Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553489 keer)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4300 Gepost op: 6-06-2002, 11:07:33 »
ach, een beetje poetsen en dan zien ze er weer als nieuw uit. Heb je geen zus of vriendin waar je wat van kan lenen? Ik heb ook een zus met dezelfde kleding en schoenmaat, is erg handig!

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4301 Gepost op: 6-06-2002, 11:16:00 »
Nope, mijn smaak wijkt nogal af van die van de mensen in mijn omgeving. Maar het komt wel goed, goeie tip van dat poetsen, daar had ik nog niet eens aan gedacht.

Ik ga vanavond dat jurkje veranderen, als dat niet lukt heb ik nog een andere jurk bij nader inzien (zo zie je maar weer) en morgen ga ik even onder de zonnebank en kijken voor schoenen. Dan moet het wel lukken. En anders moeten ze het maar gewoon doen met mijn stralende aanwezigheid (ahum).

Heb jij soms vrij vandaag, of kun je op je werk internetten?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4302 Gepost op: 6-06-2002, 12:50:19 »
hallooooo

de kids proberen me te laten schrikken ;D ze hebben een meezingradio neergezet en in de richting van mij en gaan heel hoog zingen

iedereen oke vandaag? ikke wel hoor, nou ik ga de kids zo maar weer eens naar school brengen

doeiiiiiiii
kusjus julia

always look on the bright side of life

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4303 Gepost op: 6-06-2002, 13:02:16 »
Misschien moet je gewoon terugzingen, of krijgen ze dan nachtmeries? ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4304 Gepost op: 6-06-2002, 13:10:41 »
Hallo, hallo!

Ook ik ben er weer 'ns. Ik heb 't de afgelopen daagjes errug druk gehad en was daarom niet aanwezig hier in de bar. Hebben jullie me gemist?  ;)

Maar goed, effe wat anders. Succes ovide met 't afmaken van je scriptie en veel plezier morgen op de bruiloft natuurlijk! En ja, 't probleem van 'wat trek ik aan?' heb ik ook heel vaak. En ik denk idd ook dat 't alleen 'n probleem is wat vrouwen hebben, tijgetje. Ik heb nog nooit van 'n man gehoord die vind dat 'hij niks leuks heeft om aan te trekken'.

En ook ik ga nu maar weer aan de slag voor school. Nog 'n paar weekjes en dan heb ik gelukkig vakantie......

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4305 Gepost op: 6-06-2002, 13:55:53 »

Heb jij soms vrij vandaag, of kun je op je werk internetten?

Dat laatste ja, ik ben zeer "hard" aan het werk nu. Helaas heb ik geen computer (meer, is kapot) thuis. Ik moet best vaak op het internet zijn, dus fiets ik af en toe ff langs. Maareh, nix zeggen hoor  ;).

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4306 Gepost op: 6-06-2002, 18:35:41 »
hallo iedereen!
ovide veel plezier op die bruiloft! wat trouwe dr ineens veel mense zeg... en dat probleem van wat zal ik es aantrekken hebbik ook dagelijks, moet nodig de stad weer es in ;)

was dr trouwes veel gepost zeg!

k heb vandaag lekker rustig dagje gehad. vanmorge eerst school, en toen ff naar winkelcentrum met n vriendin om oorbelle en mascara te kopen... dr was markt dus daar zijn we ook ff overheen gehobbeld was wel gezellie! ginge we ff erges wat kope krege we glijk gratis ketting achtig ding allebei dus da was wel mooi meegenome... alleen wel irri want die oorbelle zijn zulke kleine ringetjes dat k ze niej dicht krijg en die vriendin kreeg ze ook al nie dicht dus is maybe n beetje n miskoop maar ja k koop wel weer nieuwe die wat groter zijn... k moet zo nog ff natuurkunde en frans lere, heb dr helemaal geen zin in dus denk dat ik dat natuurkunde maar laat voor wa et is en dan ff frans ga door leze... k denk dak nog wel wat zal poste vanaaf

allemaal nog n fijne avond!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4307 Gepost op: 7-06-2002, 11:10:40 »
Mensennnn! Ik leef ook nog! :D

Hoe gaat het allemaal met jullie? Zo te lezen superdruk, maar wel goed, gelukkig en gezond :).

