Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553294 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4420 Gepost op: 24-06-2002, 19:19:12 »
ja ovide, daar krijg je niet echt een vakantie gevoel van, mja, wel heeeel veel succes hoor hahaha enne als je al naar de tweede ronde mag heb je best wel grote kans om aangenomen te worden.
en natuurlijk ook succes met het verdedigen van je scriptie he!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4421 Gepost op: 24-06-2002, 20:57:26 »
Succes ovide met 't verdedigen van je scriptie en met de tweede ronde voor de baan natuurlijk! We duimen voor je!  :)

Ik heb inmiddels m'n laatste tentamen er al weer opzitten en heb dus nu vakantie! Eindelijk! Heerlijk effe 'n tijd niets doen, en wat werken natuurlijk want centjes moeten er ook verdiend worden.  ;)

Ik ga woensdag gelijk m'n vakantie vieren in de Efteling! Ik heb eindelijk weer 'ns iemand zo ver gekregen om met me mee te gaan. Ik heb er echt kei veel zin in, 't is net alsof ik er in geen eeuwen meer geweest ben (ahum, vorig jaar dus nog....) Ben benieuwd hoe Pandadroom en 't nieuwe theater zijn geworden.  :)

That's all for today, want ik ga 'ns lekker relaxen op de bank met 'n zwijmelfilm. Pearl Harbor of zo.....

Tot morgen of zo!  ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4422 Gepost op: 25-06-2002, 13:30:18 »
eeeey han! betur da je vakantie hebt... hmmm pearl harbor, egt leuke film is dat.

veel plesier in de efteling ook.
ik zou maandag naar de eflteling gaan met paar vriendinne maar nou gaan we woensdag 10 juli naar six flags ook wel koel...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4423 Gepost op: 25-06-2002, 22:33:54 »
Good luck ovide
veel plezier Han
en aan degenen die nog tentamen hebben ook veel succes

Ik heb vandaag gehoord dat ik GESLAAGD BEN!  ;D
Vrijdag mijn diploma afhalen!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4424 Gepost op: 26-06-2002, 08:31:33 »
Gefeliciteerd Robbie!!! Goe gedaan, enne, kunnen we nu van jou ook een feesie verwachten  :D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4425 Gepost op: 26-06-2002, 14:26:25 »
ra GEFELICITEERD!!!  :-*

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4426 Gepost op: 26-06-2002, 14:56:49 »
Proficiat RA!!! Heeft je harde werk toch nog wat opgebracht.

Enne...Ik ben dus ook GESLAAGD!!!!! Ik heb vanmorgen mn scriptie verdedigd, met succes, en nu ben ik dus eindelijk afgestudeerd. Volgende week vrijdag diploma uitreiking.

Vandaag en morgen maar eens lekker relaxen en dan vrijdag die test. Ik ben eens benieuwd, maar ik heb er wel zin in.

Groetjes Ovide

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4427 Gepost op: 26-06-2002, 15:07:08 »
ovide, ook GEFELICITEERD!!!  :-*

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #4428 Gepost op: 26-06-2002, 17:33:32 »
nou natuurlijk ook van mij iedereen gefeliciteerd met de exames/banen en stage plekken en weet ik veel wat nog meer iig iedereen heel veel plezier in jullie vacantie, enneh geen dingen doen die ik ook niet zou doen he :P
joki

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4429 Gepost op: 26-06-2002, 18:43:50 »
joki veel plezier op vakantie!

ik baal nu ff want ik kom de chat niet meer op, hier niet, op de cala niet en erges anders ook niet... komt door iets met mirc dus als dr hier nog mense zitte die wat van pjoeters weten, help me out please.

nou dat was et wel heb eik nix boeiends gedaan vandaag, nja zangles was wel melug maar meer niet.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #4430 Gepost op: 26-06-2002, 21:16:21 »

enneh geen dingen doen die ik ook niet zou doen he :P
joki

Haha mensen...alles mag dus ;-)

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4431 Gepost op: 27-06-2002, 10:59:22 »
Robbieazerty en Ovide gefeliciteerd!  :)

Hebben we trouwens binnenkort geen gezamelijk feest van alle geslaagde forummers? Ik heb wel weer 'ns zin in 'n gezellig feestje!  ;)

Ik ben gisteren de hele dag naar de Efteling geweest en 't was kei gezellie. 't was fijn weer en we hoefden nergens echt lang te wachten. Ik zou zo volgende week weer willen gaan......

