Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553058 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4540 Gepost op: 5-08-2002, 10:41:03 »
Och, Al die arme amerikaantjes...
nu zitten ze allemaal huilend te wachten op het einde... ;)

Wist je dat ze gestaakt zijn met het uitzenden van "Who is the Mole II" in USA vanwege de lage kijkcijfers :o? en er is vast niet zoiets als "WhoisTheMole.COM", zou WITM echt zo slecht zijn of ligt het aan de amerikanen ;D?

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4541 Gepost op: 5-08-2002, 18:32:29 »
Ha die Daan. Goed dat je weer terug bent (en nu echt  ;)). En jij natuurlijk ook Charlotte. Wordt het misschien weer eens wat drukker op het forum...

Ben net terug uit Eindhoven. Lekker geshopt en prima geslaagd voor wat nieuwe kleren. Nu nog een of twee zwarte broeken en nieuwe schoenen en dan ben ik weer klaar  ;D, tenminste voorlopig.

Zo meteen krijg ik een pizza, dat eet ik bijna nooit, maar nu heb ik er wel zin in. Deze week heb ik een rustig weekje en ga dus eens flink wat surfen op het net.

See you!
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4542 Gepost op: 5-08-2002, 19:22:46 »
zou WITM echt zo slecht zijn of ligt het aan de amerikanen ?

het ligt aan de mensen die dat programma maken, die beginnen al met 14 kandidaten, dus: heeeeeeeel veeeeeel aflevering, met net zulke opdrachten als de denkers, doeners, dromers...naja, iig slecht gemaakt, camara mensen stellen aan de kandidaten voor om te stoppen als ze ff niet meer weten waar ze zijn....... ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4543 Gepost op: 5-08-2002, 21:00:55 »
Nou,  nu in ieder geval wel "Welcome Back" want ik ben er weer  en zit weer met m'n hoofd vol nieuwe plannen en projecten. Ik ga ff bijlezen, maar het is wel errug stil hier hoor!!

welcome back!!! :)

Ja ik heb idd al lang niets meer gepost komt omdat ik telkens weg was dan weer daar aan het logeren dan weer daar. Ik ben nu ook net een paar minuten weer thuis. Echt heel erg leuk zoveel te doen telkens naar andere mensen toe heel erg gezellig het kost alleen heel veel geregel via telefoon, msn en mail, maar das ook wel weer leuk. Zo ga ik morgen weer rpg'en, daar heb ik het ook al eens eerder over gehad. Vandaag heb ik bij familie in Amsterdam gelogeerd (ja Ovide daar ook nog ;)), we hebben gewinkeld in de uitverkoop, ohh, geweldig zoveel korting daar word je extra hebberig van ;). Ik ben wel geslaagd dus dat was ook wel leuk en gezellig en zow, alleen beetje erg vermoeiend allemaal want zaterdagavond toen ik bij een vriendin logeerde, heb ik nog tot 3 uur 's nachts gechat, en zondagavond heb ik tot half een of zo met mn tante zitten kletsen, dus van slapen komt dan niet zo heel veel want zondag ook weer vroeg de trein enz. Ik zit echt veel in de trein laatste tijd, pfff, vermogen aan fietsenstallingkaartjes :) maar gelukkig heb ik wel een NSabonnement. (anders zou ik het ook niet zo veel doen, met de trein gaan)

Nou mn vader wil de comp weer hebben cu veel plezier nog verder met de vakantie en ik post vast nog wel ff wat voor ik zaterdag wegga.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4544 Gepost op: 7-08-2002, 14:00:20 »
Lekker weertje vandaag zeg. De werkplaats bij ons stond vanmiddag helemaal blank, in een half uurtje! Lachuh! Ook in de kantine begon het water langs de muur te sijpelen. En nou is het weer helemaal droog en volgens mij komt strax gewoon weer de zon door.
Ik ben nu in m'n eentje ook een klein feessie aan het vieren  ;D
Mijn collega is (gelukkig) 3,5 week op vakantie, maar nou valt mijn baas in. Beste man hoor, maar hij zit toch een partij te heuen! Niet normaal meer. Ik weet eigenlijk niet wie er nou erger is... Maar hij zit echt de hele dag op mijn lip, maar nu moest hij naar een vergadering dus kan ik eindelijk weer rustig internetten  :D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4545 Gepost op: 7-08-2002, 15:22:39 »
Hee, krijg nou wat! Een kalender? Sinds wanneer is dat? Geinig hoor  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4546 Gepost op: 7-08-2002, 19:28:13 »
Hee, krijg nou wat! Een kalender? Sinds wanneer is dat? Geinig hoor  :)
Ik d8 eerst ff 'waar heb je het in hemelsnaam over?!' maar idd, daar bovenaan staat werkelijk een 'calendar' met alle verjaardagen! Wat leuk! Goed dat je hem 'ontdekt' hebt Tijgertje! :D

