Hallo hallo!
't is waarempel zaterdags overdag en Han is toch in de Molshoop! Ra ra hoe kan dat?
Nou heel simpel, ik ben niet gaan werken vandaag. Ik heb donderdagavond namelijk een allergische aanval gekregen. Ik kreeg overal uitslag (wat enorm jeukte!) en mijn handen en voeten werden heel dik. Gisteren dus maar naar de dokter en die zag gelijk dat 't 'n allergische aanval was. Alleen waarop dat wist hij niet. Nu heb ik vorig jaar nog een allergietest gedaan waar toen niks uitkwam, dus ik heb zelf ook geen flauw idee. Ik heb ook niks geks gegeten of zo ....
Maar goed, de dokter gaf me dus medicijnen en dan zou 't zo over moeten zijn. En gisteravond was 't ook over. Maar vannacht is alles weer teruggekomen en vanmorgen kon ik nog niet eens op mijn voeten staan. (omdat ze zo dik zijn!) Ook mijn dikke handen doen erg pijn, vandaar dat typen nogal moeilijk voor me is. Daarom heb ik maar besloten niet te gaan werken.
Dus nu ben ik thuis vandaag. Ik wilde trouwens net nog effe dat stukje van Angela in 'Goedemorgen Nederland' bekijken, maar nu blijkt dat mijn moeder er GTST over op genomen heeft. Dus helaas pindakaas.
Wisten jullie trouwens dat je voor die live streams op internet moet betalen? Echt belachelijk, lekker interactief .
Yep dat wist ik. Ik heb die streams altijd veel gevolgd andere jaren. Vorig jaar waren ze voor 't eerst betaald, maar fanatiekelingen op 'n ander forum hadden ze gekraakt, waardoor iedereen toch gratis kon kijken. Dit heeft 'n aantal weken geduurd voordat Endemol toch met 'n beter beveiligd systeem kwam, waardoor je dus echt moet betalen om wat te kunnen zien. En daar doet Han dus fijn niet aan mee!
Daarom kijk ik dit jaar maar alleen naar de afleveringen op tv! Jammer dat daar zoveel in gemanipuleerd kan worden. Veel situaties worden enorm opgeblazen en de voice-over laat ons dingen geloven die helemaal niet waar zijn.
Maar goed, dat is alles voor nu. Ik ga mijn dikke handjes maar weer 'ns rust gunnen.
Fijn weekend allemaal!