Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553114 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4480 Gepost op: 13-07-2002, 19:39:01 »
Citaat
en dit is ook grappig, want bij al dat commentaar van dat het toch maar makeup was, zei ie ook nog 'in het echt is ie kaal!' hahahaha dus naja hoe ie ook in het echt is, dat maakt me niet uit, in de film is ie iig geweldig...

hahaha jah tijdens de opnamen was ie idd kaal, het is nu allemaal weer terug gegroeid. hij heet orlando bloom of broom ofzo dus als je plaatjes wil van hoe ie dr met haar uitziet moet je maar es ff op die naam zoeken.

nou ik heb vandaag verdes nix gedaan eik... s morgens ff naar de stad geweest, om 1 uur mn bed weer ingedoken en om 6 uur dr weer uit  :D. ik dacht laat k es ff achter de pjoeter gaan zag ik n meeltje van mapel, bleek dat k dr uitlig bij de calazel, de online widm zeg maar  :D. hahaha ik vond het eik wel lollig maar ja het is ook wel jammer... nou meer is dr niet gebeurd vandaag eik, maar jah daar vind ik et ook weekend voor hoor.

fijne avond iedereen, xxx door

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4481 Gepost op: 13-07-2002, 20:32:10 »
bij mij is er vandaag ook niet zo heel erg veel gebeurd, maar goed ik ben dus teruggegaan met mn mobiel en nu werkt ie weer, das wel mooi!! Alleen wist die man ook niet waar het aan lag dus ik vrees dat t nog wel een keer zal gebeuren, maar ja ws is mn oplader kapot.
Verder heb ik toen ik toch in de stad was, geprofiteerd van de uitverkoop

....en nu word ik van de computer gejaagd helaas doeidoei...

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #4482 Gepost op: 13-07-2002, 22:38:43 »
Ik ben de komende 3 weken op vakantie in Tjechië, duz zal ik niet aanspreekbaar zijn. Ik laat wel eens wat van mij horen.Alllemaal veel plezier, en de groeten van Daan.

:)

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4483 Gepost op: 14-07-2002, 12:03:30 »
veel plezier daan!

hoe gaat et met alle mensen hierso? njah alle mensen... de mensen die dr nog zijn zeg maar. et zal vandaag wel niet zo druk worden mjaaaah lekker boeie. pfff dit gaat echt himmel nergens over dus ik ga stoppe.

xxx door

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #4484 Gepost op: 14-07-2002, 22:58:33 »
Ik ben ook nog een van de zeldzame overblijvers...  :-\

De enige die het huis nog bewaakt...een grote verantwoordelijkheid  ;D Ik ben vandaag zowaar eens bezig geweest met de WieIsDeMol.Com site van komend seizoen. Hoewel ik de meeste tijd toch kwijt ben aan ontwikkelen van een opvolger van dit forum, probeer ik langzaam maar zeker wat meer tijd weer vrij te maken voor WieIsDeMol.Com, aangezien de tijd begint te dringen (nouja...voor mij in elk geval dan :))

verder ook niet zo heel erg veel te melden

« Laatst bewerkt op: 14-07-2002, 22:59:04 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4485 Gepost op: 15-07-2002, 12:28:40 »
huh? wordt et een ander forum dan dit forum dan? en ga je de site veranderen qua lay-out?

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #4486 Gepost op: 15-07-2002, 19:28:12 »

huh? wordt et een ander forum dan dit forum dan?
Het wordt geen ander forum, maar een volgende versie van dit forum. Op dit moment wordt YaBB 1.3 gebruikt als forum, maar ik werk (samen met de rest van het ontwikkelteam) aan versie 2. Deze versie zou sneller moeten zijn, ondersteunt templates, heeft een verbeterde prive-berichten-functie. Kortom: hetzelfde forum, een hoop veranderingen 8)

