*drinkt waterglas leeg en tikt met lepeltje tegen waterglas*
Zo, nu de gemoederen weer wat bedaard zijn wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om een roa... eeh toast uit te brengen op ons gezelschap.
Want wat een gezellige boel bij elkaar zijn we toch
Allereerst wil ik de spelleiders LdHmolletje, Mollenvanger-MV en TimvDons bedanken voor dit heerlijke diner.
Oeps, even iets uitspugen
Blij ben ik met de komst van onze gasten, oud-mol Lukie4, net afgevallen kandidaat miek1999 en onze eigen barman, Luiaardje. Luiaardje? Ligt ie nou weer te slapen?
Dan mijn lieve medekandidaten, ach wat spelen jullie het spel soms hard! De mol wordt het niet makkelijk gemaakt, maar ook onderling wordt er wat afgelogen en bedrogen
. Het is duidelijk ieder voor zich, maar toch hebben we elkaar nodig om de groepspot te vullen, en soms ook om verder te komen.
Spechten zijn nou eenmaal opvliegerig, maar de anderen kunnen er ook wat van. Ieder vogeltje zingt uiteindelijk zoals het gebekt is.
Ik geniet van jullie, een diverse groep met sterke persoonlijkheden. Met ons, laten we toasten op de mooie momenten
die we met elkaar beleefd hebben en op nog vele leuke opdrachten en etentjes met elkaar. Proost!