Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553719 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4180 Gepost op: 23-05-2002, 09:47:08 »
Zoals je kunt zien is 't hier ook 'n beetje uitgestorven. Je komt hier ook nauwelijks iemand meer tegen........... (ik ben de eerste die weer 'n reactie plaatst sinds bijna 12 uur!)  ;)

Nee hoor grapje, er komen toch nog wel 'n heel stel mensen iedere dag efkes langs, maar zoals je wel al gemerkt hebt is 't hier niet meer zoals voor je vertrek. Maar wat wil je ook he, WIDM is allang afgelopen.........

Maar goed, leuk dat je ons verteld over je vakantie. Volgens mij heb je 't wel naar je zin gehad daar in de States. Je raadt ons dus wel aan om er ook 'n keertje heen te gaan?  :)

Ik ga trouwens ook weer van 't forum af nu, want ik moet hoognodig naar de bank. Ik ga de rekening van m'n minionderneming leegplunderen, want ik moet vanavond de aandeelhouders kunnen betalen (we hebben vanavond onze laatste aandeelhoudersvergadering en dan wordt onze onderneming geliquideerd!).

Tot 'n ander keertje!  :)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4181 Gepost op: 23-05-2002, 09:49:45 »
Heej aggie, leuk verhaal joh! Jemig, dat je zo weinig mensen tegenkomt in 2 dagen, ik zou helemaal gek worden hahaha, julia gezelschapsmens ;D Trouwens, dat je ze geteld hebt wijst er wel op dat jij het ook raar vond, is het niet?

een goeiemorgeeeeeeeeeeeeen allemaaaaaaaaaaaal

hahaha ik ga zo werken dus ik ben er maybe vanavond weer
oke doeiiiiiii

always look on the bright side of life

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #4182 Gepost op: 23-05-2002, 11:32:19 »
Boew.. k zit nu heel sneaky achter de kompjoeter van mn vader.. mag eigenlijk neij dus daarom doe ik et ook sneaky.. ;) Duh.. haha..
Njah anywayz.. K Heb net ak examen gehad en et was supah kut.. vette onvoldoende gok k.. :( Maar dat overleef k wel!! :)

K wor er nu echt gestoord van dat k nie kan poste  >:( maar et schijnt aan me internet te ligge.. dus nu moet k ie6 downloaden maar dan moet k eerst win 98 hebben en als k dat dan heb kan k maybe weer poste :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4183 Gepost op: 23-05-2002, 12:16:07 »
klinkt leuk aggie! ik ga van de zomer ook naar de vs, ook naar de grand canyon enzo... heb je daar zo'n dagtocht gemaakt of gewoon lekker rondgereden met de auto?

han, k gloof da je wel blij bent dat de onderneming geliquideerd wordt... of niet? lijkt mij op zich wel grappig, zo'n minionderneming, maar et zal wel super veel tijd koste...

werkse juul!

klote dat je exame zo kut ging, maar die andere vakken heb je toch wel goed gemaakt, dus je haalt et wel!
we horen et wel als je weer kan posten, toch? ik hoop dat et snel weer lukt, suc6 dr mee!

verdes iedereen n heeele fijne dag, ik was vandaag ipv om tien over half een om tien voor half twaalf uit, dus k ben lekker vroluk! et is best lekker weer dus et zal hier wel niet zo druk worden...

:-* doris

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4184 Gepost op: 23-05-2002, 15:43:06 »
ej ik ga van de zomer ook naar amerika naar de Grand Canyon... krijgen we daar een widm amerika bijeenkomst ofzo??

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4185 Gepost op: 23-05-2002, 17:06:32 »
ja gezellie ;)
ik ga eerst naar LA, dan een trektocht via allemaal nationale parken en de grand canyon naar San Fransisco. dan vliegen we naar Minessota omdat er in die staat familie van ons woont... ga jij toevallig ook naar LA?

doris

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4186 Gepost op: 23-05-2002, 17:35:20 »
jaaaa en ik ga ook naar san fransico en al die parken whahahah

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4187 Gepost op: 23-05-2002, 19:14:40 »
whahaha koel! ga je ook naar LA? we zulle elkaar wel tege komen, lijkt me wel lol

doris

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4188 Gepost op: 23-05-2002, 20:10:54 »
Iedereen naar Amerika? Wat zal het stil zijn op het forum...
Na ja, daar komen we ook wel weer overheen.

Morgen ga ik mijn conceptscriptie inleveren. Ik ben echt benieuwd wat het commentaar is. Ik hoop niet te veel, dan ben ik echt bijna klaar met alles. Afwachten maar.

