:44:23 »
Als ik de kans heb kom ik wel vaker, maar ik zit ook vaak op de chat bij bb(zie bigbrother topic) kom ook eens langs....als je durreft :P :P
kusjus julia

« Laatst bewerkt op: 11-09-2002, 21:25:25 door juultjuh »
always look on the bright side of life

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4682 Gepost op: 10-09-2002, 16:47:51 »
tsssk tuurlijk durf ik  :P    
tegen wie denk je dat je het hebt dan??
hahaha nee grapje hoor  ;D
xxxx

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #4683 Gepost op: 10-09-2002, 19:03:35 »
Ik heb dat vroeger ook nog eens gehad op school, maar ik vond het dus echt verschrikkelijk. Mijn leraren waren dan ook niet leuk en ik was er echt slecht in (ik weet niet hoe een en ander samenhangt misschien).
Maar ik woon dus in een buurt waar de straten allemaal namen hebben van Romeinse schrijvers...Vergilius, Tacitus, mijn favoriet Ovidius  ;), Julianus etc. Dus E als je nog eens in Heerlen bent zou ik maar eens komen kijken, lijkt me wel wat voor jou  ;D.

En nog even voor de Nicci Frebch fan; ik heb ook een stuk of vier boeken gelezen, waaronder Onderhuids. Dat was echt heel spannend. Het veilige huisvond ik ook goed en nog een met een vrouw met geheugenverlies en een psychiater (geheugenspel?). Echte aanraders voor degenen die eens iets anders dan John Grischam willen lezen (niets mis met John Grisham hoor, alle boeken van hem gelezen...)

Je moet idd wel de leraars wa meehebben voor een vak als latijn, als je in je eerste jaar bv ne superstrengen en saaien ebt  :-/

het is idd het geheugenspel van nicci french en waar ligt Heerlen ergens?  :) Hier in Bredene zijn ze blijkbaar niet echt cultureel aangelegd op het gebied van straatnamen...

voor de rest niet veel gebeurd vandaag... weer 3u wiskunde geslikt waarvan 2 na elkaar moja da moeje erbij nemen é  :)
twordt ne rustige avond...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4684 Gepost op: 10-09-2002, 20:15:01 »
Ovide gefeliciteerd met je molgodendom!

Ik heb idd wel eens leuke straatnamen in (het immers Romeinse!) Heerlen gezien, zoals Coriovallumstraat (of is dat met 2 r'en?), de Romeinse naam vd stad. Maar ja als ik in Heerlen ben, is het natuurlijk altijd bij familie, meestal niet echt de stad in of zo. Dus ik ken alleen de Corisbergweg (oma + tante) en de Horicherhofstraat (andere tante) ;). Zijn op de Heerlerbaan, misschien ken je ze?

Goed ik moest er toch aan geloven, ik heb zowaar wat huiswerk gedaan de afgelopen dagen... Deze week is het brugklaskamp, dus heel veel leraren vallen uit. Moet je nog meer thuis doen, waar 's ochtends je bed en 's middags te computer lokt...

Morgen ga ik naar Naturalis met school, die excursie zou eigenlijk 2 jaar geleden zijn met ANW, maar toen kwamen de bussen niet opdagen... Dus nu maar met een deel van de mensen, nl die biologie hebben, dezelfde excursie. Kweet niet echt offut leuk is, iig wel irritant dat we er weer een verslag over moeten maken, maja, tis wel weer eens wat anders.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4685 Gepost op: 10-09-2002, 22:17:33 »
John z'n vrouw is bevallen, weet niet meer helemaal wie en wat,sorry :).
Hoe kom je daar nou weer bij?? Jij let echt nooit op he? Je was zeker te druk met speculaas weg te werken??
Maar ze is dus in november uitgeteld !

He dat was anders wel overheerlijke speculaas!

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4686 Gepost op: 10-09-2002, 22:50:09 »
Wat 'n vrolijke kleurtjes toch allemaal hier in de Molshoop! Leuk dat je de boel hier 'n beetje opvrolijkt Charlotte! :)  De bar was 'n beetje grauw geworden de afgelopen maanden, omdat niemand meer gepoetst heeft. Maar goed, misschien dat ik me er dit weekend 'ns op ga geven en dan is 't hier weer helemaal klaar voor 't nieuwe seizoen!  ;)

Ovide, vast proficiat met 't behalen van 't molgodenschap!  :-*  Hou je ook nog 'n feestje hier in de Molshoop?

