Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553413 keer)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4380 Gepost op: 18-06-2002, 08:17:00 »
lekkur pino! tijgetje... maggik ook :D
Ik zal ff kijken of er nog een ligbedje vrij is...  ;)

Helpt heel goed hoor Pino, thanx
Is e al weg trouwens?

« Laatst bewerkt op: 18-06-2002, 10:49:03 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4381 Gepost op: 18-06-2002, 18:14:18 »
Wat een hitte zeg. Het is hier 35 graden. Ik drijf echt achter de compu uit. Ik wou even laten horen dat ik nog leef, de rest komt wel als ik weer wat afgekoeld ben... :P

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #4382 Gepost op: 18-06-2002, 19:08:04 »
Meeeeeeeeeeeeeeen k ga hier half dood.. tis heet joh.. (goh..) haha.. mmm.. gelukkig gaat et zo onweren dan wordt et weer wat koeler.. mn vriendje vroeg net zelfs nog of  meej  haha.. anywayz.. zijn der eigenlijk nog wel jongens hier?? K zie alleen nog maar meisjes/vrouwen.. de lesbo-club?? :P ;)  Neej geintje hoor.. waar is dinges heen?? Ehm.. BM?? Die zie k ook nooit meer.. komt da door die discussie ofsow?? Najah.. k hoor wel weer van jullie..

Jullie nog niet vergeten oude widm.com fanaat Lauw!! :)

« Laatst bewerkt op: 18-06-2002, 19:30:45 door Lautjuh »

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #4383 Gepost op: 18-06-2002, 19:09:54 »
Ow k moest nog ff iets kwijt.. John is nog steeds supah lieff!! Echt!! K wil em binnekort opzoeken in zn winkeltje.. :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4384 Gepost op: 19-06-2002, 08:39:05 »
zijn der eigenlijk nog wel jongens hier?? K zie alleen nog maar meisjes/vrouwen.. de lesbo-club?? :P ;)  
Alleen Daan komt nog zo af en toe (zijn wij dan zijn harem?  ;D ) Misschien zijn vrouwen toch trouwer dan mannen... ofzowiets...
Ow, en kenner en wc eend ook. Dus... Dat zijn er al 3.

« Laatst bewerkt op: 19-06-2002, 08:44:42 door Tijgertje »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4385 Gepost op: 19-06-2002, 12:46:17 »
pffff... had vandaag scheikunde presentatie... k haat da mooi dat k et volgend jaar niej meer heb... en ook wel mooi dat et vandaag niet zo warm is... maar iets warmer mag ook wel...

Citaat
Ow k moest nog ff iets kwijt.. John is nog steeds supah lieff!! Echt!! K wil em binnekort opzoeken in zn winkeltje..  

dan ga k meej!  :D

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4386 Gepost op: 20-06-2002, 10:41:45 »
Ik zal hem waarschuwen

Citaat
zijn der eigenlijk nog wel jongens hier?? K zie alleen nog maar meisjes/vrouwen.. de lesbo-club??

Zie ik eruit alsof ik daar mee zit? Neen.  ;)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4387 Gepost op: 20-06-2002, 11:20:58 »
Misschien moeten we de bar omdopen in "cafe het potje"  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4388 Gepost op: 20-06-2002, 15:39:59 »
hallo lieve menskes,

long time no see. Ik ben de afgelopen daagjes druk bezig geweest met leren voor mijn tentamens en heb er inmiddels 4 achter de rug. Nu nog maar eentje, op maandag. Dus nog 'n weekendje flink bezig zijn en dan eindelijk vakantie!  :)

Ik ben er inmiddels ook weer wat beter aan. Gelukkig maar, ik haat ziek zijn en dan vooral als 't zo slecht uitkomt. Als ik nu niks belangrijks te doen had, was 't nog niet eens zo erg geweest. Maar ik kan 't me nu eenmaal niet veroorloven om tentamens te missen. Ik ben ook blij dat ik ze gewoon allemaal heb gemaakt. Of ik ze goed heb gemaakt is natuurlijk weer 'n heel ander verhaal..........

Nou, ik ga er weer 'ns vandoor, beginnen met studeren voor maandag.

Fijne dag nog!

Liefs,
Han  

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4389 Gepost op: 20-06-2002, 15:45:23 »
O, sorry Han, k wis nie da je ziek was. Anders had ik wel ff een fruitmandje gebracht  ;)
Nog ff doorzetten en dan ben je dr weer vanaf (leren). Succes.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4390 Gepost op: 20-06-2002, 15:49:18 »
suc6 met lere han!

heb vandaag egt relaxt schooldagje gehad, ipv wis en nl hebben we met de hele klas als n soort afscheid van het schooljaar (wat triest) the fast and the furious gekeke... die paul walker is lekkur!!!! die film gaat egt hemmel nerges over, maar die gast dies egt zooow lekkur... mja, ik ging net ff kijke naar fotows van em, kon alleen maar hele niet leuke fotows vinde, in de film is ie veel leuker..

k moet zo naar cesartherapie, maar ik weet niet meer hoe laat en ben m'n afspraken briefje kwijt. k ga om half 5 maar k weet niet meer of et nou half 5 of 5 uur was.

morge ben ik lekkur vrij, is wel beter... k weet alleen nog niet wat ik ga doen. eerst maar es lekker uitslapen denk k.

iedreen nog n fijne dag! door

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4391 Gepost op: 20-06-2002, 15:57:58 »

morge ben ik lekkur vrij, is wel beter... k weet alleen nog niet wat ik ga doen. eerst maar es lekker uitslapen denk k.

