Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553309 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4460 Gepost op: 4-07-2002, 15:56:10 »
Hoi,

Spannend Tijgertje een tattoo. Ik heb er geen maar ik heb gehoord dat het aan de persoon ligt of het erg pijn doet. De een is wat gevoeliger dan de ander. Wat je wel zou kunnen doen is van tevoren een paracetamol ofzo nemen. Dan heb je minder pijn en ben je wat meer ontspannen.

IK ga straks naar de stad. Eerst even onder de zonnebank en daarna nog wat drinken met studiegenoten (op de goede afloop zullen we maar zeggen).

Morgen krijg ik eindelijk mijn diploma (vandaar die zonnebank). Dat wordt dus een leuke dag (hoop ik). Zaterdag heb ik nog een afsluitend feest met BBQ. Ik hoop dus dat het weer wat beter wordt, maar dat zit er helaas niet in, denk ik. Ach ja het wordt toch wel leuk.

Vanmorgen heb ik Sachertorte gebakken. Dat is heel lekker. Cakedeeg met chocolade (dus chocolade cake) met abrikozenjam ertussen en chcoladegalzuur er bovenop. MMMMM.....nog moet ik de afwas nog doen  :(. Eerst maar eens gaan afwassen en dan mezelf verwennen met een stukje taart...

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4461 Gepost op: 4-07-2002, 15:57:24 »
om je enkel, das wel koel :D

Citaat
ingewanden?? ieuw!!! getver! Geen details nee, thanx. Dat zou ik dus echt nooit eten he. Ik ga al over mn nek als ik eraan denk...

is een maag eik wel n ingewand? njah iig ik ging dus wat eten en ik zat tegeover george, andere george maar je zat wel sjors, dus ik zeg zo "ieeehw een maag bah." dus hij segt so "et is lekkur hoor, wil je n hapje?" dus ik so "hahaha nee" ik neem so n hap van me eigen eten, kijk so op sie ik ineens een vork met n stukje maag dr aan, dus k d8 nou dan neem ik maar n hapje hahaha dus da dee ik nou et viel wel mee maar et was niet echt heel lekker, bah. hahaha nou hebbik et tog verteld hahaha maar ja dat was dus niet hemmel vrijwillig, njah wel n beetje maar niet hemmel hahaha.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4462 Gepost op: 4-07-2002, 16:22:53 »
:-[ ...sorry dat ik zo lang niets meer gepost heb. Maar ok dan. Hier kom ik met mijn onwijs lange verhaal over Rome en ook maar ff school want daar hebben jullie het ook over tenslotte, oja, en ik heb zelfs nog iets te melden over films, heb ik echt helemaal nooit dus dat is wel heel bijzonder.

Goed. Rome. Of het weer prachtig was, nou, dat ligt eraan wat je daaronder verstaat, ik denk dat je het wel prachtig kunt noemen, maar er was wel een hittegolf en dat voor de Italiaanse zomer... dat wordt dus wel ff heel erg behoorlijk heet. Tot mijn verbazing echter kon ik er best wel goed tegen, beter dan sommige andere mensen iig. Maar ietsje minder warm haed wel gemogen, 't was nu elke dag 45 graden of zo, iig was het 's ochtends als we de stad in reden en langs zo'n thermometer kwamen om een uur of ien/elf al tussen de 36 en 39 graden, dus dat zegt al iets. Ben gelukkig niet zo erg verbrand, heb me heel goed ingesmeerd, maar ja ook niet bruin geworden dus :(. Oja over de temperatuur: in een van de twee bussen ging ong halverwege de week de airco kapot... dus toen was het nog een stukje heter. Dat werd echt te gek. Sindsdien meestal in de andere bus gezeten, dat kon wel, want er zijn ook heel veel mensen ziek geworden, die dan dus een dag of meer dagen op de camping moesten blijven. Ik heb het helemaal volgehouden, elke dag meegeweest naar Rome!! (En een dag naar Pompeii/Napels dan.) Maar ja, daar kwam ik nota bene ook voor, niet om een hele dag in het meer bij de camping te liggen, dat kon dan wel ff een half uurtje als je terugkwam uit Rome, daarna vechten om de douches enz. :)

