Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553016 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4620 Gepost op: 29-08-2002, 20:26:48 »
Ik vind het zo als het de laatste dagen is ook wel heel leuk hoor e. In de drukste tijd van de mol postte ik ook het meeste op het huiskamerforum. Al die theorien gingen zo snel dat ik het bijna niet kon bijhouden en ook niet echt iets zinnigs kon toevoegen. Ik was wel een trouwe lezer. Ik denk dat ik uiteindelijk iets meer dan de helft van mijn posts op het huiskamerforum heb geplaatst.

Maar ik blijf erbij, het is hier altijd erg gezellig. tenminste niet van die hopeloze figuren die alleen maar op een date uit zijn  ;)

Nou ja, ik hou maar eens op met mijn monoloog...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4621 Gepost op: 29-08-2002, 20:50:07 »
Cool toch juist, Latijn en Grieks! :D Leuk dat je ze allebei hebt, dat is toch niet verplicht? Anders betekent het toch iig dat je ze gekozen hebt... ;)

Nee inderdaad, is zeker leuk, ik ben de enige 4V'er die ze allebei heeft ;). Komt omdat ik het ook de leukste vakken vind... uitzonderingen zijn fijn :D. En ik heb ze allebei in m'n vrije deel gekozen :).

Dan nog wat blaten over 20 topics per pagina, een uiterst content plan :+. Zit ik zeker niet mee ;). En van die sticky topics... nah daar moeten we echt vanaf, als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb zijn het wel sticky topics :S. Die vallen nooit genoeg op... en nee, nou moet je ze niet gaanuitdossen comp :P :P.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #4622 Gepost op: 30-08-2002, 09:21:42 »
Nog even over dat opsplitsen en aantal posts per pagina.

De meeste zijn voor het opsplitsen (oa.a Doris, e, Ovide), omdat je anders 100 of meer pagina's per topic zou krijgen.

Dat laatste bestrijd ik echter: uitgaande van het vorige seizoen kwamen we hooguit bij deel 5 van een topic (de bar uitgezonderd uiteraard!). Met 10 topics per pagina en 10 pagina's per topic kom je dan op zo'n 500 posts (10x10x5). Als je nu naar 20 posts per pagina gaat, kom je op 'slechts' 25 pagina's (500/20). Dus die 100 pagina's haal je pas bij 2.000 posts! En die zie ik niet zo vaak gehaald worden. En ik ben het met Compuart eens dat het wel de overzichtelijkheid bevorderd. Eigenlijk zou je dan op het forum moeten kunnen zien vanaf welke pagina je nog niet gelezen hebt (je kon dus al wel zien dat bij een bepaalde topic er nieuwe berichten stonden, maar je wist niet vanaf welke pagina; als er meer pagina's bijkomen, wordt dat steeds lastiger).

De overige dingen die aangestipt worden door Compuart (o.a. pagina voor bezoekers met daarop de onderwerpen die je volgt maar ook de argumenten voor zijn keuzes) kan ik aardig volgen.

Heb er alle vertrouwen in dat het forum nog interessanter en beter te volgen zal zijn dan dat het al was!

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4623 Gepost op: 30-08-2002, 16:42:37 »
hallo iedreen!!! pfff... dit is de laatse dag van mun vakantie
:( grrrr... k heb niej so veel gedaan vandaag, beetje naar de stad geweest enso, werkboeke enso opgehaald, niet boeiah.
k d8 alleen laak hier es schrijve, maar k heb nix om te vertelle. ow jah, ik zat net ff op de site van big brother om ff te kijke wie dr kandidate zijn, nie egt boeiende mense, maar iig, ik las ff zo'n dagverslag, geschreven door sigrid kalk... das toch sigrid van vorig jaar of nie? nou ook niej egt boeie maar ik weet egt verdes nix andes meer. k ga ff lekkah ete hale doeg mense xxx door

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4624 Gepost op: 30-08-2002, 19:06:50 »
Zo daar is Han ook weer 'ns......  ;)

En dan zal ik ook maar 'ns zo mijn mening geven. Mij maakt 't niks uit hoeveel posts er per pagina zijn, 10 of 20 't maakt me echt niks uit. Als 't er maar niet nog meer worden. Persoonlijk vind ik het maken van nieuwe delen van 'n topic wel oke. Op die manier kon ik namelijk 'n beetje bijhouden waar ik was met lezen als ik 'ns 'n dagje geen tijd had om 't forum te bezoeken. Als we gewoon alles in 1 topic zouden gaan zetten, zou ik iedere keer moeten gaan opschrijven tot welke pagina ik bijgelezen was. Anders zou ik er echt niet meer uitkomen.

