Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553581 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4280 Gepost op: 3-06-2002, 18:04:14 »
Ik zal zeker voor je duimen ovide! Succes ermee! Ik denk aan je morgen!  :)

Ik heb nog niks gehoord van 't bedrijf waar ik op gesprek ben geweest vorige week. Ze zouden me zo snel mogelijk mijn opdrachtomschrijving toesturen zodat ik die zelf zou kunnen gaan uitwerken, maar ik heb helaas tot op heden nog niks ontvangen. Ik denk dat ik morgen maar 'ns ga bellen om ze eraan te herinneren..........

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4281 Gepost op: 3-06-2002, 19:05:17 »
mmm, ja dat is altijd minder als je ze achterna moet gaan lopen.
Ik zie trouwens dat je precies 2600 berichtjes hebt. Ben je Vlaming nu voorbij?

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4282 Gepost op: 3-06-2002, 19:17:51 »
haiiii mensen

sorry dat ik zo weinig post, ik ben er idd niet meer iedere dag, maar ik laat jullie ook niet zomaar in de steek, hoor...

wat mij momenteel erg bezighoudt is dat een jongen die ik leukvind (vond iig) met me heeft gezoend en daarna toch niets met me wilde omdat hij niet verliefd op me was... jaja, wel balen, maar ik ben niet zielig, want ik heb hetzelfde een tijd geleden gedaan bij iemand anders.

maar goed. hoe is het jou eigenlijk verlopen Robbieazerty met je blind date???

en oja jullie moeten wel allemaal mol3a gaan/blijven volgen he er wordt echt hard aan gewerkt, weliswaar niet door mij maar toch ;)

liefs van Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4283 Gepost op: 3-06-2002, 19:24:45 »

mmm, ja dat is altijd minder als je ze achterna moet gaan lopen.

Ik heb zojuist 'n email gekregen met 'n verontschuldiging dat men zo laat pas wat van zich liet horen en m'n opdrachtomschrijving. Ik begrijp 't alleen niet helemaal wat ik precies moet gaan doen en ik twijfel er ook aan of de school deze opdracht wel gaat goedkeuren (ik denk namelijk zelf dat 't niet werk is voor 5 maanden!). Morgen toch maar effe bellen om wat meer opheldering te vragen.......

Citaat
Ik zie trouwens dat je precies 2600 berichtjes hebt. Ben je Vlaming nu voorbij?

Geen idee, daar let ik eerlijk gezegd niet op. Wel jammer trouwens dat vlaming al weken niet meer langs is gekomen. Er zijn er trouwens wel meer die niets meer van zich laten horen. Maar hopen dat iedereen tegen de tijd dat de volgende serie begint zich weer 'ns laat blikken......

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4284 Gepost op: 3-06-2002, 20:24:49 »
goeie avond iedereen!

tijgetje, wb! was et leuk in griekeland?
ovide heeeeeeel erg veel succes morgen, ik ga zeker voor je duime hoor! en han, belse!

pffff... ik heb niet zo veel boeiends gedaan vandaag, alleen de volle laag gekregen van m'n latijn lerares da mens spoort egt niet...

iedereen nog n fijne avond! enne... ovide, tijgetje en han, late jullie horen hoe het gegaan is of was ofzow?

:-* doris

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4285 Gepost op: 3-06-2002, 21:56:04 »
looooooooooooo

alles oke hiero? ben helemaal verbrand gisteren, heb gelinedanced :-\ in de volle zon en had het op dat moment niet door dacht dat ik het warm had van het dansen. Oeps
maargoed, verder is het wel goed met mij hoor

hahaha
kusjus julia

always look on the bright side of life

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #4286 Gepost op: 4-06-2002, 18:22:07 »

looooooooooooo

alles oke hiero? ben helemaal verbrand gisteren

Ojee Juul, das niet zo mooi, dan doe het maar even rustig aan met de zon. Blijf maar lekker binnen, kun je ook nog eens iets aan je huishouden doen  ;)!
Ja, ik ben ook nog een trouwe jantien.org lezer!

