Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553655 keer)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4200 Gepost op: 24-05-2002, 16:40:18 »

je bent niet de enige jet ;)

is er nog iemand die iets heel erg leuks gaat doen dit weekend?

Ach, wat heet leuk hè, ik ga een website inelkaar zetten...;) (is natuurlijk wel leuk ;))

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4201 Gepost op: 24-05-2002, 17:20:00 »
wat leuk ;) wat vor website?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #4202 Gepost op: 24-05-2002, 17:23:49 »
Yesssss, eindelijk weer weekend!! Tenminste officieel natuurlijk pas over 5 minuten voor mij, maar ach....

Of ik nog iets leuks ga doen Doris? Voornamelijk koken, want er is zondag weer eens een feestje: De diva zal namelijk haar verjaardag vieren. Dus zet de champi maar alvast klaar, blaas de ballonnen maar op en haal de slingers maar weer van zolder!  ;D ;D

Fijn weekend!

Met een kusje van de diva  :-*

When God created man, she was only joking!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4203 Gepost op: 24-05-2002, 17:37:50 »
leuk jet! jij blijft maar koke!
wanneer was je ook al weer jarig (ik wist et wel, maar weet et ff niej meer)
veel plezier iig zondag!!!
doris

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #4204 Gepost op: 24-05-2002, 18:35:39 »

eeeeey pino!! gefeliciteerd nog met je verjaardag!!! was het gezellie? en heb je veel kadootjes gekregn? hahaha en hoe oud ben je geworden? hihi (je hoeft geen antwoord te geven hoor  :P)

Eeeehmmmmm, nou dat gaat je natuurlijk niks aan! Maar ik zal verklappen dat ik nu geen 32 meer ben. :-X
Jet ook alvast proficigefelici!

groetjes allemaal
Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4205 Gepost op: 24-05-2002, 18:43:44 »
Hallo allemaal,
Pino wat leuk dat er weer bent, enne nog proficiat he!

Ik ga dit weekend wel iets leuks doen. Morgen is er bij de voetbalclub van mijn vriend een voetbaltoernooi (dat is het minst leuke) en daarna een bbq en daarna een hele goeie band. Network ik weet niet of iemand die kent. Het is een cover/feestband en ze zijn vrij bekend in Limburg. Daarbuiten weet ik niet. Dat wordt dus wel een gezellig avondje. Het enige jammere is dat ik sinds ik mn been gebroken heb niet meer kan dansen. Normaal spring ik altijd als een idioot in het rond. Maar ja, dat komt wel weer. Ik moet een beetje geduld hebben.

Zo nu ga ik eens lezen wat er allemaal gepost is. Daar zal ik wel zo mee klaar zijn en wens ik jullie alvast een heel fijn weekend.

Groetjes Ovide

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4206 Gepost op: 24-05-2002, 22:18:57 »
Ik mag geen reclame maken he? toch maar ff doen is leuk! ook als je niet wil naar sixflags, staan nl nog meer aantrekkelijke aanbiedingen in  ;D

surfen naar deze site en ze sturen je een gratis kaartje
voor sixflags belgium!
http://www.easy-webstyling.com/stuff/pron/

heey jetjuh zal ik jou maandag dan maar dezelfde vragen stellen als die ik aan pino heb gesteld btw pino, das toch nog niet zo oud hahaha

maareh oke, laat me even weten wat je van die aanbiedingen vond als jullie erheen zijn gaan surfen byee!!! kga nu slapen trustuh!

kusjus julia

always look on the bright side of life

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4207 Gepost op: 25-05-2002, 06:20:47 »

Ik mag geen reclame maken he?

Nee, en daarom doe ik het ook ff: het forum van ons nieuwe kleine projectje(MOL3a, Dé realistische MOLsoap),  staat op het Net. Het is gee YaBB, maar toch: www.mol3a.tk!!!
en maak in je eigen buurt flink reclame zodat we nu meer bezoekers krijgen, en MOL4 straks meer kijkers  ;D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #4208 Gepost op: 25-05-2002, 14:14:40 »
Dank jullie wel allemaal voor de feleicitaties! (en nee hoor juul, helemaaaaal niet oud!)

Leuke plannen voor het weekend? Ach, ik vier mijn verjaardag gewoon nog een keertje (3e keer) vanavond, dus dat zal wel gezellig worden. Verder zien de weersverwachtingen er niet zo best uit, dus zal het verder ook veel binnen zitten worden. Ovide, ik hoop dat jullie bbq niet in het water zal vallen!

