Hoi mensen!
Zoals jullie zien, ben ook ik weer terug van vakantie! Ik heb ff de hele bar gelezen vanaf dat ik er nog was (viel wel mee hoe veel dat was...) en zal eerst ff reageren op de postjes waarin ik genoemd werd...
wil vooral de groetjes doen aan: Ovide, Pino, Robbieazerty, E, Han,Bertha, en vlamingen vele andere....
Bedankt Blackmollie! Veel groetjes terug!
Aan alle oude stamgasten die toch weer eens zijn geweest of die alleen maar stil in een hoekje zitten: kom nog weer ns langs!
Nou, je klonk net zo verstrooid als E in haar lange posts
Ben ik zo verstrooid dan??
En zeg Doris, wat hoor ik nou, jij vindt mijn posts dus vrijwel nooit leuk om te lezen, ze zijn meestal nl lang...
?
Maar goed ik ben dus afgelopen zaterdag thuisgekomen, toch maar niet meer naar de acteerworkshop gegaan, ja ik twijfelde wel heel erg want het kon qua tijd op zich nog wel, we waren op tijd geland en zo, maar ja kost toch weer geld en veel gedoe terwijl je net thuis bent, dus het is ook wel weer lekker ff naar huis te gaan, maar bovendien waren mijn ouders speciaal naar Schiphol gekomen, dus vond ik het te onaardig om dan niet mee naar huis te gaan.
Over die vakantie ga ik maar geen heel lang verhaal vertellen, het was leuk, gezellig, alleen een aantal dagen regen dat was erg jammer want dan konden we eigenlijk vrijwel niets doen, maar we hebben een paar leuke stadjes en omgeving gezien, was wel leuk, oa een Romeins paleis das natuurlijk altijd leuk. Het strand was ook wel leuk en very handig dat het zo dichtbij was. Veel hagedisjes gezien grappig + schattig
. De watervallen die we gezien hebben waren erg leuk, ong net de Victoria Waterfalls (Zambia/Zimbabwe) in het klein. Nou eigenlijk vond ik het voornl gezellig, wat we gezien hebben was ook wel leuk maar het meeste niet heel erg indrukwekkend.
Ok nu moet ik weer gaan oppassen dat het niet te lang wordt... Zondag was de zilveren bruiloft van mijn oom en tante, die wonen in Bunde, dat zullen Ovide en Han als Limburgers ws wel kennen...
Was echt supergezelli en ik heb samen met een nichtje een heel grappig toneelstukje gedaan waarin ik mijn oom speelde. We hebben eerst een boottocht gemaakt vanaf Maastricht naar de grotten van Han (hahahaha) (tja zo heet het toch daar?), die hebben we bezichtigd (hele grappige gids echt leuk
) en na die boottocht zijn we verder gaan feesten bij mn oom en tante thuis. Bleek mn neefje alleen zo leuk te zijn geweest om zijn vrienden uit te nodigen. Die ene vriend van hem is de leukste jongen die ik ooit gezien heb en nu zie ik hem nooit meer!
(huilsmiltje werkt nooit bij mij) Jaja en ga nu niet tegenstribbelen allemaal wel lief hoor van jullie maar hij woont dus toch al sowieso 2 en een half uur met de trein hiervandaan. Dus very jammer en ik kwam ook eigenlijk voor een gezellig familiefeest, na, daar had ik nu ff wat minder aandacht voor. Naja. Twas toch wel leuk hoor.
En deze week begint het boekenfonds alweer, dond en vrijdag weer eens twee dagen werken, volgende week woe echt school. Maar ik ga eerst zaterdag en zondag mee mijn broer naar Frankfurt brengen, daar gaat hij 5 maanden stage lopen!! Terwijl hij tot nu toe thuis heeft gewoond (hij is bijna 22), dus dat is wel ff best bijzonder. Tussendoor hoop ik dan komende week nog wat vrienden te zien die ik afgelopen twee weken heb moeten missen
, voordat school weer begint zucht zucht zucht.
Ovide verder nog veel plezier op je werk, Han veel succes nog op je stage, Daan veel geluk in de brugklas, en Doris wanneer begin jij eigenlijk weer? Ook volgende week zeker?
Nou veel groetjes van Annemieke.