Ik geniet nu al 3 dagen van de 2e fase vwo met latijn en grieks... wat een feest .
Cool toch juist, Latijn en Grieks!
Leuk dat je ze allebei hebt, dat is toch niet verplicht? Anders betekent het toch iig dat je ze gekozen hebt...
En ik ben te lui om m'n boeken te kaften hoor...
...mijn boeken zijn nog gekaft van vorig jaar
want ik mocht ze bijna allemaal houden (nee ik ben niet blijven zitten
). Ik ga beginnen aan het examenjaar jawel, ook met Latijn én Grieks, zijn mijn lievelingsvakken waarmee ik een extreme uitzondering ben, ik weet het, ik weet het...
Maar goed ik hoef a.s. woensdag pas echt weer te beginnen. Vandaag wel al op school geweest voor het boekenfonds want daar werk ik als vakantiewerk, dat was erg gezellig. Morgen weer en dan dinsdag rooster halen...
Oja over het aantal posts en zo... Ik vind het wel prettig als er vrij veel berichten op 1 pagina staan want scrollen kost toch minder tijd en moeite dan op volgende pagina klikken, maar ik denk dat 20 dan wel ong genoeg is. Van mij hoeft het dus iig niet minder. En ja splitsen of niet splitsen... ik weet het niet, voor allebei is wat te zeggen, maar het lijkt me wel raar als er een topic van honderden pagina's is... :-S
Ik vind trouwens niet dat het forum aan zichzelf ten onder gaat oid, je moet gewoon een aantal sticky topics hebben (zo heet dat toch als ze bovenaan blijven staan?), dan kun je die altijd blijven vinden en een topic waar je je dan toevallig ook nog specifiek voor interesseert kun je natuurlijk zelf bijlezen. Best te doen.