jullie waren me tog nog niej vergeten he??
Tuurlijk niet (duh) ! Van harte!!!
Ik ben ook net wakker (nou ja... ehm...), om half twee vanmiddag opgestaan, want ik had na mn cabaretvoorstelling dus nog die verjaardag waar ik tot half twee mocht blijven naja dat wisten jullie ook al, twas iig allemaal superdesupertof onwijs gezellig heel erg fantastisch leuk!!!!! Mn voorstelling ging ontzettend goed, echt geweldig, en er waren maar liefst 11 (!!!) mensen voor me gekomen
:D terwijl ik er minder verwacht had. Na afloop natuurlijk heel gezelli nagepraat, alleen gingen de meeste mensen wel heeeel erg snel weg, maar kben nog meegefietst met een vriend van me die zelf meedeed, samen met een kennis van hem, die de weg scheen te weten naar die vriendin van mij die haar verjaardag vierde, dat wisten wij nl niet
. Naja, onwijze feeststemming gewoon natuurlijk uiteraard en ik was weer ongelofelijk hyper aan het ratelen (zegt die vriend van me tegen zn kennis: 'zo praat ze altijd hoor...'
). Maar goed, ik vind het dus nu ongelofelijk ontzettend vreselijk jammer dat cabaret is afgelopen, en net zo erg dat ik niet naar de reünie kan komen, want die kon volgens onze regisseur écht alleen maar op de 26e, en tja ik kom pas de 27e terug uit Rome...
Maar ja ik moet niet zeuren ik ben ontzettend blij dat ik naar Rome ga, natuurlijk.
En ik heb met mn twee cabaretvrienden afgesproken een keer naar de bios te gaan als ik terug ben, dus toch een soort reünietje.
En verder begin ik nu langzaam te stressen of ik niets zal vergeten etc, ik denk dat ik nu maar vast 'afscheid' van jullie neem, wie weet wie weet ben ik er vanavond nog ff, maar morgenochtend vertrekken we om half elf (niet zo vroeg op zich nee, valt reuze mee), dan zal ik iig niet meer komen. Het schijnt in Ned ook onwijs mooi weer te worden (zul je altijd net zien, ga je op vakantie...), dus daar wens ik jullie alvast veel plezier mee, en verder kunnen jullie erop rekenen dat ik absoluut weer heel vaak hier terug zal komen als ik weer in Ned ben, ik zal jullie heus niet vergeten! Oja, ook veel succes verder met mol3a, ik hoor over twee weekjes dan wel hoe 't ermee staat! Hoop dat het met jullie ook heel erg goed gaat en dat jullie net zo vrolijk zijn als ik
,
heel veel liefs en groetjes,
Annemieke