hai mensen laat ik ns ff heel kort vertellen over Frankfurt. Tis natuurlijk ver rijden (we hadden zo'n busje gehuurd om alle spullen mee te krijgen) maar dat is allemaal goed gegaan en zo. Goed, mn broer woont nu dus op kamers bij een typisch Duits echtpaar, een opaatje en omaatje (de zoon + kleinzoontje wonen op de begane grond, zij 1e verdieping en mijn broer daarboven
), erg aardig gelukkig. Die kamer viel trouwens best wel mee, vrij groot, alleen irri; geen gordijn. Er zijn nog twee andere kamers, waarvan er eentje ook bezet is, alleen die huisgenoot hebben wij niet gezien. Scheen een Franse jongen te zijn (haha! mn broer heeft n hekel aan alles wat Frans is, maar gelukkig voor hem kent ie wel goed Duits, schijnt). Het internet is nog niet aangesloten, maar mijn broer zorgt er vast wel voor dat ie dat snel genoeg heeft; hij heeft tenslotte niet voor niks zn computer meegenomen :'(. Nou wij hebben dus geholpen met alles verhuizen en vandaag heeft ie dan zn eerste dag stage gehad, ik denk dat mn ouders zo wel gaan bellen, kben ook wel benieuwd hoe dat dan was. Verder hebben we Frankfurt zelf nog bekeken, das echt de perfecte stad voor mn broer, want het is 'het Manhattan van Europa', heel veel hoogbouw dus. Ik ben daar niet extreem fan van maar hij dus wel.
Op de terugweg zijn we via Heerlen gegaan (hallo Ovide...!
), om bij mn oma (mn ouders) en mn nichtje (ikke) te overnachten. Kon ik bijkletsen met haar, want zij had via msn vernomen kunnen hebben (had ik immers zaterdag en zondag moeten missen
) of twee vrienden van ons nou wel of niet?
? wat hebben. Ben er nog steeds niet helemaal achter :S (
/
??). Hahahaha bemoeizuchtig ben ik he
.
Oja ik wilde nog ff zeggen dat ik het zo leuk vond dat jullie Latijn en Grieks ook zo leuk vinden!!
owwww daar belt mn broer net uit Frankfurt....!