Lucy zei eerst dat ze handlanger was en dat je haar wel mocht aanwijzen want dan werd er tenminste geld verdient. Daarna zei ze dat er toen zei het zakje kreeg er 9 diamanten in zaten, wat klopt met wat Specht zei maar ze gaf er gelijk bij aan dat Specht dat kon afleiden omdat D*n al had aangegeven dat er 9 in zaten. En dat ze het een stom spel vond.
Specht zou die 9 gezegd kunnen hebben nav de post van D*N, en dan is dat inderdaad om Miek verdacht te maken, zodat Miek aangewezen wordt en ze als agent dus wint.
Lucy zegt dan natuurlijk ook 9, terwijl ze er meer kreeg en er zelf wat achterhield.
Dan heeft ze mij met die 'wijs mij maar aan' post helemaal op het verkeerde been gezet.
Vindt ze het een stom spel omdat de dieven 1 voor 1 eruit worden gepikt en er dus niets verdiend wordt? Of omdat ze het verkeerd heeft ingeschat, wat ze het beste kon pakken?
Miek is dan niet handig geweest door zelf agent te zijn en een agent in het zakje te stoppen. Maar ik kan me er wel in vinden dat ze daar niet goed over nagedacht heeft.
Gisteravond was ik overtuigd van Miek als dief, maar ik vind het ok als je Lucy aanwijst, die zou het inderdaad goed kunnen zijn.