Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553486 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4340 Gepost op: 11-06-2002, 08:41:23 »

Normaal zou het vandaag geweest zijn maar zaterdag liet ie ineens weten dat het 'plotseling op één of andere mysterieuze reden' heel druk was op zij nwerk en dus maandag (vandaag dus) wél moest werken, evenals de volgend 2 maandagen...

Wat jammer dat 't niet doorging, heb jij je er al 'n tijd op zitten verheugen! Iig succes met je laatste examens!  :)

Ik ben deze week druk aan 't studeren voor mijn tentamens volgende week. Dus nog effe doorzetten en dan heb ik ook alweer vakantie! Eindelijk!  ;)

Vanavond hebben we onze klassebarbecue, maar als ik zo naar buiten kijk is 't niet echt BBQ-weer. Dat is wel erg jammer, maar niets aan te doen. Nu maar hopen dat 't iig droog blijft.....

Zo, ik duik weer 'ns m'n boeken in. Fijne dag!  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4341 Gepost op: 11-06-2002, 13:37:30 »
mensjes ik moet NU  weer weg, ben zeer zeer aan het spijbelen, mn generale rep van cabert begint nl om vier uur en daarna voorstelling uiteraard dus, maar ik moet natuurkunde nog leren voor morgen, voor vier uur dus, maar ja ik kon het toch niet laten ff de soap en alles na te lezen. kvind het weer erg grappig zo (maarreh, Daan, wat zal Prince daar wel niet van vinden? ;)) en supertof dat jullie weer allemaal volop posten, jammer dat jij straks weg bent op kamp Daan, maar ja goed ik vertrek dus maandag naar Rome voor degenen die het nog niet wisten ;). RA, superjammer van je date, maar misschien dan toch niet ná je examens...? naja veel succes ermee, iedereen een fijne dag enzow, doeiiiii

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4342 Gepost op: 11-06-2002, 19:12:54 »
Ik ben er ook weer effetjes. Mijn leventje is ny iets rustiger geworden, sinds ik gisteren mijn scriptie heb ingeleverd. Echt een mega-opluchting. Waarschijnlijk is het ook wel een voldoende (zei de lerares die mij begeleid heeft) en dus kan ik over een paar weekjes mijn diploma in ontvangst nemen.
Ik ga nu eens even kijken naar de trailer van de nieuwe HP film (met dank aan Daan).

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4343 Gepost op: 11-06-2002, 20:20:12 »
zo eindelijk weer achter de pjoeter, was hele dag bezet...

klote dat die half blind date niet door ging! wij ware allemaal al zo benieuwd, moet jij wel heeeel benieuwd zijn geweest ;)

han, heel veel plezier vanaaf bij de BBQ

enne ovide... hoe voelt et om es n beetje tijd te hebbe ;)

ow en tomas.... ik willook vakantie!!!! maar ja, k moet nog ff wachten.

whahaha was egt vaag gister, we krege pw scheikunde terug (van de rector?!) en er waren van de 23 pw's maar 4 voldoendes... k had n 1,6... maar iig, dat mens zo dreige van "als jullie bij et volgende pw wéér zulke slechte cijfers hebben blijve jullie na de pwweek nog n week na!" you're right... maar ja da wasset ook weer... ow ja had n 3,7 voor grieks, et gaat weer lekker hier met de cijfers... en die lerare maar zeike, hallo zeg, je mag tog zelf wel weten of je iets leert of niet? pfffff...

k zal mijn schema maar nie geve, maar k ben lekker lang op holiday! k ga definitief naar frankrijk, en daarna naar de vs, dus k vinnet egt supah leuk!

vrijdag nog ff heeeel veel shoppe om nog wat klere te kope voor de vakantie, en nog lekkur filmpje pakke (about a boy... is dat n leuke film?)... en dan nóg n week school. welke randmogool heeft dat bedacht kunne ze niet gwoon 3 maanden vakantie geve? tsss

nou da was mijn relaas ook weer... daan k wasset vergete maar wel veel plezier hoor op kamp!

k ga de rest van et forum ff lezen.  :-* door

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4344 Gepost op: 11-06-2002, 21:46:47 »
Leren... k*t, helemaal vergeten vandaag  ;) Bij mij maakt het toch nie uit, ik sta toch wel een voldoende  :) Maar een 3,7 voor grieks... nah, is me nog niet gelukt :p

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4345 Gepost op: 11-06-2002, 22:15:12 »
Citaat
nah, is me nog niet gelukt :p

neej is ook mijn eerste keer  ;)

naja lekker boeiend, ik ga zowiezo over en kan op mijn eindrapport minimaal een 6 staan... *arroarroarro*

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4346 Gepost op: 12-06-2002, 08:20:50 »

whahaha was egt vaag gister, we krege pw scheikunde terug (van de rector?!) en er waren van de 23 pw's maar 4 voldoendes... k had n 1,6...

