Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553725 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4140 Gepost op: 20-05-2002, 17:47:34 »
heeft dr nog iemand iets boeiends gedaan vandaag, of is iedereen bezig geweest met leren en scripties maken

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4141 Gepost op: 20-05-2002, 18:00:02 »
Ik heb me verveeld.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4142 Gepost op: 20-05-2002, 18:07:54 »
nog andre mensen? ik heb me ook verveeld, heb n heeele hoop gegeten dus nu is dr nix meer en heb n beetje latijn en aardrijkskunde geleerd... dat was n boeiende dag!

:-* doris

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #4143 Gepost op: 20-05-2002, 18:58:17 »
Ik leef weer!!
Wauw.. njah k zit nu wel op n andere computer dus zo lang zal et wel nie duren voordat k nie meer kan posten.. k wou graag ff weten of er meer mensen zijn die ook niet meer kunnen posten?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4144 Gepost op: 20-05-2002, 19:08:39 »
maybe lau, maar die kunne nie meer poste dus hier ook nix neerzette...
maar bij deze dus nog n keer: compuart, kan je ff helpen!!!

maar leuk da je iig nog es post lau

doris

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4145 Gepost op: 20-05-2002, 20:03:40 »

ow ja, is dr hier iemand die iets van latijn snapt? wat is sum achter een werkwoord als et niet iets passiefs is (geen perfectum stam passief gebeure)... iemand n idee?

nou, ik sta een 9,3 voor Latijn en ik heb me opgegeven bijles Latijn te geven aan de tweede klas, derde klas zou ik dan ook nog wel moeten weten... :-[ :-[ maar ehm zou het zo niet weten. Weet je zeker dat het geen participium perfectum passief is, en ook zeker dat het wel een werkwoord is en niet misschien toch een zelfst nw? Geef de hele zin 'ns (of andere context). Misschien zijn er ook wel gewoon twee gezegdes... En er staat ook echt sum of is het een andere vorm van esse? Als je nou eens wat meer informatie geeft misschien dat ik dan een idee zou kunnen hebben... :-\

Ik heb btw vandaag wel degelijk iets boeiends gedaan, ben naar jp geweest, en dat is erg moeilijk uitleggen wat dat is, maar het komt erop neer dat het gewoon twee uur kletsen met een paar vrienden is, dus das altijd wel supergezellig! :) En ze zeiden allemaal dat ze wel naar mijn voorstellingen van toneel en cabaret wilden komen dus daar ben ik ook erg blij mee. Leren en huiswerk e.d., jaaa, dat zou ook eigenlijk moeten natuurlijk altijd, maar ik heb echt zo ongelofelijk weinig discipline. Ja en och met die tweede fase mag je toch zelf weten hoe ver je achter wilt lopen, dat zal gemiddeld zo'n vier of vijf weken zijn denk ik... Maar kga wel over, hoor :).

En Lau cool dat je weer eens wat kunt posten! Ja, ik weet nog iemand die het ook niet kan nl Aplato, maar ja die heeft in totaal nu ong. 2 berichten gepost dus voor hem is het niet zo erg. Hoop dat het nog overgaat voor je.

Iedereen ontzettend veel succes met de examens!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4146 Gepost op: 20-05-2002, 20:15:07 »
eeey etje!
leuk dat ze allemaal naar je voorstelling komen! en ik sta ook iets van n 9 voor latijn, maar wat et is... vraag et morge wel in de les. wil je please ook ff zepe?
doris

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4147 Gepost op: 20-05-2002, 20:22:48 »

vraag et morge wel in de les.

ja, dat kan ook natuurlijk ;D. Welk boek heb je? Roma??

Kwil misschien Latijn&Grieks gaan studeren...

Citaat
wil je please ook ff zepe?

al gedaan. :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4148 Gepost op: 20-05-2002, 20:30:35 »
nee ik heb redde rationem...

en okeej, thnxxx! ik heb ook al gezeept dus de volgende kan.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4149 Gepost op: 21-05-2002, 06:56:10 »
Als iedereen nou gewoon Fortuna zou gebruiken zo het leven er een stuk simpeler uitzien :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4150 Gepost op: 21-05-2002, 12:36:10 »
of je slaat latijns gewoon over... ;D

loooo allemaaaaaaaaaaal

always look on the bright side of life

Online Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #4151 Gepost op: 21-05-2002, 13:27:40 »
zoals ik in het droom topic geschreven heb, kruip ik een tijdje onder de grond. Ik heb al 2 weken blokverlof (leervakantie) en heb nog niets gedaan, dus moet me nu echt wel gaan concentreren op mijn exaampjes :(

buh bye!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4152 Gepost op: 21-05-2002, 13:31:41 »
Haaaai! Hoest? 'T is weer lekker leeg in de bar. Zeker lekker weer? De rest van de week word het trouwens wat minder... VOOR JULLIE  ;D ;D ;D (Wat sneu nou)! Op Kos is het 26 graden. Maar ik zal aan jullie denken hoor, als ik aan het zwembad lig met een cocktail in mijn hand...