Ik vind 't trouwens erg leuk om te zien dat 't hier ineens weer wat drukker is. Gezellie!  :)

Ik vond 't forum zo af en toe ook wel 'n beetje te druk (vooral op vrijdagavond/ zaterdag overdag). De posts volgden elkaar zo snel op dat er veel dubbele informatie gepost werd. Maar wat kan je er doen? Niks lijkt mij zo. Verder vind ik 't wel jammer dat ik altijd de hele zaterdag aan 't werk was, waardoor ik 's avonds pas kon bijlezen en daar dan uren mee bezig was. Maar 't is wel leuk om te merken dat er zoveel fans van WIDM zijn.

Zo, heb ik dat ook weer gezegd. M'n eerste week stage zit er al weer op! Ik moet zeggen dat 't me niet echt is tegengevallen. Ik ben wel erg moe, want 't zijn toch wel lange dagen. En nu moet ik morgen ook nog 'ns de hele dag in de bakkerij werken, daar heb ik dus echt geen zin in. Maar d'r zit niks anders op........

Fijne avond nog en ik wens iedereen die al weekend heeft vast 'n fijn weekend!  :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4625 Gepost op: 30-08-2002, 19:26:00 »

Dat laatste bestrijd ik echter: uitgaande van het vorige seizoen kwamen we hooguit bij deel 5 van een topic (de bar uitgezonderd uiteraard!). Met 10 topics per pagina en 10 pagina's per topic kom je dan op zo'n 500 posts (10x10x5). Als je nu naar 20 posts per pagina gaat, kom je op 'slechts' 25 pagina's (500/20). Dus die 100 pagina's haal je pas bij 2.000 posts! En die zie ik niet zo vaak gehaald worden. En ik ben het met Compuart eens dat het wel de overzichtelijkheid bevorderd. Eigenlijk zou je dan op het forum moeten kunnen zien vanaf welke pagina je nog niet gelezen hebt (je kon dus al wel zien dat bij een bepaalde topic er nieuwe berichten stonden, maar je wist niet vanaf welke pagina; als er meer pagina's bijkomen, wordt dat steeds lastiger).

Heb er alle vertrouwen in dat het forum nog interessanter en beter te volgen zal zijn dan dat het al was!

Als je het zo zegt, heb je wel gelijk M3L! Misschien dat dan alleen hele drukke topics zoals de bar opgesplitst zouden moeten worden...

Goed Han, van je stage. En met dat werken op zaterdag...natuurlijk heb je daar geen zin in, maar dat went ook wel weer. Het is ook een kwestie van even in het ritme komen. Dat had ik ook bij mijn stages. Wel zo tegen het einde en dan vooral rond de kerstperiode, als het ook nog eens heel erg druk wordt in de winkels, toen werd het allemaal een beetje veel. Maar je moet het maar zo bekijken, dan ben je er al bijna vanaf! En weer heel veel studiepuntjes dichter bij het afstuderen  ;D.

Vanavond wordt weer een voetbalavondje. Ik heb net al lekker frieten gehad met een 'potje' bier en daarna een heel lekker chocoladetoetje. Nu hoef ik me alleen maar uit te strekken op de bank en niets te doen.....

*zucht*...Ovide is lui....

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #4626 Gepost op: 30-08-2002, 20:30:39 »
Citaat
Nee inderdaad, is zeker leuk, ik ben de enige 4V'er die ze allebei heeft ;). Komt omdat ik het ook de leukste vakken vind...

Ik volg Latijn-Wiskunde en ik zou voor geen geld ter wereld mijn latijn laten vallen. aloewel het soms wel wa moeilijk kan zijn (wat haat ik die grammatica-oefeningen, dat lukt me nu echt niet) ben ik zooo verzot op de teksten! geef mij maar enkele lessen vertalen, ik doe niets liever...

over de drukte op het forum dan: toen de serie nog liep, heb ik ook ondervonden dat het hier superdruk kon zijn (hoeveel keer hebben Knudde en ik niet geprobeerd om erop te raken maar bleek et echt overbelast te zijn) maar ik vond het anders wel gezellig en leuk om al die mollenvangers bij elkaar te zien, zwoegend op de oplossing om dan te komen eten in de bar  :) en dan merk je vanzelf wel dat na de serie het volk wat daalt (waar is Vlaming overigens gebleven? (sorry als ik die informatie gemist heb) ).

mijn dag is goe gegaan, samen met mijn zus heb ik de portemonnee van mijn ouders geplunderd (wiiii nieuwe kleren!!!) dusja  :)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #4627 Gepost op: 30-08-2002, 21:23:32 »
Jaja...lap, ben ik nog maar effe mijn rug gedraaid of dochterlief zit hier lekker te koffiekletsen en zich te verkneukelen dat mijn lopende rekening zo goed als droog staat. Daar gaat mijn goede reputatie!

Barman; schenk nog maar eens de glazen vol. Ik kan wel iets sterks gebruiken!