Citaat
en ga je de site veranderen qua lay-out?
yep, ook de site gaat om. Hoe die precies gaat worden weet ik nog niet, maar dat er wel het een en ander zal veranderen weet ik wel. De verschillende interactieve onderdelen worden nog beter geīntegreerd en het Belgische en Nederlandse seizoen worden inelkaar gevlochten (voor zover mogelijk). Wellicht dat er nog een online molspel gelijktijdig met het molseizoen zal lopen (maar dit is vooralsnog onder voorbehoud...)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4487 Gepost op: 15-07-2002, 20:14:09 »
Citaat
Kortom: hetzelfde forum, een hoop veranderingen

ik snap et... ben benieuwd  8)

nou, k ben ook benieuwd naar de nieuwe site... wil et wel eens zien  :D

trouwens... weet iemand wanneer de belgische widm nou gaat beginnen? eerst heb ik van heel veel mensen gehoord dat die serie in december zou beginnen, maar gisteren hoorde ik dat het waarschijnlijk tegelijk met de nederlandse serie zal lopen... weet iemand er misschien meer van?

hahaha ik kom net terug van de sportschool, ik moet nl. gaan sporten van m'n ouders  :( maar iig, ik zat daar zo te wachten, echt keilang, bleek dat die hele les niet door ging. ik blij :D m'n moeder himmel pissed hahaha was wel grappig. nou ja et is niet boeiend maar ik heb verder ook helemaal nix boeiends mee gemaakt vandaag... volgens mij ben ik niet de enige omdat de meeste forum mensen nog niet op vakantie zijn maar toch niet hebben gepost.

gaan jullie op vakantie, en zo ja, wanneer en waarheen? ik ben benieuwd  :D

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #4488 Gepost op: 15-07-2002, 20:34:03 »
nou, k ben ook benieuwd naar de nieuwe site... wil et wel eens zien  :D
Ik eigenlijk ook wel :P Maar de realiteit is dat ik in eerste instantie alleen nog maar het technische verhaal aan het afmaken ben, voordat ik daadwerkelijk iets toonbaars heb. En hoe het eindresultaat zal worden...ik heb wel iets in m'n hoofd...maar zelfs voor mij wordt dat nog een verrassing  8)

Citaat
trouwens... weet iemand wanneer de belgische widm nou gaat beginnen? eerst heb ik van heel veel mensen gehoord dat die serie in december zou beginnen, maar gisteren hoorde ik dat het waarschijnlijk tegelijk met de nederlandse serie zal lopen... weet iemand er misschien meer van?
ben ik zelf ook best wel benieuwd naar... vooralsnog ga ik uit van het 'worse case scenario': Vlaamse en Nederlandse serie worden op dezelfde avond en in de zelfde periode uitgezonden....  :o

Citaat
gaan jullie op vakantie, en zo ja, wanneer en waarheen? ik ben benieuwd  :D
Nope, misschien wel weer een wintersport ofzo (maar da' wil nu nog niet...)

[Ooops]edit  hehe  ;D[/Ooops]

« Laatst bewerkt op: 15-07-2002, 21:31:21 door Compuart »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4489 Gepost op: 15-07-2002, 21:26:55 »
hee ik lees jou stukje zie ik ineens n stuk uit mn eigen verhaal staan hahaha  :D
et wordt wel n beetje n dialoog tussen ons he o o o dat is verboden toch :P
nou iig fijne wintersport mocht je gaan... idd niet zo handig om nu al te gaan dan mis je dan zon das nie koel natuurlijk.

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #4490 Gepost op: 15-07-2002, 21:33:54 »
et wordt wel n beetje n dialoog tussen ons he o o o dat is verboden toch :P
Nouja..dialoog zou ik het niet helemaal willen noemen...meer een groepsgesprek tussen alle mensen die nog in Nederland zijn gebleven (dat er DAN nog maar 2 over zijn gebleven...tsja :P)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4491 Gepost op: 15-07-2002, 22:05:38 »
jah zo kan je het ook zien... het is een groepsgesprek en dat daar nou toevallig niemand aan mee doet  ;D

