Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553015 keer)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4640 Gepost op: 3-09-2002, 20:41:35 »
Jij doet: [ quote] [ /quote] tekst hier[ quote] [ /quote]. Het moet zo:

[ quote](zonder spatie ervoor dus) tekst hier [ /quote] :)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4641 Gepost op: 3-09-2002, 22:35:42 »
Hoi hoi!

ik lees me net toch iets vreemds over de Belgische Big Brother. Er zit blijkbaar een collaborateur in. Deze bewoner is omgekocht door Big Brother en moet proberen de opdrachten die de bewoners krijgen te laten mislukken.

Waar kennen we dit principe toch ook al weer van?  ;)

Dus de Belgische BB is gewoon 'n soort WIDM, waarbij de kandidaten opgesloten zitten in 'n huis?  ???

Is deze serie van BB eigenlijk al begonnen? (misschien dat een van onze Belgische forummers hier antwoord op kan geven?) En is 't iets? Of is 't gewoon 'n slap aftreksel van WIDM?

Maar goed, dat wilde ik effe kwijt. Ik duik nu snel mijn bedje in, want ik moet morgen weer vroeg op!  :)

Truste!  :-*

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4642 Gepost op: 4-09-2002, 09:53:39 »
ik lees me net toch iets vreemds over de Belgische Big Brother. Er zit blijkbaar een collaborateur in. Deze bewoner is omgekocht door Big Brother en moet proberen de opdrachten die de bewoners krijgen te laten mislukken.
Vaag.
Wie heeft er al de Nl BB gezien? Ik zag het gister en ik vind het niet zo(misschien is het over een poosje wat leuker). Ik heb de andere allemaal gevolgd, maar ik denk dat ze maar iets geheel anders moeten verzinnen, het word een beetje saai.

Trouwens Bertha, gefeliciteerd! Kijk, nou is zo'n kalender erg handig he?  :D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4643 Gepost op: 4-09-2002, 12:53:56 »
gefeliciteerd bertha!!!

ow jah, tijgetje, met bb ist meestal zo dat et na een tijdje pas leuker word, maar ik ben niet echt van plan deze te gaan kijken, die mensen lijken me echt zo onboeiend... njah, als jij et blijft kijken en je vind et leuk hoor ik et wel :).

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4644 Gepost op: 4-09-2002, 13:49:55 »
Hiep hiep hoera voor Bertha!! Van harte!! (hangt slingers op in de bar)

Verdorie, zijn jullie me toch nog voor... ik denk er al een paar dagen aan om vandaag die felicitatie neer te zetten, wilde het vanochtend nog ff doen maar toen had ik natuurlijk geen tijd... Maja, Bertha is er toch alleen 's nachts ;)

Nou vandaag mn eerste dag weer echt school gehad kan ik nog ff vertellen, vroeg thuis he? Ja viel mee, laatste uur viel uit. Ik vond het best wel leuk, het was nl heel gezellig, zo ben ik er achter gekomen dat ik bij bijna alle vakken bij een goede vriendin in de klas zit, en verder heb ik heel gezellig met 2 anderen Latijn vertaald en wel zo dat alles voor deze week al af is :) en scheikunde heb ik ook al af!  :o :) Dus dat gaat wel leuk zo, we hebben nu de examenbundel van Latijn gekocht, echt zo leuk, die splinternieuwe boeken, sommige mensen hebben er nu al in geschreven...! :( begrijp echt niet hoe ze dat kunnen doen, ze zijn nog zo mooi... en ik wil ze dus ook mooi houden :). Omdat Grieks uitviel krijgen we die pas maandag maar die ziet er vast ook wel heel mooi uit met allemaal leuke verhaaltjes enzow :). Haha, dat ik dat leuk vind, vreemd he, maar gelukkig zijn jullie niet allemaal Latijn- en/of Grieks-haters.

