Hoi mensjes,
Het spijt me dat ik alweer zo lang niets verteld heb hier. Ik ben een erg gezellige vakantie aan het houden, echt heel leuk. Ik had graag vakantiewerk willen hebben, maar dit is natuurlijk veel leuker! Afgelopen week ben ik eerst bij een nichtje gaan logeren, in Heerlen, en toen ik terug ging ging zij mee en is nog tot vrijdagochtend geweest. Dat was dus erg gezelli!! We zijn samen weer naar die vriend van mij geweest met het jonge katje. Helaas was het katje wel al een stuk groter, maar nog wel heeeeeeel schattig.
We hebben ook een film gekeken, wat zeg ik, een dvd (!) (niet dat ik verschil zag of zo): Shrek, die had ik nog nooit gezien, vond ik erg leuk. Nou ja verder was het erg gezellig gewoon. Ik ga maandag weer naar hem toe, tja, moet zo vaak mogelijk komen nu 't poesje nog klein is natuurlijk
en anders spreek ik hem toch wel de hele dag op msn dus kun je beter naar elkaar toe gaan, toch?
En verder heb ik morgenavond ook weer een gezellige avond dan komen een aantal vrienden bij mij thuis een film kijken (en nee, ik weet nog niet welke, dat gaan we ter plekke uitvechten). Maar ik laat jullie ws wel weer horen hoe dat was. Dan kunnen we weer over films praten
, die van jullie heb ik allemaal niet gezien, dus daar kan ik niet over meepraten. Maar maandag ga ik ook nog 'A beautiful mind' kijken, wat vinden jullie daarvan? Niets erover zeggen hoor, want ik heb al van meerdere mensen gehoord dat hij veel minder goed is als je er al veel over weet van tevoren!
Nou verder heb ik niet zoveel te vertellen, mijn vakantie bevalt dus wel, en oja, kheb toch nog 1 dag kunnen werken, maar toen was het werk helaas al af, dus echt rijk ga ik niet worden, maar beter een leuke vakantie dan elke dag maar saai werken en dan zou ik vast meer mee moeten betalen aan mijn vakantie naar Kroatie. Mijn ouders kwamen er vandaag wel mee aanzetten dat ik toch iets mee moet betalen, wat ik eigenlijk ook wel gedacht had, maar ze hebben niet gezegd hoeveel. Ook lekker handig nu weet ik dat dus niet maar ja, zal ik nog wel horen. Ik vertrek toch pas 10 augustus (weten jullie dat ook vast
).
Jullie ook nog allemaal heel veel plezier in/op vakantie he!!
liefs, Annemieke