En ff op het forum hange he!
Ik heb ook the fast gezien, k vond het nou ook niet echt dat je zegt van wow. Iedereen op het werk had het erover (zo'n gave film) maar ja mijn collega's zijn allemaal mannen/jongens, dus die vinden dat algauw gaaf. En die ene guppekop ziet er wel leuk uit ja... maar George is leuker niet!?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4392 Gepost op: 20-06-2002, 17:20:21 »
film was idd niej egt geweldig, maar ja, die paul walker (brian de nog wat, die undercover agent dus. guppekop. nooit van gehoord eik, guppekop) vond ik egt koel... en lekkur.
mja, george is ook wel heel leuk... leuker nog denk k omdat ie niet zo ongeveer volmaakt perfect is als paul walker.

en morge ga ik ook wel ff op et forum hange, net zoals n paar maanden geleden. maja, toen was het nog druk, nu niet meer  :-/

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4393 Gepost op: 20-06-2002, 19:13:26 »
Hallo luitjes,
Ik ben er ook nog eens! Vanaf volgende week heb ik veel tijd, want dan heb ik namelijk vakantie!!!!!
Nou nog een baan vinden en dan kan ik helemaal relaxen ;)

Nee alle gekheid...Ik ga eens lekker genieten van meer dan een maand vrij en dan hoop ik een baan te hebben en me bij de werkenden in de samenleving te voegen. Klinkt heavy...maar dat wil niet zeggen dat ik opeens serieus wordt ofzo.

Han wat goed dat je toch je tentamens hebt kunnen maken. Ik hoop echt dat het goed gegaan is, maar dat zal toch wel?

Ik ga nu nog eens even op Jantien.org kijken. De laatste keer werkte ie bij mij niet goed...

Groetjes Ovide

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4394 Gepost op: 20-06-2002, 20:36:25 »
hallo allemaaaaaaaal

nog steeds druk op werk en het wordt alleen maar drukker. Mijn zoontje gaat zaterdag afzwemmen en hij gaat volgend jaar naar groep drie, dus hij mag nog ff spelen en dan begint het echte werk ;)

dus ik zeg gewoon weer even hoi

hoi

kusjus julia

always look on the bright side of life

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4395 Gepost op: 20-06-2002, 22:35:42 »
Wat 'n drukte hier ineens. Wel gezellie.  :)

Ovide, niet al mijn tentamens gingen even goed. De twee van vandaag waren erg pittig, maar niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen.  ;)

Doris 'n fijne vrije dag morgen.....
Ovide, succes met 't zoeken naar 'n baan en vast 'n fijne vakantie.....
Juul, ik hoop dat je zoontje z'n zwemdiploma haalt!  :)

Ik zoek maar weer 'ns m'n bedje op. Dan ben ik morgen weer helemaal fris en fruitig.

Truste!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4396 Gepost op: 21-06-2002, 09:54:32 »
goeiemorge iedreen die vandaag de bar nog inkomt!

han, heb je geen tentamens vandaag? wel k*t dat et fout ging, maar misschien heb je ze toch goed gemaakt, dat weet je niet altijd...

ik ga nu ff naar de kapper en dan ff boodschapjes doen voor het eten vannavond...

ik ben later vandaag wel weer terug.

fijne dag iedreen, door

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4397 Gepost op: 21-06-2002, 11:38:00 »

ik ga nu ff naar de kapper en dan ff boodschapjes doen voor het eten vannavond...

Zo, en wat ga je eten?
Ik moet vanavond ook koken, ik zal het lekker makkelijk houden, ben geen keukenprinses. Sterker nog, ik kan amper koken. Maar met de omschrijving erbij (terri yakki of zoiets) moet het wel lukken denk ik. En als het niet lukt bel ik wel de pizzaboer  ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4398 Gepost op: 21-06-2002, 14:11:26 »
:D mja... k heb al twee keer pizza gegete afgelope weke vinnik wel weer genoeg... ik ga griekse salade maken, met provensaalse biefstukreepjes en dan eik aardappelen, mja, blijkt dat we die niej meer hebbe... moet ik nog ff wat op verzinne... sperziebone ofzow :D

ik ben ineens ziek, 38,6 grade koorts en ik ben heel misselijk, dus misschien ga ik gewoon niet koke k ga al bijna over me nek als ik da ammel hoor

me haar is nu trouwes best wel heel kort zie dr gelijk weer n jaar jonger uit  :-/

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4399 Gepost op: 21-06-2002, 14:45:19 »
Het lijkt ineens wel een soort on-line kookprogramma! 'Wat eten we vandaag?'

Hoe ik mijn haar ook draag, ik zie er altijd jonger uit. Soms vervelend, soms handig. Toen ik 20 was, kwam ik nog gewoon ergens (ik weet niet meer waar) met een kinderkaartje naar binnen (kinderen tot 16 jaar!) Nou zeg! Maar was wel 2 Mark goedkoper.
En toen ik een kraslot wou kopen, vroeg ze om mn legetimatie... ik was 21!