Zo. wat een jarigen hier zeg, en allemaal BF'ers ook nog! Mollemans, proficiat he!
Hoe gaat het met jullie? Ik heb wel een leuke week gehad. Maandag dus Grieks tentamen gehad, en kheb een 7,6 gehaald, dus dat is heel mooi!
Daarna t/m woensdag heel hard aan Latijn geleerd, waar ik ook wel blij van werd, ten eerste omdat het veel makkelijker bleek dan ik had gedacht en ten tweede omdat ik gewoon goed bezig was door zo hard te leren
. Tussendoor wel ook nog in de kroeg gezeten hoor
, want twee vriendinnen van me vierden dat ze volgend collegejaar 5 maanden naar het buitenland gaan (de een naar Wales, de ander naar Rome). Ik ben ook wel heel blij voor ze natuurlijk, maar ga ze wel ontzettend missen!
Woensdag kwam mn vriend weer naar Nijmegen na een paar dagen bij zn ouders geweest te zijn, dus daarna heb ik wat minder hard geleerd
. Ook nog toneel gehad
en verder donderdag nog naar de lekker slechte romantische komedie Casanova geweest.
Gisteren, zoals al gezegd, Daans verjaardagsfeest, dus ik had een hoop leuke dingen deze week! Vandaag weer bijles gegeven en verder geprobeerd Latijn te leren, maar daar kwam toch niet zoveel van terecht. Achja, in ieder geval weer de was gedaan dit weekend
.
Mooi dat inmiddels bekend is wanneer widm is trouwens!