Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553127 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4520 Gepost op: 21-07-2002, 15:47:14 »
ja voordat ik weer te laat ben of jij het niet meer leest: Doris, heeeeeeeeeeeeeel erg onwijs ontzettend ongelofelijk veel plezier in Amerika en ik wil wel heel veel verhalen horen als je terug bent he!? :)

Nou verder heb ik eigenlijk niets te  zeggen, die mensjes komen nog steeds vanavond, das erg leuk, maar dat had ik al verteld. Dus geen gewijzigde plannen of ander spectaculair nieuws. Klaat het hier wel ff bij.

doei, Annemieke

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4521 Gepost op: 21-07-2002, 15:53:47 »
hee annemieke, thnxxx :D liev van je. die verhalen krijg je wel te horen hoor, ik ga een paar keer naar een internetcafe dan post ik hier ook wel wat...

iig veel plezier vanaaf! je verteld nog wel hoe et was toch?

door

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4522 Gepost op: 21-07-2002, 16:08:05 »

iig veel plezier vanaaf! je verteld nog wel hoe et was toch?

tuurlijk, zal ik doen... hoewel het zo bijznder nou ook weer niet is dus zoveel zal er niet te vertellen zijn.

Maandag weer naar t poesje, alleen nu zitten mn ouders daar een beetje moeilijk over te doen, omdat zij die vriend van mij niet goed kennen en ik daar dus nu voor de derde keer heenga, en dit keer maar liefst alleen, stel je voor zeg. Wat denken ze wel niet van me. Maar ja. Volgende keer komt ie dan wel hier, kunnen ze m wat beter leren kennen. En kan ik er wat aan doen dat ie met de cabaretvoorstelling nou niet de meest charmante rol speelde... Nu denken mn ouders dat ie echt zo'n stoned figuur is!

moet nu weg doeiiii

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4523 Gepost op: 22-07-2002, 19:08:47 »
Wat lees ik nou e? Ben je in Heerlen geweest? Daar woon ik ook notabene. Je had op z'n minst toch wel even kunnen langskomen bij mij. Ik heb ook nog wel een kat, wel geen jonge, maar een hele leuke. Nee hoor, geintje  ;D. Ik vond het wel grappig om te lezen eigenlijk. Wat vond je van mijn 'crimi'stad. Gezellig he (not). Nee hoor, valt wel mee.

O ja enne Doris...hele fijne vakantie in de States. Eet niet te veel junkfood, want anders moet je weer nieuwe kleren kopen als je terug bent (mmm...wel een goed reden om te gaan shoppen  ;))
Ben vandaag de hele dag boodschappen gaan doen. Bij de Ikea, de Aldi in Duitsland en de Plus hier in de buurt. Spannend he?

Vanmorgen was trouwens wel spannend. Alweer een aardbeving!! En ook nog een hele heftige dit keer. We waren gisteren naar een feestje geweest en lagen dus nog half in coma in bed, toen opeens alles begon te schudden en op de grond viel. Mijn kat meteen helmaal over de rooie. Hij zat helemaal te trillen, echt zielig. Een paar uur later belden mijn ouders op vanuit Mallorca om te vragen hoe het was. Die hadden op tv gezien dat er hier in de buurt een aardbeving was geweest. Er was dus weer genoeg sensatie. Over naar de orde van de dag...

Groetjes Ovide

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4524 Gepost op: 22-07-2002, 19:26:25 »
hee ovide, was et dan zo erg? is d'r een hoop kapot of zijn al je spullen nog gewoon heel?

nou iig, dit zal wel mijn laatste post zijn voorlopig... ik weet ff niet zo veel dus stop maar :D. allemaal n fijne vakantie, en anders gewoon uuuhm... fijne dagen ;).

xxx door

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4525 Gepost op: 22-07-2002, 20:26:26 »
Nee hoor Doris het viel wel mee. De aardbeving was wel quite heavy, maar er is niets kapot of zo. Een heleboel kleine spulletje waren gevallen, voor de rest niets.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4526 Gepost op: 24-07-2002, 20:48:19 »

Wat lees ik nou e? Ben je in Heerlen geweest? Daar woon ik ook notabene. Je had op z'n minst toch wel even kunnen langskomen bij mij. Ik heb ook nog wel een kat, wel geen jonge, maar een hele leuke. Nee hoor, geintje  ;D. Ik vond het wel grappig om te lezen eigenlijk. Wat vond je van mijn 'crimi'stad. Gezellig he (not). Nee hoor, valt wel mee.