Ik heb wel eens erger meegemaakt, bij natuurkunde was de hoogste cijfer een 5,3! En dat was van het stuudje van de klas. Hij had altijd 8en en hoger enzo. Ik had een 2,3 viel dus erg mee. Die andere klas had het ook zo slecht gemaakt, toen had de leraar er een punt bijgedaan.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4347 Gepost op: 12-06-2002, 15:14:57 »
ja... nou ja het (zgn.) stuutje van de klas had deze keer n 1,6 ;)
egt ernstig hoor, k doe geen flikker en mense denke altijd dat ik per dag supah lang aan me huiswerk zit... grr kan daar egt niej tege k heb wel wat beters te doen zeg :D

maar ja, k moe zo naar de verjaardag van oscar, waar k altijd oppas. heb dr wel ff zin in is wel gezellie daar altijd. k kom vanaaf weer trug hoor!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4348 Gepost op: 12-06-2002, 15:31:13 »
Nou, veel plesiejr op de verjaardag doris. Ben je er morgen weer overdag?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4349 Gepost op: 12-06-2002, 17:22:12 »
k ben nu alweer terug! et was leuk hoor, maar me broertje moest tennissen, maar eerst naar huis en aangezien we met de auto waren moesten we allemaal weg... maybe dak vanaaf nog terug ga, maar k denk et niet.

morgen ben ik dr denk k pas weer vanaf half 5, moet eerst nl. naar school, dan aan een poster en een presentatie werken bij n vriendin, dan naar cesartherapie, dan naar huis en dan hierheen ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4350 Gepost op: 12-06-2002, 19:41:56 »
Een goede avond,

Effe snel een stukje van mij. Ikben echt hartstikke moe. Volgens komt dat omdat het einde nu bijna in zicht is. Dat heb ik elk jaar voor de vakantie, die laatste weken vallen zwaar.

Ben vandaag naar de kapper geweest om mijn 'pruik' een beetje te laten bijknippen. Dat was wel nodig, want het was al weer 10 weken geleden ofzo! Nu kan ik er weer een tijdje tegen. Het is ook weer geverfd, dus het lijkt net echt. ;) Ik vind dat altijd zo lekker aanvoelen, als je bij de kapper bent geweest. Je haar is dan zo zacht en ruikt zo lekker....

Tjee, het wordt tijd dat ik eens wat bij ga slapen. Ik begin op een wandelende (internettende) shampooreclame te lijken.

Groetjes van een vermoeide Ovide

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4351 Gepost op: 12-06-2002, 20:10:26 »
haiiiiii

hier weer de spijbelende pwweek-hebbende!
Is Daan al weg op kamp?? Dan kan ik hem niet meer veel plezier wensen :(...

over die cijfers en zo kan ik als scholier natuurlijk ook nog wel een hele tijd gaan meepraten, maar ja, morgen Grieks en Engels, En is niet zoveel maar ik moet de hele tragedie Bakchanten van Euripides wel ff uit mn hoofd kennen... kstop weer met spijbelen, doeidoei veel plezier met al jullie bezigheden waar ik nu niet verder op in kan gaan :)...!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4352 Gepost op: 13-06-2002, 18:39:44 »
Hoera hoera hoera!!!!!!

Ik heb een 8 voor mijn scriptie!!!!!!!!! Echt te gek, ook nog een GOED punt, geweldig. Ik ben zo blij. Nu ben ik echt bijna afgestudeerd....

*lalalalalallalalallalallalallala (live gezongen)

Groetjes van een superblije Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4353 Gepost op: 13-06-2002, 20:00:24 »
Proficiat ovide! Echt 'n kei goed punt! We zijn trots op je!  :)

Ik zie trouwens dat er weer 'ns erg weinig gepost is vandaag...... daarom kom ik maar snel effe langs.