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4645 Gepost op: 4-09-2002, 15:18:47 »
Citaat
Jij doet: [ quote] [ /quote] tekst hier[ quote] [ /quote]. Het moet zo:

[ quote](zonder spatie ervoor dus) tekst hier [ /quote]  

thanx, daar was ik zelf dus nooit 8er gekome!  :-X
zoals ik hier lees ben ik 1 van de weinige die big brother nou al leuk vind  :-/, naja misschien komt de rest nog  ;D

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #4646 Gepost op: 4-09-2002, 15:19:37 »
hier komt wat uitleg over de vlaamse BB: mijn eerste gedacht was ook dat we met een mol te maken hadden, maar het is dus niet echt zo, vraag ons echter niet precies hoe het zit want de kijkers zelf kregen geen uitsluitend antwoord, het enige dat we zien is dat Kelly (jap de collaboratuer) bep opdrachten binnen een bep tijd moet uitvoeren, nu moet hij bv kussen verzamelen van 6 vrouwen en 1 man op 7 verschillende lichaamsdelen... lijkt me gewoon om wa in de groep te stoken ofzo hoor

ik heb 4u latijn in de week en gisteren viel al een uurtje weg, dus toen hebben we een hele leuke strandwandeling gekregen  :) nuja, ik moet een werk maken voor esthetica tgn de herfstvakantie en vermits die leuke leerkracht ons nadrukkelijk gezegd heeft vroeg te beginnen, ga ik maar op zoek naar een onderwerp... iemand ervaring??

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4647 Gepost op: 4-09-2002, 18:52:30 »
aha, dus niet echt nageaapt van WIDM? Bedankt iig voor de uitleg.  :)

En dan zal ik ook maar mijn felictaties uitbrengen:

PROFICIAT BERTHA!!!
Verder heb ik niks te melden, ik had 'n saaie dag vandaag op stage. Maar ja.......

Oh trouwens, Angela was maandagochtend bij 'Goedemorgen Nederland'. Ik heb 't maar 'n stukje gezien, want ik moest naar 't werk toe. 't ging eigenlijk meer om 'n film waar ze in speelt, maar ze zei ook wel 't een en ander over WIDM tussendoor. Dat ze alle kandi's gekozen hadden en nu nog aan 't kijken waren wie de mol zou worden. En ze vertrokken al bijna voor de opnames.

De rest heeft mijn lieve moeder voor me opgenomen. Ik heb helaas nog geen tijd gehad om 't te bekijken. Zodra ik 't gezien heb laat ik wel weten of ze nog iets anders interessants te vertellen had.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4648 Gepost op: 4-09-2002, 18:53:10 »
ik heb 4u latijn in de week
lucky u, ik maar 2, maar ik heb wel (nog steeds, net als vorig jaar) de leukste lerares die je je kunt wensen en nu dus ook mooie nieuwe boeken :).

Citaat
ik moet een werk maken voor esthetica tgn de herfstvakantie en vermits die leuke leerkracht ons nadrukkelijk gezegd heeft vroeg te beginnen, ga ik maar op zoek naar een onderwerp... iemand ervaring??
esthetica... esthetica... is dat een vak? ik heb er vast wel eens van gehoord maar het is me nu toch even ontschoten wat het in zou kunnen houden... :-[ Ervaring dus iig niet, nee ;)

• Forumlid
« Reactie #4649 Gepost op: 5-09-2002, 19:34:11 »
dit jaar lezen we vergilius en tacitus

en esthetica is kunstgeschiedenis en om ons voor te bereiden op de unief mogenwe nu al een paper maken... ik had gedacht om de tempels op het forum romanum in rome te bespreken mo kzal nog wel zien ofda da te doen is

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4650 Gepost op: 6-09-2002, 14:51:15 »
Dank nog voor de felicitaties  :)

Ik betaal het volgende rondje!!
*ik die luid aan de bar-bel klingelt

(scheelt dat even dat die virtuele drankjes gratis zijn  ;D)

Gr. B.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4651 Gepost op: 6-09-2002, 18:25:28 »
Hallo allemaal!

