Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553133 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4500 Gepost op: 16-07-2002, 19:15:53 »
han gefeliciteerd!!!  :-* :-* :-* lang zal ze leven  :D

enne joki, 30 is toch ook nog niet zo heel erg oud, valt best mee ammel   :)

tijgetje: ik gebruik geen drugs! echt niet! :D

ik ga zo naar de musical van m'n broertje, dat wordt echt dikke pret  ::)

fijne avond allemaal!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #4501 Gepost op: 16-07-2002, 19:37:37 »
eyy Han! Van harte!!  8) :-*

Welkom in het rijk van de twintigers!! Is de beste tijd van je leven. Nouja, daarmee is natuurlijk niet gezegd dat dat bij de dertiger niet zo is, maar da heb ik gewoon nog niet meegemaakt  ;D

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4502 Gepost op: 16-07-2002, 20:00:09 »
Proficiat Han! Veel plezier vanavond. Eet maar een lekker groot toetje op alle vervelende familieleden, dat helpt (iets met veel chocolade ofzo ;))

Ik ben vandaag naar de dierentuin geweest (Burger's Zoo in Arnhem). Dat was echt super leuk. Enne...e, er waren heel veel jonge dieren, echt schattig. Struisvogels, aapjes, kamelen en nog veel meer.

Nu ben ik echt afgemeld en mijn been doet erg pijn. Ik ga dus maar eens voor de tv hangen en relaxen.

Groetjes Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4503 Gepost op: 16-07-2002, 21:51:29 »
Bedankt voor al jullie felicitaties.  :)

Jullie hebben me er ('n beetje) van kunnen overtuigen dat 20 nog niet zo oud is.  :)  (maar toch heb ik nu al heimwee naar mijn tienerjaren!  ;) )

En ovide, ik heb idd 'n heerlijk toetje gegeten met veel chocolade! 't deed me toch wel goed moet ik zeggen en ik heb uiteindelijk toch nog wel 'n leuke verjaardag gehad.

En nu ga ik nog effe genieten van deze dag, want ik ben nog maar 2 uur en 8 minuutjes jarig.  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4504 Gepost op: 17-07-2002, 17:37:24 »
hey heb ik hans verjaardag gemist.... toch ook nog gefeliciteerd van mij!!!

ik ben een paar daagjes bij mn nichtje gaan logeren, die nu bij logeert. erg leuk wel en grappig want ik ga haar weer meenemen naar die vriend van me met het jonge poesje waar ik het laatst over had. Kga een ander keertje bijlezen! doei!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4505 Gepost op: 17-07-2002, 18:01:25 »
e, jij nog gefeliciteerd met 't behalen van de molgodenstatus. Dat had ik effe gemist tijdens mijn afwezigheid op 't forum.

Dus vooralsnog: van harte!  :-*

« Laatst bewerkt op: 17-07-2002, 18:01:46 door Han13 »

Offline broer

• Forumlid
  • Broodnodig.
« Reactie #4506 Gepost op: 18-07-2002, 01:35:37 »
Spreek hier rustig verder. :)

Achteloos...

Offline broer

• Forumlid
  • Broodnodig.
« Reactie #4507 Gepost op: 18-07-2002, 01:37:47 »
O, o, o. Gooit er dan niemand die volle topics meer op slot tegenwoordig?

Als ik er toch éventjes niet ben... ::)

;)

Hier staat de nieuwe. :)

Achteloos...

Offline broer

• Forumlid
  • Broodnodig.
« Reactie #4508 Gepost op: 18-07-2002, 01:39:41 »
Alles goed, hier?

Wie praat me even bij. 8) ;)

Achteloos...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4509 Gepost op: 18-07-2002, 08:10:06 »

Alles goed, hier?

Wie praat me even bij. 8) ;)

Heb je een dag of 3?  ;D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4510 Gepost op: 18-07-2002, 10:33:04 »
heee broer! wt  :D lang geleden dat ik jou hier voor het laatst gezien heb... waar was je?

gisteren ben ik vroeg op gestaan om met de trein naar hoek van holland te gaan, omdat daar een vriendin van me woont. et was keigezellie, we hebben eik niet zo heel veel gedaan. o jawel we zijn naar d'r paard geweest die zo lief was om met d'r volle gewicht op mijn voet te gaan staan, en vervolgens zat ik bij d'r achterop op de fiets en toen knalde ze per ongeluk met mijn knie tegen een paaltje aan. gevolg: pijnlijke voet en helemaal paars/blauw/rood/oranje knie. maar ach het was gezellig  :D. daarna heb ik daar nog ff i still know what you did last summer 2 gezien.

