Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553399 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4400 Gepost op: 21-06-2002, 15:39:26 »
whaha... ik ging vandaag m'n haar late knippe, korting t/m 15. maar d'r werd gwoon volle prijs gerekend. dus ik zo: "heb ik geen korting dan? ik ben 15, dan heb je toch korting?" "ja... dat klopt... ja ik dacht ik vraag het niet want je zou niet zegge dat je 15 bent." ik had egt zoiets van gaat ze nou ook me paspoort nog vrage ofzow? was echt vaag... mja... nu zie k dr dus weer jong uit :D

maareh tijgetje... als je 50 bent denke ze ammel dat je 40 bent he, zo kan je et ook zien :D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #4401 Gepost op: 21-06-2002, 17:10:44 »
Hallo allemaal, het is weer weekend, olee olee olee!!!!

Nog leuke plannen iemand?

Nou, leuk dat je dat vraagt, ja, ik ga vanavond naar de bios. Naar Unfaithful om precies te zijn. Lijkt me een mooie film, ik zal eerdaags laten weten of dat ook echt zo was.

Groetjes van

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4402 Gepost op: 21-06-2002, 18:06:47 »

ik ben 15

K zou toch zweren dat....  ::) :P ;D ;)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4403 Gepost op: 22-06-2002, 16:36:47 »
neuh! ;) :P

soow k heb lekkur uitgeslapen vanmorge/vanmiddag en toen nog ff naar r'dam geweest. we zate echt erges midde in et centrum bij de verlenging turkije-senegal, dus toen turkije gewonne had ginge ze hemmel los daar, was echt grappug al die blije mense... naja, brazilië zal toch wel van ze winnen... k hoop eik wel dat zuid-korea wint, da lijkt me echt leuk, heeft nederland dr ook nog n beetje eer van, zou wel leuk zijn... wanneer word de volgende wedstrijd eik gespeeld? en welke? eerst brazilië-turkije toch? nja, ik weet et eik niet. niej echt handig trouwes van die keeper van senegal, die gast stond echt hemmel aan de foute kant van et doel.

trouwes pino, was unfaithful leuk? heeft iemand maybe about a boy al gezien, k ga dr vrijdag heen, maar heb eik geen idee waar ie over gaat...

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #4404 Gepost op: 22-06-2002, 20:39:57 »
about a boy is echt heeeeeeel leuk door, gaat niet echt ergens over  :-/ nah ja naruurlijk wel ergens over maar tis gewoon een hele leuke gezellige film.
gaat over een rijke vrijgezel (hugh) die niets doet , ja tv kijken enzo. en die denkt dat t makkelijker is om met gescheide moeders een relatie aan te gaan, omdat ze t dan zelf uitmaken omdat ze er nog niet aan toe zijn, dus makkelijke sex zonder uitmaak drama's. en dan begint t verhaal. errug leuk maar hoop niet dat je met een man/jongen gaat kijken, want die vonden er allemaal niets aan bij ons in de bios :D (vrouwenfilm waarschijnlijk ;))

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4405 Gepost op: 22-06-2002, 21:08:09 »
okeej joki! thnx! et lijkt me wel n leuke film als ik alles zo hoor, et zal idd wel n vrouwefilm zijn, zijn de meeste van hughs z'n films, maar k ga met n vriendin dus da maakt nix uit. en ik vind hugh zowiezo altijd al zo'n schatje, op dat aanplakbiljet ziet ie dr egt liev uit... dusseh, da word leuk vrijdag!
iedreen nog n fijne zaterdagavond... door

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #4406 Gepost op: 22-06-2002, 22:15:16 »
About a boy is leuke film ja!!!...maarja ik ben dan ook geen man...want mannen... :-X

Liefs

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4407 Gepost op: 23-06-2002, 08:58:00 »
Als enige man van deze bar  ;) moet ik hier toch ff op reageren natuurlijk!
Wat is er mis met mannen?

Antw. Een hele boel

Take a glorious bite out of the whole world

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #4408 Gepost op: 23-06-2002, 10:13:01 »
wat is er niet mis met mannen kun je beter vragen :D
t grootste probleem is dat ze niet van een goeie film kunnen genieten, en dan ook nog zo gaan zeuren dat de hele bios t hoort. zelfde als ze ziek zijn, gaan ze ook lopen hoesten,zuchten,steunen en moeilijk lopen doen.
hopend hiermee uw vraag beantwoord te hebben verblijf ik, met vriendelijke groet jokivin  8)

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4409 Gepost op: 23-06-2002, 10:55:16 »
Over cliche's gesproken!!!  ;D  ;D

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #4410 Gepost op: 23-06-2002, 15:26:56 »

neuh! ;) :P

trouwes pino, was unfaithful leuk?

Tja....wat zal ik zeggen.... mooie film maar weer zo'n k**-einde. Ik weet niet wat dat is, de laatste tijd zie ik alleen maar films met een k** eindes....misschien de volgende keer toch maar About A Boy, ik vond Bridget Jones per slot van rekening ook leuk...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4411 Gepost op: 23-06-2002, 18:06:20 »
wat vind jij n k*t einde dan?

