Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2554353 keer)

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #3880 Gepost op: 6-05-2002, 22:12:36 »
Vond het ondanks zijn rigoreuze ideeen wel een sympathieke man. Heb er geen woorden voor dat er op zo'n manier een einde aan zijn leven moet komen....

MvG, Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline fenn

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
« Reactie #3881 Gepost op: 6-05-2002, 22:44:56 »
Tsja ik kan nie citeren nee...ook is een studenten leven hard...maar een politicus zijn met een eigen mening...is veel harder.

xxxFenn

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #3882 Gepost op: 6-05-2002, 22:49:37 »
Citaat
xxxFenn

Die spaar ik

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #3883 Gepost op: 6-05-2002, 23:28:44 »
Diep geschokt..........Is dit zo een leefbaar Nederland??
Triest...

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3884 Gepost op: 7-05-2002, 09:09:57 »
Goede (nou ja goede?) morgen allemaal!

Ik was gisterenavond niet meer online, omdat ik vanzelfsprekend aan de buis gekluisterd zat.

Ik vind 't echt verschrikkelijk, wat moet deze dader gedacht hebben? Oke dat hij 't niet eens was met Pim's ideeen, maar om 'm nu gelijk neer te knallen. Dit gaat me echt te ver........

Ik vraag me af waar 't heen gaat met Nederland en heb ook vrees voor de dingen die nu gaan gebeuren. Ik zie net op 't nieuws 'n aanhanger van Pim vertellen dat er jongens uit Duitsland komen en dat er nog veel meer gaat gebeuren.......

Nou ja, ik ga de krant maar 'ns doorspitten, ik begin wel wat later met studeren vandaag.  :-\

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #3885 Gepost op: 7-05-2002, 09:42:14 »
Die ongelooflijke eikel heeft Nederland gewoon VERNEUKT(sorry voor het taalgebruik)! Ik was het niet overal met Pim eens maar hij had hier en daar toch goeie ideeen. Dat hij rasistisch zou zijn is (was) helemaal niet waar. Dat je niet met iemand eens bent, OK, maar dat je maar gelijk iemand moet afknallen... Nu heb je echt de poppen aan het dansen! Nederland word nooit meer het Nederland wat het zou zijn als Pim nog zou leven.
Ik heb trouwens een nieuwe topic geopend voor iedereen die daar iets over kwijt wil. Ik dacht dan staat het allemaal bij elkaar. Ik heb alleen geen idee hoe je zo'n linkje moet maken.

« Laatst bewerkt op: 7-05-2002, 11:06:36 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3886 Gepost op: 7-05-2002, 14:58:48 »
Ja goed idee Tijgertje, is duidelijk zo. Ik kan er niet veel meer over zeggen dan jullie, vind het uiteraard ook heel erg... Dat kan toch eigenlijk gewoon niet...?!

Btw ik heb ook geen flauw idee hoe je zo'n blauwe 'hier' in je tekst krijgt. Maar heb je topic toch wel gevonden :).

Tja, en ondertussen toch een beetje aan het genieten van het prachtige weer, de overweldigende bloesemgeur die ik zelfs met mijn uitermate verstopte neus kan ruiken, en de jonge eendjes die nog over zijn... Donderdag eindelijk weer vrij... ;)

Moet misschien maar een keer dat soapeinde gaan schrijven, staat nu al op ik weet niet welke bladzijde... hmmm...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3887 Gepost op: 7-05-2002, 16:05:39 »

Ik dacht dan staat het allemaal bij elkaar. Ik heb alleen geen idee hoe je zo'n linkje moet maken.

Ik doe 't wel effe, hier is de topic van Tijgertje.  :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #3888 Gepost op: 7-05-2002, 16:09:35 »
Thanx Han13, als we jou toch niet hadden! ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

aggie

• Gast
« Reactie #3889 Gepost op: 7-05-2002, 21:09:23 »
Ook in Amerika is het slechte nieuws overgekomen.....

Maar ik wil jullie allemaal een zonnige groet uit Arizona doen, waar we het bijzonder goed hebben en al veel hebben gezien ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3890 Gepost op: 7-05-2002, 21:56:43 »

Ook in Amerika is het slechte nieuws overgekomen.....

