Oke, zeg maar. Wie heeft een bom?
Iemand een plan van aanpak?
Je kan natuurlijk zeggen, het plan van de bommen kan gewoon weer precies worden toegepast bij dit spel. Alleen lijkt me dit nu lastiger gezien het vertrouwen voor deals, iig bij mij, iets omlaag is gegaan, vooral nu de enige persoon waarmee ik een goede deal heb gemaakt er al uit is (en die andere helemaal eruit is
). Plus we weten niet wat de ghosts krijgen als voordeel. Maar stel iemand van de kandidaten is bereid om items neer te leggen om en ghost zich te doen laten verraden, kom naar voren
.
Een andere logica die ieder voor zich kan gebruiken: waar zou de mol zitten?? De mol wil dat er geen geld wordt verdiend. De beste positie is daarbij om bij de busters te gaan zitten en de ghosts te beschermen waardoor er dus meer kans is dat de ghosts winnen. Maar de mol is dus waarschijnlijk wel een "goed iemand" met iets meer zekerheid dan de rest.
Ik denk dat we vooral de weerwolven tactiek moeten gebruiken en gewoon elkaar vragen moeten gaan stellen en elkaar gedrag observeren daarbij. Een andere weerwolf tactiek is ook om te kijken naar wie er is "vermoord", in dit geval Lucy. Wie heeft het meeste baat bij het missen van Lucy?