Jaaaa natuurlijk ben ik in Heerlen geweest, maar zo bijzonder is dat niet, want mn oma woont daar en nog een aantal tantes en ooms. Mijn vader is er geboren dus... Best wel bekende plaats voor me, ook al is het minstens 2,5 uur met de trein. Het station is idd niet errug gezellig, maar al die 'bergen' (zo zie ik dat dan he) vind ik wel erg mooi en de taal he, ik spreek hem zelf niet maar versta hem wel en ja mn halve familie spreekt dat dus dat vind ik ook al gelijk iets gezelligs hebben. Dus jawoor, Heerlen bevalt me wel.

Ooooohja ik zou nog vertellen hoe dat filmavondje hier thuis was. Nou, onwijs gezellig, natuurlijk. Verder valt er niet veel over te zeggen, ja, welke film natuurlijk, nou dat werd 'Rat Race', want die had iemand meegenomen. Hoefde we er geen meer te huren dat kwam al mooi uit. Nou ik vond het een erg leuke film!! Echt heel erg grappig, wel ontzettend vergezocht maar dat was juist leuk, ik d8 elke keer 'hoe kóm je erop', echt heel goed gevonden alles. Hebben jullie hem gezien?

Verder heb ik maandag 'A beautiful mind' gezien, over het leven van Nobelprijswinnaar John Nash, die nu nog steeds schijnt te leven ook, ja allemaal waargebeurd, die was dus niet echt 'leuk', twas ook een drama natuurlijk, maar wel best wel mooi, ja goed verhaal natuurlijk enzow. Maar ja je wordt er niet écht vrolijk van, dan vind ik zo'n film als Rat Race of Shrek die ik dus ook laatst gezien heb (misschien wel verteld weet ik niet meer), toch leuker. Maar ja de afwisseling is ook wel erg leuk. Nu dus al 4 films gezien deze vakantie (LOTR, Shrek, Rat Race en A beautiful mind), das echt heeeeeeel veel voor mij.

Nou wat kan ik verder nog vertellen, hm, misschien dat ik vandaag naar mn andere oma ben geweest (woont in Brabant, ook al minstens 2 uur...), alleen dat was best saai, maar het was natuurlijk wel leuk om te zien hoe ze was opgeknapt, want ze is al 91. En ik had haar ook best lang niet gezien.

Maar ok das niet zo heel boeiend voor jullie en ik hoef hier toch niet per se de ruimte op te vullen, dus ik kom wel weer terug als ik weer iets te vertellen heb en/of als ik gewoon weer een tijdje niet geweest ben.

doeidoei
Annemieke

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4527 Gepost op: 24-07-2002, 21:30:59 »
Dat eist ik helemaal niet e, dat je veel familie in Heerlen had. Echt grappig!

Vandaag lekker de hele dag naar de tour de France gekeken. Het was een spannende etape. Heerlijk vind ik dat. Lekker voor de tv hangen en naar de fietsers kijken.

Ik schreef toch dat ik zondag een feestje had? Nou die jongen die het feestje gaf was nogal dronken geworden en dus door die aardbeving heen geslapen. Hij geloofde het pas toen hij op teletekst las dat er een aardbeving was geweest. Lachen he?

Verder heb ik weinig te melden. Ik heb niet veel beleefd. Zaterdag ga ik voor een paar dagen naar Amsterdam (dat heb ik geloof ik al verteld) en daarna heb ik weer veel meegmaakt, hoop ik.

Oh ja, ik heb nog vijf broeken gemaakt op de naaimachine. OP 3 augustus is er hier een zomer(carnavals)optocht in verband met het 55 jarige bestaan van de lokale carnavalsvereniging. Mijn vriend loopt mee en er moest dus wat genaaid worden. Ik was het slachtoffer, dus nu hangen hier 5 bermuda's in hele felle kleurtjes (met eendjes erop).

Allemaal nog een fijne avond!