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #4412 Gepost op: 23-06-2002, 19:17:54 »
Als een film plotsklaps afgelopen is en je nog met 4846439 vragen blijft zitten. Ik hou van een afgerond verhaal. Het hoeft geen happy end te zijn, maar wel klaar! Bijvoorbeeld "Spoorloos" naar een boek van Tim Krabbé: niet bepaald een happy end, maar wel een mooie climax van een schitterend verhaal. Dat is waarschijnlijk omdat het een nederlands produkt was, want de amerikaanse remake was ook bagger!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4413 Gepost op: 23-06-2002, 19:54:30 »
ow ja ik snappet... nja, is meestal niet bij van die hugh grant films, ik zal wel ff kijke jah en dan zeggik wel offet ook zo'n k*teinde heeft...

pffff morge begint me pwweek, k heb dr geen zin in... morge frans, wiskunde en tekene (?!), et zulle wel ammel onvoldoendes worde maar ja moete ze ook maar meteen vakantie geve en niet eerst nog zo'n vage pwweek.

nou meer hebbik ff niet te melde was niej egt boeiend vandaag.

door

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4414 Gepost op: 23-06-2002, 20:49:49 »
hoi hoi!

ik kom ook weer 'ns effe langs. Ik heb zojuist besloten dat ik nu wel genoeg gestudeerd heb voor mijn laatste tentamen morgen en heb dus effe tijd voor ontspanning.  :)

Maar morgen om 17:00 uur heb ik dus vakantie! (jammer dat 't tentamen pas om 15:00 uur begint, nu kan ik morgen nog de hele dag in de stress gaan zitten.....) Heerlijk gewoon.

Maar goed, Doris succes met je proefwerken en 't valt misschien wel mee allemaal. Ik hoop in ieder geval dat jouw proefwerken ietsjes beter gaan dan mijn tentamens.  ;)

Toevallig heb ik vorige week ook 'about a boy' gezien in de bios. Ik vond 'm wel grappig, maar vond 'm eerlijk gezegd wat tegenvallen. Ik had er meer van verwacht, maar dat neemt niet weg dat 't toch best 'n aardige film was.

Zo dat was 't weer voor nu, ik ga fijn op de bank hangen en zet 'dit was 't nieuws' van gisteren aan.  :)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4415 Gepost op: 23-06-2002, 21:19:07 »
aaarg, kheb nog 2 weken schoool  >:(

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4416 Gepost op: 24-06-2002, 09:24:48 »
Als iedereen het toch over leuke films heeft, ali g is de leukste van de laatste tijd vin ik. maar about a boy lijkt mij ook leuk (al is het alleen maar om hugh) maar mijn vriend krijg ik toch niet mee. dat kan dus 3 dingen betekenen, of hem met zn haar meesleuren de bios in, met mn zusje gaan of wachten as tie op video komp en gewoon thuis kijke. zal denk ik het laatste worden.
enne doris, positief blijven he! De pw-en maak je best goed! zal ik je anders helemaal gratis een talisman sturen? brengt geluk, k weet het zeker!

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4417 Gepost op: 24-06-2002, 13:43:05 »
sooow k heb me eerste 3 pw's achter de rug: frans, wis en tekene... whahhaa ik heb ze echt zwaar verkloot ik had echt zwaar schik daarzo in die klas hahaha was echt heel melug. nou de pw's ginge dus k*t mja lekker boeie... k denk da tekene nog et best ging... :D

ik hoor idd van meer mense dat about a boy saai is enzow, mja als je dr met leuke mense heen gaat en hugh speelt dr in ach lekker boeie dan valt et ammel weer meej mja ik wil em echt zien.

ali g leek me juist nie leuk, mja, is n vooroordeel denk k want ik hou niet van sport enzow behalve van et wk hahaha.

nou meer hebbik niet te melde, doeeg xxx door

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #4418 Gepost op: 24-06-2002, 15:07:21 »
Ej menschjes.. the sun is shining ensow.. nou.. daag..

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4419 Gepost op: 24-06-2002, 18:44:28 »
Hallo,
Ik ben er ook weer eens. Gister had ik ff geen zin om iets te posten, maar vandaag heb ik weer nieuwtjes!

Morgen is de laatste dag op mijn stage. Overmorgen moet ik mijn scriptie verdedigen en dan heb ik ik dus eigenlijk vakantie. MAAR vandaag heb ik gesolliciteerd bij de gemeente (sociale dienst) en ik mag door naar de tweede ronde! Wat dus inhoud dat ik vrijdag van 09.00-17.00 een psychologische test moet doen en volgende week dinsdag een assessment. Bij dat laatste moet je een rollenspel spelen dat op video wordt opgenomen en vervolgens door een psocholoog en nog wat mensen wordt beoordeeld. Ik ben benieuwd...misschien ben ik wel rijp voor het gekkenhuis ofzo.

Al met al nog niet echt het vakantiegevoel, maar ja als het me een baan oplevert, dan is alles weer vergeten. En ik hoef niet bang te zijn dat ik me verveel, dat is ook wat waard.

Dit was wat mijn vandaag heeft bezig gehouden...Ik wens jullie een prettige avond toe!

Groetjes Ovide