NOg effe kijken wat er nog meer is gepost.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4189 Gepost op: 23-05-2002, 22:39:49 »
veel suc6 ovide!
en ik ga pas eind juli naar de usa, dus duurt nog wel ff. en dankzij de tip van aggie kan ik nu lekker gratis internette!

tot morgen iedereen!
doris

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #4190 Gepost op: 24-05-2002, 10:14:12 »
Tjielp.

Zitten CompuArt en ik nu helemaal samen alleen op de site? Zelfs geen gasten......  :-[

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #4191 Gepost op: 24-05-2002, 11:56:37 »
Hallo allemaal,

Na een paar dagen druk (o.a. een jaartje ouder geworden  :D) maar weer eens even komen bijlezen. Hoewel er niets meer te mollen valt, kan ik het toch niet nalaten af en toe een drankje te komen nemen hier in de bar. Meestal zit ik maar stil ergens in een hoekje jullie gesprekken af te luisteren want ik heb op het moment even niet zo veel stof, maar nu ik zie dat aggie er weer is, kom ik toch even tevoorschijn om hem de groetjes te doen. Bij deze dus! En voor alle anderen ook een zwaai van Pino.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4192 Gepost op: 24-05-2002, 13:59:47 »
ik ga 13 juli naar amerika toen en kom 3 augustus terug ( geloof ik haha) lijkt me wel wicked als je elkaar daar tegenkomt

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4193 Gepost op: 24-05-2002, 14:27:10 »
eeeeey pino!! gefeliciteerd nog met je verjaardag!!! was het gezellie? en heb je veel kadootjes gekregn? hahaha en hoe oud ben je geworden? hihi (je hoeft geen antwoord te geven hoor  :P)

grappig door en charlotte, als jullie elkaar daar tegen gaan komen moeten jullie gewoon wat afspreken, smaen naar de bieb gaan ofzo ;D Nee maar even serieus het is megagroot daaro, zal wel puur toeval zijn als jullie elkaar nou net daar tegen het lijf lopen hahaha

loooooo allemaaaaaal

tis weer werktijd
dus ik gaaaaaat weeeeer
doeiiii
kusjus julia

always look on the bright side of life

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4194 Gepost op: 24-05-2002, 14:29:45 »
charlot, ik ga 22 juli weg en kom 20 augustus weer terug...

ow... pino, gefeliciteerd!!

doris

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4195 Gepost op: 24-05-2002, 15:09:25 »
Bij deze nog proficiat Pino! Jammer dat we niet wisten dat je jarig was, anders hadden we 'n gezellig feestje georganiseerd hier in de bar!  :)

Ik heb 't ook steeds drukker op school en ben daarom ook steeds minder aanwezig. Gisteravond heb ik nog aandeelhoudersvergadering gehad en alles ging gelukkig wel goed. Wel jammer dat er maar 25 van de 120 aandeelhouders kwamen opdagen.........

Maar nu is die minionderneming gelukkig afgelopen. Daar ging toch wel errug veel tijd inzitten!  ;)

Vandaag weer aan 3 verschillende projecten gewerkt op school, dus ik ben vandaag ook weer aardig actief geweest. Daarom gun ik mezelf dadelijk de tijd om effe wat te relaxen.  :)

Ik wens iedereen bij deze vast 'n fijn weekend!

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #4196 Gepost op: 24-05-2002, 15:13:53 »
hallo mensjes!

laat ik ook nog eens een berichtje achterlaten op deze grijze en regenachtige vrijdagmiddag!

wb aggie! en nog gefeli pino!

ik ga nu maar weer verder met mn kopje thee, BAH! ik wil cocktailtjes wegtikken bij het zwembad!  :'(

Met een kusje van de diva  :-*

When God created man, she was only joking!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4197 Gepost op: 24-05-2002, 15:37:23 »
jammer dat je dr zo weinig bent han, maar school gaat voor ;)

jet... ik wil ook cocktailtjus drinken ipv thee... maar et is klote weer... maar ja, jij gaat binnekort naar portugal, kan je daar lekker cocktailtjus drinke.

veel plezier iedereen, en nog een fijne dag en weekend. et is vandaag alweer 5 weken geleden dat de laatste widm aflevering op de tv was (toch?), maar ik mis het nog steeds heeeel erg...

doris

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #4198 Gepost op: 24-05-2002, 15:39:55 »

jet... ik wil ook cocktailtjus drinken ipv thee... maar et is klote weer... maar ja, jij gaat binnekort naar portugal, kan je daar lekker cocktailtjus drinke.

ja doris, dat is waar ook! maar ja geduld is niet echt mijn sterkste kant........ :-(

When God created man, she was only joking!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4199 Gepost op: 24-05-2002, 15:48:57 »
je bent niet de enige jet ;)

is er nog iemand die iets heel erg leuks gaat doen dit weekend?