Rome zelf vond ik echt geweldig; op sommige plaatsen zie je gewoon 360 graden om je heen (nee, dit keer heb ik het niet over celsius... ;) gelukkig) Romeinse gebouwen/zuiltjes/enz. Onwijs cool, en je loopt gewoon op plaatsen waar die keizers echt hebben gewoond of minstens zijn geweest, of gewoon 'de Romeinen', of Petrus, alleen moet je dat maar aannemen dat weet je natuurlijk niet precies. Maar ik weet natuurlijk wel helemaal 100% zeker dat ik op de exacte plaats heb gestaan waar Romulus en Remus aangespoeld zijn en door De Wolvin zijn gevonden en gezoogd...! ;) Nee maar goed wel hartstikke leuk, het is wel mooi allemaal echt, die gebouwen en zo, en de originele beelden van Romulus en Remus bijv, en Laocoon, en die beelden van Bernini, je ziet ze altijd in alle boeken, maar nu dus in het echt. En Griekse vazen e.d. in het Etruskisch museum. Nou ja zo kan ik nog wel ff doorgaan maar jullie kunnen je wel voorstellen wat er allemaal te vinden is in die buurt en tja jullie zijn er vast niet allemaal zo geinteresseerd in als ik... volgens een klasgenoot was ik zelfs de meest geinteresseerde van de hele klas. Dat zou nog best wel eens kunnen ook, want ik ben de enige die serieus een studie klassieke talen overweegt. Ja en ik ben helemaal 'fan' van mijn Latijnlerares als je dat zo kunt zeggen, naja ze is gewoon heel tof en na de Romereis ben ik eigenlijk nog meer fan van d'r, want zij zorgde er gewoon elke dag voor dat je een goed humeur bleef houden, zelfs als ze zelf half ziek was of zoiets. Dus zoveel mogelijk bij haar in het groepje proberen te komen, niet altijd gelukt, en dat verschil merk je meteen. Nou ja, ik dan. Maar we hebben het uiteraard ook heel gezellig gehad met klasgenoten onder elkaar. Ik heb zelfs een aantal jongens uit m'n klas leren kennen waar ik dus al heel lang bij in de klas zit, maar die ik helemaal niet kende. In Rome ben ik best veel met ze opgetrokken ja en nu heb ik weer wat mensjes erbij op msn en zo :).

.......dit was deel 1.....

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4463 Gepost op: 4-07-2002, 16:23:54 »
.....en hier hebben we deel 2, irri ook dat die berichten een maximum grootte hebben! >:(

Ja verder zijn we dus ook naar Pompeii geweest, dat is in de buurt van Napels dus we gingen eerst naar Napels voor het museum waar bijna alle fresco's van Pompeii naartoe gebracht zijn... bleek dat museum dicht!!! :(:( Echt zo jammer vind ik dat want in Pompeii zelf waren er nog maar heel weinig over. Tja, moesten we zelf maar een keer teruggaan volgens de leraren... Dat raadde m'n Latijnlerares me sowieso aan, omdat ik die musea en zo allemaal onwijs leuk vond, maar we er nu in een noodgang doorheen moesten rennen om het hele programma te kunnen doen. Wat dus overigens niet gelukt is. Behalve dat museum in Napels zijn er wat kerken geschrapt, ik geloof vanwege de extreme hitte, maar ja dat was dus niet zo erg, we hebben toch nog een aantal kerken gezien. De Sint Pieter wel en die lijkt me toch het belangrijkst. Vond ik ook best wel mooi, wel heeeeel erg vol en druk en zo (aantal toeristen viel eigenlijk best mee, maar qua versiering), maar wel heel indrukwekkend. Ben ook helemaal naar boven gelopen. Niet met de lift nee, haed ik achteraf wel spijt van, maar ik was met een paar mensen die per se met de trap wilden, en tja daarvoor hoefde je ook niet in de rij te staan... En wel erg mooi uitzicht iig, over Vaticaanstad en zo.

Nou de Spaanse Trappen, ook geweest, die had Kenner mij speciaal aangeraden, maar eerlijk gezegd vond ik daar niet bijzonder veel aan. Het waren gewoon trappen waar wat mensen op zaten, meer niet. (En ja, ik was er wel 's avonds, hoor, maar we moesten wel om elf uur bij de bus zijn om terug naar de camping te gaan dus heel laat niet.)

