Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553395 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4360 Gepost op: 14-06-2002, 16:56:06 »
Hallo allemaal,

Ik ben er weer en ik heb weekend. Bedankt allemaal voor de felicitaties. Natuurlijk geef ik een feestje. Ik heb het zwembad van Daan al afgehuurd voor 5 juli, dan heb ik namelijk diploma uitreiking. Jullie zijn natuurlijk allemaal welkom, zwembroeken en -pakken meenemen!

Het wordt hartstikke mooi weer dit weekend, dus ik zou zeggen fijn weekend iedereen en geniet van het zonnetje!

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4361 Gepost op: 14-06-2002, 19:56:29 »
nou e, dan tog niet, et was maar n ideej hoor ;) en et ligt dr aan waar je woont of ze je nie alleen om half 2 alleen over straat late gaan... naja, meer met wie je bent, met n paar had et wel gemoge tog, maar ja je bent nie met n paar maar alleen dus je hebt gelijk ;)
heel veel plezier in rome!

k weet ff nix meer... geniet allemaal van je weekend of van je vakantie!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #4362 Gepost op: 14-06-2002, 20:31:43 »

haiiiiii

hier weer de spijbelende pwweek-hebbende!
Is Daan al weg op kamp?? Dan kan ik hem niet meer veel plezier wensen :(...

Nou, Daan is er weer hoor, en hoe. Ik heb zo veel leuke dingen gedaan op kam, het was niet normaal!! Ik heb ook nog inspiratie op gedaan voor een (naar mijn idee) hele coole opdracht voor WIDM3A!!! Nou, Daan is er weer,

Groetjes,

Daan

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #4363 Gepost op: 14-06-2002, 21:26:24 »
G E S L A A G D  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4364 Gepost op: 15-06-2002, 00:49:44 »
Ook jij nogmaals gefeliciteerd :+

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #4365 Gepost op: 15-06-2002, 01:20:30 »

Geslaagd goed gespeldt.... Mischien toch terecht een 8,1?
Waarschijnlijk niet maar toch;

Gefeliciteerd!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4366 Gepost op: 15-06-2002, 10:48:46 »
Proficiat Bram!!!!!

Maar je had het al verwacht he! Goed gedaan. Nu mag je echt van je vakantie genieten ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4367 Gepost op: 15-06-2002, 13:17:23 »

GEFELICITEERD !!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #4368 Gepost op: 15-06-2002, 17:06:27 »
Hallo allemaal!

Ovide gefeliciteerd! Kenner gefeliciteerd!
Het is voor mij alweer eventjes geleden  :-\, maar ik weet nog goed hoe spannend die examentijd was. (Ja, Oma...)

Ik ben momenteel bezig met een weekend om helelmaal impelstimpelstapelgek van te worden, maar wel allemaal leuk! Gisteravond de laatste tenniswedstrijd, afgesloten met een bbq, en vanmiddag de hele middag tussen 300 schreeuwende kinderen gezeten want mijn dochtertje doet mee met een optreden van de dansschool hier in de schouwburg en vanmiddag was het generale repetitie. Ik ben 'hulpmoeder' en werd blij verrast  :-X met de medediling dat de hulpmoeders ook een dansje moeten doen. Hij's fijn!
Maar goed, nu zitten dochter en ik dus even uit te puffen, zo meteen gaan we weer terug naar de schouwburg, voor het echte werk! Vanavond mag ik vanuit de zaal toekijken (zakdoeken mee! :'(), morgenmiddag is er nog een voorstelling en dan mag ik dus weer lekker een paar uur tussen die 300 dodelijk vermoeide, hevig gestresste kinderen gaan zitten...
Wel leuk hoor, ik laat nog wel weten hoe het geweest was en hoe fantastisch mijn eigen dochter was en zo.....

Groetjes, Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4369 Gepost op: 15-06-2002, 18:12:07 »
gefeliciteerd bram!

enne pino, veel suc6 (je dochter ook natuurlijk)

k kom net terug van n korfbal toernooi, de laatste wedstrijden van m'n korfbal carrière zijn gespeeld... k ben dr af! k ben egt blij... ow ja, we zijn kampioen geworden! het echte seizoenskampioenschap hebben we vorige week op een haar na verloren, maar nu zijn we dus wél kampioen met een doelsaldo van 24 (dat zijn dr meer dan we in het hele seizoen gemaakt hebben, op één dag...). ennik ben verbrand... naja, jammer, maar dan ben k morge ofzow weer bruin en dat kon k wel ff gebruike.

k ga nu ff lekkur hemmel nix doen... fijne avond iedereen ;)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #4370 Gepost op: 16-06-2002, 13:36:50 »
Ej mensjes..

Lang leve vriendjes met kompjoeters!!
K ben geslaagd!! Whiej!!
Zijn der nog veel mensjes hier of valt et wel meej? Njah k kom hier nog 1 x in de maand ofsow maar veel is der ook niet te doen.. jullie waren me tog nog niej vergeten he??

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4371 Gepost op: 16-06-2002, 15:05:50 »
lau, ook geslaagd!!! wasset feest nog leuk?

zo... k ben net twee uurtjes wakker... voor et eerst in n paar weke weer es lekker uitgeslape... ben nu alleen alweer moe maja das dan jammer. heb net lekkur gebruncht, mmm was egt lekkur! maja, da wordt vandaag weer weinig ete verder...

iedreen nog n fijne dag!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4372 Gepost op: 16-06-2002, 17:43:07 »

jullie waren me tog nog niej vergeten he??