Groetjes allemaal!!! Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4287 Gepost op: 4-06-2002, 18:27:42 »
zo, k ben dr ook weer!

jantien heeft weer twee dagboeken geschreven! vinnik wel leuk, weer es wat leze van haar...

was vandaag op school wel grappug. d'r was zo'n leraar en na een half uur gepraat was ie et zat en zegt ie zo "jullie maken jullie ouders ten schande!" zo'n jonge gaat dr meteen op in "je moet nie zo over mn moeder praten ja! ik zou het echt niet meer doen als ik jou was!" "yannick dr uit!" "ja wat nou man? ik ga al, ik ga al! maar als ik jou was zou ik dat noooooit meer over mijn ouders zeggen!" hij pakt z'n tas in, zet n schoen op tafel omdat dat in de weg zat, was em van plan later weer in te pakken, maar de leraar begint weer. "haal die schoen meteen van tafel!" "ja tssss... wie denk je dat ik ben man!" "tutoieer (hoe schrijf je da ook al weer?) me niet!" "wat zeg je?! praat gewoon nederlands!"

nou, zo isset maybe niet zo grappug, misschien zelfs best wel triest maar de hele klas lach dubbel... vooral dat van praat es nederlands... ik kwam niej meer bij :D

dat was et wel weer, k ga zo korfballe, dan ff nix en dan sex and the city kijken...

fijne avond iedreen!  :-* door

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4288 Gepost op: 4-06-2002, 18:30:25 »
Hallo,

Ik ben er weer en ik ben erg blij. Het ging allemaal ontzettend goed vandaag. De presentatie liep als een trein, mijn eindbeoordeling was goed en aan de scriptie heb ik ook niet meer zo veel werk. Echt jongens, mijn dag, nee zelfs mijn week kan niet meer stuk :D.

Hoe zit dat nou eigenlijk met mol 3A. Ik heb iets gemist, denk ik, want waar gaat dat verschijnen? Ik heb toen eens opdie site van Daan gekeken. Ik neem aan dat het daar op komt te staan.
Daan laat wel even wat weten als het zo ver is, hoor!

Ik ga nog maar eens even verder surfen en misschien nog even chatten.

By the way, Pino, weet jij waarom Blackmollie nooit meer langs komt? Ik bedacht me dat ik haar al lang niet meer 'gezien' heb.

Anyway, een prettige avond allemaal!

Ovide

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4289 Gepost op: 4-06-2002, 18:36:23 »
eeey ovide! gefeliciteerd!!!! ik was helemaal vergete maar mooi zo dat het zo goed gegaan is, scheelt je 80 uur werken tog? egt super!!!!  :D

en waarom blackmollie niet meer langs komt... groot meningsverschil, moet wel ergens terug te zijn in twee topics maar ik weet niet meer waar  :-/

doris

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4290 Gepost op: 4-06-2002, 18:40:51 »
Huh, komt ze echt niet meer vanwege dat Pim Fortuin gedoe? Dat is iedereen toch al lang vergeten. En dat gekissebis met Kenner en WC Eend is toch ook niet echt ernstig, tenminste dat dacht ik altijd.

Jammer...Blackmollie: als je dit leest kom dan nog eens langs, vind ik zo gezellig.

Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4291 Gepost op: 4-06-2002, 18:44:59 »
Proficiat ovide! Wat fijn dat alles zo goed ging vandaag!  :)

Geniet nog maar van je behaalde succes!  ;)

En Doris, weet je zeker dat dat meningsverschil de reden is dat BM niet meer langskomt? Ik nam eigenlijk gewoon aan dat ze niet meer komt om dezelfde reden dat heel veel andere menskes niet meer langskomen, namelijk WIDM is afgelopen! (ik dringt nu eindelijk tot me door...... snel he?)

Maar goed, ik ben allang blij dat er nog steeds 'n enkeling op 't forum rondwaadt. En de zomer kom ik denk ik wel door zonder WIDM en daarna is 't alweer bijna tijd voor 'n nieuwe serie!  :)

Maar goed, ik ga m'n dansspullen bijeen zoeken en vertrek om te gaan trainen, tot strakkes of tot morgen!

