Idd Ovide, gefeliciteerd! Volgens mij had je het ook helemaal verdiend; zó veel werk aan gehad!
Aangezien ik nu niet meer op mijzelf reageer, kan ik weer posten in de bar
! Dus ga ik eens vertellen wat ik vandaag gedaan heb en dat is weer hetzelfde als afgelopen dagen, nl paar proefwerkjes en daarna weer leren, maaaaar morgen de laatste 2, pfewpfew, en daarna is het schooljaar eigenlijk om, daarna NAAR ROME (wisten jullie zeker nog niet, dak daarheen ging
) (tlijkt wel Afrika van vorig jaar, zoveel heb ik het er bijna over
), maar eerst nog het weekend waar ik vette ruzie met mn ouders over heb... nou ja, vet ook weer niet, maar toch, we komen er niet uit. Typische cliché puberproblemen zak maar zeggen, want ik wil eigenlijk morgen dus naar het kuikentje van mijn nichtje, en dat vinden zij eigenlijk al niet kunnen omdat ik in moet pakken voor Rome e.d. Maar het probleem is de zaterdag, want dan heb ik 's avonds dus cabaretvoorstelling, nou no problem, ze komen zelf kijken mooi mooi allemaal. Maar die avond laat geeft een vriendin van me een verjaardagsfeest, begint om half tien dus kun je nagaan, en ik ben er toch pas om ca elf uur vanwege mn voorstelling, dus dat duurt tot nog best wel laat kun je zeggen, ja. Maar alle mensen die ze heeft uitgenodigd gaan net als ik mee naar Rome, dus het is echt geen argument dat ik uitgerust moet zijn voor Rome of zo (kheb nog een dag om te slapen, okeee, dan moet ik wel inpakken...), dat hoef ik sowieso niet heel erg te zijn, want Rome is toch wel vermoeiend, hoe veel je van tevoren ook slaapt. Maar hoe dan ook. Het gaat niet om hun of mijn argumenten, maar ik moet dus al erg vroeg weg volgens hen, en ik mag ook niet blijven slapen zoals vele anderen. Nou ja allemaal van die standaard conflicten tussen ouder en dochter van 16, he. Maar ik ben bereid het kuikentjesbezoek op te offeren voor een uurtje meer feest bij die vriendin... Pfff, hoop dat we eruit komen zonder ál te veel geruzie, maar heb iig onwijze zin in de cabaretvoorstelling van zaterdag!!!!!
groetjessss