Ik heb wel vakantie nu, maar ik ga toch maar 'ns wat nuttigs doen, namelijk alles van school uitzoeken en de rotzooi in mijn kamer maar 'ns opruimen (daar was ik de laatste tijd niet echt aan toe gekomen.  :-[ )

Fijne dag!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4432 Gepost op: 27-06-2002, 11:46:09 »
nouhan, veel plezier met je kamer schoonmake  8)

enne in de efteling, was de pandadroom leuk... et lijkt me egt swaar saai mja ik heb eik nog van niemand gehoord hoe et was :)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4433 Gepost op: 27-06-2002, 19:59:46 »

Haha mensen...alles mag dus ;-)

Stout hoor :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4434 Gepost op: 27-06-2002, 20:01:21 »

enne in de efteling, was de pandadroom leuk... et lijkt me egt swaar saai mja ik heb eik nog van niemand gehoord hoe et was :)

Ik had ook verwacht dat 't maar saai zou zijn, maar dat 3D filmpje is echt grappig. 't lijkt echt of alles op je afkomt en heel dichtbij is. Je ziet ook al die kindjes met hun handjes grijpen als er 'n zeepaardje op je af komt. Kei lief.  :)

Ik had nog nooit eerder 'n 3D film gezien, dus ik vond 't wel 'n hele ervaring. Bovendien waren er ook veel neveneffecten (druppels water, wind, de zitting van de stoel die beweegt enz.) die ervoor zorgden dat je nog meer 't idee had dat 't echt was.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4435 Gepost op: 27-06-2002, 20:22:32 »
aach liev!
mja... ik heb paar keer n 3D film gezien ik hebbet nou wel gehad, wat zie je nog meer behalve zeepaardjus?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4436 Gepost op: 28-06-2002, 15:16:50 »
Hallo mensjes!!

IK BEN ER WEER ! !

...terug uit Rome, jaaaaaa, het was zeker heel erg leuk, maar ik zal er later nog wel meer over vertellen. Nu ff mails beantwoorden en bijpraten op msn en zo, en nog een hoop dingen, naja, weten jullie iig dat ik er weer ben, maar ik zal ook nog wel 'ns wat verhalen laten horen en het forum een keertje bij gaan lezen.

veel groetjes van Annemieke

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4437 Gepost op: 28-06-2002, 15:36:52 »
Ik ben er ook weer! Ik ben zo juist binnenstebuiten gekeerd(naja psyhologisch gezien dan...) aan de hand van een aantal testen. Aanstaande maandag krijg ik te horen hoe ik het er vanaf gebracht heb.

E, wat goed dat je er weer bent. Ik hoop dat je het leuk gehad hebt in Rome. Het weer was vast prachtig, dat hoop ik tenminste, en de Italiaanse mannen zijn ook prachtig, of niet?  ;)

Ik ga vanavond lekker deftig uit eten. Ik weet al weer eens niet wat ik aan moet doen. De meeste sjieke spullen zijn niet echt geschikt om veel in te eten en lang in te zitten. Ik moet nog maar eens min kast in duiken, dan vind ik wel weer wat.

Groetjes Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4438 Gepost op: 28-06-2002, 21:54:55 »
Ik hoop dat je nog iets moois hebt gevonden om in uit eten te gaan, ovide. Anders kun je in de toekomst wel wat van mij lenen  ;) , want ik ben van plan uitgebreid te gaan winkelen volgende week.

Maar nu zit ik met 'n probleempje, ik weet namelijk niet waar ik moet gaan winkelen. Ik ga samen met 'n vriendin met de trein (onze OV is nog geldig!), maar weten niet naar welke stad we moeten reizen. En hier kunnen jullie me misschien bij helpen. Dus bij deze zou ik graag van jullie willen weten waar 't leuk winkelen is. (Eindhoven en Maastricht vallen af, want daar zijn we al veel te vaak geweest.)

Dus als jullie nog tips voor gezellige winkelsteden hebben, graag! En ik beloof bij deze dat ik na afloop van mijn dagje shoppen hier in de bar mijn nieuwe outfit(s) zal komen showen!  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4439 Gepost op: 28-06-2002, 22:17:13 »
annemiek, wt! ik wil echt een hoop horen hoor!

enne ovide, veel plesier!

en han... utrecht lijkt me heel leuk, voor winkelen iig, en amsterdam natuurlijk :D

ik ben vandaag naar rotterdam geweest, heb daar met n vriendin ruim 4 uur rondgelopen, maar nix gekocht en toen gingen we naar not another teen movie hahaha dat was echt melig die film is echt zoooooo saai die is echt niet leuk en dat was humor hahaha.
ow ja, we stonden zo in n winkel, en toen stond dr echt een hele knappe vent. hij leek echt helemaal op brad pitt, dus we ginge em ff stalke hahaha was ook melig. was wel melig dus ammel maar verdes hahaha hebbe we dus nix gedaan :D ow jah ik ben nog uitgebuit bij de v&d... 15 gulden betaald voor een broodje kalkoen en een cola, tsk! ik dacht eerst et is niet zo duur maar ik ging het terug rekenen, hallo zeg, echt stom dat ze dr zoveel voor vragen! trouwes, de v&d is wel hoog zeg hallo ik was echt bang dr zit in et midden van dat gebouw nl. een heel groot gat en we zate bove te ete aaah men ik zat echt zow te kijke van ik wil niet valle!
nou da was mn gezwets weer voor vndaag, et is nie boeiend maar ik wilde wel ff wat poste :D

door

owja k ben de cd van within temptation aan et kijken, wel n leuke cd is dat zeg... alleen de nummers zijn zow lang!