Ja Firefoot, ik zie dat je toch weer eens hier online bent. In dat geval
alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Hoe is het met je? Jammer dat je niet op de fandag was, ik had gehoopt je daar weer even te spreken! Hopelijk is alles goed met je en heb je een superdag gehad gisteren!
Compuart, jij ook alsnog gefeliciteerd.
Tja, ik ben weer een tijdje niet hier geweest. Heb je die feesten inmiddels gehad en waren ze helemaal geweldig?
MC, jij hebt hopelijk m'n smsje wel gekregen dus hoef ik je niet meer te feliciteren
. Mail komt er ook nog wel aan!
Crime, wat leuk dat je naar die detectivemarathon gaat! Ik had erover gelezen in de Mikrogids. Ga er zelf niet heen hoor, maar je laat dan wel weten hoe het was he!
Ik vind het wel heel goed dat ze tijdens elke WK-wedstrijd ook een detective uitzenden als alternatief. Niet dat ik überhaupt voor de tv zal zitten dan, maargoed... Leek mij een ideaal tijdstip, mits op donderdag, om te gaan winkelen als het eindelijk eens niet zo druk is
of gewoon om buiten te zijn als daar niemand anders is
. Ik ben zeer gezegend met een niet-voetbalminnend vriendje
. Hij vindt al dat voetbal zelfs nog vervelender dan ik. Echt best wel heel fijn.
Ik heb niet veel nieuws verder, drukdruk als altijd, voornamelijk met mijn scriptie - wel nog steeds heel erg leuk, maar hij schiet niet bepaald zo snel op als ik zou willen - en met een poging doen om een eigen toneelgroep op te richten. Hopelijk gaat dat lukken...
En verder heb ik van de week de dvd van Wallace & Gromit gekocht!
De Were-Rabbit-film dan he. Supersuperleuk natuurlijk, gewoon om hem nu voor de vierde keer te zien maar ook om stukjes vertraagd af te spelen en zo allerlei nieuwe verstopte grapjes te ontdekken! En volgende keer in het Vlaams, die mogelijkheid zit er ook op...