Allereerst, Bertha nog van harte gefeliciteerd!

Ik heb het druk druk druk gehad de afgelopen dagen, vanaar dat ik een beetje afwezig ben geweest. Woensdag had ik een uitstapje met mn werk. Dat was erg leuk moet ik zeggen. Mn collega's blijken allemaal prettig gestoord te zijn. Daar pas ik wel bij  ;D.

Gisteren was het gewoon laat doordat ik vanalles moest doen. Onder andere naarde bloedbank en bij mn schoonouders eten.
Vandaag is het lekker weekend en daar heb ik erg veel zin in. Mijn vriend is nu boodschappen aan het doen en frieten halen. Dan kunnen we lekker BB kijken onder het eten! Ja, juliie horen het, ik kijk dus wel. In het begin vid ik het altijd een beetje saai, maar meestal naa twee weken verandert dat wel. Ik heb deze week al meteen twee dagen gemist, dus vanavond ff inhalen.
Wisten jullie trouwens dat je voor die live streams op internet moet betalen? Echt belachelijk, lekker interactief :-X.

Morgen ga ik op stap met mn oude klasgenoten. Kunnen we even lekker bijkletsen over wie waar werkt enzo. Ben heel benieuwd of de meesten al een baan hebben en waar en hoe en wat.

Nou ja, ik ga de tafel maar eens dekken, oftewel de borden voor de tv zetten en mevoorbereiden op een lui avondje voor de tv.

Veel plezier vanavond!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4652 Gepost op: 7-09-2002, 10:55:41 »
Hallo hallo!

't is waarempel zaterdags overdag en Han is toch in de Molshoop! Ra ra hoe kan dat?

Nou heel simpel, ik ben niet gaan werken vandaag. Ik heb donderdagavond namelijk een allergische aanval gekregen. Ik kreeg overal uitslag (wat enorm jeukte!) en mijn handen en voeten werden heel dik. Gisteren dus maar naar de dokter en die zag gelijk dat 't 'n allergische aanval was. Alleen waarop dat wist hij niet. Nu heb ik vorig jaar nog een allergietest gedaan waar toen niks uitkwam, dus ik heb zelf ook geen flauw idee. Ik heb ook niks geks gegeten of zo ....

Maar goed, de dokter gaf me dus medicijnen en dan zou 't zo over moeten zijn. En gisteravond was 't ook over. Maar vannacht is alles weer teruggekomen en vanmorgen kon ik nog niet eens op mijn voeten staan. (omdat ze zo dik zijn!) Ook mijn dikke handen doen erg pijn, vandaar dat typen nogal moeilijk voor me is. Daarom heb ik maar besloten niet te gaan werken.

Dus nu ben ik thuis vandaag. Ik wilde trouwens net nog effe dat stukje van Angela in 'Goedemorgen Nederland' bekijken, maar nu blijkt dat mijn moeder er GTST over op genomen heeft. Dus helaas pindakaas.  :(

Wisten jullie trouwens dat je voor die live streams op internet moet betalen? Echt belachelijk, lekker interactief :-X.

Yep dat wist ik. Ik heb die streams altijd veel gevolgd andere jaren. Vorig jaar waren ze voor 't eerst betaald, maar fanatiekelingen op 'n ander forum hadden ze gekraakt, waardoor iedereen toch gratis kon kijken. Dit heeft 'n aantal weken geduurd voordat Endemol toch met 'n beter beveiligd systeem kwam, waardoor je dus echt moet betalen om wat te kunnen zien. En daar doet Han dus fijn niet aan mee!

Daarom kijk ik dit jaar maar alleen naar de afleveringen op tv! Jammer dat daar zoveel in gemanipuleerd kan worden. Veel situaties worden enorm opgeblazen en de voice-over laat ons dingen geloven die helemaal niet waar zijn.