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4153 Gepost op: 21-05-2002, 14:34:17 »
eey iedereen!
veel plezier tijgetje, ik zal aan je denken!
hoe is et verder met iedereen? ik heb wat in het droomtopic gepost maar zie net dat ra dr een tijdje niet is, dus dat schiet niet zo veel op. ik ga nu ff zepe, dusseh... nou ja, nu ff niet schrijve please want dan is et weer dubbel. k post wel weer n berichtje als ik klaar ben!

doris

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4154 Gepost op: 21-05-2002, 14:47:12 »
k ben klaar, dus de volgende kan. iedereen nog een hele fijne dag!
en examen-mense, hoe ging et vandaag?
was wel lache gister op et exame journaal, was d'r zo'n jongen, en daar vroege ze aan of ie goed geleerd had, zei die zoiets van "neej, ik heb helemaal niet geleerd, daar wordt je alleen maar zenuwachtig van!" lol!

:-* doris

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #4155 Gepost op: 21-05-2002, 15:34:59 »
haaaaaaloooo mense
k zie dat veel mense in de exames zitte, daar heb ik dus nu al een hekel aan want wij moeten stil zijn  >:(! maar ik wou jullie wat vragen, want ( et is misschien nog een beetje vroeg ) maar ik weet niet welke opleiding ik na school moet gaan doen, ik wil of een judo opleiding doen ( een opleiding waar je je eigen judo school kan beginnnen en daar lesgeven, ik judo nu al 10 jaar..) of de A.A.L.O., daar word je opgeleid voor fitness/dans instructeur/begeleider. Wat zouden jullie doen want ik vind het allebij even leuk...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4156 Gepost op: 21-05-2002, 15:51:04 »
Ik zou kijken waar ze de meeste mensen  nodig hebben. Als er veel vraag is voor judoinstructeurs en dat andere niet zou mijn keus snel gemaakt zijn. En wat je het beste kan en wat je nog leuk lijkt over een paar jaar moet je ook meetellen.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4157 Gepost op: 21-05-2002, 16:28:34 »
haihaaaai mensen, hoe gaat het hier? Ik zit weer volop in de stress want we moeten morgen weer eens een tussenproduct van die *^#!$^&(^** wiskunde PO inleveren. Ik heb nog nooit ergens zo'n hekel aan gehad. Nou ja, behalve aan gym misschien. Maar goed. Op zich heb ik mijn deel wel af, maar een ander groepslid krijgt zijn deel nooit meer vandaag af, dus ik denk dat ik maar bij ga springen...

Heb ff geen inspiratie voor de soap at the moment... Ik wilde ook eigenlijk dat deze eet-opdracht zou lukken  >:(.

En Charlotte, ja, tis moeilijk, maar dat kunnen wij natuurlijk niet beslissen...! Ik weet niet op wat voor school je zit, maar ik zie in je profiel je leeftijd en dan denk ik dat je toch nog wel een paar jaartjes hebt voor je het moet weten... Ik twijfel zelf ook tussen twee opleidingen: biologie en Grieks&Latijn. Ja lijkt heel erg op elkaar he ;)? Heb nog een jaar om na te denken maar ik denk dat ik er wel uit kom...
Ik zou zeggen: ga een keertje meelopen met die opleiding of met mensen die dat beroep uitoefenen. Bezoek heel veel open dagen en dan zie je ws wel wat je het leukst vindt.

Robbie en alle andere examenmakers heel erg veel succes...!!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4158 Gepost op: 21-05-2002, 16:31:48 »
Goeie middag allemaal!

Ik was idd aan 't genieten van 't lekkere weer, want 't is voorlopig de laatste dag dat ik lekker in de zon kan liggen. ('t weer gaat toch vanavond omslaan?)

Ik zou vanmiddag eigenlijk 'n sollicitatiegesprek hebben voor m'n stage, maar ik kreeg net op 't laatste moment te horen dat 't niet door kon gaan. De vrouw van de man met wie ik 'n gesprek zou hebben, was namelijk aan 't bevallen.

Maar goed, nu heb ik gewoon nog wat meer tijd om me goed voor te bereiden op 't gesprek.

En nu moet ik nodig 'ns wat voor school gaan doen. Fijne dag nog allemaal!  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4159 Gepost op: 21-05-2002, 16:41:39 »
fijne dag han!

charlotte: probeer gewoon om et allebei te doen! is dr niet een basis die voor allebei hetzelfde is ofzo?

e: als ik jou was zou ik biologie doen. ik heb zelf n hekel aan bio, heb et ook glukkig niet meer, maar je kan er veel meer kanten mee op dan met grieks en latijn

en han... n fijne dag nog dan!