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

• Forumlid
« Reactie #4628 Gepost op: 31-08-2002, 10:30:18 »
ni téveel drinken é, keb mss vanmiddag nog ne lift nodig naar de bowling  ;D ;D ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4629 Gepost op: 31-08-2002, 19:36:53 »
Citaat
Goed Han, van je stage. En met dat werken op zaterdag...natuurlijk heb je daar geen zin in, maar dat went ook wel weer. Het is ook een kwestie van even in het ritme komen. Dat had ik ook bij mijn stages.

Ja daar heb je ook wel gelijk in ovide. En ik heb 'n dag werken in de bakkerij vandaag ook weer overleefd, dus 't zal nog wel goed komen met me. Maar dan moet ik nu dus wel lekker gaan relaxen en ervoor zorgen dat ik vanavond weer 'ns veel slaap krijg........ ;)

Citaat
(waar is Vlaming overigens gebleven? (sorry als ik die informatie gemist heb) ).

Je hebt niets gemist naar mijn weten. Vlaming is gewoon al lang niet meer langs gekomen. Maar ik ben er vrij zeker van dat hij zo tegen 't begin van de nieuwe series er wel weer zal zijn.  :)

• Forumlid
« Reactie #4630 Gepost op: 31-08-2002, 19:47:34 »
da dacht ik ook wel, tviel me gewoon op dat hij niet meer langskwam en zijn site over george is na de laatste uitzending nooit meer geupdated geweest, der staat nog steeds dat we vanavond zullen zien wie et is  :)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4631 Gepost op: 1-09-2002, 22:12:14 »
Neej, Vlaming is spoorloos verdwenen  :o, straks halen we zijn aantal posts nog in! :D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4632 Gepost op: 2-09-2002, 15:38:12 »
hee iedreen!
so k ben net thuis, heb bij un vriendin 25 (!) boeken gekaft want bij ons ist wél verplicht... k heb ook me rooster is bes wel flex maar volges mij ist nog niet het complete rooster :( dus et schiet niet echt op.
ow jah, ik zit ook bes wel in un leuke klas, dezelfde als vorig jaar, maar daar zitten wel de meeste van mun vriendinne dus das wel beter. nou dat was et wel! ik moet nu weer weg dus ik kom vanaaf nog wel een keer langs. xxx door

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4633 Gepost op: 2-09-2002, 17:52:10 »
Hallo allemaal,
Hier is niet veel nieuws onder de zon. Het is weer maandag en ik had vanmoorgen echt het maandagmorgen-gevoel. Je weet wel; alles gaat mis, het lijkt wel of je tijdens het weekend geheugenverlies hebt gekregen etc. Ik heb nog net geen koffie over mezelf of collega's geknoeid, dat scheelt.

Ik ben benieuwd. Woensdag heb ik een uitstapje met mijn nieuwe collega's. Meteen een hele dag zo'n beetje. Gelukkig zijn het allemaal heel aardige lui, dus ik zal me wel amuseren.

Misschien nog tot straks!

Ovide

• Forumlid
« Reactie #4634 Gepost op: 2-09-2002, 18:26:07 »
pff mijn lesrooster suckt voor dood... ik denk dat ik et 5e nooit zal overleven... 6u wiskunde in de week, je zou denken dat dat mooi te spreiden valt over 5 dagen en dan geven ze ons de dinsdag (idd MORGEN !!) 3 uur wiskunde op 1 dag... waaronder 2 na elkaar, de laatste 2 vd dag... mijn cursussen zijn dubbel zo dik als vorig jaar... help...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4635 Gepost op: 2-09-2002, 20:23:37 »
hai mensen laat ik ns ff heel kort vertellen over Frankfurt. Tis natuurlijk ver rijden (we hadden zo'n busje gehuurd om alle spullen mee te krijgen) maar dat is allemaal goed gegaan en zo. Goed, mn broer woont nu dus op kamers bij een typisch Duits echtpaar, een opaatje en omaatje (de zoon + kleinzoontje wonen op de begane grond, zij 1e verdieping en mijn broer daarboven :)), erg aardig gelukkig. Die kamer viel trouwens best wel mee, vrij groot, alleen irri; geen gordijn. Er zijn nog twee andere kamers, waarvan er eentje ook bezet is, alleen die huisgenoot hebben wij niet gezien. Scheen een Franse jongen te zijn (haha! mn broer heeft n hekel aan alles wat Frans is, maar gelukkig voor hem kent ie wel goed Duits, schijnt). Het internet is nog niet aangesloten, maar mijn broer zorgt er vast wel voor dat ie dat snel genoeg heeft; hij heeft tenslotte niet voor niks zn computer meegenomen :'(. Nou wij hebben dus geholpen met alles verhuizen en vandaag heeft ie dan zn eerste dag stage gehad, ik denk dat mn ouders zo wel gaan bellen, kben ook wel benieuwd hoe dat dan was. Verder hebben we Frankfurt zelf nog bekeken, das echt de perfecte stad voor mn broer, want het is 'het Manhattan van Europa', heel veel hoogbouw dus. Ik ben daar niet extreem fan van maar hij dus wel.
Op de terugweg zijn we via Heerlen gegaan (hallo Ovide...! ;)), om bij mn oma (mn ouders) en mn nichtje (ikke) te overnachten. Kon ik bijkletsen met haar, want zij had via msn vernomen kunnen hebben (had ik immers zaterdag en zondag moeten missen ;)) of twee vrienden van ons nou wel of niet???????? wat hebben. Ben er nog steeds niet helemaal achter :S (:( / :) ??). Hahahaha bemoeizuchtig ben ik he ;).