Hier heeft het ook vreeheeselijk geregend, het halletje bij onze voordeur lekte ook ontzettend, het hele plafond in doorweekt en dat halletje stond ook helemaal blank. In de schuur was het nog veel erger, maar toen de bui (had wel wat uren geduurd) over was, hebben we flink gedweild en nu valt het wel mee. Maar op straat staat nog steeds zo'n 10 cm water en telkens als er een auto voorbij rijdt, stroomt het over de hele stoep. De kinderen vonden het onwijs leuk, gingen ze erdoorheen fietsen met hun kleine fietsjes en laarsjes aan. :) Maar ik vond het wel wat minder leuk dat het halve plafond naar beneden kwam in dat halletje. Maar ja. Als het nu ff een paar dagen droog blijft zal het allemaal wel meevallen, en anders ben ik dan toch lekker op vakantie ;D. Wel raar is dat het heel erg plaatselijk geweest schijnt te zijn, want ca 10 km hiervandaan heeft het nauwelijks geregend, heb ik gehoord. En onze straat is de enige waar nog zo'n laag water op staat >:(! Zeker ook iets met de afvoer of zo.

Naja, door al die regen heb ik nog steeds niet de dingen gekocht die ik nog nodig had voor vakantie (fotorolletjes en zo), dus de tijd gaat dringen. Ook moet ik voordat ik wegga nog een act gemaakt zien te hebben voor de zilveren bruiloft van een oom en tante, want dat is meteen een dag nadat ik thuis kom. Daarvoor ga ik dus nu even een nichtje bellen. Ik ga zaterdag weg, dus ik DENK dat ik nog wel ff wat post van tevoren, maar ik kan niets beloven, dus als niet, dan zien jullie me na de 25e weer verschijnen...!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4547 Gepost op: 7-08-2002, 21:36:30 »
Ik heb geen regendruppel gezien :D Wél heb ik mijzelf in een korte broek en blote bast betrapt  8) Gezelligheid! ;)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4548 Gepost op: 8-08-2002, 08:22:49 »
Nou e, als je niet meer komt dan een dikke  :-* en een fijne vakantie hoor! Doe je wel voorzichtig  ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4549 Gepost op: 8-08-2002, 12:07:30 »
Hier heeft het ook helemaal niet geregend! Gek he, dat dat zo plaatselijk is? Nu is het ook weer best goed weer. Het is denk ik zo'n 23 graden en het zonnetje schijnt lekker.

Ik moet me nu van mezelf bezig houden met het uitpluizen van lijfrentes en dergelijke, saai  :-/. Met m'n nieuwe baan moet ik daar allemaal rekening mee gaan houden, ook met pensioen enzo. Ja luitjes, het leven wordt nu echt serieus (ahum) ;). (Zucht) ik ga maar weer eens terug naar m'n zoekmachine om lijfrentes te vergelijken.

Groetjes Ovide

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4550 Gepost op: 8-08-2002, 13:21:09 »
Ik moet me nu van mezelf bezig houden met het uitpluizen van lijfrentes en dergelijke, saai  :-/. Met m'n nieuwe baan moet ik daar allemaal rekening mee gaan houden, ook met pensioen enzo. Ja luitjes, het leven wordt nu echt serieus (ahum) ;). (Zucht) ik ga maar weer eens terug naar m'n zoekmachine om lijfrentes te vergelijken.

Groetjes Ovide
Nou Ovide, veel plezier(?)  ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4551 Gepost op: 8-08-2002, 19:34:13 »
Ja dank je. Ik heb het maar opgegeven. Ik had er echt geen zin in. Ik kijk er later nog wel eens naar.

Trouwens E, prettige vakantie. Die je een beetje rustig aan? Nou ja, daar zorgen je ouders wel voor, toch? Weet iemand trouwens wanneer Doris en Han13 terugkomen van vakantie? Die zijn nu toch ook al een tijdje weg? Of lijkt dat maar zo?

In ieder geval een fijne avond iedereen nog!

Groetjes Ovide

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4552 Gepost op: 8-08-2002, 19:43:35 »
Doris is volgens mij de 21 of de 24 thuis, dat weet ik niet helemaal zeker meer....

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4553 Gepost op: 9-08-2002, 11:23:59 »
Nou mensjes, dit is dan toch echt m'n laatste groet voor ik naar het zonnige -hopelijk- Kroatie vertrek, morgenochtend. Iig bedankt voor alle fijne-vakantie-wensen! :)

Die je een beetje rustig aan? Nou ja, daar zorgen je ouders wel voor, toch?
Nou, daar kunnen mijn ouders een beetje moeilijk voor zorgen, want zij blijven in Nederland, hoor! :D Ik ga nl met een vriendin mee. Naja, háár ouders kunnen er dan wel voor zorgen... ;)
Mijn broer komt vandaag alweer terug van zijn tweede vakantie, dus mijn ouders gaan volgende week ergens gezelli met z'n tweetjes.