Groetjes Ovide

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #4528 Gepost op: 25-07-2002, 15:14:51 »
Zoooo, en is er hier nog iets spannends gebeurd? Ik heb eindelijk een internetcafeetje weten te bemachtigen! Jammer dat ik Doris ben misgelopen. Ik zit hier bij een plaatsje genaamd Kuta Hora (Kuttenburg) en heb lekker weer. Harry Potter draait hier nog steeds, maar paps en mams vinden het iets te overdreven om hem in het Tjechies te zien.
Ik laat nog wel iets van me horen,

Daan

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4529 Gepost op: 25-07-2002, 16:24:29 »
Zoooo, en is er hier nog iets spannends gebeurd? Ik heb eindelijk een internetcafeetje weten te bemachtigen!
Heyyyyy Daaaaaaaaan!!!! Hoe is het in Tsjechie?!?!?!?? Vertel vertel! :)

Ik wou al zeggen 'welcome back' toen ik je naam overal zag staan, maar dat duurt dus blijkbaar nog ff. Iig nog heel veel plezier daar he! :)

Verder heb ik eigenlijk niks te zeggen, het rustige vakantieleventje gaat hier zo z'n gangetje... Ik ben helemaal verslaafd aan de Sims, dat ik sinds een paar dagen weer heb (heb t 2 jaar geleden of zo al gehad maar toen werkte het op een gegeven moment niet meer). Alleen loopt de computer ont-zet-tend vaak vast, en als ie eenmaal een stuk of 5 keer is vastgelopen en weer opgestart, kan ie er helemaal niet meer tegen en loopt ie helemaal na 1 minuut al vast.  >:( Natuurlijk save ik mn 'gezinnetje' dan wel elke seconde of zo, dus die ben ik niet kwijt, maar tis wel very very irritant, en nu is ie dus zo ong 5 keer vastgelopen, dus heeft het niet veel nut meer nog ns op te starten en heb ik m maar uitgezet. Dat helpt nl wel. Ja en dat is dus een andere computer dan waar ik nu op zit, voor de duidelijkheid, dat is een pc, en die is dus irritant irritant irritant, maar ja, deze hier is een mac en daar werkt de sims niet op. Maar ja ik kan op de pc sowieso niet op het forum schrijven, dus alles wat ik hier geschreven heb was op de mac.

Ik ben net naar de stad geweest en heb de examenbundels e.d. besteld die we moeten hebben voor school. Jaaa, kga de zesde in, pff, ik wil helemaal niet weg. :( Nou ja, misschien over een jaar wel he. Ik wilde eigenlijk ook gelijk een agenda kopen, maar ik twijfel nog welke ik moet nemen. Das ook altijd ff stressen ;).

Volgende week krijgt die vriend van me met het jonge katje er nóg twee kleine katjes bij! Ja voor een weekje maar, te logeren, maar toch, daar ga ik dus wel weer een paar keer heen :)!

Vandaag kreeg ik een kaart van mijn nichtje uit Heerlen uit Parijs. Echt heel leuk, helemaal volgeschreven. Dat doe ik zelf ook altijd, vind ik het leukste :). Ik geloof dat ze vandaag weer thuiskomen, dus wie weet is ze vanavond alweer op msn ;).

't Wordt steeds minder interessant voor jullie ;). Maar ja kmoest gewoon ff een heel verhaal voltypen, omdat ik nu niet de sims kan doen en toch mn tijd door moet komen ;). (oh mn favoriete liedje van deze cd! ik ga stoppen! :D)

liefs, Annemieke

Offline Den_Hugo

• Forumlid
  • Sjrottie...
« Reactie #4530 Gepost op: 26-07-2002, 15:19:18 »
Nou die jongen die het feestje gaf was nogal dronken geworden en dus door die aardbeving heen geslapen. Hij geloofde het pas toen hij op teletekst las dat er een aardbeving was geweest. Lachen he?

Ik was ook door de aardbeving heen geslapen  :D
Had net een non-stop nacht achter de rug en heb toen van 7 tot 11 geslapen...aardbeving? nix gemerkt  ;D (Roermond)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4531 Gepost op: 26-07-2002, 15:35:51 »
Ik kon er met de beste wil van de wereld  niet doorheen slapen hoor. Er viel vanalles op de grond en mijn kat was eerst min of meer verlamd en begon daarna te trillen als een gek. Ik woon in Heerlen en ik begreep van het nieuws dat dat het dichtste bij het episch centrum lag (in Nederland).

