Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553658 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4220 Gepost op: 26-05-2002, 19:41:03 »
Wat is er dan aan het handje met je?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4221 Gepost op: 26-05-2002, 19:42:57 »
grrr ik kwam dr een paar uur geleden pas achter dat bart de graaff overleden was, ik vinnet echt heel erg, maar ja, het was voorspeld en et is misschien maar beter voor em.
ik vinnet wel echt heel erg...  :'(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4222 Gepost op: 27-05-2002, 08:54:27 »
Goeie morgen menskes!

't is weer maandag, tijd om weer aan de slag te gaan! Ik moet zo dadelijk dan ook weer naar school toe en ik heb totaal geen zin. Ik bedenk me maar gewoon dat 't nog maar 'n paar weekjes is en dan hebben we alweer vakantie!  :)

Maar goed, ik wens iedereen 'n fijne dag op school of op zijn/haar werk!  ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4223 Gepost op: 27-05-2002, 10:29:00 »
hallo mensen!!!
ik ben net wakker en heeeeeel erg ziek. iedereen nog een hele fijne dag vandaag, suc6 met de examens...
doris

Offline Den_Hugo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sjrottie...
« Reactie #4224 Gepost op: 27-05-2002, 13:09:16 »
examen wiskundeB1,2 vandaag  :(

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4225 Gepost op: 27-05-2002, 14:45:23 »
aaaargh! das nie leuk! hoe ging et?

ik heb net afl. 11 van widm bekeken, echt niej leuk, ik had weer zoiets van gvd, et is afgelopen!!! maar ik heb wel weer helemaal dubbel gelegen om george en de reacties van de andere kandi's...

:-* doris

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #4226 Gepost op: 27-05-2002, 15:37:30 »

Nog gefeliciteerd Jet! (Ja na vannacht op de chat en die sms hier ook nog maar ff hè »))

Een beetje late reactie van mij, maar wederom dank!!

met een kusje van de diva  :-*

When God created man, she was only joking!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4227 Gepost op: 27-05-2002, 15:45:23 »
Ben je jarig geweest Jet? (ik heb weer iets gemist geloof ik!) Ook nog proficiat van mij dan!  :)

En beterschap voor Doris!

En alle eindexamenkandi's wens ik veel succes met hun laatste examens deze week!

En mezelf wens ik bij deze veel succes bij 't sollicitatiegesprek voor de stage dat ik morgen heb!  ;)

Zo, ik ga maar snel weer aan de slag voor m'n studie ('t wordt nog wat met me! Nu WIDM is afgelopen kom ik eindelijk weer 'ns toe aan studeren!) .......

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #4228 Gepost op: 27-05-2002, 16:08:56 »

Ben je jarig geweest Jet? (ik heb weer iets gemist geloof ik!) Ook nog proficiat van mij dan!  :)

Ja Han, gisteren is deze diva verjaart! Maar dank voor de felicitaties!

Citaat

En mezelf wens ik bij deze veel succes bij 't sollicitatiegesprek voor de stage dat ik morgen heb!  ;)

Succes Han!
:-*

When God created man, she was only joking!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4229 Gepost op: 27-05-2002, 17:26:48 »

Ja Han, gisteren is deze diva verjaart! Maar dank voor de felicitaties! :-*

Aha, heb je 'n gezellige verjaardag gehad?  :)

Citaat
Succes Han!

Dank je Jet! 'n beetje succes kan ik wel gebruiken. Ik ben nu al enorm zenuwachtig. Als ik 't morgen verknal, dan weet ik niet meer waar ik nog zo snel 'n stageplaats van af zal moeten toveren. Maar hopen dat ik geen stomme dingen eruit floep (dat komt bij mij nog wel 'ns voor als ik extreem zenuwachtig ben!) en dat ze overtuigd raken van mijn kwaliteiten.  ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4230 Gepost op: 27-05-2002, 17:56:12 »
Het zal wel meevallen Han. Ik heb dat ook altijd en dan iedereen hetzelfde tegen mij als ik tegen jou. Ik vraag me altijd achteraf af waar ik me nou precies zo druk over maakte.

Ik kan me dus heel goed voorstellen hoe je je voelt!

SUCCES!!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4231 Gepost op: 27-05-2002, 19:29:02 »
Dank je Ovide, ik krijg weer wat meer zelfvertrouwen.  :)

't is trouwens de laatste daagjes wel erg rustig hier op 't forum, ik zag net dat er zaterdag op 'n hele dag maar 8 berichtjes zijn gepost!  :o Dus over 'n paar weekjes kunnen we blij zijn als er nog 1 berichtje per dag gepost wordt?  ???

