Mensennnn! Ik leef ook nog!
Hoe gaat het allemaal met jullie? Zo te lezen superdruk, maar wel goed, gelukkig en gezond
.
Ik heb gisteravond de prèmiere van mijn (school)toneelvoorstelling gehad, vanavond is de tweede (en laatste) uitvoering. Het ging op zich wel goed, alleen hebben we een hele scène of zelfs nog meer helemaal overgeslagen (ja als eenmaal 1 iemand iets verkeerd zegt...), en dat was wel onwijs zonde, maar gelukkig heeft het publiek het niet echt gemerkt. En het was iig ont-zet-tend geweldig super heel erg leuk. Dat wist ik eigenlijk wel van tevoren, zo'n voorstelling vind ik altijd het meest fantastische wat er is, maakt niet zoveel uit van wat, maar gewoon, die spanning van tevoren, het opgaan in het spelen en dan de reacties van de vrienden die zijn komen kijken... Dan word ik altijd helemaal hyper (ja echt helemaal, je wilt niet weten hoe hyper...
) en ontploffend van energie. Ja zo'n optreden, daar krijg ik nou adrenaline van. Ik heb het gisteravond ook al proberen uit te leggen aan mijn moeder, maar eigenlijk valt het niet uit te leggen. Maar iig ben ik dan zoooooooooooooo ontzettend vrolijk dat ik begin te ratelen en te ratelen, ja en dus echt heel lang niet meer ophou
. Supersupergezelli met de mensjes die waren komen kijken, zij kennen me wel, ik heb wel vaker van die ultra-vrolijke ratelbuien, maar gister was het wel erg extreem. Ik ging als allerlaatste weg, m'n regisseur moest speciaal voor mij nog alle deuren weer van het slot halen omdat ik nog niet was omgekleed...
Maar goed, zo supergeweldig leuk dus ongeveer. En vanavond wordt het nog drukker... owwwwwwww zin innnnnn!!! En dan a.s. dinsdag en die zaterdag daarna de voorstellingen van cabaret, da's wel heel erg onwijs anders maar het zal vast wel weer net zo leuk zijn.
Nou en verder heb ik komende week ook proefwerkweek (12 repjes maar, niks toch?), maar jullie begrijpen dat dat onderwerpje mijn gedachten niet zo erg bezet, en mijn tijd dus ook niet echt... en morgen generale repetitie van cabaret, dus dan komt er ook niet veel van leren. Maar ja jammer dan, dan maar een keer van mindere cijfertjes, ik ga toch wel over. En maandag over een week naar Rome...!!!!!
het kan niet op.
Hoop dat jullie net zo vrolijk en blij zijn als ik
,
liefs van Annemieke
PS: jullie kunnen ook nog kaartjes kopen...