Groetjes allemaal! Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4209 Gepost op: 25-05-2002, 14:53:21 »
veel plezier ovide!
en ook veel plezier ovide!

k ga vanaaf uit ete bij de grootste zeikmensen in heel vlaardingen, dat wordt wat  :-/

doris

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4210 Gepost op: 25-05-2002, 19:36:20 »
speciaal voor daan zal ik hier weer eens antwoorden, maar ja, ik heb geen idee wat ik nou op jou moet antwoorden hoor, ik ga me iig niet mengen in een of andere discussie die jullie misschien gehad hebben...  :-\

iedereen die jarig is/was nu of pas geleden nog gefeliciteerd, dat heb ik maar half gelezen nu, ja ik ben nl een paar daagjes niet meer zo heel actief geweest op het forum. maar goed het gaat iig nog heel goed met mij, heb vandaag ook een gezellige dag gehad, we zouden een filmpje gaan opnemen met cabaret, nou dat is er niet van gekomen maar we hebben dus gewoon 2 uur buiten zitten niksen, en binnen eigenlijk, maar goed, dat was iig wel gezellig :). Nu gaan we vrijdag nog een keer proberen dat filmpje op te nemen.

ik hoop dat het met jullie ook allemaal erg goed gaat, ik heb het wel erg druk komende weken, heel erg ontzettend druk eigenlijk maar ik zal proberen nog wel regelmatig op 't forum te blijven komen natuurlijk (ben tenslotte bijijijna molgod... ;))

liefs van jullie aller e'tje.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4211 Gepost op: 26-05-2002, 07:14:24 »
Goeiemorgen,
Ik ben niet meer chagerijnig, alleen een beetje moe.
Lekker: ontbijt...

« Laatst bewerkt op: 26-05-2002, 07:14:49 door Daan »

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4212 Gepost op: 26-05-2002, 11:44:54 »
Een goedemorgen allemaal,
Daan, ik ben net op je site geweest en ik vroeg me af hoe je je kunt aanmelden? Ik wilde een berichtje posten in de bar , maar dat kon niet. Verder leuke site, ik ben benieuwd naar de verhalen.

Gister gezellig feestje gehad. De band ging helaas niet door vanwege een dubbele boeking, maar de dj was ook leuk. We hebben binnen ge-bbq-d, hoewel het niet geregend heeft. Het was zelfs lekker weer.

Ik las op teletekst dat Bart de Graaff overleden is. Daar schrok ik wel van. Iedereen wist denk ik wel dat hij ziek was, maar ik had toch altijd wel het idee, door zijn energieke verschijning, dat het wel goed zou komen met hem.

Ik ga vandaag eens lekker niets doen, een beetje op de bank hangen, vanmiddag nog een uurtje slapen en lekker boekje lezen. En natuurlijk wat internetten.

Fijne zondag allemaal,
Ovide

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #4213 Gepost op: 26-05-2002, 12:20:51 »
Men k ben moei.. moest om 8 uur me bed uit.. heeft iemand n tip voor me hoe k mn vriend meej krijg naar de meimarkt?? K wil der graag heen maar hij wil nie.. en dat vind k heel gemeen van em.. dan maarb met n vriendin..
Bye bye..

Kuzz Lau

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4214 Gepost op: 26-05-2002, 12:34:31 »
Misschien kun je zeggen dat ze daar bier/eten/snoep/mooie vrouwen hebben* (doorhalen wat niet van toepassing is)  ;)

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #4215 Gepost op: 26-05-2002, 12:51:01 »
Wat is nou weer een "meimarkt" ? :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #4216 Gepost op: 26-05-2002, 13:18:03 »

Misschien kun je zeggen dat ze daar bier/eten/snoep/mooie vrouwen hebben* (doorhalen wat niet van toepassing is)  ;)

Mijn afroman wil nie mee..

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4217 Gepost op: 26-05-2002, 16:48:20 »
lau, kan je weer poste!

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #4218 Gepost op: 26-05-2002, 16:56:49 »
Nog gefeliciteerd Jet! (Ja na vannacht op de chat en die sms hier ook nog maar ff hè ;))

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4219 Gepost op: 26-05-2002, 19:38:52 »
oooow, kan iemand mij helpen? Ik voel me zo ziek vandaag. :(
Al de hele dag eigenlijk...
sinds vamorgen veeeeeel te vroeg