Alles prima in orde! Eigenlijk weinig veranderingen, behalve een andere functie op mijn werk sinds kort
Oh, nou, iig mooi dat het goed met je is! Leuk dat je weer eens hier bent. Dus geen huwelijken/ kinderen/ emigraties/wereldreizen/ loterijwinsten/ heftige carnavalsfeesten of haarkleurveranderingen van jou in de tussentijd, die ik gemist zou hebben...?
Ik heb afgelopen vrijdag weer een groot feest gegeven, dit keer niet alleen vanwege mijn verjaardag volgende week, maar natuurlijk ook vanwege het behalen van mijn bachelor!
Er zijn erg veel superlieve vrienden gekomen en ik was dan ook weer helemaal hyper en happy (zie smoelenboek). Superfantastische avond gehad! En de volgende ochtend was het nog steeds druk, want er waren veel mensen blijven slapen. Gezellig buiten met z'n allen ontbeten, echt fijn dat dat zomaar kon. Verder heb ik dit weekend eigenlijk weinig anders gedaan dan uitrusten. En nu ga ik maar eens samen met m'n ouders Cold Feet kijken (jup, bij hen heb ik wel een tv... in Nijmegen nog altijd niet trouwens, en vind het heerlijk!).