Maar goed, dat is alles voor nu. Ik ga mijn dikke handjes maar weer 'ns rust gunnen.  :)

Fijn weekend allemaal!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4653 Gepost op: 7-09-2002, 11:10:06 »
hai mensjes, daar ben ik weer eens, wel heel kort want mn vader zal zo wel weer de comp willen.
ik heb een leuk weekend, gister naar de bios geweest (Signs, de film was niet veel maar twas wel heel gezellig) en zo meteen ga ik eens winterkleding zoeken, ws in Utrecht maar ik moet er nog ff voor bellen en zow. En morgen heb ik weer jp dat is ook heel leuk, het is zeg maar een vriendenclubje van de kerk, dus we kennen elkaar iig van de kerk, sommigen dus ook nog van school of zo, maar het is gewoon heel gezellig. Ik laat het hier maar even bij, ws kan ik dit weekend nog wel iets schrijven.

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4654 Gepost op: 7-09-2002, 20:07:23 »
Citaat
Dan kunnen we lekker BB kijken onder het eten

Hoera! eindelijk iemand die ook kijkt!!  ;D

Citaat
Ik heb deze week al meteen twee dagen gemist
hmmmm ik ook dus ik leef met je mee!  :'(

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #4655 Gepost op: 7-09-2002, 22:12:49 »
Heeeeeeej mensuh!!!
Hier ben k écht allang nie meer gweest zeg! K ging jullie bijna missen... zoals k nu zie zijn er nieuwe mensen... (excuseer moi als t echt geen nieuwe mensen zijn, ik heb t ammel nie bijgehouden...) in ieder geval blij weer terug te zijn hoor!
(kennen jullie mij eik nog wel ??? ;D )
xxxzaarrrrr

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4656 Gepost op: 8-09-2002, 09:57:16 »
heeej zaaaaaar!
tja je bent nie de enigste die hier lang niet meer is geweest hoor!  ::) als je nou tegenwoordig wat vaker komt wordt het ook weer wat drukker op het forum  ;D

• Forumlid
« Reactie #4657 Gepost op: 8-09-2002, 10:24:52 »
hoe meer terugkerende zielen, hoe meer vreugd!

Gisteren regende het hier aan de kust dus heb ik niet veel uitgespookt... Heel de middag in mijn bed gelegen met een goed boek (Het veilige huis van Nicci French) met de muziek blok op de achtergrond terwijl Knudde de keuken aant het vernielen is... Ze brengen een nieuwe 16 sept ofzo maar ondertss mag ik hier wel op zoek gaan waar mijn ouders nu in godsnaam ook al weer al het eten gezet hebben...
Gelukkig kan ik altijd komen ontbijten in de bar  ;)

prettige dag gasten !!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #4658 Gepost op: 8-09-2002, 11:46:42 »
Jippii een Nicci French lezer!!! Fantastisch, die boeken van hun :D Echt van dat leesvoer waarin je aan één stuk doorleest... iig wel handig voor een verveel-middag...

En ja, hoe meer terugkomende zielen, hoe meer vreugd!!!

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

• Forumlid
« Reactie #4659 Gepost op: 8-09-2002, 12:01:26 »
twas op aanraden van mijn lerares nederlands dat ik ze beginnen lezen ben en tvalt me ni tegen! Bij elk boek heb ik zo'n 200pgs lang iets van: "Waar blijft de échte spanning?" omdat ze nogal in de stijl schrijven à la de dagelijkse routine weergeven maar de laatste 100 blz of meer,het plot en die fantastische woordkeuze maken die boeken zo fantastisch goed!! Kheb ondertss 'Het geheugenspel', 'De bewoonde wereld', 'Bezeten van mij ' (topaanrader trouwens) gelezen en kebn nu dus bezig met 'Het veilige huis'. Kwil heel graag eens 'Onderhuids' lezen ook !