Maar hm ik denk dat jullie dit wel genoeg over mijn Romereis vinden, ik wilde nog even zeggen dat ik het Forum Romanum helemaal te gek vond, misschien wel het allerleukste (kheb er wel de meeste foto's van...), maar goed verder wil ik natuurlijk altijd op persoonlijk verzoek meer vertellen :). Ik weet nog niet of ik de foto's ga inscannen, iig niet allemaal das een beetje veel...

Tot zover Rome en omgeving. Over school kan ik nog ff bijpraten, ik heb alles gehad, moet alleen nog rapport ophalen. Ik ben echter wel elke dag op school te vinden, want dat is nl mijn vakantiebaantje... het boekenfonds. Dus boeken innemen en (vooral) controleren en in elkaar plakken, en aan het eind van de vakantie weer uitdelen aan de leerlingen. Maar goed daar zijn we dinsdag of zoiets wel mee klaar iig dus een echte vakantievullende baan is het niet, vandaar dat we vandaar met vier mensen van het boekenfonds naar de stad zijn gegaan op zoek naar werk, nou ze wilden ons nergens maar we hebben ons dan maar ingeschreven bij een arbeidsbureau.

Maandag heb ik al m'n cijfers gekregen van de pwweek die dus voor Rome was, toen ik telkens hier zat te zeggen dat ik weer moest gaan leren weten jullie nog :), en... ik had een onvoldoende! :(:( Wel balen, ik wist wel dat ie slecht ging, maar zo slecht (4,9)... Eerste onvoldoende dit jaar, maar ja, daarom ook niet zo erg, ik sta nog wel een 8 gemiddeld, en och zo heb ik tenminste elk jaar 1 of 2 onvoldoendes gehaald geloof ik... Maar goed toch ff niet leuk, voor de rest was ik tevreden. Ik heb vandaag Engels herkanst (brief schrijven), daar had ik een 6,5 voor, gaat op zich wel, maar ja ik had toch al m'n herkansingen nog over. Klinkt misschien allemaal heel opschepperig dit, dat vind ik er weer zo irritant aan, om dat te vertellen, maar ja het is gewoon allemaal waar, hoor.

En over films heb ik te vertellen dat ik hoogstwaarschijnlijk a.s. dinsdag naar de bioscoop ga, iets dat heel erg bijzonder is voor mij. Ik ga met twee vrienden van cabaret, dat hebben we al heel lang geleden afgesproken, heb ik het toen misschien ook al 'ns over gehad, dat we naar Ice Age wilden. Die draait nu nog maar in 1 bioscoop in heel Nederland nl in Amsterdam, dus tja, gaan we daar maar heen he. En dan heb ik daarna ook weer te vertellen hoe het was :). Ohja in het Nederlands draait ie geloof ik nog wel meer maar dat willen we natuurlijk voor geen goud, irri stemmetjes, pff.

Nou, ik denk dat dit mijn verhaaltje (tje... ::)) voor vandaag was, m'n 494e geloof ik, dus bijna bijna m'n vijfde ster, alleen slaat de naam 'molgod' dan niet echt ergens meer op, maar ja, dan toch ook maar een klein feestje he, je moet toch iets verzinnen als je pas over een jaar geslaagd bent... :)

liefs van Annemieke

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #4464 Gepost op: 4-07-2002, 18:55:34 »
Mijn zwembad staat nog open!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4465 Gepost op: 5-07-2002, 09:17:23 »

Wat je wel zou kunnen doen is van tevoren een paracetamol ofzo nemen. Dan heb je minder pijn en ben je wat meer ontspannen.

Das een goeie tip! Had ik nog nog niet aan gedacht. En mijn tattoo komt op mn enkel en niet erom, was een typefout, zullen wel de zenuwen zijn  ::)

En e, zo te horen (lezen) heb je dus een leuke vakantie gehad. Jammer dat het museum dicht was.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4466 Gepost op: 5-07-2002, 14:52:59 »
koel e!!!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #4467 Gepost op: 5-07-2002, 16:38:39 »
He tijgertje. Een vriendin van me heeft nog geen 2 weken geleden tatoo laten zetten. Onder op dr rug rechts, 2 chineze tekens: eeuwige liefde. Weet je al welk woord jij wil of betekenis?
Succes ermee. Enne..mn vriendin is kei bang voor naalden. Maar dit wilde ze ook graag en t deed dr geen zeer.