Ik heb gisteravond de prèmiere van mijn (school)toneelvoorstelling gehad, vanavond is de tweede (en laatste) uitvoering. Het ging op zich wel goed, alleen hebben we een hele scène of zelfs nog meer helemaal overgeslagen (ja als eenmaal 1 iemand iets verkeerd zegt...), en dat was wel onwijs zonde, maar gelukkig heeft het publiek het niet echt gemerkt. En het was iig ont-zet-tend geweldig super heel erg leuk. Dat wist ik eigenlijk wel van tevoren, zo'n voorstelling vind ik altijd het meest fantastische wat er is, maakt niet zoveel uit van wat, maar gewoon, die spanning van tevoren, het opgaan in het spelen en dan de reacties van de vrienden die zijn komen kijken... Dan word ik altijd helemaal hyper (ja echt helemaal, je wilt niet weten hoe hyper... ;)) en ontploffend van energie. Ja zo'n optreden, daar krijg ik nou adrenaline van. Ik heb het gisteravond ook al proberen uit te leggen aan mijn moeder, maar eigenlijk valt het niet uit te leggen. Maar iig ben ik dan zoooooooooooooo ontzettend vrolijk dat ik begin te ratelen en te ratelen, ja en dus echt heel lang niet meer ophou ;). Supersupergezelli met de mensjes die waren komen kijken, zij kennen me wel, ik heb wel vaker van die ultra-vrolijke ratelbuien, maar gister was het wel erg extreem. Ik ging als allerlaatste weg, m'n regisseur moest speciaal voor mij nog alle deuren weer van het slot halen omdat ik nog niet was omgekleed... ;D
Maar goed, zo supergeweldig leuk dus ongeveer. En vanavond wordt het nog drukker... owwwwwwww zin innnnnn!!! En dan a.s. dinsdag en die zaterdag daarna de voorstellingen van cabaret, da's wel heel erg onwijs anders maar het zal vast wel weer net zo leuk zijn.

Nou en verder heb ik komende week ook proefwerkweek (12 repjes maar, niks toch?), maar jullie begrijpen dat dat onderwerpje mijn gedachten niet zo erg bezet, en mijn tijd dus ook niet echt... en morgen generale repetitie van cabaret, dus dan komt er ook niet veel van leren. Maar ja jammer dan, dan maar een keer van mindere cijfertjes, ik ga toch wel over. En maandag over een week naar Rome...!!!!!  :D :D :D het kan niet op.

Hoop dat jullie net zo vrolijk en blij zijn als ik ;),

liefs van Annemieke

PS: jullie kunnen ook nog kaartjes kopen... ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4308 Gepost op: 7-06-2002, 11:22:31 »
...ik heb net teruggelezen in de vorige bar dat jullie het erover hadden waarom Blackmollie niet meer op het forum komt... Ze heeft mij daar een tijd geleden - op 14 mei - een prive bericht over gestuurd...:

Citaat

Ik begrijp het wel hoor, en ik weet dat je post zo niet bedoeld was... Ik reageer soms ook impulsief dus nogmaals sorry voor de felle reactie, maar dat had ik al getikt...
Daarom heb ik nu besloten om niet meer op het forum te komen...

(...)

Doeg en nog veel fun op het forum...

Ik hoop dat ze het niet erg vindt dat ik dit jullie vertel, maar het spijt me echt heel erg dat ik dit niet eerder verteld heb, ik wilde haar ook nog iets terugsturen maar ik wist totaal niet wat en toen bedacht ik dat ze het toch wel niet meer zou lezen... :-\ Maar sorry dat ik dit niet eerder heb gezegd en ik voel me nu eigenlijk toch wel een beetje schuldig...  :-[ :-[ ok ik heb haar niet weggejaagd ik wilde echt niet dat ze wegging!!! maar ja toch, een beetje, ik weet niet...  :-[ :-\ Naja hoop dat jullie niet boos zijn, en dat weten jullie dit toch... :-[... En ik hoop dat Blackmollie nog terugkomt...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4309 Gepost op: 7-06-2002, 11:44:41 »
he e. Sowee, wat ben ik nu boos op je zeg, dat je nix hebt gezegt! Nee hoor, geintje. Dat ze jou daarover prive hebt gemeld dat ze niet meer kwam hoef jij daar niets over te zeggen. Dat BM niet zelf op het forum zei waarom ze niet meer komt is haar "probleem". Ze zal wel met de volgende WIDM er wel weer zijn.
Maaruh leuk he zo'n voorstelling. Ik weet er alles van. Idd moeilijk uit te leggen. Ik heb een paar x  meegedaan  voor heel veel publiek. Ik denk zo'n 7x. 1x toneel en ca. 6x dans. Nu dans ik weer (salsa) en we zouden misschien ook weer een voorstelling doen, alleen als iedereen wilde. Ik wilde wel heel graag, maar er waren er een stuk of 3 bij die daar geen zin in hadden, dus ging het niet door. Balen!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4310 Gepost op: 7-06-2002, 12:09:03 »

he e.

