Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552955 keer)

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shaunie
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4660 Gepost op: 8-09-2002, 12:45:02 »
Nou nou wat een gezelligheid, voor het eerst sinds jaren weer 's een post :+ Wat houdT mij nou zo bezig... naja ten eerste school, blaat,en een nieuw online molspel :D altijd leuk, www.themole.nl :).

Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4661 Gepost op: 8-09-2002, 13:23:38 »
dit jaar lezen we vergilius en tacitus
Vergilius = altijd leuk, ik zal de eerste Latijnse zin die ik vertaalde nooit vergeten: 'Aeneas Troianus est' ::). Tacitus weet ik niet zeker of ik die ooit gehad heb... Ik heb nu dus als eindexamenauteur Livius, over de Romeinse overheersing in Griekenland... :D
En bij Grieks Homerus, de Odyssee. De Eerste de Beste ;).

Citaat
en esthetica is kunstgeschiedenis en om ons voor te bereiden op de unief mogenwe nu al een paper maken... ik had gedacht om de tempels op het forum romanum in rome te bespreken mo kzal nog wel zien ofda da te doen is
pfff kunstgeschiedenis... (kgeloof niet dat ik dat wist ;D) niks voor mij iig, maar ja, het Forum Romanum is ge-wel-dig!

Zo ik had nu eindelijk ff tijd bij te lezen (ja joh had ik nog niet eens gedaan :-[). Ik heb natuurlijk eigenlijk wel al bergen huiswerk, maar ik heb geen discipline en wel een msn-verslaving... dus ik hoop alleen maar dat ik voordat ik vanmiddag naar jp mag :) mijn Franse brief af heb gekregen.

En ik ben toch zooooo superheppie, want mijn ouders vinden het goed als ik 23 mensen uitnodig op mn verjaardag...!!! :) :) :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #4662 Gepost op: 8-09-2002, 13:53:39 »
*slik* 23 mensen? allé leuk  :)

Livius heb ik in het 2 jaar terug in het derde gelezen, vonk eigelijk wel goed, tzijn leuke verhalen!

en de odyssee, zijn da de verhalen van de zwerftocht van perseus?
ben je al eens op het forum romanum geweest? anders kan ik je info wel gebruiken ;)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #4663 Gepost op: 8-09-2002, 20:07:06 »
Kheb ondertss 'Het geheugenspel', 'De bewoonde wereld', 'Bezeten van mij ' (topaanrader trouwens) gelezen en kebn nu dus bezig met 'Het veilige huis'. Kwil heel graag eens 'Onderhuids' lezen ook !

Ja 'Bezeten van mij ' is egt supers, 'Onderhuids' is even goed... egt leze hoor!
whaha trouwensssssss.... da taaltje van lucretia lijkt verdacht veel op die van tomas :+ Naja, t zal wel hoor  ;D

liefszzzzzzaar

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4664 Gepost op: 9-09-2002, 10:57:25 »
Haihai, kheb 2 tussenuren dus ben ff naar huis gegaan, maar ik MOET zo van mezelf dus wel iets aan school doen want als ik daar was gebleven had ik dat wel gedaan. Dus een Frans of Ned boekverslag maken of Grieks vertalen.

*slik* 23 mensen? allé leuk  :)
:D nou ja ik denk dat het er 22 worden, ik ben er sowieso nog niet helemaal uit, maar ja, je weet natuurlijk ook nooit hoeveel er dan kunnen he. Maar kben iig nog wel heel erg blij dat 't mag!

Citaat
en de odyssee, zijn da de verhalen van de zwerftocht van perseus?
eh... doet het woord 'odyssee' je niet aan een bepaalde nogal bekende mythologische figuur denken...??? als je die laatste 'e' door 'us' vervangt bijvoorbeeld...? ;D Nou ja misschien bedoel je die ook wel, het gaat idd over zijn zwerftochten, na de Trojaanse oorlog, maar ja, Perseus heeft natuurlijk ook wel zwerftochten gehad op zoek naar Medusa enzow... En je hebt ook geen Grieks (meer), toch?

Citaat
ben je al eens op het forum romanum geweest? anders kan ik je info wel gebruiken ;)
zie blz 9 van de Molshoop deel 32... Het Forum is echt geweldig, en ook heel veel over te vinden volgens mij.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4665 Gepost op: 9-09-2002, 13:40:20 »
Hallo mensuhhhhhhhhhhh!!!!!

