Succes met je tentamens die nog komen gaan. En proficiat met de tenatmens die je gehaald hebt.
Dankjewel Jos! Nu even geen tentamens hoor, maar ik moet wel heel hard aan mn scriptie werken... Iig veel harder dan ik doe.
Gisteren een dagje naar Blijdorp geweest met een vriend van me, erg leuk altijd, zo'n dierentuin!
Krijg ik toch maar nooit genoeg van. Ik vond de zeepaardjes het mooist. En natuurlijk de jonge dieren, in dit geval een girafje van enkele weken oud en een paar jonge antiloopjes.
Dieren kunnen toch zo prachtig zijn.
Verder ben ik heel hard bezig met twijfelen (jaja) over mijn master, of ik nu de normale in Nijmegen zal volgen (1 jaar) of de meer interessante, een jaar langer durende, maar ook meer vergende master in Amsterdam (wat ik ook heel ver weg vind, eigenlijk, en ik wil niet verhuizen). Mijn studieadviseur zegt dat ik in Nijmegen moet blijven, maarja, hij is ook woordvoerder van de universiteit natuurlijk! En die ziet mij niet graag vertrekken. Zucht, ik wou dat ik wist wat het beste was.
Kvond widm gisteren wel een leuke afl! Weet alleen echt niet wie ik nu meer moet verdenken, Frédérique of Milouska. Een van die twee denk ik toch wel dat het is. Peggy heb ik eerder nog wel verdacht maar momenteel niet meer. Het blijft toch leuk om te kijken! En ook best wel leuk om het niet te weten (zelfs niet te denken het te weten
). Mn pool is wel een drama geworden, elke keer weer iets anders ingevuld en zelfs een keer vergeten...