Ik heb vandaag de hele dag gestudeerd. Echt enig, ik ben 't echt moe nu. Jammergenoeg moet ik morgen weer..... en de komende anderhalve week nog. Maar niet getreurd, daarna heb ik lekker vakantie!  ;)

Zo dat was weer mijn korte bezoek aan de bar, ik ga nu fijn 'n ijsje eten voor de tv.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4354 Gepost op: 13-06-2002, 20:33:20 »
Idd Ovide, gefeliciteerd! Volgens mij had je het ook helemaal verdiend; zó veel werk aan gehad! :)

Aangezien ik nu niet meer op mijzelf reageer, kan ik weer posten in de bar :)! Dus ga ik eens vertellen wat ik vandaag gedaan heb en dat is weer hetzelfde als afgelopen dagen, nl paar proefwerkjes en daarna weer leren, maaaaar morgen de laatste 2, pfewpfew, en daarna is het schooljaar eigenlijk om, daarna NAAR ROME (wisten jullie zeker nog niet, dak daarheen ging ;)) (tlijkt wel Afrika van vorig jaar, zoveel heb ik het er bijna over ;)), maar eerst nog het weekend waar ik vette ruzie met mn ouders over heb... nou ja, vet ook weer niet, maar toch, we komen er niet uit. Typische cliché puberproblemen zak maar zeggen, want ik wil eigenlijk morgen dus naar het kuikentje van mijn nichtje, en dat vinden zij eigenlijk al niet kunnen omdat ik in moet pakken voor Rome e.d. Maar het probleem is de zaterdag, want dan heb ik 's avonds dus cabaretvoorstelling, nou no problem, ze komen zelf kijken mooi mooi allemaal. Maar die avond laat geeft een vriendin van me een verjaardagsfeest, begint om half tien dus kun je nagaan, en ik ben er toch pas om ca elf uur vanwege mn voorstelling, dus dat duurt tot nog best wel laat kun je zeggen, ja. Maar alle mensen die ze heeft uitgenodigd gaan net als ik mee naar Rome, dus het is echt geen argument dat ik uitgerust moet zijn voor Rome of zo (kheb nog een dag om te slapen, okeee, dan moet ik wel inpakken...), dat hoef ik sowieso niet heel erg te zijn, want Rome is toch wel vermoeiend, hoe veel je van tevoren ook slaapt. Maar hoe dan ook. Het gaat niet om hun of mijn argumenten, maar ik moet dus al erg vroeg weg volgens hen, en ik mag ook niet blijven slapen zoals vele anderen. Nou ja allemaal van die standaard conflicten tussen ouder en dochter van 16, he. Maar ik ben bereid het kuikentjesbezoek op te offeren voor een uurtje meer feest bij die vriendin... Pfff, hoop dat we eruit komen zonder ál te veel geruzie, maar heb iig onwijze zin in de cabaretvoorstelling van zaterdag!!!!!

groetjessss

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4355 Gepost op: 13-06-2002, 21:49:10 »
OVIDE!!!! wat goed, 'n acht!!!  ;D gefeliciteerd!  :-* je hebt et verdiend hoor! *lalalalalalala*

enne e... gewoon naar dat feest gaan en blijven slapen... je ouders komen je vast niet ophalen als ze merken dat je niet thuis komt :D

iedreen nog n fijne avond, welterusten en tot morgen!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4356 Gepost op: 13-06-2002, 22:18:03 »
op veler verzoek ( ik bedoel dus die van doris) kom ik iederene even hallo zeggen

halloooooooo

ben even met mijn hoofd met teveel bezig, dus ik ben eiegnlijk ook niet meer op internet te vinden...

maargoed...af en te ven hallo zeggen kan geen kwaad toch ;D

kusjus julia

always look on the bright side of life

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4357 Gepost op: 14-06-2002, 13:25:04 »
Goe gedaan Ovide. Dus we kunnen binnenkort een feessie verwachten als je afgestudeerd bent?

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4358 Gepost op: 14-06-2002, 13:55:50 »
Gefeliciteerd hoor :D Een 8, echt goed :)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4359 Gepost op: 14-06-2002, 15:15:22 »
JOECHEI!!!!!
Proefwerkweek afgelopen, oftewel schooljaar afgelopen, vakantie vakantie naar Rome naar Rome joecheiiiiii...!!!

Maarrehm... Doris...

enne e... gewoon naar dat feest gaan en blijven slapen... je ouders komen je vast niet ophalen als ze merken dat je niet thuis komt :D

ze komen me dus wél halen, maar het is nu wel half twee geworden. Tja, dat moet dan maar. Maar ja je denkt toch niet dat ze me om half twee alleen naar huis laten komen?!???