Heyyyy Tijgertje!! Iemand online!!! :D

Citaat
Sowee, wat ben ik nu boos op je zeg, dat je nix hebt gezegt! Nee hoor, geintje.

Nou, schrok wel ff onwijs, hoor... :o pfew
Maar goed gelukkig niet dus.

Citaat

Ik weet er alles van. Idd moeilijk uit te leggen. Ik heb een paar x  meegedaan  voor heel veel publiek. Ik denk zo'n 7x. 1x toneel en ca. 6x dans. Nu dans ik weer (salsa) en we zouden misschien ook weer een voorstelling doen, alleen als iedereen wilde. Ik wilde wel heel graag, maar er waren er een stuk of 3 bij die daar geen zin in hadden, dus ging het niet door. Balen!

woooooh idd zeg! Ja in mijn toneelgroepje zit ook iemand, die vond het nou ook niet zo bijzonder, die uitvoering. We hebben er wel mooi twee jaar aan gewerkt, maar het deed hem niet zoveel. Hij is ook niet zo'n toneelspeler, dat merk je wel, iemand anders die ook veel aan toneel en zo doet, zei juist vlak voordat we op moesten dat ie die zenuwachtigheid zo'n fijn gevoel vond! Was ik het helemaal mee eens! Maar wel heel stom dat jouw voorstelling dan gelijk niet doorgaat als een paar niet willen, waarom doen ze dan mee, das toch jammer voor de anderen... maar ja je kunt wel een beetje moeilijk een voorstelling gaan maken zonder hen, natuurlijk. Ik heb als piepklein meisje ook dansvoorstellingen gehad in de Schouwburg. Vond ik toen al het meest geweldige wat er is. Vorig jaar hadden we met cabaret ook een heel kort stukje in de Schouwburg en bij deze schooltoneelvoorstelling was er ook even sprake van, maar dat ging dus niet door. Dus gewoon optreden in de aula, en cabaret in het zaaltje waar we 't geoefend hebben. Wel jammer op zich maar alsnog ontzettend cool. Alleen een klein beetje zonde van die paar mensen die wel op cabaret zitten, maar er eigenlijk heel weinig aan vinden, en dan zonder plezier spelen, en daardoor ook zo slecht meespelen of hun tekst niet leren... Maar goed heb er gewoon onwijze zin in, en je krijgt, iig voor even, toch echt een band met de andere spelers, vanwege die gezamenlijke zenuwachtigheid. Zo hebben ze er gister voor moeten zorgen dat ik een hele enge trap zonder leuning af durfde... ;) Alleen das nu misschien een beetje anders, ik hoop het niet, maar de verhoudingen zijn bij cabaret sinds kort een beetje veranderd door een gebeurtenis van min of meer buiten cabaret...  :-\ Naja.

Kga nu maar eens mn spullen inpakken, nog een uurtje les en dan weer wat programmaboekjes vouwen of zo, eten halen/maken op school, wachten/vervelen, en lekker zenuwachtig worden...!!! :D wish me luck....!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4311 Gepost op: 7-06-2002, 12:15:50 »
Break a legg!
Ik duim voor je (nu even niet, dat typt zo rot  ;D )

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #4312 Gepost op: 7-06-2002, 13:47:59 »
Sjeetjemina! Schrijf ik hier net een kantje vol, hartstikke literair verantwoord, gaat het verzenden niet goed. Moet ik het dan nu toch weer op nieuw doen? Nou vooruit, een samenvatting dan.
e: aan jou wilde ik zeggen: heel veel succes en maak je niet druk om BM, dat is echt niet nodig, en je zult zien, bij de volgende serie is ze er gewoon weer.

En verder had ik een heel relaas over hoe blij ik ben dat het weekend is en waarom, maar ik heb geen zin om dat nu weer te gaan herhalen :P.

En tot slot had ik ook nog een vraagje: of iemand weet wie M.A. nu uiteindelijk had gewonnen?