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4292 Gepost op: 4-06-2002, 18:47:06 »
Hieronder het vervolg op 'Bar "de Molshoop" (deel 31)'  :)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4293 Gepost op: 4-06-2002, 18:49:12 »
Laten we verder gaan bij 'Bar "de Molshoop" (deel 32)'  :)

slotje...

« Laatst bewerkt op: 4-06-2002, 18:50:17 door Malcolm »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4294 Gepost op: 4-06-2002, 20:48:40 »
Citaat
En Doris, weet je zeker dat dat meningsverschil de reden is dat BM niet meer langskomt? Ik nam eigenlijk gewoon aan dat ze niet meer komt om dezelfde reden dat heel veel andere menskes niet meer langskomen, namelijk WIDM is afgelopen! (ik dringt nu eindelijk tot me door...... snel he?)

ja dat zei ze toen... k heb ook geen zin om dr weer over door te gaan krijge we weer van die discussies...

iig veel plezier han! enne... na widm toch nog 20 pagina's vol geschreven! dr is vandaag trouwes zowiezo bes wel veel gepost...

k ga ff wa anders doen denk k, allemaal nog n fijne avond

doris

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4295 Gepost op: 5-06-2002, 21:18:50 »

iig veel plezier han! enne... na widm toch nog 20 pagina's vol geschreven! dr is vandaag trouwes zowiezo bes wel veel gepost...

Dat had je nou niet moeten zeggen Doris. Na dit berichtje is er helemaal nits meer gepost!

Mijn sollicitatiegesprek ging best goed, alleen weet ik niet zeker of ik de baan wel leuk vind. Daar moet ik me dus nog even over bedenken, voor het geval die man morgen opbelt om te zeggen dat ik door mag naar de tweede ronde.

Leuke stad trouwens Venlo, erg gezellig met al die terrasjes enzo. Alleen jammer dat het regende...tsja Hollands weer  :-/

Ik ben benieuwd of iemand nog iets gaat posten vandaag.

Groetjes Ovide

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4296 Gepost op: 5-06-2002, 22:05:42 »
Hallooooooooooooooo

ik denk goh laat ik maar weer eens langskomen! Ik ben de laatste tijd nie zoveel meer op deze stoel te vinden, oftwel op inet(jawel pino, om het huishouden ;) ;D)

maar ik kom even gedag zeggen

en nu ga ik slapen welterusten allemaaaaaaal!

kusjus julia

always look on the bright side of life

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4297 Gepost op: 6-06-2002, 09:36:58 »
Goeiemorgen allemaal,

Zoals jullie zien ben ik vandaag thuis. Ik moet aan mijn scriptie werken en op mijn stageplaats is het systeem instabiel. Dat risico ga ik dus echt niet nemen. Dadelijk is alles weg, no way.

Vandaag nog even doorzetten en dan is het morgen alweer bijna weekend, echt perfect. Ik moet morgenavond naar een bruiloft en ik weet nog niet wat ik aan ga doen, das wel een probleem. Een kast vol met kleren en natuurlijk niks voor een bruiloft, mooi is dat.

Nou ik ga maar eens aan de slag. :P
Fijne dag allemaal,

Ovide

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4298 Gepost op: 6-06-2002, 09:56:24 »
Goede morgen Ovide (er is niemand anders?)
Succes met je scriptie en met het moeilijkste... kleren uitzoeken. K weet wat het is. Iedere morgen weer. Mijn klerenkast puilt zowat uit, maar ik heb nooit wat leuks om aan te doen. Volgens mij is dat echt typisch iets vrouwelijks. Ik denk tenminste niet dat mannen daar last van hebben.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4299 Gepost op: 6-06-2002, 10:42:01 »
Nou, ik ben er uit, maar dat jurkje dat ik aan wil moet ik nog innemen. Dat is ook al weer zoiets. Vanavond maar eens gaan doen...
Ik heb ook al geen schoenen voor erbij, tsjonge jonge wat een problemen. Morgen nog maar even in de stad kijken voor een paar schoenen en anders maar oude schoenen eronder (dat haat ik, maar ja).