Liefs

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #4468 Gepost op: 5-07-2002, 17:25:19 »
Ovide, die verbaasde koppies van mij (ja, sorry, ouwe koe, want al 2 of 3 pagina's geleden) sloegen op de opmerking van jou dat je Eindhoven wel een leuke stad vindt. Ik sloeg even van van verbazing achterover.

Eindhoven??Leuke stad??

Groetjes, Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4469 Gepost op: 6-07-2002, 17:22:08 »
Tsja Pino, ik woon dan ook in HEERLEN, dan is Eindhoven erg leuk en ook nog eens relatief dichtbij (een uur met de trein).

e, wat leuk dat je reis zo leuk was. Ik ben nog nooit in Rome geweest, maar zo te horen is het de moeite waard. Alleen die warmte lijkt mij iets minder, maar ja daar wen je wel aan.
Het leuke van zo'n reis vond ik altijd, wat jij ook al zei, dat je je klasgenoten eens van een heel andere kant leert kennen. Toen ik op de middelbare school zat zijn we naar Praag geweest, dat was echt heel leuk. Heb ik goeie herinneringen aan. Volgens mij is Praag ook wel wat voor jou, veel mooie dingen te zien en veel musea. Of er echt Romeinse voorwerpen en zoiets te zien zijn weet ik niet meer, maar wel veel uit de tweede wereldoorlog en met name over de joden. Heel interessant.

Ik begrijp uit je 'verhaal' dat je wel over bent en ook nog met goede cijfers. Ach, die ene onvoldoende voor een proefwerk...je hebt er wel een hoop lol voor in de plaats gehad. Dat is ook belangrijk.

En nog wat anders: ik heb die baan gekregen waar ik al die testen voor moest doen!!! Goed he? Volgende week moet ik salarisonderhandelingen gaan voeren. Wat ik me daar nou weer bij moet voorstellen? Volgens mij staat het toch al vast wat ik ga verdienen, dus er valt niet echt veel meer te onderhandelen.

Gisteren was dus mijn diplomauitreiking, oftewel getuigschriftuitreiking (blijkbaar heet dat zo op hbo) en het was echt een leuke dag! 's Avonds lekker uit eten en nog even het cafe in, vandaag ben ik dus moe. Erg he. En zo meteen heb ik weer een feestje. Zo heb je niets te doen en zo heb je het ene feestje na het andere. Helaas  ;), toch maar gaan he?

Ik zal nu ook wel zo'n beetje het maximum van dit bericht bereikt hebben, dus ik ga maar eens stoppen. Fijne zaterdagavond allemaal!

Groetjes Ovide

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4470 Gepost op: 6-07-2002, 20:12:14 »
heee ovide gefeliciteerd met je baan en je diploma! suc6 alvast met je salarisonderhandelingen he  :D

ik had gister ook n feestjuh van school et waz supah gezellie dus dat was wel beter... vanmorge m'n roes uitgeslapen maar ik heb nog steeds zo'n bonkhoofd. njah lekkah boeie morge isset weer weg  :D

nou da wazzet wel ik heb vandaag egt himmel nix gedaan dus niet egt veel boeiends meegemaakt. xxx

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4471 Gepost op: 6-07-2002, 20:36:37 »
Jaaa Ovide gefeliciteerd!
En Daan hier ook maar even met z'n overgang naar het tweede jaar Hogwarts ;) ipv in het zwembad want ik ben aan het uitrekenen... dit is 499, dan maak ik van 500 een soapje (nog geen idee maar ik verzin wel iets... hoop ik) en de enige echte 501 zet ik dan maar vast op de feestelijke plaats waar ie hoort nl in Daans zwembad.