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4532 Gepost op: 26-07-2002, 18:05:15 »
Ook ik werd wakker van de aardbeving. Ik was effe erg in de war (ik dacht dat iemand me wakker aan 't schudden was!  ;) ), maar had toen toch wel snel door dat 't om 'n aardbeving ging. Ik vond 't verder niet zo spectaculair, 't duurde maar 'n paar seconden. Maar iedereen hier vond 't nogal wat en was er erg van onder de indruk......

Maar goed, ik kom effe langs om afscheid van jullie te nemen.  :'( Maar niet getreurd, 't is maar voor 2 weekjes. Ik ga morgen namelijk op vakantie, maar ik blijf gezellie in Nederland dit keer. Ik ga naar Cadzand-Bad in Zeeland (hebben jullie waarschijnlijk nog nooit van gehoord, want 't is 'n nogal klein plaatsje!). En ik hoop dat 't prachtig weer gaat worden, anders ga ik me dood vervelen.......... gelukkig zijn de vooruitzichten wel goed.  :)

Aangezien ik niet verwacht er ergens 'n internetcafe tegen te komen, zal ik jullie pas weer over 2 weekjes komen vertellen hoe mijn vakantie was.

Iedereen 'n fijne vakantie, geniet van 't goede weer (ik hoop tenminste dat we goed weer krijgen de komende 2 weken.....) en tot snel!  :)

Liefs,
Han

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4533 Gepost op: 29-07-2002, 10:52:26 »
Waarschijnlijk ben ik te laat, maar prettige vakantie Han. Je hebt wel lekker weer. Ik zit hier nu al te zweten achter mn computertje, het is nog geeneens 11 uur! En ik moet nog tot 5! Zielig ben ik he? Vanavond als een gek naar de supermarkt rijden en hopen dat ze nog BBQ-pakketen hebben liggen, heb ik wel zin in. Nou ja, ik ga weer verder werken. Dit hokje waar ik nu werk lijkt strax echt op een sauna... 1 voordeel, je valt er vanaf!

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4534 Gepost op: 31-07-2002, 15:30:13 »
Ach ik moet ook maar nodig weer ns wat schrijven, al iets te lang stil hier.
Ik kom al mijn vrije tijd ook nog steeds vrolijk door, de hitte houdt maar aan (hoewel: gister onweer) maar dat vind ik best, kun je fijn zonder jas buiten rondlopen in korte broek en zo.
Vandaag is mn broer thuisgekomen van vakantie naar Kroatie, hij heeft het erg leuk gehad, ook bruin geworden, dus naja das wel leuk ff verhalen aanhoren. Idd ik ga ook naar Kroatie voor de oplettende lezers ;), volgende week zaterdag, maar dan net een eindje verderop. Mn broer heeft wel een keer dat plaatsje bezocht waar ik naartoega, en in het gastenboek van het plaatselijke museum een boodschap voor me achtergelaten...! :D Leuk he.
Nou morgen ga ik weer naar Heerlen, of eigenlijk naar Maastricht, want daar is een heel klein bioscoopje waar volgens mijn nicht een hele leuke film draait, zij heeft hem dus wel al gezien, maar we gaan er toch nog een keertje heen, ook nog met een ander nichtje. Hij heet 'Amélie' en het is een Franse film, en verder weet ik er eigenlijk niets van, ja, het schijnt heel leuk te zijn, want weinig geweld en zo, en het gaat over een 22-jarig meisje in Parijs. Nou ja ben benieuwd.
Maar vanmiddag ga ik eerst nog de dvd 'A.I.' bekijken met die twee vrienden waar ik het al eerder over had. Dus ik ga maar eens stoppen want daar moet ik zo heen. En ik moet me ook nog omkleden want ik mag van mn moeder niet in een korte broek en een spagettihemdje naar twee jongens...  ::) beetje overdreven vind ik hoor, maar ja, tis toch niet meer zo heet geloof ik... Naja tot de volgende keer maar he, doeidoei!

