Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553063 keer)

Offline Master3L

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4580 Gepost op: 23-08-2002, 08:56:06 »
Leuk je vakantie gelezen te hebben, Doris! Volgens mij is dit trouwens wel je langste stukje ooit op dit forum!  ;D

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4581 Gepost op: 23-08-2002, 13:10:22 »
hahaha jah dat klopt wel soort van ongeveer... k haat lange stukjes schrijve gewoon, kan k ook nix aan doen, en k heb dr ook altijd n hekel aan om et te leze dus vandaar ;).

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4582 Gepost op: 24-08-2002, 11:35:20 »
Nou, je klonk net zo verstrooid als E in haar lange posts  ;)
Maar goed, k ben blij dat je trug bent...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4583 Gepost op: 24-08-2002, 19:04:57 »
Nou dat vraagt toch ook om een reactie van mij! Bedankt Doris dat je toch wat hebt geschreven over je vakantie. In tegenstelling tot jou vind ik het wel leuk om lange posts te lezen, mits er iets zinvols in staat  ;). Het klinkt alsof je een leuke tijd hebt gehad, afgezien van de hitte en de enge beesten dan...Ik wil zelf ook graag een keer naar de VS. Ik ben zo benieuwd naar die mensen daar en of alles nou echt zo groot(s) is als je altijd op tv en van anderen hoort. Wie gaat dat nog wel eens gebeuren.

Ik ga vanavond maar weer eens niets doen (zoals de rest van de week). Volgens mij wordt ik ziek; verkoudheid/keelontsteking/bronchitis of zoiets. Niet leuk dus. Maar ja, gewoon een beetje rustig houden en laten verwennen, dan komt het wel goed.

O ja, enne Han, veel succes maandag bij je eerste dagje stage!

Groetjes Ovide

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4584 Gepost op: 25-08-2002, 15:54:53 »
Citaat
Maar goed, k ben blij dat je trug bent...
thnxxx

Citaat
Ik ben zo benieuwd naar die mensen daar en of alles nou echt zo groot(s) is als je altijd op tv en van anderen hoort.
jaaah groot is et zeker! de afstanden zijn meestal zo'n 400 km ofzo als je van de ene verblijfplaats naar de andere gaat. het ligt dr wel aan waar je heen gaat trouwes, als je in een gebied gaat waar veel steden zijn zoals het noorden van de oostkust (boston, ny, washington, baltimore enzo) valt het wel mee, maar bij LA is LA de enige grote stad in de buurt, naar san fransisco is et al gauw 8 uur rijden ofzo. en als je naar zo'n onbewoonde staat als minnesota gaat (geen id waarom je dr heen zou gaan eik maar maybe dat je erges familie hebt of whatever) dan is et idd heeel groot... maar goed, als je gaat veel plezier :D.

Citaat
Volgens mij wordt ik ziek; verkoudheid/keelontsteking/bronchitis of zoiets.
das niet zo mooi :( beterschap!

Citaat
Maar ja, gewoon een beetje laten verwennen
hahaha jah dat zal helpen :D

ow jah han, ik weet niet psies hoe et zit met je stage, maar veel suc6 en alles morgen ;)

door

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4585 Gepost op: 25-08-2002, 16:31:07 »
Bedankt dat jullie me succes wensen Ovide en Doris! Dat heb ik zeker wel nodig!  ;)

Ik zit nu echt enorm te stressen hier thuis. Ik heb net 'n uur lang in mijn klerenkast zitten zoeken naar wat ik aan moet morgen. In mijn stagebedrijf hangt best wel 'n informele sfeer, dus ik wil zeker niet te netjes zijn. Maar ik wil natuurlijk ook wel 'n beetje 'n goede indruk maken,............ moeilijk, moeilijk. Dadelijk nog maar 'ns m'n kast induiken, want ik ben er nog steeds niet uit.

Verder heb ik geen idee hoe ik moet gaan beginnen met mijn stageopdracht, maar daar hoef ik me morgen iig nog niet druk over te maken. De eerste dag(en) is (zijn) toch meer om kennis te maken met 't bedrijf. Dat neem ik aan tenminste.......

Maar ik zal jullie niet langer vervelen met mijn geneuzel.