Natuurlijk zijn de posts hier in de huiskamer niet bepaald serieus, maar dat vind ik er juist zo leuk aan. Zo houden we 't hoofdforum voor de WIDM zaken en de huiskamer om gezellig bij te kletsen. Ik zelf ben dan ook op beiden forums actief (nu wat minder op 't hoofdforum, want er is eenmaal geen WIDM om over te discussieren) en ik probeer 't op 't hoofdforum ook serieus te houden. Ik kan alleen maar zeggen dat ik 't met deze twee forums 'n goed systeem vindt. En iedereen kan natuurlijk zelf beslissen waar hij/zij wel of niet wil posten.

Goed dat was 't weer van mijn kant voor nu.

Truste allemaal!

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4687 Gepost op: 11-09-2002, 15:29:02 »
Citaat
Morgen ga ik naar Naturalis met school
ooh ik vind het daar wel leuk hoor maar
ik woon er ook vlak bij dus ik kom er best
wel vaak.....
Citaat
Leuk dat je de boel hier 'n beetje opvrolijkt Charlotte!
thanx, ja ik vond het hier een beetje 1tonig
worden dus ik d8 laat ik eens een leuke
regenboog gaan make  :D
xxxx Charlotte

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4688 Gepost op: 11-09-2002, 15:45:28 »
zo daar ben ik weer terug uit Naturalis, en er heeft vandaag nog NIEMAND  :o >:( gepost dus dat moek dan maar ff doen. Kvond Naturalis wel leuk, alles over het leven eigenlijk, en de evolutie en zo, dat vind ik ook wel interessant. Die opgezette beesten zijn echt heel mooi en/of schattig, maar ja, als ze levend rondlopen zijn ze toch wel een stuk leuker... Iig, op zich wel interessant allemaal, ook die skeletten en zo, maar het duurde net iets te lang, op het eind hadden we nog bijna een uur niets te doen. Naja, en dan nu nog het verslag gaan maken...

Verder heb ik gister mn broer gesproken, die komt nu zeker het weekend van de 29e (zijn verjaardag) naar huis, dus ik weet nu zeker dat ik mijn eigen verjaardag 5 oktober kan vieren, dus nu kan ik een definitieve uitnodiging gaan maken en rondmailen. Alleen twijfel ik nu weer over een aantal mensen of ik ze wel of niet moet uitnodigen... Naja, kom ik nog wel uit. Mn vader wil op de computer.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4689 Gepost op: 11-09-2002, 15:46:16 »
sorry Charlotte toen ik begon met dat bericht had er nog niemand vandaag gepost... ;)

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4690 Gepost op: 11-09-2002, 16:12:03 »
geeft nie hoor e!  :D
igg leuk dat je het leuk hebt gehad
alleen jammer van het w88  :-/
xxxx Charlotte

Offline Master3L

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4691 Gepost op: 11-09-2002, 17:01:56 »
He Charlotte,

Wel leuk die kleurtjes, alleen geel is erg slecht leesbaar!

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4692 Gepost op: 11-09-2002, 17:35:10 »
moet je dur met je muis over gaan, dan wordt et blauw en wit en dan kan je et wel leze :D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4693 Gepost op: 11-09-2002, 18:24:04 »
Hallo allemaal,
Hier spreekt een god...althans voor zo lang het duurt :P.
Neem allemaal maar een drankje voor mijn rekening om het te vieren....PROOST!
Citaat
Ik heb idd wel eens leuke straatnamen in (het immers Romeinse!) Heerlen gezien, zoals Coriovallumstraat (of is dat met 2 r'en?), de Romeinse naam vd stad. Maar ja als ik in Heerlen ben, is het natuurlijk altijd bij familie, meestal niet echt de stad in of zo. Dus ik ken alleen de Corisbergweg (oma + tante) en de Horicherhofstraat (andere tante) . Zijn op de Heerlerbaan, misschien ken je ze?