Groetjes van Pino, en als nu het zenden weer niet goed gaat, probeer ik het nooooooooooooit meer!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4313 Gepost op: 7-06-2002, 13:56:07 »
suc6 e!

zo k heb wat gepost op de rest van et forum... dus de volgende kan als ie wil ;) k heb hier eik niej zoveel te melden dusseh... k zet later vandaag wel weer es wat neer... ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4314 Gepost op: 7-06-2002, 18:55:04 »
Hallo,
ik heb nu gen tijd om lang te l*llen, maar MA is gewonnen door Koen, die vijf dagen lang kotsend op een heel klein bootje heeft moeten doorbrengen om antarctica te bereiken.

Fijne avond allemaal!

Ovide

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4315 Gepost op: 7-06-2002, 21:20:51 »
uuuhm ovide dat was vorige week tog al ;)

ik heb vanmiddag een website gebouwd... of iig et geprobeerd. is best wel grappug...

dit weekend hebbik et supah druk dus de kans dat ik tussen zaterdag 12 uur en zondag 4 uur nog op et forum verzeild raak is tres petit...

fijn weekend iedereen!!! maak dr wat leuks van ;)

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #4316 Gepost op: 8-06-2002, 11:43:14 »
Gaap , dan toch ook hier nog maar eens reageren... MA : BAH ! Nieuwe site : adres ??

[/korte reactie]

MvG , Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4317 Gepost op: 8-06-2002, 11:58:12 »
URL is altijd leuk ja  :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4318 Gepost op: 8-06-2002, 19:26:10 »
Heyyyyyyy dank jullie wel voor al het succes wensen!  :-* Ik lees het wel nu pas, maar het heeft blijkbaar wel geholpen, want het ging gisteren echt zoooveel beter dan donderdag! Iedereen vond het ook onwijs leuk (behalve 1 stomme *** lerares), dus jullie kunnen je voorstellen wat een leuke reacties en bedankjes en rozen je dan over je heen krijgt. Ik was vooral ontzettend blij voor Hans, de regisseur, want dit is ws zijn laatste stuk sinds 33 jaar (!) en we zijn er anderhalf jaar mee aan het oefenen geweest, dus we moesten het nu gewoon voor hem goed doen. Hij is dus ook ongelofelijk duizend maal bedankt, en zo hoort het ook :). Over een paar weken, als wij terug zijn uit Rome en Renske (een speler die examen heeft gehad) terug is uit Portugal waar ze maar gelijk vandaag naartoe is vertrokken, gaan we nog een reünie houden, de film vd voorstelling bekijken en uit eten. Tis echt zo supergaaf geweest.

Ja en nu heb ik dus pwweek waar ik nog steeds nog steeds nog steeds niets aan gedaan heb maar ik krijg het nog steeeeeeds maar niet opgebracht, heb echt geen discipline. Ben nu dus eigenlijk alleen maar vrijwel elke dag weer aan het oefenen voor de cabaretvoorstelling van a.s. dinsdag en zaterdag. Kunnen jullie me weer succes wensen he ;).

Bij de weg, dat die Koen gewonnen heeft, verschrikkelijk. Ik wist het nog niet, maar best wel snel afgelopen dan eigenlijk. (Of is het nu echt al zo lang geleden dat widm voor het laatst was? ::)) Maar die Koen was echt stom zeg hij had niet moeten winnen. Ok beter dan Ed maar ja, och, lekker boeiend ook eigenlijk. Wat hebben ze dan deze keer op de vrijdagavond neergekwakt? Nu dan een slal aftreksel van Missie A., om in het rijtje te blijven? Alleen hou je dan wel helemaaaal niets meer over... Nou jaaa, ik moet ook geen tv kijken, kmoet leren leren leren!!! (niet dat het helpt hoor, als ik dit vaak tegen mezelf zeg...)

Maar goe, groetjes!!!

PS: die website van je, Doris, mogen wij die ook eens zien...? Wat is het adres...?  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4319 Gepost op: 8-06-2002, 21:30:04 »
zo k ben dr ook weer.

e, mooi dat et zo goed ging!
ipv widm en ma is nu oud geld, herhalingen dan, op de tv. schijnt wel sterke serie te zijn maar daardoor is er wel 3 uur verschoven en komt nu pas om 1 uur... irri, dat vinnik wel grappug...
de site gaat over musicals, beetje widm en gwoon beetje andere dingetjes, vaag dus...

kampioenswedstrijd verlore... enne... middag op muzieksschool was boring! ben blij dak weer thuis ben!