Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2466227 keer)

Offline Beaudelaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #16980 Gepost op: 20-07-2006, 11:55:23 »
Iedereen met felicitaties op welke manier dan ook! Heel erg bedankt ik vond ze erg leuk  :D ::ok:: ::bravo::

::ok::

Leuke dag gehad??

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #16981 Gepost op: 20-07-2006, 22:36:37 »
HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

::feest:: MIJN 3000E POST OP REALITYNET!!::feest::

Champagne voor iedereen  ::tandpastasmiley::

HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #16982 Gepost op: 23-07-2006, 23:00:41 »
* gaat stiekem in een hoekje zitten

Ben een van de belangrijkste verjaardagen zomaar vergeten :-[ :-[ :-[

::bravo:: ::bravo::Nog gefeliciteerd Guikie! ::bravo:: ::bravo::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #16983 Gepost op: 24-07-2006, 12:17:09 »
::feest::
 ::hug:: ::hug::

Jennifer Lopez
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

::hug:: ::hug::
 ::feest::

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #16984 Gepost op: 25-07-2006, 14:20:47 »
Jennifer Lopez
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

dankje  :D :D
I'm a real big goblin..

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #16985 Gepost op: 26-07-2006, 22:25:29 »
Ik ga overmorgen op vakantie naar het Garda-meer.
12 augustus komen we terug, maar dat zal waarschijnlijk in de nacht van zaterdag op zondag zijn dat we thuiskomen, dus op 13 augustus zal ik wel weer op het forum zijn.
Misschien dat ik morgen nog op de pc kom, maar dat weet ik niet zeker, dus ik wens jullie nu alvast een fijne vakantie! ::bravo::
Groetjes Erik ::zwaai::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16986 Gepost op: 27-07-2006, 07:23:01 »
Fijne vakantie ikke...geniet er maar lekker van! ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #16987 Gepost op: 27-07-2006, 07:32:56 »
Fijne vakantie Erik en iedereen tot zondag/maandag! ::zwaai::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16988 Gepost op: 27-07-2006, 12:27:18 »
Fijna vakantie, Ikke, en kijk niet teveel naar de Italiaanse verleidingen.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #16989 Gepost op: 28-07-2006, 16:44:56 »
Gefeliciteerd! (voor iedereen van wie ik de verjaardag heb gemist!)

Ik heb trouwens weer terug uit Le Barcares, Zuid-Frankrijk, waar het minder warm waas als in ons 'koude' kikkerlandje ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16990 Gepost op: 28-07-2006, 19:56:10 »
Ik heb ook deze week weer heerlijk 'vakantie' gevierd in de kelder van de universiteitsbieb! :D Ja serieus, ik vind het écht helemaal niet erg om niet op vakantie te zijn. Mijn scriptie schiet inmiddels aardig op en het is best gezellig op de uni, want er zijn altijd wel een paar andere gekken zoals ik die gewoon doorstuderen ::trots::. Gisteren ben ik wel - heel slecht - zomaar ouderwets uit geweest, samen met een vriendin die vandaag eigenlijk ook heel hard aan haar scriptie moest werken... Maar het was wel superleuk! ::hyper::

Iedereen die inmiddels terug is: hoe was jullie vakantie? Willemson, bijvoorbeeld, en dan behalve het weer?

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16991 Gepost op: 28-07-2006, 19:59:29 »
Ha Annemieke,

Hier zit nog zo'n gek achter de computer haar studie af te maken hoor...moet nog een aantal verslagen afmaken en dan kunnen die na de vakantie worden ingeleverd zodat ik verder kan in het tweede jaar.

Fijn te horen dat het allemaal goed met je gaat en dat je je zelfs het privilege gunt om ouderwets uit te gaan...dat moet ik nog leren ::rofl:: :P

ik heb nog geen vakantieverhalen...wij gaan over twee weekjes een weekje richting Friesland...heb er nu al zin in want ik ben toe aan ontspanning... ;)

Fijne avond en een heel fijn weekend ::zwaai::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16992 Gepost op: 28-07-2006, 20:06:34 »
Wauw Bakkertje goed van je dat jij ook zo hard studeert! Ja, ik moet ook echt m'n hele bachelor af hebben in augustus, anders kan ik niet beginnen aan de onderzoeksmaster in Amsterdam... waar ik echt steeds meer zin in krijg! En achja, dat uitgaan, dat mocht ik eigenlijk helemaal niet van mezelf, maar ik heb het gewoon gedaan :P. Jij ook fijn weekend Bakkertje en leuk van je te horen! ::zwaai::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16993 Gepost op: 29-07-2006, 22:28:54 »
Wauw Bakkertje goed van je dat jij ook zo hard studeert! Ja, ik moet ook echt m'n hele bachelor af hebben in augustus, anders kan ik niet beginnen aan de onderzoeksmaster in Amsterdam... waar ik echt steeds meer zin in krijg! En achja, dat uitgaan, dat mocht ik eigenlijk helemaal niet van mezelf, maar ik heb het gewoon gedaan :P. Jij ook fijn weekend Bakkertje en leuk van je te horen! ::zwaai::

zo schrijf je eht één en zo mag je er een andere draai aan geven.

Mijn studieboeken gaan een weekje de kast in en blijven daar liggen want ik ga heel onverwacht toch nog een week meedraaien in het kindervakantieland vakantiehuis, waar ik 5 jaar lang vrijwilligerscoördinator ben geweest.
De huidige coördinator heeft besltoen het bijltje er bij neer te leggen en nu ben ik vanavond gevraagd of ik de draad wil oppakken.
Dat ga ik dus doen...mijn hart ligt nog steeds daar en wees eerlijk je kunt 33 kinderen toch niet afbellen hé...terwijl ze deze vakantie zo hard nodig hebben :D

ik ben dus een weekje afwezig maar wil jullie toch bij deze even groeten ::zwaai::

tot volgend weekend ::hug::

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #16994 Gepost op: 30-07-2006, 08:52:50 »
Gefeliciteerd! (voor iedereen van wie ik de verjaardag heb gemist!)