Nou ja, 't was natuurlijk wel te verwachten deze 'stilte' op 't forum, maar desalniettemin is 't erg jammer. Gelukkig maar dat ik 't zo druk heb met school, anders zou ik niet weten wat ik met m'n tijd zou moeten.  ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4232 Gepost op: 27-05-2002, 21:07:45 »
hallo iedereen! ik ben dr weer, kom net terug van een repetitie waar ik 2 uur voor nix heb gezeten, grrr!

zaterdag heb ik m'n kampioenswedstrijd van korfbal en daarna stop ik ermee, vind et nl. al 5 jaar een kl*te sport. maar ach...

iedereen met exames nog maar 'n keer succes, en han ook heel erg, ik zal aan je denken, et zal je vast wel lukken!!!

pffff ik ben nog steeds zwaar sentimenteel van de widm aflevering die ik heb gekeken, echt zwaar irri  :-/

fijne avond verder!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4233 Gepost op: 27-05-2002, 21:19:18 »
Morgen moet ik op mijn stage drie dagen de directiesecretaresse vervangen. Das nou net wat voor mij (NOT). IK ben echt heel benieuwd wat ik ervan vind. Ik ben namelijk niet zo'n type die de hele tijd opdrachten wil gaan uitvoeren. Ik hoef gelukkig niet alles te doen wat de secretaresse normaal doet, pfew.

Oh well, misschien wordt dit wel de carrieremove van mijn leven (ik denk het niet), je weet maar nooit.

Han succes morgen. Bij welk bedrijf ga je eigenlijk solliciteren?
Ik heb ook al twee keer moeten solliciteren voor een stageplaats, en het valt wel mee hoor.

Hoie

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #4234 Gepost op: 28-05-2002, 14:48:02 »
      BLA

Sorry hoor, het is al 14.45 uur en er is vandaag nog NIETS gepost......

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4235 Gepost op: 28-05-2002, 17:14:51 »
Dan zal ik maar 'ns wat posten.

Ik kom net terug van m'n sollicitatiegesprek voor de stage en 't ging wel goed moet ik zeggen. Ik was wel erg zenuwachtig en heb wat zinnen wat verdraaid gezegd, maar 't viel nog wel mee geloof ik. 't is bijna zeker dat ik er kan komen stage lopen en men gaat nu kijken wat voor opdracht ik dan precies kan gaan uitvoeren.

Zo en nu ga ik maar 'ns voor 't eten zorgen. (ik moet koken vanavond, want mijn moeder heeft net 'n knieoperatie gehad en kan dus niet lopen!)  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4236 Gepost op: 28-05-2002, 17:55:49 »
hallo allemaal!

beter dat et gesprek goed ging han, scheelt weer 'n hoop zenuwen voor de volgende keer, toch?
wens je moeder maar beterschap, en kookse ;)

wel irri dat dr vandaag zo weinig gepost is, dus k zou zegge: mense, post es wat!!!

iedereen nog een fijne avond, ik heb vanavond m'n een-na-laatste korfbal training, zal blij zijn als et dr op zit.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4237 Gepost op: 28-05-2002, 18:54:08 »
hoi mensen dan post ik maar eens wat, al een paar dagen niet gedaan. ik heb zojuist gezien dat mijn mailbox weer eens spontaan geleegd is van 65% of zo naar 1%, waarschijnlijk zijn het dan de meest recente mailtjes die gespaard zijn gebleven (of misschien zelfs wel in dit geval: het recentste mailtje...) maar ik durfde niet te gaan kijken. Het gebeurt om de zoveel tijd onverwacht, en die aanblik van zo'n lege mailbox is gewoon echt helemaal niet leuk... (duh)
verder weet ik niets te vertellen, dus tot de volgende keer maar weer. ik leef nog steeds al post ik weinig.

liefs van Annemieke

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4238 Gepost op: 28-05-2002, 19:31:54 »
Ik leef ook nog steeds, al is het volgens mij maar half. Ik heb het echt helemaal gehad en ben aan vakantie toe. Helaas duurt dat nog zo'n 4 weken. Maar ja dan ben ik wel tevens afgestudeerd.

Heerlijk weertje vandaag...

Gelukkig Han dat het goed ging. Ben jij ook weer onder de pannen voor het komend schooljaar (of half jaar). Het voordeel van stage is dat je dan 's avonds en in het weekend niets hoeft te doen, geen huiswerk, geen tentamens...heerlijk gewoon. Dus je kunt uitgebreid mollen in december (of wanneer komt de nieuwe serie?).

Allemaal een fijne avond,

Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4239 Gepost op: 28-05-2002, 19:42:19 »
Nou ik denk eerlijk gezegd dat ik minder aanwezig zal zijn als tijdens de afgelopen serie. (ik heb m'n schoolwerk 'n beetje verwaarloosd die periode, omdat ik te vaak aanwezig was op 't forum!)

Maar idd wel fijn om 's avonds en op zondag (op zaterdag moet ik blijven werken!) niets te hoeven doen. Dat hoop ik dan maar tenminste. Ik moet namelijk ook 'n rapport schrijven over m'n stage en ik hoop dat ik daar overdag bij 't bedrijf ook aan toe zal komen.

Hoe was trouwens je eerste dag als directiesecretaresse?  :)