Oja ik wilde nog ff zeggen dat ik het zo leuk vond dat jullie Latijn en Grieks ook zo leuk vinden!! :D

owwww daar belt mn broer net uit Frankfurt....! :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4636 Gepost op: 3-09-2002, 09:47:10 »
He e, gaaf dat je broer in Frankfurt op kamers zit :D  Kan je ook een keer een weekeindje bij hem blijven slapen! Hoelang blijft hij daar? Je zal hem wel missen strax denk ik. Mijn zusje zit nu ook best ver weg, wel in Nederland hoor, maar het is te ver om ff langs te gaan. Ik mis haar best wel hoor, vroeger gingen we vaak wat samen doen, winkelen, naar de bios enzo, nu moeten we echt afspreken om langs te komen  :(

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4637 Gepost op: 3-09-2002, 12:39:17 »
Kan je ook een keer een weekeindje bij hem blijven slapen!
jep dat kan zeker want hij heeft nog een extra bed op zn kamer staan, en het is ook wel noodzakelijk want het is een beetje te ver om in 1 dag op neer te gaan he, alhoewel, vanuit Heerlen zou het wel kunnen, en dan zou ik daar bij familie kunnen slapen. Maar mn broer zal zelf ook wel ns naar Heerlen komen ipv naar Gouda en dan zien we hem daar gewoon.

Citaat
Hoelang blijft hij daar?
5 maanden, dus tm februari geloof ik. Hij komt iig met onze verjaardag naar huis (hij is de 29e jarig) om dat te vieren. Enne ja met Kerst en Nieuwjaar denk ik ook niet dat ie in Duitsland blijft zitten...

Citaat
Je zal hem wel missen strax denk ik.
Ach, ja, ws wel een beetje, maar zoveel ga ik niet met hem om hoor, we schelen ook vijf jaar. Het is niet zoals jij met je zusje met wie je gaat winkelen e.d. Ik had eigenlijk alleen maar voortdurend ruzie over de computer met mn broer... Nu alleen nog maar met mn vader ;D maar wel vaker want we hebben dus alleen maar deze comp over. Maar ja het is ook vaak natuurlijk wel gezellig met mn broer, zeker de laatste tijd toen ik hem een tijd heel weinig gezien had omdat we allebei op vakantie waren geweest. Dus het zal zeker wel erg rustig zijn jah...

Maar goed dan ff wat anders, ik heb zojuist een sollicitatiegesprek gehad! Bij de C&A, daar wilde ik eigenlijk vakantiewerk doen maar toen was ik niet aangenomen, en nu zochten ze toch weer mensen voor in het weekend. Ik twijfelde wel een beetje, want ik zit natuurlijk wel in het examenjaar en misschien wil ik mn zaterdag liever vrij hebben maar ja, ik had het formuliertje toch maar ingevuld en ben dezelfde dag nog gebeld! Of ik de volgende dag = vandaag op gesprek wilde komen. Tja en nu word ik ook weer vandaag nog teruggebeld of ik ben aangenomen. Lijkt me toch wel leuk ja en wat heb ik nou voor andere dingen te doen op zaterdag, ik doe nooit wat, zoveel hobby's heb ik niet enzow, ik bedoel ik zit niet op een sport, alleen maar op woensdag op cabaret. Dus t lijkt me dat ik nog wel genoeg tijd heb. Nou ja ben benieuwd.

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4638 Gepost op: 3-09-2002, 19:44:42 »
Citaat
ow jah, ik zat net ff op de site van big brother om ff te kijke wie dr kandidate zijn, nie egt boeiende mense, maar iig, ik las ff zo'n dagverslag, geschreven door sigrid kalk... das toch sigrid van vorig jaar of nie?
Citaat

jah is idd sigrid van vorige jaar, ze is daar nu redacteur.

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4639 Gepost op: 3-09-2002, 19:47:27 »
waarom mislukke die quote dinge toch altijd bij mij?! :'(