pfff ik denk echt dat ik me zwaar ga vervelen morgen zeg blegh en ik moet ook al zo vroeg op om naar de opticien te gaan om een bril uit te zoeken voor op vakantie (niet dat ik die ga dragen hoor maar het moet... omdat je niet kan slapen in het vliegtuig met lenzen in ofzo... echt vaag, heeft iemand hier wel eens met lenzen ingeslapen en kan nu geen lenzen meer dragen?) *zucht*. ik vertel morgen wel hoe deze boeiende ervaring geweest is.  ::)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #4492 Gepost op: 15-07-2002, 22:17:47 »
ik persoonlijk kan niet wachten op de spannende verhalen van doris bij de opticien  ;D

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4493 Gepost op: 15-07-2002, 22:25:01 »
jah! hehe het wordt een groepsgesprek!

enne joki... bereid je maar vast voor je zal echt himmel gaan flippen op je stoel van spanning als je dat morgen leest. et wordt echt spannend dat beloof ik  :D.

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #4494 Gepost op: 16-07-2002, 09:07:09 »
Niet te geloven! WIDM stond nog bij m'n favorieten, ik klikte er per ongeluk op en.... blijkt het forum nog gewoon aktief te zijn! De Molshoop, deel 32.... ik geloof niet dat ik alles maar bij ga lezen.... ;D

Nou, de groeten dan maar weer en wat mij betreft: tot ziens als WIDM4 (NL) begint!

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4495 Gepost op: 16-07-2002, 09:47:15 »
hee master3L!!! hahaha das lang geleden, et zal ook wel weer lang duren voor we jou weer zien denk ik...

njah iig, ik kom dus net bij de opticien vandaan, et was wel lol want die vent dacht dat ik aan de drugs was omdat ik grote pupillen heb ik had echt lol   :D.

nou, dat was het alweer, mijn spannende verhaal over da opticien :D.

echt irri het is nu nog keivroeg en ik heb echt nix te doen vandaag  ::) dit wordt een laaaange dag.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4496 Gepost op: 16-07-2002, 15:24:35 »

njah iig, ik kom dus net bij de opticien vandaan, et was wel lol want die vent dacht dat ik aan de drugs was omdat ik grote pupillen heb ik had echt lol   :D.

Jaja, zeges eerlijk...  ;D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4497 Gepost op: 16-07-2002, 15:29:37 »
Hallo medeforummers!

Ik ben er ook weer 'ns. Ik heb al 'n tijdje vakantie en daardoor druk druk met dingen waar ik afgelopen studiejaar niet aan toe gekomen was.  :)

Maar vandaag ben ik er effe! En ook nog op 'n bijzondere dag, want ik ben vandaag 20 geworden! 't klinkt echt ontzettend oud......

Maar ja, jullie vragen je natuurlijk af wat ik hier doe terwijl ik eigenlijk mijn verjaardag aan 't vieren zou moeten zijn. Nou, 't zit zo de familie is net vertrokken, wat eerder dan verwacht. Mijn hele familie ging namelijk ruzie maken over wie wel en niet naar wiens verjaardag was geweest. 't was echt enorm gezellig  :( en toen wilde ineens iedereen naar huis. En toen was mijn verjaardag dus al beeindigd.

Verder komt er geen bezoek meer vandaag, want iedereen is op vakantie. Dat krijg je als je in de vakantie jarig bent......

Maar goed, gelukkig gaan we met ons gezin nog uit eten vanavond. Is er toch nog iets speciaals aan deze dag.  :)

Bedankt dat ik hier effe mijn hart kon luchten en ik beloof dat ik snel weer 'n keertje langs zal komen.  ;)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4498 Gepost op: 16-07-2002, 15:38:07 »
He Han!

GEFELICITEERD!!!

Enne, 20 jaar is niet oud hoor  :)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #4499 Gepost op: 16-07-2002, 16:59:34 »
gefeliciteerd  han, ;Den nog vele jaren he.
joki

ps ik word al bijna 30!  :-X :'(

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje