Alle posts van Miek op een rijtje:
Hoe zou Miek spelen als Godfather
Als Godfather zou ik als eerste uitzoeken wie de handlangers zijn. Die helpen je namelijk met winnen.
Lucy zou als Godfather verliezen zodat er geld in de pot zou komen:
Eens met Lucy . Zwarte vrijstelling is natuurlijk jammer als je zelf jokers hebt ingezet, maar eigenlijk kun je het dan zien alsof er gewoon een week was zonder jokers/vrijstellingen
Ik heb een politiefiche in het zakje gedaan en ik ben zelf chauffeur, waardoor ik dus eigenlijk handlanger ben omdat Lama rechts van mij zit
Ik zou ook voor wouter gaan
Je kunt hierbij eigenlijk blijven redeneren . Bijvoorbeeld bij Lucy: ze zegt dat ze voor het geld gaat. Dennis denkt daardoor dat ze de verdenking op zich wil halen en dat ze dus juist geen diamanten heeft. Het kan ook zo zijn dat ze dat juist wil bereiken. Dus Lucy kan prima een dief zijn denk ik.
tegen Lucy die vindt dat Miek wel laat kwam met de opmerking dat ze chauffeur is
Beter laat dan nooit
Spechteke, ik wil van jou graag weten hoeveel diamanten er in het zakje zaten toen jij 'm kreeg
Mieks eerste 2 posts zijn niet consequent met elkaar, maar ze kan door Lucy van inzicht zijn veranderd.
Haar derde post lijkt mij reëel, ik vind haar positie, direct naast Lama, een goeie positie voor de chauffeur. En als zij 1 politiefiche in het zakje heeft gedaan, hebben we daarna dus 1 dief en 1 politieagent -> Spechteke en Lucy.
Ik ben benieuwd of het aantal diamanten dat Spechteke noemt (9 stuks) door Lama en Miek beaamd kan worden (Lama zou er dan 6 achtergehouden en Miek er geen enkele uitgenomen hebben).