toen moest ik ff snel naar de tandarts en toen ff een vriendin op halen met wie ik de hele nacht films zou gaan kijken. eerst ff naar de videoland geweest, waar we vijf films uitgezocht hebben: remember the titans, moulin rouge, american pie 2, gossip en bridget jones' diary (hadden we allebei al gezien maar jah...).
we hebben echt ongeveer de hele nacht doorgekeken, ik heb ook nog niet geslapen dus ben nu wel moe maar ja, en hebben alle films afgekeken, behalve moulin rouge, die vonden we allebei echt SAAI. het ging echt helemaal nergens over het eerste half uur en we hadden geen zin om te wachten tot het verhaal op gang kwam dus hoppah andere video d'r in :D. remember the titans en gossip vond ik het leukst, al is gossip wel heeeel erg nep en heeft het wat weg van "o".
iig toen hadden we om half 5 alle films gekeken... we hadden hier gewoon van ons zelf nog n paar video's liggen dus toen hebben we (niet lachen :D) de 3 ninja's (met die 3 kleine ninjaatjes hahaha echt leuke film is dat we hadden em allebei al een keer of tien gezien jeugdsentiment :D) en pippi langkous (whahaha ook lol die film dat ging echt himmel nergens meer over :D) gekeken. en toen hadden we geen zin meer hahaha.

nou ben ik dus moe maar ja... dat was het wel weer, fijne dag allemaal. xxx door

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4511 Gepost op: 18-07-2002, 12:20:55 »
gisteren ben ik vroeg op gestaan om met de trein naar hoek van holland te gaan, omdat daar een vriendin van me woont. et was keigezellie, we hebben eik niet zo heel veel gedaan. o jawel we zijn naar d'r paard geweest die zo lief was om met d'r volle gewicht op mijn voet te gaan staan, en vervolgens zat ik bij d'r achterop op de fiets en toen knalde ze per ongeluk met mijn knie tegen een paaltje aan. gevolg: pijnlijke voet en helemaal paars/blauw/rood/oranje knie. maar ach het was gezellig  :D.

Ehhh, je weet zeker dat het jou vriendin is?  :P

Wel leuk die ouwe films kijken he? Ik vind Grease ook nog steeds geweldig. Ik weet niet hoe vaak ik die al heb gezien maar dat soort films blijven gewoon leuk.

« Laatst bewerkt op: 18-07-2002, 12:25:38 door Tijgertje »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4512 Gepost op: 18-07-2002, 14:30:23 »
jah et was zeker een vriendin van mij hahaha ze bleef maar sorry zeggen hahaha  ;D

so en jah zeker, grease is nog steeds leuk!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4513 Gepost op: 18-07-2002, 18:20:22 »
Grease is zeker ook een van mijn favoriete old time movies. Net als Dirty Dancing......

Maar goed, ik heb dus 'n paar daagjes terug ook 5 films bij de videotheek gehuurd (voor 'n week), waaronder ook "Bridget Jones' Diary" en "Gossip". Waren die films 'n beetje de moeite waard Doris? Ik moet ze namelijk nog gaan kijken.....

Ik heb vandaag mijn dag doorgebracht met behangen in mijn broer z'n huisje. Ik moet zeggen dat ik 't niet echt 'n leuke bezigheid vindt en er ook zeker niet mijn hobby van zal gaan maken.  ;)

Gisterenavond zijn 'n paar vriendinnen van me langs gekomen voor mijn verjaardag nog. Gelukkig waren er 'n paar die niet op vakantie waren. Ze hadden leuke cadeautjes voor me meegenomen (vorig jaar kreeg ik gewoon geld van ze, dus 't viel me reuze mee dat ze dit jaar wat creatiever waren.....) en 't was wel gezellie. Ik heb ze ook nog effe meegenomen voor 'n ritje in mijn nieuwe autootje (ik heb 'n auto gekocht, had ik dat al verteld?  ??? ).

Zo, dat was weer alles wat ik te vertellen had nu, dus tot de volgende keer maar weer!  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4514 Gepost op: 18-07-2002, 19:21:44 »
jah han! gossip is zeker de moeite waard! njah die ene gast die glen speelt in ally mcbeal speelt d'r ook in mee, als de bad guy maar ja et is beter dan nix :D. iig, niet op het decor letten en op de karakters die echt heel erg onrealtistisch zijn, gewoon een beetje het verhaal volgen en dan is ie toppie! veel plezier!
bridget jones is ook wel koel maar wat minder, maar die had ik al gezien en nou vond ik em wel minder. die moet je echt met melige mensen kijken anders is ie minder leuk. ook veel plezier :d.

gefeliciteerd met je auto, ik weet niet of je het al verteld had maar ik wist het iig niet.

xxx door

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4515 Gepost op: 19-07-2002, 09:14:38 »
He Han. In wat voor'n mooie bolide tuf je nu rond dan?

O, en ik heb mijn tattoo hoor. En voor degene die het willen weten, de pijn viel wel mee. Sommige plekjes voelde ik bijna niet en er was 1 plekje wat echt heel zeer deed. Ligt eraan waar je zenuwen lopen dus. Maar het voelt als epileren. Niet echt een lekker gevoel dus, maar ach, je moet er wat voor over hebben he?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4516 Gepost op: 19-07-2002, 13:50:52 »
tijgertje, nog n keer gefeli met je tattoo ;D
hoe lang moet je em nou nog verzorgen ofzo?