Citaat
Weet iemand trouwens wanneer Doris en Han13 terugkomen van vakantie? Die zijn nu toch ook al een tijdje weg? Of lijkt dat maar zo?
Nou Doris zal nog wel een tijdje wegblijven denk ik toch zo, als je helemaal naar Amerika gaat... Maar de 24e kan ze niet terugkomen, want dan is die acteerworkshop van Pamela, en zij kon daar wel heen, dat weet ik zeker, dus ze komt toch iets eerder terug. Ik kom helaas wel precies de 24e terug :(, dus dat wordt of heeeeeel erg haasten om er nog heen te kunnen, of het gaat toch niet door. Naja, zien we dan wel. Kheb geen idee wanneer Han terugkomt, maar ze heeft wel gezegd voor hoe lang ze ging toen ze vertelde dat ze de volgende dag wegging, volgens mij. Dus dat zou je op kunnen zoeken, maar aan de andere kant, je merkt het wel als ze weer eens verschijnen...

Iedereen fijne twee weekjes en tot daarna...!  :-*

liefs Annemieke

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #4554 Gepost op: 11-08-2002, 20:59:19 »
Noujaaaaaa ik zag een mol in het weiland en inene dacht ik weer aan deze site........Ik heb niks teruggelezen maar wil vooral de groetjes doen aan: Ovide, Pino, Robbieazerty, E, Han,Bertha, en vlamingen vele andere....

doegie blackmolie ( nu brownmollie na vakantie in Malta)  

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4555 Gepost op: 11-08-2002, 21:59:21 »
Krijg ik geen groeten meer  :'(

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4556 Gepost op: 12-08-2002, 12:08:44 »
Heeeeeeeeee BlackBrownmollie, wat leuk dat je het forum nog eens bezoekt! Ik hoop dat je nu weer wat regelmatiger langskomt, want we hebben je best wel gemist. Ik in ieder geval wel! :)

Groetjes Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4557 Gepost op: 12-08-2002, 13:43:05 »
Hallo hallo!

I'm back! Hebben jullie me ook 'n beetje gemist?  :)

Ik ben zaterdag al teruggekomen van vakantie, maar ben sindsdien zo ziek geweest dat ik nog niet langs kon komen hier op 't forum. Ik had namelijk 'n soort voedselvergiftiging opgelopen, waardoor ik niks binnen kon houden en me 2 dagen ontzettend ellendig heb gevoeld.  :(

Maar gelukkig ben ik er nu weer 'n stuk beter aan.  :) M'n vakantie was best leuk. Ik heb 'n aantal daagjes heel fijn weer gehad, echt strandweer en daar heb ik dan ook flink van geprofiteerd. Ik ben ook wel lekker bruin geworden. De rest van de vakantie was 't erg wisselvallig, maar niet echt mooi weer. Dat was dus wel jammer, maar ik heb me toch wel redelijk geamuseerd.

En nu komt de dag dat ik ga beginnen met m'n stage steeds dichterbij........ Over 2 weekjes is 't al zover. Ik maak me er nu al druk over.......

Trouwens, waar is die kalender waar jullie 't over hebben? Ik kan 'm nergens vinden, maar misschien heb ik nog niet lang genoeg gezocht. Ik zal dadelijk nog 'ns kijken.

Nou, ik ga maar 'ns verder met kleren uitwassen en opruimen, want 't is 'n ongelooflijke rotzooi hier.  ;)

Tot snel weer!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4558 Gepost op: 12-08-2002, 13:48:40 »
Trouwens, waar is die kalender waar jullie 't over hebben? Ik kan 'm nergens vinden, maar misschien heb ik nog niet lang genoeg gezocht. Ik zal dadelijk nog 'ns kijken.

Ik heb de kalender al gevonden. Ik had idd niet verder gekeken dan mijn neus lang is en heb te snel jullie hulp ingeroepen.  ;)

Erg leuk die kalender trouwens. Zo kunnen we zelf 'n beetje in de gaten houden wie er jarig is......  :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4559 Gepost op: 12-08-2002, 15:32:56 »
Ha die Han. Gelukkig had je die voedselvergiftiging niet op vakantie. Dit is ook wel erg natuurlijk maar het lijkt me zo rot als je op vakantie zo ziek bent. Ik weet het nog van m'n nicht. Ze had iets verkeerds gegeten en moest toen 3 of 4 dagen constant naar de wc rennen. Ondanks dat ze gelijk Norit slikte.

En BM, lang niet meer gezien hier. Zie je, niemand kan eigenlijk niet zonder WIDM.com...  :D

En ik weet nu ook wanneer ik op vakantie ga. Jullie hebben mij lekker gemaakt met al jullie vakantieverhalen... 'K zit over 2 maandjes lekker in het vliegtuig naar Mexico. Yes! Veel zin in, behalve de reis, want omdat we een tussenlanging moeten maken om te tanken zitten we 12 uur in het vliegtuig... Het verst waar ik tot nu toe ben geweest was Kreta of Gran Canaria (weet niet welke verder is) dus da's nogal een verschil. Nja, kom ik ook wel overheen.