Ik heb trouwens weer terug uit Le Barcares, Zuid-Frankrijk
he,ik ben daar ook 5 zomers na mekaar geweest(al is het een tijdje geleden)
Eigenlijk was het net ernaast (Torreilles-Plage),maar onze boot (bootje) lag er steeds in het haventje; port Barcares

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #16995 Gepost op: 30-07-2006, 08:55:45 »
zo schrijf je eht één en zo mag je er een andere draai aan geven.

Mijn studieboeken gaan een weekje de kast in en blijven daar liggen want ik ga heel onverwacht toch nog een week meedraaien in het kindervakantieland vakantiehuis, waar ik 5 jaar lang vrijwilligerscoördinator ben geweest.
De huidige coördinator heeft besltoen het bijltje er bij neer te leggen en nu ben ik vanavond gevraagd of ik de draad wil oppakken.
Dat ga ik dus doen...mijn hart ligt nog steeds daar en wees eerlijk je kunt 33 kinderen toch niet afbellen hé...terwijl ze deze vakantie zo hard nodig hebben :D

ik ben dus een weekje afwezig maar wil jullie toch bij deze even groeten ::zwaai::

tot volgend weekend ::hug::
Veel plezier Bakkertje  ::bravo:: ::bravo:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16996 Gepost op: 30-07-2006, 10:33:22 »
Kinderen moet je inderdaad niet teleurstellen, als het om een broodnodige vakantie/afleiding of wat dan ook gaat.

En ik weet zeker dat je jezelf daar goed bij zal voelen, en stiekem hoopt dat jezelf die leeftijd nog had. Het grappige is: ik heb iets met datums, en ga dan terugdenken aan wat zoveel jaar geleden rond een bepaalde datum gebeurde.

En dan kom ik bij 30 juli uit bij een halverwege afgebroken kindervakantie-week, omdat we toen gingen verhuizen van Uden naar Roermond. Maar dat is zo lang geleden........(heb er dus nog steeds goede herinneringen aan)

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16997 Gepost op: 30-07-2006, 10:45:57 »
Nee de kinderen moet/kun je in dit geval niet teleurstellen...het gaat hier om kinderen die om verschillende redenen niet met hun eigen familie op vakantie kunnen. Bijvoorbeeld omdat er geen geld is, of omdat er ziekte binnen het gezin is of omdat paps en mams net gescheiden zijn of wat dan ook.
Deze kinderen hebben al meer mee gemaakt in hun leven dan dat jij en ik bijvoorbeeld ooit meemaken misschien.
De vakantieweken worden geheel met vrijwilligers gedraaid en volgende week is het een totaal nieuwe groep die op 1 man na nog nooit hebben meegedraaid. Dan heb je een coördinator nodig die al jaren meedraaid, om ze goed te begeleiden, want je krijgt soms hele schrijnende verhalen te horen.

ikw as al eerder gevraagd maar heb elke keer met pijn in mijn hart nee gezegd en daar ook veel moeite mee gehad. Degene die het vrijwilligerscoördinatorschap heeft overgenomen heeft er een rommeltje van gemaakt. Toen ik gisteravond werd gebeld heb ik toegezegd voor de komende week...mijn gevoel zei dat ik dat moest doen, anders zou het echt fout gaan lopen en dat verdienden die kinderen niet.

Grappig hé dat je bepaalde data zo in je hoofd kunt houden. Bij 30 juli 1998 moet ik bijvoorbeeld denken aan het feit dat ik voor het eerst ging wandelen met mijn 7 dagen oude zoon..hihi
Maar fijn dat je met zo'n plezierig gevoel kunt terugdenken aan een kampweek Bodejos...doet mij ook altijd veel, als ik na vijf jaar nog steeds een brief krijg van een jongentje wat ooit in mijn eerste week meedraaide. Elk jaar vraagt hij of hij al zelf vrijwilliger mag worden...hij moet nog een jaartje wachten en dan mag hij als hulpje komen meedraaien. Geweldig dat iemand, door zoiets, later ook kampweken wil meedraaien.

maar goed ik begin te ratelen dus ik ga stoppen...fijne dag nog voor vandaag ::zwaai::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #16998 Gepost op: 30-07-2006, 12:10:56 »
he,ik ben daar ook 5 zomers na mekaar geweest(al is het een tijdje geleden)
Eigenlijk was het net ernaast (Torreilles-Plage),maar onze boot (bootje) lag er steeds in het haventje; port Barcares
Mooi haventje is het ::jaja::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16999 Gepost op: 30-07-2006, 15:27:44 »
Gaaf hoor Bakkertje dat je dat weer mag/gaat doen! :D Je bent daar altijd zo enthousiast over. Wordt vast een superweek voor je! Is niet erg hoor dat je gaat ratelen ;).

Ik heb dit weekend veel te weinig gestudeerd ::ohno::. Heb als minuscuul vakantiebaantje voor alleen dit weekend het folders bezorgen overgenomen hier in de buurt (in Gouda), en pff das toch best vermoeiend. En nu eerst toch maar even weer een mail beantwoorden... ben toch te moe om echt productief aan m'n scriptie te typen ofzo. Hrm, het wordt echt een race tegen de klok nu... Voor m'n broer nog veel meer, die moet eigenlijk morgen (!) klaar zijn maar er moet nog best veel gecorrigeerd worden :-\\. En dat is dan z'n masterscriptie dus nog behoorlijk veel groter dan die van mij.