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4517 Gepost op: 20-07-2002, 18:25:40 »
Hallo luitjes,

Net als Han ben ik druk bezig geweest met klussen in huis. Vorige week hebben we de slaapkamer geverfd (soort licht en donkerder turquoise) en deze week de woonkamer. Wat een p*kken werk. We zijn van 09.00 uur tot 23.00 uur bezig geweest. Ik was echt helemaal gesloopt. Dat krijg je als je het perse in 1 dag af wilt hebben. Maar ja, nu kan ik genieten van een mooie witte kamer en het vooruitzicht van nog een paar weekjes vakantie (zucht).

Ik zit nu een heel lekker ijsje te eten: 3 chocolades, jummie, en er zitten ook nog chocoladesaus en chocoladebolletjes in (nee ik ben geen bolletjesslikker  ;D).

Volgende week zaterdag gaan we voor 5 dagen naar Amsterdam. Iemand nog leuke tips m.b.t. wat te zien/te doen?
Ik ga maar eens lekker op de bank hangen.

Groetjes Ovide

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4518 Gepost op: 20-07-2002, 19:52:34 »
Hoi mensjes,

Het spijt me dat ik alweer zo lang niets verteld heb hier. Ik ben een erg gezellige vakantie aan het houden, echt heel leuk. Ik had graag vakantiewerk willen hebben, maar dit is natuurlijk veel leuker! Afgelopen week ben ik eerst bij een nichtje gaan logeren, in Heerlen, en toen ik terug ging ging zij mee en is nog tot vrijdagochtend geweest. Dat was dus erg gezelli!! We zijn samen weer naar die vriend van mij geweest met het jonge katje. Helaas was het katje wel al een stuk groter, maar nog wel heeeeeeel schattig. :) We hebben ook een film gekeken, wat zeg ik, een dvd (!) (niet dat ik verschil zag of zo): Shrek, die had ik nog nooit gezien, vond ik erg leuk. Nou ja verder was het erg gezellig gewoon. Ik ga maandag weer naar hem toe, tja, moet zo vaak mogelijk komen nu 't poesje nog klein is natuurlijk ;) en anders spreek ik hem toch wel de hele dag op msn dus kun je beter naar elkaar toe gaan, toch?

En verder heb ik morgenavond ook weer een gezellige avond dan komen een aantal vrienden bij mij thuis een film kijken (en nee, ik weet nog niet welke, dat gaan we ter plekke uitvechten). Maar ik laat jullie ws wel weer horen hoe dat was. Dan kunnen we weer over films praten :), die van jullie heb ik allemaal niet gezien, dus daar kan ik niet over meepraten. Maar maandag ga ik ook nog 'A beautiful mind' kijken, wat vinden jullie daarvan? Niets erover zeggen hoor, want ik heb al van meerdere mensen gehoord dat hij veel minder goed is als je er al veel over weet van tevoren!

Nou verder heb ik niet zoveel te vertellen, mijn vakantie bevalt dus wel, en oja, kheb toch nog 1 dag kunnen werken, maar toen was het werk helaas al af, dus echt rijk ga ik niet worden, maar beter een leuke vakantie dan elke dag maar saai werken en dan zou ik vast meer mee moeten betalen aan mijn vakantie naar Kroatie. Mijn ouders kwamen er vandaag wel mee aanzetten dat ik toch iets mee moet betalen, wat ik eigenlijk ook wel gedacht had, maar ze hebben niet gezegd hoeveel. Ook lekker handig nu weet ik dat dus niet maar ja, zal ik nog wel horen. Ik vertrek toch pas 10 augustus (weten jullie dat ook vast ;)).

Jullie ook nog allemaal heel veel plezier in/op vakantie he!!

liefs, Annemieke

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4519 Gepost op: 20-07-2002, 22:52:32 »
hee allemaal!

men ik ben moe echt niet leuk. ik kom net van de 80e verjaardag van m'n opa uit limburg, das vanuit hier bijna 2 uur rijden best wel ver :(. maar iig et was keigezellie heb m'n nicht voor et eerst in anderhalf jaar weer gezien en d'r vriend voor et eerst was wel leuk :D. het is trouwens wel een heel wonder dat die nicht en ik het met elkaar kunnen vinden want verder kunnen alle zussen van m'n moeder elkaar wel de hersens in slaan (en dan vooral m'n moeder en d'r jongste zus, et zijn echt twee kampen das wel kut blegh en ze wonen ook ammel zo ver weg). maar ja het was leuk daar gaat et om ik zal verdes niet zeuren :D.

nou en verder... uuuhm... nou ik heb m'n bril opgehaald bij da big opticien :D. hij is eik nog best wel leuk maar ik wil em toch zo min mogelijk op doen :D.

morgen moet ik een hoop spullen klaarleggen en maandag ook, en dinsdag is het zo ver... dan ga ik naar da vsjus :D. ik ben blijhij ;D.

nou dat was het weer... xxx door