Ik heb nog iets te vertellen nl een correctie op wat ik eerder heb gezegd, nou, niet dat het fout was, maar de plannen van die film staan wat minder vast. Ja ik heb er het heeeeeel lang geleden ook al over gehad en nu is het nog steeds niet zeker, very irri, maar ja, een van die vrienden vindt het eigenlijk te ver reizen naar Amsterdam voor een film van anderhalf uur. Heeft ie op zich wel gelijk in maar ja, och, mij maakt het niet zoveel uit waar en welke film, maar als we niet naar Amsterdam gaan, moeten we nu nog gaan uitvechten naar welke film we gaan en dat is volgens mij nog niet zo heel erg makkelijk, ja nu spreek ik mezelf wel een beetje tegen, als ik eerst zeg dat het me niet uitmaakt, maar ik vind films altijd heel snel te eng of nou ja, ik denk iig altijd dat ik ze te eng vind, later blijk ik dan toch geen nachtmerries te hebben, maar ja. :) Nu zou die andere vriend mij bellen en dan konden we overleggen, maar hij is meestal wat laat met dat soort afspraken, dus hij heeft nog steeds niet gebeld (afgesproken was vandaag...), maar ik ga hem mooi niet bellen dat heb ik al zo vaak gedaan. Als hij voor dinsdag wil weten hoe laat hij bij het station moet zijn e.d. moet ie zelf maar een keer een nummertje intypen. :) (Hm, beetje principekwestie, he...) Nou ja och, kvind het allemaal geen ramp, tzal toch sowieso wel gezellig zijn, alleen wil ik nu wel dat het dinsdag dan ook echt doorgaat en dat 't niet nog verder wordt uitgesteld eigenlijk. Nou ja erg interessant ook maar ik geloof dat het een beetje taboe is op dit forum om alleen maar te melden hoeveel berichten je nog moet voor je volgende stip, dus vandaar dit hele verhaal erachteraan ;).

liefs van e'tje.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4472 Gepost op: 7-07-2002, 19:50:52 »
Ha die e, gefeliciteerd met je molgodendom. Ik heb het nog steeds niet gehaald, maar krabbel ook langzaam in die richting. Maar ja iedere dag een of twee postjes schiet ook niet zo op.

Ik ben benieuwd hoe het met je bios avontuur afloopt. Je moet die jongens niet te veel achterna lopen, dat is niet echt goed volgens mij, daar worden ze alleen maar lui van  ;)

Vandaag lekker dagje sport gekeken. Er was echt veel op. Het voordeel van sport op tv vind ik altijd dat ik er zo lekker moe van wordt. Dan val ik in slaap en wordt na een uur ofzo weer wakker, heerlijk gewoon.

Iedereen nog veel plezier vanavond. Er komen een paar leuke dingen op tv. Op rtl 4 twee series, om 20.00 en 21.00 uur. Op Nederland 2 komt Flikken, ook een leuke serie. En er komt ook nog een film Sense snd sensibility, die schijnt ook wel goed te zijn (voor vrouwen tenminste). Ik weet het nog niet, ik kan helaas niet alles zien en/of opnemen.

Groetjes Ovide

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #4473 Gepost op: 7-07-2002, 20:27:00 »
Je moet die jongens niet te veel achterna lopen, dat is niet echt goed volgens mij, daar worden ze alleen maar lui van  ;)
nou zeg...  :P

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4474 Gepost op: 8-07-2002, 08:35:29 »
Ik zou zaterdag toch een tattoo nemen? Denk je wat? Belden ze op dat die jongen die mij zou tattooeren ziek was (die andere zat vol)... nou moet ik vrijdag. Balen! Nja, nix aan te doen, dan nog maar een weekje in de zenuwen  :-/
Mijn tattoo betekend trouwens good luck.

Ovide, gefeliciteerd! Een dikke  :-*

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4475 Gepost op: 8-07-2002, 13:15:45 »

[blaatblaatblaat]