Ja die straten ken ik wel. Dat is niet zo ver bij mij vandaan. Waarschijnlijk ben je al heel vaak langs mijn huis gereden, want ik woon namelijk naast de autoweg. Ik denk dat jullie bij het ziekenhuis ervan af gaan. Ik woon bij de oprit ervoor. Je moet maar eens letten op de flats die daar schuin langs de autoweg staan, 5 naast elkaar.
O trouwens, Heerlen is idd een Romeinse stad. Ben je ook al eens in het Thermenmuseum geweest. Dat is echt heel leuk als je je voor de Romeinen enzo interesseert.

A&K: Heerlen ligt in Nederlands Limburg en dan helemaal in het zuiden.

Dit is wel weer een lange post geworden. Ik zal maar eens stoppen voordat sommigen zich beginnen te vervelen  :P (grapje). Vanavond ga ik die documentaire kijken van die brandweerman in New York. Ben benieuwd...

Groetjes Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4694 Gepost op: 11-09-2002, 18:54:24 »
Dit is wel weer een lange post geworden. Ik zal maar eens stoppen voordat sommigen zich beginnen te vervelen  :P (grapje).

Hoe kun je nu denken dat we ons bij jouw post zullen gaan vervelen?  ;)

Citaat
Vanavond ga ik die documentaire kijken van die brandweerman in New York. Ben benieuwd...

Ik ga die ook maar 'ns kijken denk ik. Ben toch al helemaal in 'n WTC stemming. Op m'n stageadres hebben we ook 2 minuten stilte gehouden om 15.45 uur. ('t is 'n Amerikaans bedrijf, vandaar)

Verder wilde ik nog effe kwijt dat ik vandaag ingezien heb dat mijn stageopdracht toch wel heel moeilijk is. En er wordt enorm veel van me verwacht, dus ik hoop niet dat ik de managers ga teleurstellen. Ik heb op dit moment dus niet echt vertrouwens in mezelf.......

Maar goed, daar zal ik jullie niet mee lastig vallen. Ik neem maar snel dat drankje van je Ovide! Misschien dat ik dan wat meer zelfvertrouwen krijg......

Fijne avond nog allemaal!  :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #4695 Gepost op: 11-09-2002, 19:34:30 »
kzal vanavond ook kijken naar die docu, ze zenden die bij ons ook uit, lijkt me wel interessant

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4696 Gepost op: 11-09-2002, 19:51:45 »
Citaat
Hoe kun je nu denken dat we ons bij jouw post zullen gaan vervelen?
hahaha misschien was dat wel voor een zeker persoon bedoeld, die opmerking van ovide :D

Citaat
Ik neem maar snel dat drankje van je Ovide
*neemt ook een drankje.
lekker hoor, had ik net nodig :).

en over die WTC docu, k heb vandaag wat dingen op tv gezien van de herdenking, k vond dat echt weer zo zielig enzo. maar ik heb de afgelopen dagen/weken al behoorlijk wat docu's gezien dus ik weet nog niet of ik ga kijken... k zie nog wel.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4697 Gepost op: 11-09-2002, 21:32:18 »
jaaaa ik wil ook wat drinken, geef mij maar een spaatje blauw ;D, eenehm, neem er zelf ook 1  :P

welke kleur moet dit nu weer zijn jaja charlie jouw kleurtjes weten wat

maarehm, voor mij geen docu's meer heb er vandaag genoeg gezien, anders kannik vannacht nie slapen, moet ik steeds aan al die mensen denken die onder dat puin gecrushed zijn

may they rest in peace R.I.P

maar een fijne avond ennehm, barman/vrouw ik w8 op mijn spaatje blauw

always look on the bright side of life

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4698 Gepost op: 12-09-2002, 08:09:04 »

juul hier s je spa... hij is niet himmel spa blauw maar het lijkt dr wel op! k heb maar gelijk ff alle spa gehaald die dr nog stond, dus wie wil kan pakken, d'r is genoeg :).

pfff... et is 5 over 8 en ik zit achter de pjoeter terwijl ik gewoon nog had kunnen slapen, maar ik stapte de deur uit en toen bedacht ik me ineens dat k et eerste uur vrij had... dus nu zit k achter de pjoeter :). moet zo alleen wel naar school, heb 7 uur en dan 3 tussenuren :(. kunnen ze beter meteen na et vierde vrijgeven.

iedreen een fijne dag!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4699 Gepost op: 12-09-2002, 08:09:46 »
btw, k vind et wel gezellie al die plaatjes moete we maybe maar weer meer gaan doen :D