Fijne zondag nog en jullie lezen nog wel hoe mijn eerste dag was!  :)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4586 Gepost op: 25-08-2002, 17:07:15 »
Nou nou door, hoe zit dat nou met je vakantievriend die je zou krijgen??? ;) Ik zie je nog vertellen tegen me dat je je sjans ging gebruiken :P :P

Mij hoef je er niet naar te vragen voordat je dat wou doen, ik mocht niet meer he :'( ;)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4587 Gepost op: 26-08-2002, 18:40:25 »
Citaat
Nou nou door, hoe zit dat nou met je vakantievriend die je zou krijgen???
nou jij weet meer dan ook to, ik wist nie eens dak dr een ging krijge ;). maar iig, ga maar es een lekkere gast zoeke in amerika... ze zijn echt heeeel vet daar, of gwoon heel erg onleuk. alles bij mekaar was dr 1 koele gast, nou das niej egt veel lijkt me zo. maar ik ga ete, laats mensjus! door

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4588 Gepost op: 26-08-2002, 20:05:17 »
Ha lieve menskes!

Ik heb mijn eerste stagedag er al weer opzitten!  :)

't is me reuze meegevallen moet ik zeggen. Leuke collega's, 'n erg fijne begeleider en m'n bureau en computer stonden al klaar. (bij veel bedrijven is dat niet zo.......) Verder niet zo veel gedaan vandaag. Ik heb wel 20 meetings met allerlei managers gepland voor deze week om zo 't bedrijf wat beter te leren kennen. Dat wordt me wat zeg..... ik begin morgen met de directeur die alleen maar Duits spreekt.  :(

Maar goed, nu ga ik lekker relaxen voordat mijn volgende dag stage alweer begint.

Fijne avond!

Liefs,
Han  

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4589 Gepost op: 26-08-2002, 22:45:24 »
mooi dat et zo meeviel han! et enige uuh... wat voor stage loop je? iig, heel veel suc6 weer morgen, en met je meetings :).

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #4590 Gepost op: 27-08-2002, 16:22:13 »
Citaat
Nou nou door, hoe zit dat nou met je vakantievriend die je zou krijgen???
nou jij weet meer dan ook to, ik wist nie eens dak dr een ging krijge ;). maar iig, ga maar es een lekkere gast zoeke in amerika... ze zijn echt heeeel vet daar, of gwoon heel erg onleuk. alles bij mekaar was dr 1 koele gast, nou das niej egt veel lijkt me zo. maar ik ga ete, laats mensjus! door

Jij bent ook wel vergeetachtig :p Zat je nog fijn over te vertellen voordat ik op vakantie ging.... (was in juni ofzo, amar goed ;))

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4591 Gepost op: 27-08-2002, 16:23:44 »
Hoi mensen!
Zoals jullie zien, ben ook ik weer terug van vakantie! Ik heb ff de hele bar gelezen vanaf dat ik er nog was (viel wel mee hoe veel dat was...) en zal eerst ff reageren op de postjes waarin ik genoemd werd...

wil vooral de groetjes doen aan: Ovide, Pino, Robbieazerty, E, Han,Bertha, en vlamingen vele andere....
Bedankt Blackmollie! Veel groetjes terug!
Aan alle oude stamgasten die toch weer eens zijn geweest of die alleen maar stil in een hoekje zitten: kom nog weer ns langs!

Nou, je klonk net zo verstrooid als E in haar lange posts  ;)
Ben ik zo verstrooid dan??
En zeg Doris, wat hoor ik nou, jij vindt mijn posts dus vrijwel nooit leuk om te lezen, ze zijn meestal nl lang... :(?

