Wel als je het zeker weet en haar vervolgens verdacht kan maken als dief.
Ik twijfel ook, maar ik kwam een paar dingen tegen met teruglezen:
Spechteke, ik wil van jou graag weten hoeveel diamanten er in het zakje zaten toen jij 'm kreeg
Ook kan ik mededelen zoals daarnet gezegd dat er nog 9 diamanten in het bakje zaten dus dat er sowieso al diamanten uit zijn genomen. Ik hoop dat het duidelijk is nu .
Miek geeft hier een voorzet aan spechteke om haar verdacht te maken. En specht kopt hem in
Soms is dit spel net voetbal
Een mooi samenspel tussen politieagent en chauffeur?
Maar ik kwam ook sommige dingen tegen die dit weer tegenspreken:
Je kunt hierbij eigenlijk blijven redeneren . Bijvoorbeeld bij Lucy: ze zegt dat ze voor het geld gaat. Dennis denkt daardoor dat ze de verdenking op zich wil halen en dat ze dus juist geen diamanten heeft. Het kan ook zo zijn dat ze dat juist wil bereiken. Dus Lucy kan prima een dief zijn denk ik.
Jij kan ook prima een dief zijn, aangezien je zelf pas vet laat komt met jaa nee ik ben chauffeur
Beter laat dan nooit
Miek verdenkt hier Lucy dief te zijn, dat zou je als politieagent niet doen. Staat wel tegenover dat haar comeback "beter laat dan nooit" niet erg sterk is, zodat wij gaan denken dat zij dief is. En dat is dan weer wel logisch voor een politieagent.
En dit:
En waarom zou ik een politie-agent fiche willen pakken?
Lucy probeert wel erg te ontkrachten dat ze een politieagent is, dat zou je niet doen als dief lijkt me.