Ja jeetje, ik laat toch maar weer eens mijn gezicht..uhm...naam zien, want ik ben al zoooo lang niet geweest. Ik zal jullie vertellen hoe het komt dat ik weer ff langskom, ik ben de herhaling van widm gaan kijken (ik raad je aan: niet doen, dan ga je het veel te veel missen en kan je nog minder w88 op de volgende serie hahaha) Ik zat te kijken en toen dacht ik er ineens weer aan dat john zijn vrouw weer zwanger was (omdat hij dat zei toen hij het geld in ontvangst nam) en ik vroeg me af, weet iemand of de baby al geboren is? of is dat al een tijdje geleden?

Beseffen jullie trouwens dat er 1 dezer dagen de opnames van serie 4 zullen gaan starten? In september of oktober, dus dat zal al heel snel zijn! Het is alweer bijna een jaar geleden dat ze serie 3 hebben opgenomen (dat was vlak na 11 september stond nog in het dagboek dat ze daar wel aan moesten denken toen ze het vliegtuig instapten). Ik ben benieuwd waar het dit jaar is, maar helaas daar zullen we nog een half jaar op moeten w88 :-\

Nou mensen, ik ga weer ;D

groetjes, kusjus en heeeeel veeeeeeel liefs van Juliaaaaaa

always look on the bright side of life

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4666 Gepost op: 9-09-2002, 13:48:16 »
Heeee Juul! Je leeft nog!!!  :D
Je komt nou toch wel weer vaker he? Het was zo stil zonder jou (slijmslijm, kwijlkwijl  ;) )

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4667 Gepost op: 9-09-2002, 16:19:40 »
heeeeeeej Juuul!
blij je weer te sien!  ;D ;D ;D
ik heb je echt zooo gemist  :'( :'( :'(
maja je moet nu wel wat vaker langs komen he??
en over john zn vrouw, ik heb geen flauw id, maar als ze al zwanger was toen hij het geld in ontvangst nam (april ) = +- half jaar geleden, dus ze kan nu of hoog zwanger zijn of net het kindje hebbe gekrege  :D

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4668 Gepost op: 9-09-2002, 18:09:15 »
John z'n vrouw is bevallen, weet niet meer helemaal wie en wat,sorry :).

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #4669 Gepost op: 9-09-2002, 19:45:09 »
eh... doet het woord 'odyssee' je niet aan een bepaalde nogal bekende mythologische figuur denken...??? als je die laatste 'e' door 'us' vervangt bijvoorbeeld...? ;D Nou ja misschien bedoel je die ook wel, het gaat idd over zijn zwerftochten, na de Trojaanse oorlog, maar ja, Perseus heeft natuurlijk ook wel zwerftochten gehad op zoek naar Medusa enzow... En je hebt ook geen Grieks (meer), toch?

nee ik heb geen grieks maar ik dacht dat ik mijn leraar ergens horen zeggen had dat de odyssee over perseus hing... zal wel weer half aant slapen geweest zijn  :)

en over john zen vrouw: was er geen site van hem?

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4670 Gepost op: 9-09-2002, 20:30:47 »
Wat een posts. Ik moest weer eens een keer echt bijlezen. Leuk zeg. Ik moet altijd lachen als ik jullie zo bezig hoor over Latijn en Grieks. Ik heb dat vroeger ook nog eens gehad op school, maar ik vond het dus echt verschrikkelijk. Mijn leraren waren dan ook niet leuk en ik was er echt slecht in (ik weet niet hoe een en ander samenhangt misschien).
Maar ik woon dus in een buurt waar de straten allemaal namen hebben van Romeinse schrijvers...Vergilius, Tacitus, mijn favoriet Ovidius  ;), Julianus etc. Dus E als je nog eens in Heerlen bent zou ik maar eens komen kijken, lijkt me wel wat voor jou  ;D.

En nog even voor de Nicci Frebch fan; ik heb ook een stuk of vier boeken gelezen, waaronder Onderhuids. Dat was echt heel spannend. Het veilige huisvond ik ook goed en nog een met een vrouw met geheugenverlies en een psychiater (geheugenspel?). Echte aanraders voor degenen die eens iets anders dan John Grischam willen lezen (niets mis met John Grisham hoor, alle boeken van hem gelezen...)

Nog het laatste. Dit is mijn 500ste post. Bij de volgende ben ik dus eindelijk ook mol god. Die laatste 100 posts heben echt lang geduurd. Volgens mij stond ik aan het eind van de serie op iets van 370 ofzo. Och ja, het waren in ieder geval 500 posts waar ik zelf tenminste plezier aan heb beleefd. Wat de lezer er van vind daargelaten   ;D