Maar goed ik ben dus afgelopen zaterdag thuisgekomen, toch maar niet meer naar de acteerworkshop gegaan, ja ik twijfelde wel heel erg want het kon qua tijd op zich nog wel, we waren op tijd geland en zo, maar ja kost toch weer geld en veel gedoe terwijl je net thuis bent, dus het is ook wel weer lekker ff naar huis te gaan, maar bovendien waren mijn ouders speciaal naar Schiphol gekomen, dus vond ik het te onaardig om dan niet mee naar huis te gaan.
Over die vakantie ga ik maar geen heel lang verhaal vertellen, het was leuk, gezellig, alleen een aantal dagen regen dat was erg jammer want dan konden we eigenlijk vrijwel niets doen, maar we hebben een paar leuke stadjes en omgeving gezien, was wel leuk, oa een Romeins paleis das natuurlijk altijd leuk. Het strand was ook wel leuk en very handig dat het zo dichtbij was. Veel hagedisjes gezien grappig + schattig :).  De watervallen die we gezien hebben waren erg leuk, ong net de Victoria Waterfalls (Zambia/Zimbabwe) in het klein. Nou eigenlijk vond ik het voornl gezellig, wat we gezien hebben was ook wel leuk maar het meeste niet heel erg indrukwekkend.

Ok nu moet ik weer gaan oppassen dat het niet te lang wordt... Zondag was de zilveren bruiloft van mijn oom en tante, die wonen in Bunde, dat zullen Ovide en Han als Limburgers ws wel kennen... ;) Was echt supergezelli en ik heb samen met een nichtje een heel grappig toneelstukje gedaan waarin ik mijn oom speelde. We hebben eerst een boottocht gemaakt vanaf Maastricht naar de grotten van Han (hahahaha) (tja zo heet het toch daar?), die hebben we bezichtigd (hele grappige gids echt leuk :D) en na die boottocht zijn we verder gaan feesten bij mn oom en tante thuis. Bleek mn neefje alleen zo leuk te zijn geweest om zijn vrienden uit te nodigen. Die ene vriend van hem is de leukste jongen die ik ooit gezien heb en nu zie ik hem nooit meer! :(:(:( (huilsmiltje werkt nooit bij mij) Jaja en ga nu niet tegenstribbelen allemaal wel lief hoor van jullie maar hij woont dus toch al sowieso 2 en een half uur met de trein hiervandaan. Dus very jammer en ik kwam ook eigenlijk voor een gezellig familiefeest, na, daar had ik nu ff wat minder aandacht voor. Naja. Twas toch wel leuk hoor.
En deze week begint het boekenfonds alweer, dond en vrijdag weer eens twee dagen werken, volgende week woe echt school. Maar ik ga eerst zaterdag en zondag mee mijn broer naar Frankfurt brengen, daar gaat hij 5 maanden stage lopen!! Terwijl hij tot nu toe thuis heeft gewoond (hij is bijna 22), dus dat is wel ff best bijzonder. Tussendoor hoop ik dan komende week nog wat vrienden te zien die ik afgelopen twee weken heb moeten missen :), voordat school weer begint zucht zucht zucht.

Ovide verder nog veel plezier op je werk, Han veel succes nog op je stage, Daan veel geluk in de brugklas, en Doris wanneer begin jij eigenlijk weer? Ook volgende week zeker?

Nou veel groetjes van Annemieke.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4592 Gepost op: 27-08-2002, 16:34:35 »
Ha die Han. Oder muss ich Deutsch schreiben  ;)
Hoelang moet je stage lopen?

He Doris, ben nog niet op msn geweest. K ben hardstikke druk. Strezzzz... Heb nou 5 minuten over ofzo dus kom ik ff afkoelen in de bar  :)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4593 Gepost op: 27-08-2002, 16:39:24 »
Jeetje, zo is er niemand, zo ineens staan er nog 2 posts.
E, ik hoef niet meer te vragen of je een leuke vakantie heb gehad  ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #4594 Gepost op: 27-08-2002, 18:31:58 »
Bleek mn neefje alleen zo leuk te zijn geweest om zijn vrienden uit te nodigen. Die ene vriend van hem is de leukste jongen die ik ooit gezien heb en nu zie ik hem nooit meer! :(:(:( (huilsmiltje werkt nooit bij mij) Jaja en ga nu niet tegenstribbelen allemaal wel lief hoor van jullie maar hij woont dus toch al sowieso 2 en een half uur met de trein hiervandaan.

Doe ik lekker toch :P Want mijn vriendin woont ook 2,5-3 uur reizen van me vandaan (met het openbaar vervoer)... dus het kan wel hoor ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4595 Gepost op: 27-08-2002, 18:46:17 »
wat voor stage loop je?