Annemieke

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4535 Gepost op: 1-08-2002, 11:04:08 »
Vandaag is mn broer thuisgekomen van vakantie naar Kroatie, hij heeft het erg leuk gehad, ook bruin geworden, dus naja das wel leuk ff verhalen aanhoren. Idd ik ga ook naar Kroatie voor de oplettende lezers ;), volgende week zaterdag, maar dan net een eindje verderop. Mn broer heeft wel een keer dat plaatsje bezocht waar ik naartoega, en in het gastenboek van het plaatselijke museum een boodschap voor me achtergelaten...! :D Leuk he.

Leuk zeg dat hij een berichtje heeft achtergelaten. Helemaal speesjaal voor jou  :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4536 Gepost op: 1-08-2002, 17:12:27 »
Die film Amelie schijnt inderdaad heel goed te zijn. Ik wist niet dat ie in Maastricht nog draaide, want toen ie in Heerlen draaide kon ik namelijk niet (hij draaide maar twee avonden). Schijnt vooral ook een leuke film te zijn als je wel eens in Parijs bent geweest. Dan zie je veel bekende dingen.

Ben trouwens gisteren teruggekomen uit Amsterdam. Het was erg leuk , maar wel heet, net zoals in de rest van Nederland. We zijn dus maar twee dagen naar Zandvoort gegaan om een beetje koelte te krijgen. Verder zijn we gisteren nog naar de open dag van Feyenood geweest. Mijn vriend is daar fan van. Het was erg druk (logisch), maar wel erg leuk. Vooral als ze met die helikopter in het stadion landen, is erg cool!

Ik heb ook nog wat kleding gescoord in A'dam, maar niet zo heel veel. Maandag gaan we nog naar Eindhoven. Misschien loop ik daar nog wat tegen het lijf. MOet wel lukken, overal komt de nieuwe collectie al binnen... :).

Hier in Heerlen is vanaf vandaag tot en met zaterdag vanalles te doen. Vandaag is Corio Tropical, een soort braderie met muziek enzo. Morgen is de Profronde. Dat is zo'n wielrencriterium, met allemaal bekende renners. Vooral alles buiten het wielrennen is dan heel gezellig. Rowwen Heze komt ook optreden. Zaterdag is hier zomercarnaval. Daar heb ik volgens mij al iets over geschreven. Er is ook een optocht en ik ben bang dat ook dit errug gezellig gaat worden. Dus E, als je je verveelt in Heerlen weet je waar je moet zijn.

Ik ga maar eens wat te eten maken, dat moet ook gebeuren.

Groetjes Ovide

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4537 Gepost op: 4-08-2002, 18:31:56 »
Nou,  nu in ieder geval wel "Welcome Back" want ik ben er weer  en zit weer met m'n hoofd vol nieuwe plannen en projecten. Ik ga ff bijlezen, maar het is wel errug stil hier hoor!!
Ik laat nog wel van me horen,

D@@n

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4538 Gepost op: 5-08-2002, 07:50:50 »
ik ben net terug van vakantie ( en hier een hele tijd niet geweest ), maar wat denk je nou dat ik daar op tv zag?? jajajajajaja de amerikaanse mol deel 2!!! het was al de finale dus ik heb niet zo veel gezien, ze moesten met een soort kompas de weg vinden naar een soort kasteel, maar 1 van de meisjes werd in zn bos aangevallen door een hond/zwijn/ander wild beest, en toen ging ze zomaar ergens heen rennen om dat beest kwijt te raken, raakt ze verdwaalt! nou toen ging ze zitten janken omdat ze nooit meer als 1ste zou aankomen ( ondertussen zei ze dingen als: ^&*(%^$#$#% opnamen mensen, vertel me dan gewoon waar ik heen moet! )...naja een hoop gedoe dus in het donker in de bossen. maar daarna kwam de laatste exucutie maar ik kende niemand van die mensen dus dat was niet zo boeiend en natuurlijk stond er op het eind.....TO BE CONTINUED... ( hoop dat ik het goed geschreven heb) haha. owja het speelde in Italie. maar ik moet gaan want ik ga werken doei doei
Charlotte

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4539 Gepost op: 5-08-2002, 08:36:38 »
Leuke vakantie gehad?

maar daarna kwam de laatste exucutie maar ik kende niemand van die mensen dus dat was niet zo boeiend en natuurlijk stond er op het eind.....TO BE CONTINUED...

Hee, waar kennen we dat van, 'n soort deja-vu... ;)