Fijne avond allemaal,
Ovide (nu nog mol-professor)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4671 Gepost op: 9-09-2002, 20:41:44 »
ovide, gefeliciteerd alvast dan he!!!
k heb verdes nix te melde dus k ga weer ;)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #4672 Gepost op: 9-09-2002, 20:52:36 »
Nog het laatste. Dit is mijn 500ste post. Bij de volgende ben ik dus eindelijk ook mol god. Die laatste 100 posts heben echt lang geduurd. Volgens mij stond ik aan het eind van de serie op iets van 370 ofzo. Och ja, het waren in ieder geval 500 posts waar ik zelf tenminste plezier aan heb beleefd. Wat de lezer er van vind daargelaten   ;D
Helaas heb ik een droeve mededeling voor de vervente forumers. Binnenkort zal de titel verdwijnen... De stippen blijven overigens wel, maar de titels 'professor', 'god', etc. gaan eruit :(

Dit omdat ze niet voldoende toevoegen, het aantal berichten niets zegt over de kwaliteit van de berichten (overigens andersom net zo min) en al die tekst aan de linkerkant vaak als verwarrend wordt beschouwd.

Maar voorlopig is het nog niet zover, dus geniet er nog maar van, zolang 't kan  ;D

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4673 Gepost op: 10-09-2002, 08:21:10 »
Cool, ik moet nog wel ff. Ik zal dus nooit mol-god worden... :'(
En wat dacht je van Han? Nog 2 posts van haar en ze staat gelijk met Vlaming!  :D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #4674 Gepost op: 10-09-2002, 09:39:58 »
Hm... idem voor mij. Ook ik zal het godendom nooit mogen betreden...  :'(

Maar net wat Compuart zegt: het voegt niet echt veel toe. Maar blijft het aantal posts wel vermeld? Zo ja, dan zou ik willen pleiten voor het vermelden van het aantal posts die gedaan zijn in het hoofdforum (voorzover dat technisch haalbaar is overigens).

Posts in de huiskamer zijn nagenoeg per definitie niet van serieuze aard (althans, niet gerelateerd aan WIDM); anders hadden ze immers wel in het hoofdforum gestaan.

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #4675 Gepost op: 10-09-2002, 11:47:12 »
Voor de duidelijkheid: de 'status' verdwijnt niet, maar de tekst die bij de status hoort wel. De stippen blijven namelijk en ook het aantal posts. Ik heb het al doorgevoerd op het nieuwe forum dus daar kun je al zien hoe't wordt. EDIT: ook kun je daar zien dat alle ICQ/messenger icoontjes aan de linkerkant verwijderd zijn. Die staan nog wel in het profiel.

Hoewel op zich het aantal posts in de huiskamer wel haast per definitie niet serieus is (althans, niet op het gebied van Wie is de Mol) vindt ik wel dat ze mee moeten tellen. De een is nou eenmaal liever op het Huiskamerforum en de ander liever op het Hoofdforum. Bovendien voor degenen die het te doen is om een hoog aantal posts krijgen (jaja, die zijn er ;)) kunnen zich op het Huiskamerforum uitleven zonder dat ze de speurtocht naar de mol in de weg zitten met oninteressante/offtopic berichten.

« Laatst bewerkt op: 10-09-2002, 11:48:58 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #4676 Gepost op: 10-09-2002, 15:54:54 »
John z'n vrouw is bevallen, weet niet meer helemaal wie en wat,sorry :).
Hoe kom je daar nou weer bij?? Jij let echt nooit op he? Je was zeker te druk met speculaas weg te werken??
Maar ze is dus in november uitgeteld !

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4677 Gepost op: 10-09-2002, 16:21:26 »
naja ik probeer eens een ander kleurtje....
sorry juul, ik kan je nie verder helpe...
want ik wist nie dat ze zwanger was
naja ik probeer ff met elke zin een
regenboog te maken maar ik weet niet of
het een beetje lukt maar ik ben nu al bij
donker blauw dus alleen nog maar paars
REGENBOOOOOOOG!  ;D HOERA

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4678 Gepost op: 10-09-2002, 16:28:03 »
HOPPAAAAAAA!
voor het eerst is het mij eens gelukt om
zelf iets te ontdekke jajajjajajaja
dus vanaf nu schrijf ik alleen maar
in regenboog dus dan kan iedereen zien
dat ik dat ben  ;D
jaaah heb ik toch weer iets nieuws!!  
naja ik ben nu heel triest op mezelf aan  
reageren maar ik ben gewoon zooo blij dat
dit gelukt is  ;D ;D
xxxxx Charlotte

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4679 Gepost op: 10-09-2002, 16:30:15 »
hoi hooooooi

van jullie wordt ik dus ook niet veel wijzer :'( :'( :'(

zeg tijgertje, heb je iets van me nodig???? :P ;D ;D ;D Ik heb jou ook gemist oor :D

charlieeeeeeeeeeee jaja jou heb ik ook gemist ;D

maarehm heb een zeurend kind beneden staan see ya byeeeeeee kusjus julia

always look on the bright side of life