Ik doe de opleiding bedrijfseconomie en loop nu stage op de finance afdeling van een bedrijf. En op die afdeling zitten natuurlijk allemaal mannen, 't is nog echt 'n mannenwereld. Ga ik daar mooi 'ns verandering in brengen!  ;)

Mijn stage is geen meeloopstage, maar ik moet een onderzoek doen voor het bedrijf en daarover dan een rapport schrijven. Ik zal jullie de details over mijn opdracht besparen, maar 't komt er op neer dat ik de weekly reporting ga opzetten.

Citaat
iig, heel veel suc6 weer morgen, en met je meetings :).

Thanx! Ik heb er vandaag weer 6 gehad en 't ging wel goed vond ik zelf. De managers hadden allemaal wel 'n interessant verhaal. Ik heb me rot gepend om niks te vergeten.  :)

Citaat
Ha die Han. Oder muss ich Deutsch schreiben  

Ja sicher!  ;)  Mijn gesprek met de Duitse directeur ging wel oke moet ik zeggen. Ik was erg blij dat hij aan een stuk door vertelde, want dan hoefde ik zelf niks te zeggen. Duits verstaan vind ik namelijk 'n stuk gemakkelijker als Duits praten.

Citaat
Hoelang moet je stage lopen?

Ik ga 'n half schooljaar lang stage lopen, tot 't einde van januari 2003 dus. Dat is dus behoorlijk lang......

Zo dat was 't weer wat mij betrefd. Ik ga m'n dansspullen maar 'ns bijeen zoeken en dan ga ik trainen!

Fijne avond nog allemaal!  :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4596 Gepost op: 27-08-2002, 18:46:37 »
Wow, er is echt veel gepost vandaag, wat leuk. En er zijn maar twee mensen tegelijk met mij online, tegenwoordig ook al een bijzonderheid  ;)

Han, gelukkig is het allemaal meegevallen. En om meteen je eigen plekje te hebben is echt een voordeel. Dat ziet er gelijk een heel stuk minder verloren uit. Anders sta je vaak zo bij andere mensen te wachten enzo.

E!!!! Welcome back. Je hebt het toch wel een beetje leuk gehad volgens mij daar in Kroatie (?) Was je nog in het museum geweest waar je broer een boodschap voor je had achtergelaten?

Straks komt voetbal op tv en dat wordt erg spannend denk ik. Ik ben benieuwd. Gaat er nog iemand van jullie kijken?

In ieder geval veel plezier vanavond, wat jullie ook gaan doen!

Groetjes Ovide

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4597 Gepost op: 27-08-2002, 20:38:55 »
mijn vriendin woont ook 2,5-3 uur reizen van me vandaan (met het openbaar vervoer)... dus het kan wel hoor ;)

ja, vast wel.... alleen heb ik vanavond gehoord dat ie een vriendin heeft en dat niet alleen, ik ken haar ook nog ns, ook n nicht van mij..... dus hou maar over hem op dat ga ik ook doen.

E!!!! Welcome back. Je hebt het toch wel een beetje leuk gehad volgens mij daar in Kroatie (?) Was je nog in het museum geweest waar je broer een boodschap voor je had achtergelaten?
dat je dat nog weet! wat leuk! Jazeker, natuurlijk ben ik daar geweest, maar hij had gelogen, er stond alleen maar zn naam niet eens groeten aan mij. Maar ja, dat was natuurlijk om te controleren of ik het wel echt gelezen had ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4598 Gepost op: 27-08-2002, 21:54:06 »
Citaat
En zeg Doris, wat hoor ik nou, jij vindt mijn posts dus vrijwel nooit leuk om te lezen, ze zijn meestal nl lang...
nee ik vin et wel leuk om te leze, alleen als je dur aan begint is et zo irri van ik moet nog zoooon stuk. vond et tijdens widm trouwes erger met al die bewijzen, iig, et was niet voor jou bedoeld, voor niemand eik...

koel dat et weer zo druk word hier :). k ga weer xxxx door

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4599 Gepost op: 28-08-2002, 11:49:54 »
naja ik weet eigenlijk nie waarom ik iets schrijf want ik heb eigenlijk niets te melden haha. naja kan iedereen meteen ff me nieuwe plaatje hiero links zien!!  :D

xxx Charlotte