Maar ik wil jullie allemaal een zonnige groet uit Arizona doen, waar we het bijzonder goed hebben en al veel hebben gezien ;)

Aggie....!!! Cool dat je wat van je laat horen, echt leuk, en mooi dat je het goed hebt natuurlijk. Dus je bekijkt het forum zelfs nu nog wel eens? Of alleen maar een keertje zeer eenmalig... doet me denken aan onze vakantievideo uit Zambia: "loop je in Lusaka, wat gaan de heren doen?"
"lekker emailen!"
;D
hahaha, ja, het was echt zo grappig dat fragment, alleen weet ik wel zeker dat het dat zo niet is, maar ja, boeiend dan maar.

Was ik daarnet toch helemaal vergeten te vertellen over mijn afgelopen droom... ;) yepyep, Prince idd, twas wel leuk geloof ik... hij veranderde op een gegeven moment in totaal iemand anders, maar ja, dat heb je altijd in dromen. Verder nog een aantal andere molfans maar ik zou echt niet meer weten wie... behalve dan Natasja, die bij mij thuis kwam samen met haar vriend en baby (!), hahaha. Naja, in totaal wel leuk hoor.

Bij de weg droom ik ook nog wel eens ergens anders over, hoor... maar da's dan niet zo interessant voor jullie. ;)

Ik ben er denk ik nog wel even, want ik heb morgen de eerste twee uur vrij.....!!!!!!!  :D :D :D yesyesyesyesssss, alleen is er nu natuurlijk niemand (aanspreekbaar althans) op msn en de chat is down boehoehoehoe........ Jullie ook veel sterkte daarmee!

liefs van e'tje

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3891 Gepost op: 7-05-2002, 22:19:39 »
Leuk dat Aggie effe iets van zich liet horen!  :)

Aggie als je dit nog leest: nog veel plezier daar in de States en we missen je hier hoor!  ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3892 Gepost op: 7-05-2002, 22:26:22 »
eeeeey lieve mensjus! diep triest van pim, maar ik zal ff wat in dat andere topic schrijven. heb ik hier verdes nog veel dingetjes gemist?  :-*

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3893 Gepost op: 7-05-2002, 22:32:41 »

eeeeey lieve mensjus! diep triest van pim, maar ik zal ff wat in dat andere topic schrijven. heb ik hier verdes nog veel dingetjes gemist?  :-*

tsja... lees het maar na en beoordeel zelf...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3894 Gepost op: 7-05-2002, 22:45:54 »
Hrm, niemand die nog schrijft... ik zie dat er nog maar 1 iemand anders online is, nou dat schiet idd niet op, dan ga ik ook maar naar bed... Welterusten, tot morgen, en als jullie nog in mijn dromen voorkomen horen jullie het! ;)

liefs e.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3895 Gepost op: 7-05-2002, 22:50:13 »
k ben veeeeels te moe om nog alles na te leze... maar iig, kom morgen wel weer langs!  :-*

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #3896 Gepost op: 7-05-2002, 22:59:23 »
Welkom terug Doris ! Hoe is je vakantie geweest ?

Hey Aggie ! Tof om even van jou te horen !! Have fun in the US !

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3897 Gepost op: 7-05-2002, 23:11:24 »
k ben der weer... nou et was saai, men en k wilde naar huis, allemaal gedoe... maar idd leuk iets te horen van je aggie, veel plezier verder nog, leuk da je de moeite hebt genomen nog wat te poste!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3898 Gepost op: 8-05-2002, 09:28:38 »
Hee Doris! Welcome back!  :)

En je hebt eigenlijk niets gemist, want 't begint hier echt stil te worden. Je zal wel zo klaar zijn met bijlezen!  ;)

Maar goeie morgen allemaal!

Speciaal om de terugkomst van Doris te vieren, heb ik dan maar weer 'ns 'n ontbijtje verzorgd:

Ik hoop dat er, ondanks dat er ongetwijfeld ook vandaag niet zo veel bezoekers zullen komen, toch rijkelijk van gegeten zal worden.  :)

't beloofd 'n mooie dag te worden ('t is hier nu wel nog hartstikke grijs.......), dus geniet er van zou ik zeggen!

Ik ga maar snel beginnen met studeren.  :(

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3899 Gepost op: 8-05-2002, 11:22:57 »
Ben wel een beetje laat, maar ik lust toch nog wel een ontbijtje. Ik werk vandaag thuis, dus ben af en toe wel hier te vinden.
We hebben alweer een heel lang weekend voor de boeg en het weer lijkt ook mee te werken tot nu toe. Ik hoop dat het in het weekend weer wat drukker wordt op het forum. Ik heb Vlaming al lang niet meer gezien. Misschien moet ie nu wel dag en nacht werken om de tijd die hij verloren tijdens widm in te halen? Wie weet.
Ik ga weer eens verder.

Groetjes Ovide