annemiek, wt! ik wil echt een hoop horen hoor!
enne ovide, veel plesier!
en han... utrecht lijkt me heel leuk, voor winkelen iig, en amsterdam natuurlijk
ik ben vandaag naar rotterdam geweest, heb daar met n vriendin ruim 4 uur rondgelopen, maar nix gekocht en toen gingen we naar not another teen movie hahaha dat was echt melig die film is echt zoooooo saai die is echt niet leuk en dat was humor hahaha.
ow ja, we stonden zo in n winkel, en toen stond dr echt een hele knappe vent. hij leek echt helemaal op brad pitt, dus we ginge em ff stalke hahaha was ook melig. was wel melig dus ammel maar verdes hahaha hebbe we dus nix gedaan
ow jah ik ben nog uitgebuit bij de v&d... 15 gulden betaald voor een broodje kalkoen en een cola, tsk! ik dacht eerst et is niet zo duur maar ik ging het terug rekenen, hallo zeg, echt stom dat ze dr zoveel voor vragen! trouwes, de v&d is wel hoog zeg hallo ik was echt bang dr zit in et midden van dat gebouw nl. een heel groot gat en we zate bove te ete aaah men ik zat echt zow te kijke van ik wil niet valle!
nou da was mn gezwets weer voor vndaag, et is nie boeiend maar ik wilde wel ff wat poste
door
owja k ben de cd van within temptation aan et kijken, wel n leuke cd is dat zeg... alleen de nummers zijn zow lang!