Nou mensjes, dit is dan toch echt m'n laatste groet voor ik naar het zonnige -hopelijk- Kroatie vertrek, morgenochtend. Iig bedankt voor alle fijne-vakantie-wensen!
Die je een beetje rustig aan? Nou ja, daar zorgen je ouders wel voor, toch?
Nou, daar kunnen mijn ouders een beetje moeilijk voor zorgen, want zij blijven in Nederland, hoor!
Ik ga nl met een vriendin mee. Naja, háár ouders kunnen er dan wel voor zorgen...
Mijn broer komt vandaag alweer terug van zijn tweede vakantie, dus mijn ouders gaan volgende week ergens gezelli met z'n tweetjes.
Weet iemand trouwens wanneer Doris en Han13 terugkomen van vakantie? Die zijn nu toch ook al een tijdje weg? Of lijkt dat maar zo?
Nou Doris zal nog wel een tijdje wegblijven denk ik toch zo, als je helemaal naar Amerika gaat... Maar de 24e kan ze niet terugkomen, want dan is die acteerworkshop van Pamela, en zij kon daar wel heen, dat weet ik zeker, dus ze komt toch iets eerder terug. Ik kom helaas wel precies de 24e terug
, dus dat wordt of heeeeeel erg haasten om er nog heen te kunnen, of het gaat toch niet door. Naja, zien we dan wel. Kheb geen idee wanneer Han terugkomt, maar ze heeft wel gezegd voor hoe lang ze ging toen ze vertelde dat ze de volgende dag wegging, volgens mij. Dus dat zou je op kunnen zoeken, maar aan de andere kant, je merkt het wel als ze weer eens verschijnen...
Iedereen fijne twee weekjes en tot daarna...!
liefs Annemieke