Hebben ze ook kabouternaalden speciaal voor jou? :P :P :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4476 Gepost op: 11-07-2002, 20:55:03 »
haiiii mensen heel kort want mn vader moet op de computer, maar ik ben dus dinsdag naar lotr geweest (lord of the rings) dat had ik vast wel al verteld, nou ja ik had hem nog niet gezien  :-[ omdat hij me altijd te eng leek. Iedereen had wel duizend keer gezegd dat ie echt niet eng was, maar ik had dus mooi wel gelijk, hij was echt wel eng. Maar echt erg was dat ook weer niet want ik heb gewoon heel vaak mn ogen dichtgedaan en de handen van 'die jongens' fijngeknepen ;), dus toen viel het mee. En er zaten ook heel erg leuke stukjes in natuurlijk en Legolas was al helemaal het einde en de hobbitjes waren errug schattig en lief. Als ik dat zei kreeg ik wel het commentaar van 'das allemaal makeup' en 'ze zijn gewoon met de computer verkleind' en die urukhai, dat was 'gewoon modder hoor', maar dat vond ik niet uitmaken :). Naja mn vader komt eraan, iig, ik vond hem dus wel eng, maar het was wel gezellig en leuk enzow en daar ging het maar om dus t was geslaagd hoor, en ik moest hem gewoon gezien hebben natuurlijk iedereen heeft hem gezien en heeft het erover (gehad), dus das ook mooi heb ik toch maar lotr gezien en dat terwijl ik niet durfde dus was een hele overwinning :). En Ovide ik moet niet achter die jongens aanlopen hahaha, nee, natuurlijk niet, heb je gelijk in, maar volgens mij doe ik dat ook niet hoor... hm, doe ik dat?? Maar ja ik ben toch niet verliefd op ze, ik hoop ook maar dat ik dat niet word en zij niet op mij want dat zou zo jammer zijn, we zijn zo'n gezellig drietal. Ze zijn echt hele goede vrienden van me het is zo gezellig echt heel leuk naja morgen zie ik ze weer dan is eindelijk de reunie van cabaret. Very veel zin in morgen ga ik ook weer rpg'en voor de 2e keer ik geloof dat ik het daar nog niet over gehad had, dat moet ik dan nog ns doen. Want Daan had het er ook al een keer over dus die weet iig wat het is das leuk nou ja ik stop voordat mn vader me wegsleurt. Doeiiiii

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4477 Gepost op: 11-07-2002, 21:05:36 »
Citaat
haiiii mensen heel kort

kortste post uit da history  ;) geef nix hoor  :D

Citaat
Legolas was al helemaal het einde

in et echt is ie veel leuker!

Citaat
'ze zijn gewoon met de computer verkleind'

ze zijn niet met de pjoeter verkleind... das et koele d'r aan, in scènes waarbij een mens of elf en een hobbit of dwerg bij elkaar stonden, hebben ze degene die met de rug naar de camera stond vervangen door een heeeel klein (1 meter 20) mens of een heel lang (2 meter 10) mens. die mensen hebben ze dan ook nog eens maskers opgezet zodat het echt lijkt alsof bijv. elijah wood nog steeds frodo is, terwijl dat dus niet zo is. pffff ingewikkeld hahaha maar jah maybe dat je et snapt.

ik heb lotr zelf eik nog niet gesien, et lijkt me op zich wel 'n leuke film hoor maar die boeken, aaargh, ik vind ze echt zo saai. ik hou gewoon niet van fantasy en sf maar de film wil ik toch wel zien denk k. nou jah, 3 of 8 augustus komt ie uit op video, dan ga ik em wel kijken. k ben benieuwd hahaha weet ik eindelijk wie iedereen is heb daar nu nl. echt geen idee van. heb wel ammel foto's gesien aaaach echt liev en supah mooi gemaakt. die elijah wood is trouwes best wel arro in et echt pffff. maar ja hahaha als ie maar kan acteren en dat kan ie volgens mij wel.

xxx door

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4478 Gepost op: 13-07-2002, 11:08:32 »
Hallo,

Ik ben er ook weer eens. Heb het een beetje druk gehad de laatste dagen, maar ik ben jullie niet vergeten hoor!

Momenteel rol ik een beetje van het ene feestje naar het andere. Aangezien ik dat niet echt gewend ben, begint de vermoeidheid wel toe te slaan. Het is dus maar goed dat ik vakantie heb  ;D.

Ze hadden voorspeld dat het weer vandaag slecht zou zijn, maar daar heb ik tot nu toe nog niets an gemerkt (ja toen ik vanmorgen in bed lag heeft het een beetje geregend).
Ik ga dus nu maar eens lekker op mijn balkonnetje zitten en me geestelijk voorbereiden op het volgende feestje (vanavond), daar moet ik met de auto naar toe, dus dat wordt wat rustiger, hoop ik.