Tuurlijk niet (duh) ! Van harte!!! :D

Ik ben ook net wakker (nou ja... ehm...), om half twee vanmiddag opgestaan, want ik had na mn cabaretvoorstelling dus nog die verjaardag waar ik tot half twee mocht blijven naja dat wisten jullie ook al, twas iig allemaal superdesupertof onwijs gezellig heel erg fantastisch leuk!!!!! Mn voorstelling ging ontzettend goed, echt geweldig, en er waren maar liefst 11 (!!!) mensen voor me gekomen :D:D terwijl ik er minder verwacht had. Na afloop natuurlijk heel gezelli nagepraat, alleen gingen de meeste mensen wel heeeel erg snel weg, maar kben nog meegefietst met een vriend van me die zelf meedeed, samen met een kennis van hem, die de weg scheen te weten naar die vriendin van mij die haar verjaardag vierde, dat wisten wij nl niet ;D. Naja, onwijze feeststemming gewoon natuurlijk uiteraard en ik was weer ongelofelijk hyper aan het ratelen (zegt die vriend van me tegen zn kennis: 'zo praat ze altijd hoor...' ;D). Maar goed, ik vind het dus nu ongelofelijk ontzettend vreselijk jammer dat cabaret is afgelopen, en net zo erg dat ik niet naar de reünie kan komen, want die kon volgens onze regisseur écht alleen maar op de 26e, en tja ik kom pas de 27e terug uit Rome... :( Maar ja ik moet niet zeuren ik ben ontzettend blij dat ik naar Rome ga, natuurlijk. :) En ik heb met mn twee cabaretvrienden afgesproken een keer naar de bios te gaan als ik terug ben, dus toch een soort reünietje. :) En verder begin ik nu langzaam te stressen of ik niets zal vergeten etc, ik denk dat ik nu maar vast 'afscheid' van jullie neem, wie weet wie weet ben ik er vanavond nog ff, maar morgenochtend vertrekken we om half elf (niet zo vroeg op zich nee, valt reuze mee), dan zal ik iig niet meer komen. Het schijnt in Ned ook onwijs mooi weer te worden (zul je altijd net zien, ga je op vakantie...), dus daar wens ik jullie alvast veel plezier mee, en verder kunnen jullie erop rekenen dat ik absoluut weer heel vaak hier terug zal komen als ik weer in Ned ben, ik zal jullie heus niet vergeten! Oja, ook veel succes verder met mol3a, ik hoor over twee weekjes dan wel hoe 't ermee staat! Hoop dat het met jullie ook heel erg goed gaat en dat jullie net zo vrolijk zijn als ik :),

heel veel liefs en groetjes,
Annemieke

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4373 Gepost op: 16-06-2002, 18:03:54 »
eeeey e! goed van je cabaret voorstelling, dat ie zo goed ging!

heeeeeel veel plezier in rome, maak dr maar wat gezelligs van da maak je maar 1 keer mee!

door

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #4374 Gepost op: 16-06-2002, 18:37:16 »
e, fijne vakantie, veel plezier met de italianen!!

Zo, mijn weekend is ook achter de rug, mijn dochtertje heeft de sterren van de hemel gedanst (zei zij objectief...) en ik mocht mezelf ook even een ster voelen met de dans van de hulpmoeders  :-\ .
Nu ploft deze dodelijk vermoeide hulpmoeder op de bank waar ze voorlopig even niet meer vanaf zal komen.... :P

Groetjes, Pino

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4375 Gepost op: 16-06-2002, 20:30:35 »
Proficiat voor alle geslaagden! (Kenner, Lauthjuh.....nog meer?)  :)  En wat fijn voor je e dat je cabaretvoorstelling zo goed ging! En ik merk dat Pino erg genoten heeft van haar dochtertje! Je hebt haar toch wel gefilmd he Pino? (altijd leuk voor later!)

Ik kom snel effe langs. Ben net toch maar effe uit bed gekomen. Ik ben namelijk ziek, ik heb de griep en heb dus bijna 't hele weekend in bed doorgebracht. Maar morgen moet ik fit zijn, want dan heb ik tentamen. Daarom duik ik er vanavond ook maar niet al te laat in........

Wat fijn trouwens om te zien dat merken dat jullie allemaal zo vrolijk zijn. Ik hoop dat ik dat ook kan zijn nadat ik mijn tentamens heb gehad (en dus vakantie heb!) en ik me weer helemaal fit voel!

Dat was alweer 't korte bezoek van Han. Tot de volgende keer! :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4376 Gepost op: 17-06-2002, 13:27:55 »
Nou, iedereen die geslaagd is of een andere reden heeft om feest te vieren... GEFELICITEERD!

Is dur verders nog iemand hiero? Of leg iedereen aan het strand? Wheh!!! Ik wil ook...... Maar ja, ik mot werkuh. Heb dur helegaar geen zin in dus ik dag, ik kom maar weer ff langs. Maar ja, as dur niemand is, is dur ok geen reet an! Dus gaat ik maar net alsof doen dat ik op een tropisch eiland achter mn compjuter zit... *(diepe) zucht*

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4377 Gepost op: 17-06-2002, 15:46:18 »
goeiemiddag iedreen!

so... was n lekkur dagje van daag egt kei warm... en dan loopt nog de halve school in n lange broek en n trui... kom k daar me me zomerjurkje :)

ow ja pino.... mooi dat et zo goed ging! je was wel et hele weekend onder de panne he.

en han... beterschap en heel veel succes met je volgende tentames!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #4378 Gepost op: 17-06-2002, 16:24:56 »
Han: hopelijk voel je je al wat beter en heel veel SUCCES met je tentamens!!!

Speciaal voor Tijgertje:

Hopelijk helpt het!

Groetjes, Pino

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4379 Gepost op: 17-06-2002, 18:15:26 »
lekkur pino! tijgetje... maggik ook :D