O ja, e, leuk dat je zo'n leuke avond gehad hebt. Is het toch nog goedgekomen he  ;)?

Groetjes Ovide

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4479 Gepost op: 13-07-2002, 14:02:55 »
Halloooo

kortste post uit da history  ;) geef nix hoor  :D

hahahahaha :D ja idd, ik ben dr niet zo goed in geloof ik, om korte berichtjes te schrijven ;)
Citaat
in et echt is ie veel leuker!

en dit is ook grappig, want bij al dat commentaar van dat het toch maar makeup was, zei ie ook nog 'in het echt is ie kaal!' hahahaha dus naja hoe ie ook in het echt is, dat maakt me niet uit, in de film is ie iig geweldig... ::)
Citaat
die elijah wood is trouwes best wel arro in et echt pffff. maar ja hahaha als ie maar kan acteren en dat kan ie volgens mij wel.

idd, het maakt mij echt helemaal niets uit hoe de acteurs in het echt zijn, want ze spelen toch iemand anders, en Frodo is een lief hobbitje.

Maar goed tot zover dan maar lotr :), leuk dat jullie allemaal zo met mijn bezigheden meeleven.
Ovide, leuk toch juist, al die feesten? Lijkt me juist onwijs gezelli!
Ach ja gisteren was de reünie daar had ik het al zo vaak over gehad moest ik nu toch ff vertellen hoe het was. Nou, ook erg gezellig hoor, maar toch keek ik er op het laatst veel minder naar uit dan toen ik net uit Rome terugkwam, want ja het ging me er eigenlijk alleen om die twee mensen terug te zien en die had ik dus toch al gezien en gesproken bij die film en zelfs alweer daarvoor dus daarvoor hoefde ik niet meer naar de reunie. Twas wel leuk een aantal anderen weer ff te zien, niet iedereen was er natuurlijk maar eigenlijk waren degenen die er niet waren toch de minst aardige of degenen die ik toch niet zo goed kende dus dat viel alweer mee. We hebben de video gekeken van de voorstelling en dat is natuurlijk altijd wel leuk om terug te zien, vind ik. Daarna kregen we ook nog allemaal een briefje met een 'evaluatie' (heel kort waar je goed of minder goed in was), dat doet ie elk jaar, alleen vorig jaar was ik er niet bij omdat ik net in Afrika zat toen de reunie was. Twee jaar geleden was ik er wel bij, het was nu eigenlijk precies hetzelfde. Alleen een van die twee vrienden van me (die dus mee waren naar de bios) vond het niet zo leuk, dat was wel erg jammer, hij heeft het cabaret sowieso niet zo leuk gevonden, omdat hij niet zo goed met de regisseur op kan schieten of zoiets, ja ik weet het ook niet heel precies, maar hij wil graag heel veel leren, echt heel goed leren toneelspelen, ook al is ie al best wel goed, alleen heeft de regisseur niet door dat ie dat is, en daar ergert ie zich dan ook weer aan, enz. En dat vind ik dan weer erg omdat ie nu misschien niet doorgaat volgend jaar, omdat ie het dus eigenlijk niet zo leuk vindt, jaaa, wel gezellig, maar hij komt niet alleen voor de gezelligheid. Dus dat was dan wel weer jammer, maar ja misschien gaat ie toch wel door omdat ie niks anders kan vinden.
Na afloop van die reunie ging ik met hem mee want hij kreeg gisteravond een jong poesje...!!!! (had ik misschien wel al verteld hahaha) Echt geweldig, heel actief was ie, dat katje, maar op een gegeven moment werd ie toch moe en viel ie op mn schoot in slaap, dat is echt het allermooiste wat er is. En ahhhhhhhhhh wat was ie toch lief, naja dat zijn alle kleine katjes :).
Ik ben een beetje bang dat ik alweer bijna boven het max uit zit van hoe groot een bericht mag zijn... hoop het niet, weer zo onhandig, maar dan ga ik dus maar weer eens stoppen, verder heb ik alleen nog maar te melden dat mn mobiel kapot is  >:( :( al sinds een tijdje en het gaat maar niet over dus nu ga ik terug naar de winkel.
Veel groetjes enz van Annemieke